Pedofilijos byla

Aušrinė Balčiūnė. Nesibaigianti Garliava (VI)

Tiesos.lt redakcija   2015 m. gruodžio 4 d. 16:35

46     

    

Aušrinė Balčiūnė. Nesibaigianti Garliava (VI)

Tęsinys. Pirmąją dalį skaitykite ČIA, antrąją – ČIA, trečiąją – ČIA, ketvirtąją – ČIA, o penktąją – ČIA.

2011 m. sausio mėn. 22 d. visuomeninis judėjimas „Drąsiaus kelias“ organizavo tarptautinę konferenciją tema „Pedofilija pasaulyje ir Lietuvoje“. Konferencijoje dalyvavo daugiau kaip 400 žmonių, Seimo nariai, vaikų gelbėjimo organizacijos, psichologai, teisininkai, medikai. Pranešimus skaitė ir Latvijos žurnalistė Rita Broka, kurios vaikas buvo pakliuvęs į pedofilijos skandalą, Marija Bedigno (Italija), dirbanti organizacijoje, užsiimančioje prievartą patyrusių vaikų reabilitacija, o profesorius Maurizio Bruni konferencijoje atskleidė, jog Italijoje net vaikų gydytojai dirba pedofilų klanui. Konferencijoje dalyvavo ir Belgijos princesė Jacqueline de Croy, kuri visą savo gyvenimą paaukojo kovai su pedofilija ir ne vieną kartą buvo susidūrusi su neįtikėtinu tos organizacijos, apraizgiusios visą pasaulį, galia:

„Pedofilija egzistuoja visur, ne tik Lietuvoje. Vyriausybių nariai žino apie tai arba net patys yra įtraukti, bet nieko nedaro. Pedofilų klanai turi labai daug pinigų ir yra labai galingi, todėl klesti ir toliau“, – išskirtiniame interviu „Akistatos“ laidai pasakojo princesė iš Belgijos Jacqueline de Croy.“

Konferencijoje ne tik buvo skaitomi pranešimai, bet dalijamasi įgyta patirtimi, keičiamasi informacija, užmegzti kontaktai. Belgijos princesė, su kuria susirašinėjimas dėl D.Kedytės tęsėsi gana ilgą laiką, ypač buvo sujaudinta D.Kedytės istorijos:

„Mane sukrėtė Lietuvos pedofilijos istorija, negali būti abejonių, jog D.Kedžio mergaitė sako tiesą, tokių dalykų neįmanoma išsigalvoti ar išmokti, tokie tvirtinimai – nesąmonė,“ – sako princesė J.de Croy. (15 min.lt, „Princesė Jacqueline de Croy: pedofilų klanai turi labai daug pinigų ir yra labai galingi“).

Princesės žodžius patvirtino ir konferencijoje dalyvavusi garsi Latvijos vaikų psichologė Zaiga Baua, kuri nemažai laiko praleido su vaiku. „Nėra jokių abejonių, – sakė ji, – vaikas šimtu procentų patyrė seksualinę prievartą“.

Tuomet princesę Jacqueline de Croy stebino ir tai, kad D.Kedytės artimieji galėjo surengti tokį renginį, nes paprastai tokie renginiai yra blokuojami. Nors šios konferencijos ir neblokavo, tačiau ją ignoravo ne tik vaiko teisių kontrolierė Edita Žiobienė, Kauno vaiko teisių apsaugos skyriaus vedėja Janina Dabašinskienė, Odeta Tarvydienė, bet ir Kauno m. prokuratūros atstovai, nors ir buvo pakviesti. Juk pedofilijos Lietuvoje tai nėra. Kaip sovietiniais laikais nebuvo sekso.

Princesė stebėjosi ir tuo, kad D.Kedytės artimieji vis dar nėra patys apkaltinti pedofilija, nes, anot jos, tokia tų organizacijų pagrindinė taktika – pasitelkiant pinigus, įtaką ir galią, juos apkaltinusius žmones apkaltinti tuo pačiu. Kitaip tariant, viską apversti aukštyn kojom.

Tuomet tie žodžiai nuskambėjo labai keistai.

Bet šiandien, ką gi, turime ir tai…

Byla Nr. 8. (pirma instancija): jaunesnio negu šešiolikos metų asmens tvirkinimas (BK 153 str.)

Teisiami seneliai Vytautas ir Lamutė Kedžiai bei jų kaimynė Olga Girdauskienė.

Teisėjų kolegija: Odeta Gruodienė, Raimundas Mikšta, Aušra Vingilė, prokuroras – Tomas Stelionis. Nukentėjusioji: Deimantė Kedytė.

Ieškinį – du milijonus litų (579 240 Eur) – siekia priteisti mergaitės atstovas Gintaras Černiauskas.

Kardomosios priemonės: teisiamųjų asmens dokumentų paėmimas, turto areštas.

Net neabejoju, kad kaltinamųjų sąraše šiandien būtų ir Neringa Venckienė.

Pasak prokuroro Tomo Stelionio, teisiamieji „intelektualiai tvirkino vaiką“.

Kad suvokčiau „intelektualinio tvirkinimo“ sąvoką, „googlinu“ internete ir randu, kaip TAI turėtų skambėti:

„I. S. nuteistas už tai, kad laikotarpyje nuo 2011 03 24 d. 22.39 val. iki 2011 04 10 d. 13.55 val., žinodamas, kad ( - ), yra mažametis, iš savo mobiliojo ryšio telefono, susirašinėjimo sms žinutėmis metu mažamečiui K. Š. siuntė sms žinutes, kurių turinys yra: „O leistum pabučiuoti“, „O dawaj, kaj nustatymus turesi, keistimes sawo pypt fotoi“, „Ka darytum, jai pamjegynciau pabucjuoti“, „O noretjum-pypt su vi“, „Taj, ar lejstjum pabuciuot..tik buckii“, „Pas tawe ten stowii“, „Zajdi su juoi“, „O esi nuleidus Ir kajp su juo zajdii“, „Na, ar-sperma buwo ishtekejusi“, „Kiek cm pas tawei“, „pamatuok stowinti, oki“, „Em, leistum ji gluostyti“, „Na, pvz gulim, ash apkabinčiau tawe, ir su ranka, per apatinius ji glostycjaui“, „Zn..butju miela, ishbuciuoti wisa tawo kuna“, „Apje taj, kad per apatinius, glostyčiau tawo..i., tajk ar leisttjumi“, „noretjum, kad wisa kuna ishbuciuocjaui“, „O jai poto nuimčiau apatinius, ir gluostyciau ji, zaisciau su juo nuogui“, „O tju maniški liestum“, „O noretjum nuleisjsti“, „Na, su ranka pirmin-atgal, ir taip toliau..“ , „Zn, padaryčiau tau-oralini“, „Oralinis-kai tawo paima i burna“, „Taj, ar noretjum, kad tajp padarycjaui“, „Kad paimciau tawo i burna, ir pazaisciau…tiksliau sakanti-paciulpciau tau ...“ (šaltinis: eteismai.lt)

Argi taip ar kaip nors panašiai galėjo elgtis D.Kedytės seneliai? Ar seneliai ir O.Girdauskienė kokiais kitokiais būdais gašlavo? Aišku, kad ne. Gal vis dėlto reikėtų labai aiškiai atskirti, kas vis dėlto yra tikras tvirkinimas, o kas viso labo negražios kalbos. Man irgi gyvenime buvo, kad prie vaiko nusprūsdavo negražių žodžių tokių, kaip „pyst“, „pyzdec“, „pedofilai“ ir kt. Ar tai jau reiškia, kad aš „intelektualiai tvirkinau“ savo vaiką? Jei taip, tai reiktų didžiajai daliai Lietuvos šeimų iškelti bylas už „intelektinį“ savo vaikų tvirkinimą.

