Aurelija Stancikienė. Ar ilgai leisim grobti savo vaikus?

Tiesos.lt redakcija   2015 m. vasario 6 d. 16:43

59     

    

Aurelija Stancikienė. Ar ilgai leisim grobti savo vaikus?

Kai Norvegija atima iš lietuvių šeimos vaiką ir perduoda auginti ne lietuviams, ji iš Lietuvos atima jos pilietį. Per daug naivu būtų tikėtis, kad ne lietuvių šeimoje užaugęs vaikas panorės būti Lietuvos piliečiu.

Pagal Lietuvos Respublikos Konstitucijos 13 straipsnį „Lietuvos valstybė globoja savo piliečius užsienyje. Draudžiama išduoti Lietuvos Respublikos pilietį kitai valstybei, jeigu Lietuvos Respublikos tarptautinė sutartis nenumato kitaip“.

Nežinau, kokia tarptautinė sutartis numato kitai valstybei galimybę visiems laikams pagrobti Lietuvos piliečius. Jei esame tokią pasirašę, Prezidentė ir užsienio reikalų ministras privalo skubiai teikti projektą Seimui dėl jos nutraukimo. Primenu, kad 2006 m. Konstitucinis Teismas yra išaiškinęs, kad jokie tarptautiniai teisės aktai, net ES teisė negali turėti viršenybės Lietuvos Respublikos Konstitucijos atžvilgiu.

Septynmečio Lietuvos piliečio ir jo mamos Gražinos Leščinskienės atveju visos už užsienio politiką atsakingos Lietuvos vykdomosios institucijos – Prezidentė, Vyriausybė, Užsienio reikalų ministerija – nevykdė Konstitucijos numatytos jiems prievolės globoti savo piliečius užsienyje. Dar daugiau – jos neužtikrino ypač svarbios mūsų Konstitucijos nuostatos, kad kiekvienas Lietuvos pilietis turi prigimtinę teisę gyventi Lietuvoje – juk sūnus mamai negrąžinamas net pareiškus norą grįžti gyventi į Tėvynę.

Visos šios institucijos neparodė net šimtosios dalies tų pastangų, kurias šiandien skiria konfliktui Ukrainoje. Ar Prezidentė susisiekė su aukščiausiais norvegų vadovais, ar Užsienio reikalų ministerija paskelbė Norvegijai notą? Ne. Užsienio reikalų ministras giriasi, kad pradėjo mokyti Norvegijoje gyvenančius lietuvius jų teisės subtilybių. Gerai, nors tai reikėjo daryti žymiai anksčiau, prieš jiems ten atvykstant gyventi – juk turim savo atstovybę Norvegijoje. Tačiau kaip tai į Lietuvą grąžins niekuo nenusikaltusį septynmetį jos pilietį? Ar įsivaizduojate, kad taip galėtų įvykti su JAV piliečiu? Ar Norvegija drįstų taip elgtis su JAV piliečiu? JAV piliečiai ne be reikalo visur ir visada didžiuojasi savo tėvyne, nes žino, kad visur ir visada ji juos besąlygiškai gins.

O ką daro mūsų valdžia? Kodėl ji negina savo piliečių? Atsakymą pasufleravo mūsų Vaiko teisių kontrolierė Edita Žiobienė: „Turime pripažinti, kad Lietuvos standartas yra gerokai atsilikęs nuo kaimyninių šalių. Šiuo atveju reikėtų kritikuoti ne Norvegiją, Didžiąją Britaniją ar kitas šalis, o atkreipti dėmesį į tai, kas vyksta mūsų šalyje ir stengtis kiek įmanoma stiprinti vaikų teisių apsaugą Lietuvoje.“

Taigi šioje istorijoje, kaip, beje, ir kitose, Lietuvos Respublikos Vaiko teisių kontrolierė net nesiruošia ginti Lietuvos ir jos piliečių interesų, nes Lietuvos standartas jai gerokai atsilikęs. Nuo ko atsilikęs, jei net Norvegijos vaikų, lygybės ir socialinės integracijos ministrė Solveig Horne yra išsakiusi iki šiol negirdėtos kritikos dėl Norvegijos vaikų teisių institucijų „Barnevenet“ ir „Fylkesnemda“ veiklos bei šių institucijų darbuotojų kvalifikacijos?

Šiaurės šalių žmogaus teisių komiteto vadovė teisininkė Ruby Harrold-Claesson vaikų atiminėjimą iš biologinės šeimos tiesiai šviesiai vadina socialine diktatūra, atkreipdama dėmesį, kad tai smurto problemos neišsprendžia, tačiau sulaužo daugybę gyvenimų (apie tai rašoma Šiaurės šalių žmogaus teisių komiteto raporte Europos Tarybai – šį dokumentą pasirašė 32 Šiaurės šalių teisininkai).