Jei seneliams ar O.Girdauskienei nuo liežuvio ir nusprūsdavo kokios kalbos apie tris pedofilus ar sysalus, tai tikrai ne todėl, kad jų tikslas buvo vaiką ištvirkinti, o todėl, kad jie tvirkinimo faktu buvo įsitikinę, apie tai ne tik kalbėjo viešai, bet ir buvo iškelta baudžiamoji byla. Nors, kaip N.Venckienė sako, koks ten tvirkinimas, tai grynų gryniausia pedofilija… Be to, žmonės visada labai daug kalba apie tai, kas jiems yra skaudu.

Su besirenkančiais į Klonio gatvę žmonėmis šeima kartais apie tai irgi kalbėdavo. Bet neteko stebėti, kad jie tai daro tyčia prie vaiko ar, kas visai neįsivaizduojama, jam lieptų pasakoti žmonėms apie savo patirtis. Tai buvo didžiulė šeimos nelaimė, ją skaudžiai išgyveno ne tik artimieji, ji sukrėtė ir daugybę žmonių. Kad atkreiptų visuomenės dėmesį į pedofilijos problemas Lietuvoje, buvo suorganizuota ne viena akcija, piketas, mitingas, net konferencija.

Ir tik todėl, kad teismas esą įrodė, kad pedofilijos nebuvo, ar tai reiškia, kad iš tiesų jos šimtu procentų tikrai nebuvo? Juk teismai irgi klysta, būna, kad tam tikri sprendimai priimami ir dėl tam tikrų kitų priežasčių. Visi puikiai žinome kokių. Net Amerikos teismų praktikoje pasitaiko suklysti priimant nutartis, bet Lietuvoje kažkodėl to negali būti. Ypač D.Kedytės tvirkinimo byloje. Pasakė teismas ir šventa. O jei kas drįsta tuo suabejoti, gali ir pats užsidirbti bylą. Štai Amerikoje būna, kad į elektros kėdę pasodinę nekaltą, tai pripažįsta ir ieško būdų, kaip atlyginti padarytą žalą, bet Lietuvoje greičiau susodins dešimtis nekaltų, bet gink Dieve neprisipažins, kad klydo. Nes tokiu atveju, bylą nagrinėjantis teisėjas gali taip ir neatsikelti nuo prie nebaigto gerti kavos puodelio…

Šioje byloje eilinį kartą liudija „etatinių“ liudytojų trijulė M.Kuprevičius, V.Keršis, A.Kuznecovaitė, net Laima Lavastė ir kt. Derėtų man viešai atsiprašyti šios talentingos žurnalistės, kuri su L.Stankūnaite taip gražiai imbierinius namelius per šv. Kalėdas kalė. Pirmame straipsnyje rašiau, jog ji Klonio gatvėje niekada nebuvo. Bet klydau. Ji buvo. Net vieną kartą. To vienintelio karto pakako, kad ji iš karto įgautų „banditų“ senelių pasitikėjimą. Prie šių, išrinktųjų, „morališkai degradavę“ D.Kedytės seneliai bei jų kaimynė Olga Girdauskienė visai nesivaržė kalbėti „tvirkinamaisiais“ žodžiais vaiko akivaizdoje ir vykdyti kitas „nusikalstamas“ veikas vaiko atžvilgiu.

Bet nuo kitų žmonių Laimutė, Vytautas Ir Olga TAI slėpė: nelakstė paskui vaiką ir neliepė jam žmonėms pasakoti nei apie tris dėdes, nei apie raudoną piniginę, nei apie kremą...

Didžioji dauguma į Klonio gatvę atvykstančiųjų matė visai kitą vaizdą: kaip Kedžių anūkė nuo ryto iki vakaro su vaikais siautė kieme – džiugi, laiminga, žvitri, spardė su vaikais kamuolį, laipiojo tvorom, mėgo vadovauti ne tik savo bendraamžiams, bet ir gerokai už save vyresniems vaikams. Žmonės matė, kaip vaikas pareigingai vežiojamas pas psichologus, muzikos mokytoją, į susitikimus su motina. Matė, kaip vaikas draugiškai ir meiliai bendrauja su savo „kankintojais“ seneliais, o ypač su teta N.Venckiene. Žmonės matė, kaip vaikas, vos pamatęs savo tetos, grįžtančios iš darbo, automobilį strimgalviais puldavo prie jo ir, tik spėjus atsidaryti durelėms, puldavo į jos glėbį. Kai mergaitė N.Venkienei pakibdavo ant kaklo, sunku ją būdavo ir atitraukti. 

Mergaitė taip meistriškai gebėjo dumti atvykusiems į Klonio gatvę pažiūrėti „kas čia darosi“ žmonėms akis, kad jos net akutės švytėdavo begaline meile, kai apkabindavo savo dieduką ar močiutę. Dažnai vaikas ant viso kiemo šaukdavo „Dieeeeee… duuuuuuuu… kaiiiiiiiiii“ ir ypač mėgo su juo lošti šachmatais, kuriuos, deja, visai užmiršo po priverstinio pabuvimo „Vaiko raidos centre“, kur sugėrė dozę „vaistukų nuo slogytės“. Vaiko meilumą, pasitikėjimą savo artimaisiais liudija begalė nuotraukų, tai atsispindi daugybėje filmuotos medžiagos. Filmuoti Klonio vaizdeliai tokie gražūs, kad juos neretai „skolindavosi“ ir tie, kas kūrė istoriją apie kitą esą gražų mergaitės gyvenimą su mama.

Vaikas puikiai žinojo, ką reikia kalbėti prie būsimų liudytojų, o ką kalbėti prie kitų žmonių ir ką kalbėti prie savo draugų – vaikų. O jiems ji yra papasakojusi labai daug… Ne tik apie mamos piniginę...

Bet, pasak Lietuvos pažibų Dainiaus Pūro ir Lino Slušnio, toks vaiko elgesys – viso labo tik psichologinio smurto pasekmė, nes vaikas tuose namuose buvo žiauriai kankinamas ir dresuojamas:

„Aš mačiau, kas buvo daroma Garliavoje pernai metais ir kaip vyko nuolatinė psichologinė prievarta – ir per televiziją rodė,“ – dalinosi savo „asmenine“ patirtimi vaikų psichiatras Dainius Pūras, pažiūrėjęs televizorių.

„...vaikas buvo uždarytas – trejus metus ar kiek ten. Aš tai siūlyčiau dar šitą pridėti ir tikiuosi, kad bus kitos bylos, kur bus tiriami šie dalykai, kai mergaitė buvo mokinama kartoti, su kuo ji amžinai gyvens“, „...Tai, kas su juo buvo daroma, aš kaip ekspertas, prilyginčiau psichologiniam kankinimui“, – sako Dainius Pūras.

„...Todėl, kad prievartą, smurtą taikė tie, kurie buvo užgrobę vaiką...“, „ Tai ne jos namai. Ten ji buvo užgrobta“, – tvirtina Dainius Pūras, nors paties užgrobimo fakto greičiausiai niekaip nesugebėtų įrodyti.

„Paskui man paskambino gerbiamas Stoma. Ir sako: „Žiūrėkit, aš galiu jus ten nuvežti, pasižiūrėsite, koks vaikas laimingas…“ Man tai koja pakirsdavo klausantis – štai Seimo narys ir nesupranta, kad man siūlo nusikaltime dalyvauti“, – sako teisuolis D. Pūras, niekaip nenorinti savo akimis pamatyti, kas vyksta Klonio gatvėje.

„Vaikas buvo paimtas įkaitu ir tai buvo baisu“, – toliau formuoja nuomonę Dainius Pūras – nebuvęs, nematęs, negirdėjęs (visos citatos iš Tiesos.lt portalo interviu „Dainius Pūras: į Lietuvą sugrįžo teisybė“).

„Mergaitė yra vienintelė tiesioginė tėvo Drąsiaus Kedžio turto paveldėtoja. Nepatvirtintais duomenimis, jam galėjo priklausyti nekilnojamas turtas ne tik Klonio gatvėje, bet ir Lietuvos pajūryje“, – tvirtą nuomonę pareiškia Dainius Pūras, prisiklausęs paskalų apie D.Kedžio turtus („D.Pūras apie dramą Garliavoje: pažeidžiama vaiko teisė sveikai vystytis dvasiškai“).

„Vaikas yra uždarytas pastate, sutrikdyta jo teisė lankyti mokyklą, dvasiškai vystytis…. Tai kvalifikuotina kaip labai stipri emocinė arba psichologinė prievarta – tai, kas vyksta dabar prieš vaiką“, – tvirtina Dainius Pūras tame pačiame straipsnyje, nors vaikas niekada, nė vienos sekundės nebuvo niekur uždarytas…

Nuo Dainiaus Pūro nė per nago juodymą neatsiliko ir kitas vaikų psichiatras Linas Slušnys: „Ji nebemato normalių vaikų, normalaus bendravimo, tik kažkokia idėja užsikrėtusių suaugusiųjų minią...“, – sakė L.Slušnys („Vaikų psichiatras Linas Slušnys apie įvykius Garliavoje: Tai – ant pamišimo ribos“). Tarsi su D.Kedyte nuolat žaidę vaikai būtų visai ne vaikai.

„Tai, ką daro mergaitę prižiūrintys D.Kedžio artimieji, yra toks didelis nusikaltimas, kad jei už jį mirties bausmės skirti negalima, juos reikėtų bent įkalinti iki gyvos galvos“, – iš anksto teismo verdiktą paskelbė Linas Slušnys.

„L. Slušnys mergaitei daromą įtaką palygino su konclagerio ar bet kokio kito žiauraus elgesio, smurtavimo, tyčiojimosi ar paniekinimo įtaka žmogui“, – toliau rašoma tame pačiame straipsnyje.

Taigi, artimieji, pasak psichiatrų, laikė vaiką įkalinę už keturių sienų, diena iš dienos jį ne tik psichologiškai kankino, smurtavo, mokino kalbėti „išsigalvotus dalykus“, bet turbūt ir „išdresiravo“, ką reikia kalbėti ir kaip elgtis pašalinių žmonių akyse, kad tie nieko neįtartų. Todėl vaikas kuo puikiausiai „vaidino“ gražius šeimos santykius. Tokius, kad net tūlam jautrios širdies patvoriniui, už tvoros besigėrinčiam šeimos darna, ir ašarą išspausdavo.

Garsieji vaikų psichologijos žinovai ir ekspertai, nors niekada nebuvo Klonio gatvėje, viską matė ir girdėjo tik iš labai toli, bet kuo puikiausiai „žinojo“, kas ten vyksta, ir savo žinojimu plačiai dalinosi su visuomene, pyškindami straipsnį po straipsnio. Iš toli turbūt geriau matėsi.

Kad apdumtų visuomenei akis, ne tik vaikas, bet ir seneliai Kedžiai „vaidindavo“ dorus piliečius: jų namuose priglausti priklydę gyvūnėliai gyveno ir gyvena kaip karaliai, išpopinti, išlepinti, turintys šiltus guolius poilsiui ir net nežinantys, ko norėt ėsti. Visa tai turbūt tik tam, kad būtų sukurta gerumo iliuzija. Nes štai su D.Kedyte ta šeima elgėsi blogai. Labai blogai. Bet kitam anūkui seneliai buvo geri.

Nuo 2009 m. šeima buvo sekama. Pasiklausymo įranga slapčia D.Kedytės senelių namuose buvo sumontuota dar prieš „banditams“ Kedžiams suplanuojant padaryti savąjį nusikaltimą. Matomai, teisėsaugininkai iš anksto žinojo, kad D.Kedytės seneliai 2010 m. imsis vaiko teroro ir iš anksto pasirūpino, kad viskas būtų įrašyta. Bet kodėl jie tuomet neįrašė, kaip 2009 m. Drąsius Kedys, prieš susukdamas savo garsiuosius filmukus, mokino vaiką „pasakėlių apie tris dėdes“? Juk tokiu būdu D.Kedys, pasak teisėjo A.Cinino, ir pakeitė vaiko senąją atmintį į naują. Kažkodėl nėra garso medžiagos, kaip D.Kedytės tėtis aiškina, ką reikės vaikui kalbėti filmavimo metu. Juk jei vaikas buvo iš karto filmuojamas, be jokio išankstinio pasiruošimo, tai kaip jis gali atsakyti į klausimus, kokie dėdžių vardai, ką jie su ja darė, kas tie sysalai, ką reiškia žodis pedofilas? To vaikas turėjo būti ilgai ir nuosekliai mokinamas. Juk peržiūrėjus tai, kas yra D.Kedžio nufilmuota, visai negalima teigti, kad to pakako šitaip smarkiai pakeisti vaikui atmintį.

Bet tokių įrašų pasirodo nėra. O jie labai reikšmingi, nes juk filmukus, pasak „ekspertų“, D.Kedys nuo 2008 m. lapkričio iki 2009 m. rugsėjo suko kartu su savo seserimi N.Venckiene. „Ekspertai“ matė filmuose N.Venckienės šešėlį, „ekspertai“ filmuose girdėjo jos juoką, jos balsą... Juk tie įrašai būtų dar vienas geras BK straipsnis ją parsitempti į Lietuvą. Gal bent tada Amerikos teisėsaugininkai nustotų krykštauti iš juoko ir į tą reikalą pasižiūrėtų visu rimtumu, o Lietuvos teisėsaugos atstovei spaudai Astai Kuznecovaitei būtų dar viena gera proga eilinį kartą išpūsti dar vieną burbulą.