LR Konstitucijos 38straipsnis taip pat šeimai skiria ypatingą dėmesį: „Šeima yra visuomenės ir valstybės pagrindas. Valstybė saugo ir globoja šeimą, motinystę, tėvystę ir vaikystę“.  O štai Lietuvos Vaiko teisių kontrolierė šiuo klausimu vėl vadovaujasi ne Konstitucija, bet norvegiška filosofija, kuri iš esmės griauna mūsų konstitucinę šeimos sampratą: „Apie vaiką turime galvoti ne kaip apie šeimos dalį, o kaip apie žmogų, turintį savo teises, interesus ir gyvenimą.“

Šiuose Lietuvos vaiko teisių kontrolierės E. Žiobienės pasisakymuose ir slypi visa esmė: mūsų valdžios institucijos ne tik nesilaiko Lietuvos piliečių priimtos Lietuvos Respublikos Konstitucijos, bet ir patys savo piliečius laiko trečiarūšiais, nesugebančiais savo vaikų auginti, todėl tai palieka Norvegijos vaikų teisių institucijoms.

Leščinskų atvejis Norvegijoje jau ne pirmas, apie iš lietuvių šeimų nusavintus vaikus kalbama jau seniai, todėl drąsiai galime sakyti, kad Lietuva neturi Vaiko teisių kontrolierės, neturi Vaiko teisių ir įvaikinimo tarnybos, kurios veiktų Lietuvos Konstitucijos rėmuose. Turime tik jų etatus užimančius ir algą gaunančius valdininkus, mokančius teoriškai pasamprotauti apie žemą lietuvių kultūrą, bet nesugebančius (nenorinčius?) net nuvykti į įvykio vietą, į teismą, kuriame sprendžiasi mūsų piliečio – nepilnamečio vaiko likimas. Štai Norvegija turi tikrą Vaiko teisių instituciją, o mes – ne. Mūsų institucijos nekovoja už Lietuvos vaikus kaip už savus, joms neskauda širdies matant, kaip akyse nyksta Lietuvos gyventojai, jos nejaučia konstitucinės pareigos, nusakytos Lietuvos Respublikos Konstitucijos 5 straipsnyje: „Valdžios įstaigos tarnauja žmonėms“.

Greičiausiai neturime ir tikros Užsienio reikalų ministerijos, nes ji neapgynė ir net deramai negynė, kad iš Lietuvos pilietės Gražinos Leščinskienės, nepadariusios jokio nusikaltimo, neatimtų vaiko – Lietuvos Respublikos piliečio. Nei Prezidentė, nei Užsienio reikalų ministerija nepareiškė jokio protesto Švedijai už tai, kad sulaikiusi nepilnametį Lietuvos pilietį, turintį lietuvišką pasą ir visus įgaliojimus vykti su savo krikšto tėčiu, grąžino ne į Lietuvą, bet į Norvegiją, taip nesilaikydama dvišalių tarpvalstybinių susitarimų. Lietuvos piliečiams net nebuvo leista susiekti su savo valstybe – Lietuvos ambasada Švedijoje: ar dar su kurios nors valstybės piliečiais švedai taip elgiasi?

Lietuva, neapgindama, netgi negindama savo nepilnamečio piliečio ir jo mamos konstitucinių teisių, pranešė visam pasauliui: su Lietuvos piliečiais galite elgtis kaip norite – jų valdžia jų negina.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Raigerdas        2015-02-11 17:22

O šita simpatiška ponia, Aurelija Stančikienė, apart to, kad pastoviai kartoti, kad mes privalome gyventi pagal konstituciją, galėtų rimtai pradėti rūpintis Lietuvos vaikų ateitimi. Tam reikalui yra visko užtenkamai, reikia tik noro. Bet šito noro mes ir nepamatysime, nes tada reikėtų dėti nemažai pastangų, kad tos svajonės po truputį įgautų realiai egzistuojantį kūnišką pavidalą. Tada atsirastų tikrai viltį teikiantys projektai, pagal kuriuos galima būtų spręsti, kad tikrai Lietuva turi kažkokią realią ateitį, ir politikai sugeba ne tik liežuviu dirbti, nes kol kas tai yra pagrindinis jų darbo įrankis, bet ir realiai įgyvendinti visuomenei gyvybiškai reikalingus projektus.
Tiesa, labai įdomus dalykas, kad prie šio straipsnio nėra nei vieno kritiško Betos komentaro.