Vis dėlto, mano nuomone, tie pareigūnai, kurie įrašinėjo ir viską girdėjo, kas dedasi tuose namuose, turėtų būti teisiami už tylėjimą, nes tik jų dėka vaikas dar trejus metus praleido su „baisiąja“ globėja. O ji visą globos su vaiku laiką galėjo su vaiku daryti ką tik nori. Ir „darė“. Tik taip slaptai, kad nei vaiko teisių apsaugos tarnybos specialistės, nei psichologės, nei vaiko mokytoja, nei Seimo nariai, nei Nepriklausomybės akto signatarai, nei menininkai, nei poetai, nei rašytojai, nei verslininkai, nei kunigai, nei visuomeninių organizacijų atstovai, nei tie visi kiti žmonės, nuolat lankęsi Neringos namuose, nieko blogo neįtarė.

Ji tikrai geniali.

„Tvirkinimo byloje“ mergaitė davė parodymus ikiteisminiame tyrime ir jos parodymai greičiausiai buvo išgauti 2012 m. Tačiau tais pačiais 2012-aisiais kitoje – pedofilijos – byloje teisėjas A.Cininas pareiškė, kad vaiko apklausti negalima, nes jo atmintis buvo ištrinta:

„Teismas įsitikinęs, kad nukentėjusiąja pripažintos mergaitės nereikėjo apklausti teisme – tai rekomendavo ekspertai. „Vaiko tolimesnė apklausa yra beprasmė ir jo atmintis yra ištrinta – taip parašyta ekspertų išvadose“, – po teismo nuosprendžio penktadienį surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo A. Cininas“ („N.Venckienė: mergaitei prievarta ištrinta atmintis, tėvas ją filmavo teisėtai“).

Tai, kaip suprast, kad 2012 m. byloje, kurioje D.Kedytės seneliai ir O.Girdauskienė kaltinami tvirkinimu, vaikas su „ištrinta atmintimi“ parodymus duoti galėjo, o „pedofilijos byloje“, kurioje kaltinamas buvo Andrius Ūsas, parodymų duoti jau negalėjo, nes, pasirodo, atmintis tai ištrinta?

Nieko nesuprantu.

Teisėjas A.Cininas pasako ir dar daugiau:

„Psichologo išvados apie tai kalba taip, kad užduodant uždarus, atsakymą menančius, direktyvius klausimus, daroma įtaiga vaikui. Ir tokiu būdu suformuojama dirbtinė atmintis arba, kitaip tariant, netiesioginė seksualinė patirtis. Specialistai, kalbėdami apie tai, kad vaikas turi realią seksualinę patirtį, jokiu būdu neturėjo galvoje vien, kad ši patirtis yra įgyta tiesioginiu būdu. Teismas, įvertinęs visus bylos duomenis, teismo kolegijos nuomone, padarė neginčytiną išvadą, kad ši patirtis yra įgyta netiesioginiu būdu. Tai – ilgalaikis įkyrios apklausos, kurią darė vaiko tėtis namuose, (rezultatas – red.)“, – „Žinių radijui“ sakė A. Cininas („A.Ūsą reabilitavęs teisėjas: mergaitės atmintis ištrinta jos tėvo namuose“):

Tiek to. Remdamiesi A.Cininu, traktuokim, kad D.Kedys, vaiko tėvas, mergaitei ištrynė tą gerąją atmintį, kai vaikas laimingai sau gyveno su mama, ir suformavo jam dirbtinę atmintį apie seksualinius potyrius, įkyriai klausinėdamas apie pedofilus 2009 metais.

Olga Girdauskienė iš naujo mergaitės atmintį formavo 2010 m. Už tai jai iškelta byla pagal BK 233 str. 1 d. – liudytojo gniuždymas. Pasak liudytojų, ji atlikdavo vaikui parapsichologijos seansus ir veikė vaiką hipnoze, stengdamasi vaikui įteigti istorijas apie tris pedofilus.

Vaikas parodymus „tvirkinimo byloje“ davė tais pačiais 2012 m.

Tai kaip dabar „tvirkinimo byloje“ atskirti, iš kurios atminties ji davė parodymus: ar iš tos, kurią suformavo tėvas, ar iš tos, kurią suformavo Olga Girdauskienė?

Jei vaikas davė parodymus iš atminties, kurią suformavo tėvas, tai taip išeina, kad Olga Girdauskienė ir seneliai teisiami nekaltai. O jei visos atmintys susikryžmino? Tai tuo labiau negalima teisti žmonių, nes neina, kaip atrinkti, kas iš kur.

Kaip žiūrėsi, nesueina galai, nors tu ką...

Bet vis tiek kažkaip reikia iš visų jėgų pasistengti ir tuo patikėti. O kad žmonėms lengviau sektųsi tai padaryti ne tik šioje, bet ir kitose Garliavos bylose, visos skylės užkamšomos misticizmu, parapsichologija, ištrintomis atmintimis, etatinių liudytojų ir patologinių melagių pasakomis, kurių niekaip neišeina paaiškinti nei teisiškai, nei logiškai, nei žmogiškai. Gal kokie nors burtininkai kaip nors padėtų?

Kadangi šio ypatingo vaiko atmintis yra visiškai lengvai pakeičiama, tai kas dabar gali įrodyti, kad vaikui pas L. Stankūnaitę niekas mergaitės atminties nepakeitė trečią kartą?

Juk faktai kalba, kad mergaitei pas motiną ne pyragai: pabuvusi pas mamą mėnesį laiko ji neteko kokių 10 kg svorio – tai labai daug tokio amžiaus vaikui; po paėmimo ji parašė seneliams 6 laiškus, kurių 5 buvo normalūs, o paskutiniame močiutei ji pareiškė „Daugiau tau nerašysiu“. Garsiojoje nuotraukoje, kurioje ji pozuoja su savo diedukais Stankūnais, ji atrodo vangi, suglebusi ir apatiška. 2013 m. pati L.Stankūnaitė ant visos Lietuvos virkavo, kad jai labai sunku ir kad vaiko sveikatos būklė yra bloga. 2012 m. į klausimą apie vaiko sveikatos būklę, prezidentūra atsakė, kad sveikatos būklė nėra sunki. Ar tokia formuluotė apibūdina sveiką vaiką? O juk iki 2012 metų gegužės 17 dienos, kai mergaitė buvo išklykinta iš Klonio gatvės, ji buvo puikios fizinės ir psichinės formos.

Tokios geros formos, kad net „išlaisvinimo“ operatoriams reikėjo besipriešinančiam vaikui ant galvos užmesti tramdomąjį „dekutį“, esą, kad nesušaltų. Po to, kaip matėme iš G. Černiausko mėgėjiško filmo, jai sviro galva ir tįso seilės. Neringa Venckienė, kuriai irgi teko „dekučio“ pauostyt, po tų įvykių kiaurą parą pramiegojo.

D.Kedytės senelių ir O.Girdauskienės teismas 2015 m. gruodžio 17 d. Kauno apylinkės teisme.

P.S. Bus daugiau… Bet po Šv. Kalėdų...

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Edita       2015-12-27 21:13

Ačiū autorei už straipsnius!!!!

nuomonė       2015-12-22 2:09

tie žmonės prisidėję,prie mergaitės grobimo,visaip melavę,manau artimieji su jais negyvena…..juk nei vienas savęs neišaukštins kitą pažeminę...va ,kaip baigė Stalinas visų nekenčiamas,paskelbtas nusikaltėliu…sovietų sąjunga buvo melo valstybė...tik labai baisu,kad užsakovai aukštai valdžioje,ir jie valdo valstybę,tikrai ne prezidentė,ne seimas…o kas atsiutiks,jei jie vėl pradės dirbti juodus darbus,kai kas neįtiks…...manau kiekviena šeima Kedžiams galėjo pavydėtiu darnios šeimos,grąžių namų....sovietams to negali būti,jie vatnikų mokinbiai….tpdėl jaunimas ir bėga iš valstybės ,kurioje viešpatauja MELAS,dorų žmonių žeminimas…ar kas suprantat,kai žmogus valdžžioje sėdi 25 metus,ar ne per daug…IR BREŽNEVAS IR TAS 18 METŲ VCALDĖ BLOGIO IMPERIJĄ.........KURIOJE ŽMOGUS BUVO TŪŠČIA VIETA…....

Julius Puras       2015-12-10 21:42

Eilini karta “nuosaikusis” stasys nere i krumus. Jis nesupranta kad tuose krumuose nera tiesos kaip ir nera gero vardo kaip ir nera moralumo. Dar vienas dalykas mane pas stasy sudomino. Jo pozicija zmoniu rasanciu su kreidelemis zodi TIE-SOS priesais Grybauskaites langus. Jis tai yra stasys i tuos zmones zmiuri su ironija. Ka galvoju idant stasys yra fizines jegos garbintojas. Jo samoneje pagal prioritetus yra didziule disproporcija tarp dvasines stiprybes ko pas stasi nera ir fizines jegos.

Julius Puras       2015-12-9 11:10

Ir da rasto disciplinos sulyginima su istatimu as vertinciau kaip fasizmo apraiska.

Julius Puras       2015-12-9 11:08

Jaigu tai jusu nedomina stasy tai kur jusu motivacija dalivauti sitoje temoje? Eitumete sau i delfi ir rasinetumete ten sau po bulvarinemis ir visokiausiu pramanu temomis. Bet ne jus cia. Bandote suvaidinti nuosaiku jokiai pusiai nepritarenti personaza. Bet istikruju jus esate bekompromisinis jus stasy nesate nuosaikus.
Bet stasy gal tikrai grystame prie temos. Ir man jau kelios dienos neduoda ramybes vienas klausimas. Tai yra atomazgos klausimas ir jus stasy atomazga tos visos pedofilijos istorijos matote jos uzglaistime. Noriu jusu paklausti o kokia pagal jus galetu buti tos visos istorijos uzglaistimo salyga? Kitaip tarent kas turetu nutikti? Beje vienas salyga berods buvo kad visi turi apsiprasyti Stankunu ir Usu o kas dar turetu ivykti pagal jus?

stasys       2015-12-9 9:22

Tikrai taip Juliau rašybos disciplina kaip tas įstatymas , arba tu tos disciplinos laikaisi arba ne ..galima ir ta žodžių dėliojimo fonetika (algoritmai) laviruoti kaip kokiam žonglieriui ir tos kalbos vartojime rasti vis kitų seniai pamirštu , bet sau mielų žodelių ,o galima apsieiti ir tik su tais keliais kasdieniškais ..va kaip Jums patinka ..juk žmogaus protas kaip ta sena spinta besiknisdamas joje randi ir tuos laiko užkištus ..kurie jau senokai ten dulka pasąmonėję .. Dulka bet niekur nedingsta ..Juliau Jums labai maga pakalbėti apie tai kas manęs visiškai nedomina, o nuoširdumas ..? kažin ar čia jam tinkama vieta vartojimui.. jo vertė ne tik žodžiuose..ar čia išsakomose mintyse..jo tikroji vertė atsispindi ir žmogaus elgsenoje..jei Jis nėra atviras kaip gali tikėtis iš jo nuoširdumo ..sudėkite viską į krūva ir pamatysite kaip mes netoli pasistumėjome savo diskusijose.. Juliau .

Julius Puras       2015-12-9 5:41

Pagal taip vadinamas rašybos klaidas galima apie žmogų spręsti ant kiek jis yra disciplinuotas, kaip jis yra atsidavęs vienai ar kitai kalbai ir jos uzrašymo taisyklėm. Giliau zvelgent kaip veikia zmogaus logikos. Sakysim blkos uzrašymo taisyklės grystos aš taip jjos vadinu, algoritmais tai būtų kaip veikia žmogaus algoritminis mąstymas. Kita uzrašymo logika būtų fonetine. Ir t.t. jum stasy tai įdomu? Nemanau.
Kalbant apie issiplepejima tai yra jūsų stasy bėda idant esate sovietinio mentaliteto žmogus. Jums nenuosirdumas ir uzsidarimas savyje sovietu instaliuotas tesiok galima taip sakyti su motinos pienu.

stasys        2015-12-8 20:33

Juliui ..Jus man nepanašus į tas radikalias užklasinės veiklos mokytojas kurios apie žmogų sprendžia iš jo daromų klaidų kiekio rašyboje… atitinkamai ir tas vertinimas kas ko vertas ..matyt daugiau skirtas provokaciniam išsiplepėjimui..nei bandymui pačiam kažkaip pagrįsti savo ta didžiulį išpuoselėta mentalitetą. O jei vizgi klystu Juliau visada galite juo pasidalinti čia ..kaip ne kaip tai vienintelė vertybė kuria visi čia pripažįstą .

Julius Puras        2015-12-8 11:56

Kaip matau neskani košė stasy. Bandėte ją pagardinti įstatimu ir vistiek nelenda. Dabar apie jūsų supratimą kokioje aš aplikoje sukuosi. Jūs vertinate mane pagal savo normaluma kuris jumise yra grįstas jūsu menteletitu bėda tame kad mūsų mentalitetai yra skirtingi ir gaunasi taip kas jum normalu man yra nenormalu ir atvirkščiai. Kad visa tai suprasti reikia turėti tinkamą išsilavinimą, kultūra pagaliau kompetencija ir tai yra dalykai kurių jūs stasy neturite. Viską ką jūs turite ir kas jūsu moralei palaiko tai viltį kad ateis jauni žmonės ir sukurs kurencia Lietuva. Kas mano akimis ta jūsų viltis tėra tik sovietinis stereotipas.

stasys       2015-12-8 11:16

- ne Juliau mes kartu kaip tik randame tas priežastis kodėl aš Jūsų nesuprantu. O jos deja mane nuviliančios ,.pradedu suprasti kokiu bepročiu aplinkoje sukatės .

Julius Puras       2015-12-7 20:33

Tos koses pavadinimas yra pedofilijos byla. O del istatima stasy mes grystame prie to pacio. Parodikite man stasy istatima kuriuo rementis Cinino vadovaujamame pracese Uso biloje nebuvo svartytas Stankunaites melas. Skanaus.

stasys       2015-12-7 19:28

- jei tos košės pavadinimas Juliaus Puro nuoširdumas ..tada tikrai ne man vertinti. Kaip ne kaip aš ta žmogiška asob. kuri viska vertina kritiškai.  Atitinkamai ir sakau.. Juliau visoms košėms (ir toms kurios prisvilusios) galioja tik vienas vertinimo kriterijus pav. (įstatymas). Atitinkamai patinka nepatinka nėra ta nuomonė kuria verta butų čia tampyti .. kaip to vaiko nenoras ja valgyti ..važinėjant su šaukštu po lėkšte.

Julius Puras i stasys       2015-12-7 18:14

Jus stasy esate nenuosirdi, dviguba asmenybe todel tos koses jus nesrebete. Pasiraukote ir pastumete i sona.

Bukite budrus       2015-12-7 17:02

Rasykite tiesa tik….neminekite jokiu pavardziu.Egzotinis Debilas desimtimis zmoniu tampo po teismus ir prsisiteisineja milziniskas sumas.Kad Egzorinis Debilas yra slaptas agentas,provokatorius ir melagingas liudininkas manau visiems jau aisku.Laukiu kol gerb.Venckiene taos JAV piliete ir pedofilijos byla perduos istirti JAV teismui.Egzotiniui Debilui tada prasides bemieges naktys:)

stasys        2015-12-7 9:53

Juliau ..tas pav. su šaukštu , koše ir jos serviravimu nėra jau toks blogas išmislas ..tik tu balionu tai reiktu mažiau ...pripustos savivertės visada pigiai atrodo iš šalies žiūrint ir niekada neveda prie esmės ..tame plane stasys visada gali likti stasiu (tos košės kabliuotoju) ir nesukti sau galvos ar raudonos uogos teisinga tvarka pa serviruotos. .galu gale jus visada galite pasikliauti manimi tuo ..kad sakysiu tai ką matau ir galvoju ,.o tai nemaža vertybė kai aplinkui tiek pritariančių ir viską suprantančiu. Beje serviravimas tai tik kuriama nuotaika ir tos košės skonio kokybės negerina .

Julius Puras i sasys       2015-12-6 23:58

Yra trijų rūšių žmones. Tie kurie verda koše tie kurie ją serviruoja prie stalo ir tie kurie ją srebe su dideliu šaukštu. Jūs teisingai stasy nustatėte mane. Aš ne iš tų kurie srebe koše ir ne iš tų kurie ja verda. Aš iš tų kurie tą koše serviruoja. Dabar jis stasy man jūs nepanašus į žmogų kuris koše verda. Nepanašus jūs man ir į tą kuris koše serviruoja. Jums trūksta nuoširdumo. Jūs man panašus i ta kuris tą koše srebe.

Julius Puras i VaidasVDS       2015-12-6 23:52

Kiek aš jūs supratau tai jūs už savo žodžius prisimti atsakomybės negalite. Bet tuo pačiu reiškiate pretenzijas į moraluma. Ka galvoju tokia jūs pozicija VaidaiVDS yra amorali. Jūs neturite moralumo.

VaidasVDS       2015-12-6 21:10

Juliau,
nebūk toks provokatoriškas, kaip vienas šios istorijos dalyvis, primygtinai prašęs nors ką nors užrašyti ant lapelio…

stasys       2015-12-6 19:46

Juliau ..Nevykęs tamstos provokavimas . Jei pasakysiu kad man neidomi ta tema ar labai nustebinsiu ? matyt palauksiu kol išsisemsite savoje arogancijoje…pasiekdamas daug tauresnius (atitinkamai sunkesnius) jausmų pasluoksnius. 

p.s. patinka mediniai šaukštai .smile

>>to puras 2015-12-5 22:03        2015-12-6 18:16

“tamsta gyvenate Amerikoje. Klausimas - jeigu yra teismo sprendimas ir jis nevykdomas - amerikonai i tai nereaguoja????”
Net ir Amerikoje galioja principas: Lex non cogit ad impossibilia. Teismo sprendimu negalima reikalauti neįmanomų dalykų. Taip pat neįmanoma reikalauti nusikalstamų dalykų.
Kondratjevo nutartis neteisėta, nes ja įsikišta į kitą, baudžiamąją bylą. (Nors Šimašiai ir rėkavo, kad tarp abejų bylų jokio ryšio nėra).
Neįmanoma vykdyti absurdiškų sprendimų. Vykdyti nusikalstamus sprendimus yra nusikalstama.
Štai ką tik žiniasklaida pranešė kaip neregėtą sensaciją, kaip visų instancijų teismai priėmė neteisėtą sprendimą, pasirėmę vienintelio anoniminio liudytojo (kaip paaiškėjo, melagio) žodžiais. Nors tai draudžia BK, visų instancijų teismams tokie “įrodymai” tiko. 
Ir Amerikoje, ir Lietuvoje, ir visur.

Julius Puras i VaidasVDS       2015-12-6 16:56

Kadangi jūs pareiškėte pretenzijas į moraluma noriu jūsų paklausti kas tos grupuotės ir kaip jos jūsų supratimu iškraipo tiesa?

Algis       2015-12-6 14:53

Tiesiog ačiū autorei.

Daina       2015-12-6 13:00

Tie, kurie vykdo Lietuvoje “teisingumą, tie, kurie spaudoje ir TV “nušviečia” Garlavos įvykius ir tie kiti, aktyviai dalyvavę “liudydami tiesą” - patys yra pedofilijos aktyvistai. Jų tikrieji interesai matomi iš jų veiklos ir žodžių. Bet ką sau mano visa “pilkoji masė” Lietuvos eiliniai, kurie nei pedofilai, nei turi kokios nors naudos iš pedofilijos, o vis tiek nesuprato, kad Mergaitė tikrai buvo pakliuvusi pedofilams į nagus, kad buvo kankinama, kad net ir geroji Teta, dėdama milžiniškas pastangas mergaitei išgelbėti, nieko negalėjo padaryti prieš pedofilinį buldozerį. Kas suminkštino jų smegenis, kad nemato akivaizdžių faktų? Ar jie kada praregės? Ar tik, sulaukę 240 smogikų savo kieme, atsipeikės?
Ačiū autorei už tiesos žodžius ir dar kartą išvardintus faktus.

VaidasVDS       2015-12-6 12:34

Purui
perdėtas įtarumas gali virsti psichine liga. Atsargiai su tuo. Šioje istorijoje galimai yra bent kelios grupuotės - istoriją siekianti nuslėpti ir iškraipyti grupuotė, vienos pusės giminės grupuotė, kitos pusės giminės grupuotė, neabejingų žmonių, norinčių žinoti tiesą (aš priklausau jai) grupuotė. Kai kuriose grupuotėse yra žmonių ir tikinčių kol kas oficialia formuojama nuomone, ir netikinčių. Tai natūralu. Viskas priklauso nuo skiriamo tam laiko.
Nenustebkite dėl mano rašymo stiliaus. Aš tikrai neatskleidžiu to pasibjaurėjimo laipsnio blogiu, kuris kyla iš šios istorijos tik dėl to, kad vis tik, būdamas stebėtoju iš šalies, negaliu žinoti visko. Iš kitos pusės reiktų pasinaudoti Jėzaus tiesa - “būkite išmintingi kaip gyvatės, bet taikūs kaip balandžiai”.
Provokatorių šioje istorijoje jau buvo daug, neaišku, kiek jų dar liko. Jėzus yra sakęs ir taip - Žmogaus liežuvis yra toks organas, kurį nedaugelis žmonių sugeba pažaboti, bet viduje gyvenanti dvasia šitą nepaklusnų organą gali transformuoti į nuoširdų pakantumo balsą ir įkvepiantį gailestingumo tarną.” Gyvenant tokioje valstybėje, kur nuomonė yra persekiojama, reikia labai atsakingai pasverti kiekvieną žodį, nes ne vienas komentatorius jau yra ar buvo teisiamas. Jei norite provokuoti, jums nepavyko, jei nevykusiai komentavote, jums atleistina…

Julius Puras       2015-12-6 1:57

Dar dėl termino “tvirkinimas”. Ištikruju istorijos pradžioje daiktai buvo vadinami savo vardu tai yra vaiko seksualinis išnaudojimas. Bet vėliau aš esu įsitikinęs pedofilų klano buvo pakeistas į tvirkinimą. Ka galvoju kad ta termino keitimo istorija galima atsekti. Surasti terminą pakeitusius žmones kaip ir sužinoti jų tokio poelgio motyvus.

Julius Puras i to puras 2015-12-5 22:03       2015-12-6 1:35

Dėl teismo sprendimo tai yra šmeižtas kad Kedziai ir Venckiene jo nevykdė. Niekas vaikui netrukdė palikti senelių namus. Kitas dalykas kad pats vaikas nenorėjo palikti savo namus. Kam reikia kvestionuoti melą tam kad būtų išsiaiškinta tiesa. Ir va Venckiene du lapus su klausimais Stankunaitei buvo surasiusi ir padavusi prokurorui tai nei vienas iš tų klausimų nebuvo pateiktas Stankunaitei per jos apklausa. Klausimas kodėl?

hmm       2015-12-5 23:21

diedukas nemate, bet kiekvienam pasake tai, ko tas norejo. kaip ir neatpazino, bet ir pazino:DD

to puras       2015-12-5 23:03

tamsta gyvenate Amerikoje. Klausimas - jeigu yra teismo sprendimas ir jis nevykdomas - amerikonai i tai nereaguoja???? klausimas du - kodėl Cinino vadovaujamame teismo procese Uso biloje nebuvo kvestionuojamas Stankunaites melas? kvestionuoti - retai kieno kvestionuojamas klausimas (geriau retai kam kelia abejonių; retai ginčijamas klausimas; dėl tradicinių vertybių reikšmės asmenybės formavimesi retai kas abejoja ir pan.). tai as jusu ir nesupratau….

Julius Puras i to pritariu komentarui is laisvo la       2015-12-5 22:46

Dedukas gyvai nemate anūkės todėl atpažinimas gavosi kaip ir neįmanomas. Tai būtų tiesa. Aš noriu jūs paklausti kodėl Cinino vadovaujamame teismo procese Uso biloje nebuvo kvestionuojamas Stankunaites melas?

to vatinukui       2015-12-5 22:17

rasyk rusiskai, nes Putinas neateis

to pritariu komentarui is laisvo laikrascio       2015-12-5 22:00

nu ner tokiu nuotrauku, ner… ka jau daryt?
man keista:
1 - venckienes bylos kompiuteryje - „Kalių biuras”, „Kalės skundas“, „Pizdos skundas“. o mergaite tukstanti kartu prievartauta (pagal venckiene). kodel gi ne “pedofilu biuras”, ” raudonos pinigines skundas” ir t.t.???? apie pedofilija si asama net neuzsimine
2 - mergaite apnuodyta vaistukais… ups, o kaip cia mylinti tetule su babulia ir diaduku vaiko gydytojams neparode??? kai teismas nusprende, kad vaikas turi buti grazintas motinai - mikliai mergaite is mokyklos paeme, net greitaja iskviete?
3 - neseniai teko FB skaityti dvieju violetiniu dialoga. vienas visa laika teige, kad mergaite negyva, kitas - kad mergaite paimta is venckienes neteisetai (psichologiskai). pirmasis teige, kad buvo susitikes su seneliu kedziu, kuris jam teige, kad nepazino anukes, antrasis teige, kad snekejo su seneliu kedziu, kuris teige, kad pazino anuke, bet yra susirupines mergaites emocine busena. klausimas - KURIS SAKE TIESA??????????

pritariu komentarui iš Laisvo Laikraščio       2015-12-5 19:29

Ačiū gerb.Autorei
už “NesibaigiančiąGarliavą”. Parodykit Lietuvai ir visam pasauliui daugiau tokių gerų , pilnų meilės ir prisirišimo Deimantės ir Neringos nuotraukų, o taip pat ir su mylimu Dieeduuuukuuu ir mylima Močiuuuutee. Juk šios nuotraukos labai išraiškingos - abipusė MEILĖ. Tiesiog girdžiu pražudytos Deimantėlės balsą - “Noriu gyventi su Neringa, ar girdit?”. “Parveskit Močiutę ir Dieduką...Noriu Močiutės ir Dieduko…” Kokie šiurpūs tie vaizdo įrašai internete… Deimantės siaubo klyksmas niekada, NIEKADA nepasimirš.

Julius Puras i VaidasVDS 2015-12-5 11:18       2015-12-5 18:39

Jus esate tesiok talentas imituoti tarema nešališkuma. Turbut stasio mokinys busite. Be tu taremu jusu VaidasVDS grupuočiu yra dar ir teisėsaugos grupuote kurios “pasiekimai” didžiausi. O kalbant man ir stasiui suprantama kalba tai ta grupuotė privirė ir prisvildė pačia didžiause koše visoje Lietuvos istorijoje. Ta tiesa niekas nematete stasio su dideliu šaukštu tunančio pasaluniškuose krumuose? Jaigu matėte tai pasakykite jus jam kad tuose krumuose tunoti ir imituoti nešališkuma nėra jokia garbė.

žiūrim ką turim       2015-12-5 13:19

kai dabar jau areštuotas Dujotekanos turtas,pažiūrėsim,gal teks teisėsaugai parodyti ir pliko advokato pajamas jr turtą.

jo....       2015-12-5 13:07

Tik man neaisku viena….kodel???? visa Lietuvos teisine sistema gina nusikaltelius ir pataikauja melagingiems liudinikams???Ar jie tai daro uz pinigus???ar nori uztildyti tikrosios tiesos reikalaujancius zmones????ar taip nori pakenkti visai valstybei????Manau kai valstybeje paralyzuotas teisingumas ,vslstybe pasmerkta zlugti.Gal to ir siekiama Lietuvoje?????

VaidasVDS       2015-12-5 12:18

Kaip vyksta pakeitimo procesas?
Atsakymas šioje straipsnio vietoje:
“po paėmimo ji parašė seneliams 6 laiškus, kurių 5 buvo normalūs, o paskutiniame močiutei ji pareiškė „Daugiau tau nerašysiu“”.
Reikia palinkėti seneliams daug sveikatos ir ilgų gyvenimo metų, to paties reikia palinkėti mergaitei. Po to, kai mergaitei sukaks 18 metų, joks įstatymas negalės sutrukdyti atskleisti tiesą. Jei mergaitė išeis į viešumą ir argumentuotai, logiškai ir protingai viską paaiškins, o seneliai su tuo sutiks, tiesa gal ir bus atskleista.
Ši istorija niekaip negali būti užmiršta. Per daug neapykantos ji sukėlė abejose pusėse. O neapykanta (net sklindanti iš gerų žmonių) yra blogis, kurį sunaikinti gali tik atviras, sąžiningas ir nuoširdus tiesos išsiaiškinimas, ne teisminis, o tikrasis (nežiūrint į tai, ką kokia grupuotė pasiekė teismuose).

Julius Puras i Klausiu 2015-12-4 18:54       2015-12-5 11:55

Mesos partijai tikrai nepriklauso sita svetaine.

Julius Puras       2015-12-5 11:53

Mano pasnekovas stasys kaskurtai dingo. Niekas nematete? Toks su dideliu saukstu kosei kabinti. Kaip ir buvo pasiruoses ja kabinti bet paskui stasiui kaskaiptai epetitas pradingo.

Klausiui       2015-12-5 1:32

Tai imk ir paklausk tatos, kiek jis kas mėnesį atbašliuoja portalui.

švirkščiai       2015-12-4 22:33

    2015m. gruodžio 17d. vyks ne   t e i s m a s , o klano statytinių pasityčiojimo iš dorų Lietuvos žmonių akcija. Kaip ne keista, tokias akcijas palankiai toleruoja ir Lietuvos valdžia. Kažkokia išvirkščia valstybė ta Lietuva, jei patyčios iš  TAUTOS gerina valstybės įvaizį...

Klausiu       2015-12-4 19:54

Ar tikrai šis portalas priklauso konservatoriams ir yra jų finasuojamas?

Bet tai       2015-12-4 19:22

negali testis amzinybe,daug sveikatos ir kantrybes suede tas bjaurus klanas.Ateis jiems galas.Blogis galiausiai zlunga,o jo remejai patiria baisia geda ir pasmerkima.Deimantyte, laikykis tau pades Dievas.Nieksu gyvenimas trumpas,o tavo ilgas.Tu susitiksi su savo seneliais ir Neringa.Piktavaliai neturi jegu pries Dieva.

šventos karvės neliečiamos       2015-12-4 18:21

kad kai kurios šventos karvės turi keistokų polinkių į vaikų prievartavimą - čia nieko keisto ir blogo.

Manau jog tai....       2015-12-4 17:18

jau tarptautine pedofilu organyzacija,kuri yra isigalejusi visame pasaulyje.Per prekyba zmonemis,pornografija,pedofilija,prostitucijs ir tt.Ir visa tai yra persipynusi su politika ir teisesauga.Nes gerb.Venckiene ir buvo sudorota ir politiskai ir teisisksi .Ir 100% tikiu jeigu ji nebutu spejusi pasprukti,jai jau buvo suplanuotas broliaus likimas.Tarptautine pedofilija nelieciama ne tik Lietuvoje!!!

80%       2015-12-4 17:13

Informacijos yra pragalvotos.O pedofilijos byla 100%suklastota.Ir….kai Lietuvos teisesauga vykdo ne teisinguma o uzsakymus…...visi esame durniaus vietoje.Manau ir Venckienei sukurtos 39baudz.bylos uz tai kad atitrauke uzuolaidas ir parode visai Tautai kas is tiesu vyksta Lietuvoje????

Drenis       2015-12-4 17:05

“Princesė stebėjosi ir tuo, kad D.Kedytės artimieji vis dar nėra patys apkaltinti pedofilija” (2011 m. sausis)


Rekomenduojame

Tomas Baranauskas pokštauja. Nekonfliktiška istorija

Vygandas Trainys. Jono Noreikos-Generolo Vėtros ir jo atminimo lentos istorija trumpai

Mitingas „Laisvės kovų atminties trynimui ir šliaužiančiai okupacijai – NE!“ (vaizdo įrašas)

Rasa Čepaitienė. Naktinės istorijos politikos rezultatas: savivaldybė jokių pretenzijų reikšti negali

Algimantas Rusteika. Amžinai tyčiotis iš visų neįmanoma

Vytautas Sinica. Ir teisėta, ir solidu

Rūta Visocnik. Ginti? Saugoti? Padėti?

Rasa Čepaitienė. Privalome pareikalauti, kad valstybė pagaliau imtųsi kurti savą istorijos politiką, kad atkakliai ir garbingai gintų istorinę tiesą

Advokatas Saulius Dambrauskas: Aš kaltinu teismus, arba Kas naujo miškų fronte

Ramūnas Aušrotas. Kokią žinią neša naujųjų kardinolų paskyrimas?

Vilius Kavaliauskas. Štai kaip į Vilniaus „vamzdį“ atsakė baltarusių Slonimas

Ekonomistas prof. Povilas Gylys „Iš savo varpinės“ laidoje paneigia krizių neišvengiamumo mitą

Šiandien 18 val. visi į mitingą Simono Daukanto aikštėje: „Laisvės kovų atminties trynimui ir šliaužiančiai okupacijai ištarkime NE!“

Andrius Švarplys. New Brave World, arba Štai kaip atrodo technototalitarizmas

Nuo bačkos. Finansų ministras Vilius Šapoka: mokėti mokesčius tapo madinga

Linas Kojala. Svarbūs regioniniai rinkimai Vokietijoje

Paskirtasis kardinolas Sigitas Tamkevičius: „Tai ne tik mano, bet ir visų už Lietuvos laisvę kovojusių žmonių pastangų įvertinimas“. Sveikinimai!!!

Į paskutinę kelionę palydėtas menininkas Antanas Kmieliauskas

Vytautas Sinica klausia: kur buvo didieji Rozovos kritikai prieš keletą metų? Kiek metų jiems prireiks, kol „pastebės“ ir šeštąją koloną?

Algis Avižienis ir Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: 1939-ųjų Lenkijos katastrofa ir „visiško nekaltumo“ mitas

Cenzūros skandalas Vilniuje: „JCDecaux“ atsisako platinti plakatus su Jono Noreikos atvaizdu

In memoriam: Antanas Kmieliauskas (papildyta)

Vidmantas Valiušaitis apie R. Vanagaitės emocinį šantažą ir dvi visiškai skirtingas reakcijas į jį

Geroji Naujiena. Palaimintas tas, kurio atlygis laukia teisiųjų prisikėlime

Liudvikas Jakimavičius. Lietuvos informacinio lauko nuodai ir priešnuodžiai: kas ryšis?

Vytautas Radžvilas. Jie jau čia: LRT vėl užgrobta!

Povilas Gylys. Nacionaliniai rinkimų į Seimą ypatumai

Balys Tulevičius. Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės vadovaujama LTV pradėjo Rūtos Vanagaitės reabilitacijos kampaniją

Audrius Bačiulis. Apie nuomonių įvairovę LRT

Vidmantas Valiušaitis. Dar kartą įsiskaitykime į šito žmogaus biografiją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.