Raigerdas        2015-02-11 17:08

Esu ne kartą rašęs, kad virkauti vėliau yra toks įprastas dalykas tiek Lietuvoje, tiek Rusijoje. Štai, kiek metų pas mus kalbama, kad reikia “stiprinti vaikų teisių apsaugą Lietuvoje”. Ir visur yra linksniuojamas tas komunistinis sakinėlis. Kas pamiršo priminsiu:“Nado ukrepliat sbližėnije kretjan s rabočim klasom”; “nado lutčė usvoit uroki prošlovo”; Dorogi nado stroit kačestvenno” ir t.t. Na, niekaip nesuprantu: kas kam neleidžia sutvarkyti vaikų teises taip, kad tai patenkintų daugumą Lietuvos gyventojų? Kas trukdo? Putinas? Chruščiovas ar Stalinas? Tai, jeigu jie trukdo, tai reikia juos patraukti iš kelio. Bet nieko pas mus nebus daroma. Bus tik daromi tie dalykai, kurie niekam bus nereikalingi. Būtinai bus daroma būtent taip, o ne kitaip. Ir tada vėl prasidės: “reikia stiprinti teisių apsaugą Lietuvoje”. Tai, kiek jūs stiprinsite? 100 metų ar ilgiau? Kame čia yra problema?  Pirmiausia, tie kalbėtojai apie vaikų teises nežino patys, ko jie nori. Jie nežino, kaip čia geriau padarius: ar iš Briuselio plaukiančioms idėjoms reikia lenktis iki žemės ar bandyti kažką tai veptelti? Bet bijo, kad veptels kažką nei į tvorą. nei į mietą, todėl ir tyli, ir svarsto, ir vis galvoja, kaip čia dabar tą kreivumą su vaikų teisėmis išlyginti. Pirmiausia, lyginimą reikia pradėti šitų sprendikų ir kalbėtojų galvose. ŠITUOS NURODYMUS apie vaikų teises jie gaus iš psichologų ir psichiatrų, kurie jau seniai yra suplanavę tų vargšų vaikų ateitį. Pirmiausia, vaikai turi sirgti, eiti iš proto, nesugebėti įveikti mokymosi barjerų ir t.t. Ir visa ateitis vaikams yra suplanuota, kad jie mokėtų reaguoti tik į aplinką, kaip tai vyksta su šunimis. Taigi, tie vaikų teisių “žinovai” iš tikrųjų nežino KAIP REIKIA SPRĘSTI PROBLEMAS. Todėl jie nežino, net nuo ko prasideda problemos sprendimas, o jis prasideda nuo problemos įvardinimo. Bet šito nebus daroma, nes jeigu įvardinti problemą, tai teks pradėti vardinti ir tos problemos kūrėjus. O šitas dalykas būtų jiems vos ne pasaulio pabaiga, todėl ir toliau bus tęsiamas tas pats makaronų kabinimas ir pastoviai kartojama frazė:“reikia stiprinti vaikų teisių apsaugą Lietuvoje”. Tai ir yra tas tikrasis jų darbo rezultatas, nes pinigai tai eina iš mokesčių mokėtojų kišenės, todėl kartoti šitą frazę jie neikada nepavargs.

p.Aurelijos gerbėjui       2015-02-8 20:48

prie savo IP adresiuko būtinai nurodykit ne tik savo vardą-pavardę, asmens kodą,paso numerį,bet ir gyvenamos vietos adresą,savo šiandieninį ūgį,svorį,,darbo ir asmeninio telefono numerius,įgyto išsilavinimo duomenis,socialinę lytį,šeimyninę padėtį,politines pažiūras,hobi,kaimynų pavardes,jų kontaktinius duomenis,dar pridėkite…

p.Aurelijos gerbėjas       2015-02-8 17:55

Ar matysime komentatorių internetinį adresą?

NIJOLĖ B.       2015-02-8 17:55

Skaitau komentarus visi daugumoje teisingi. Tačiau negi lietuviai tokia nuolanki tauta, kuri negali pasipriešinti prieš savo tautiečių terorizmą. Negi pinigai viską lemia.

STANCIKIENĖS atsakymas ''internauts''       2015-02-8 17:06

gal galėtumėte pasidalinti savo informacijos šaltiniais apie mano parašą po Stambulo konvencija? Kadangi visada pasisakiau ypatingai griežtai prieš šią koNvenciją, įteisinančią ne dvi, o begales fizinių ir socialinių lyčių, būčiau dėkinga už jūsų informacijos objektyvumą. Geros dienos.
p.s. buvau bene viena iš keleto balsavusių PRIEŠ Seimo narių, ir VIENINTELĖ Seime per pateikimą pasisakiusi “prieš” vaikų atėmimą iš šeimų)

hmm..        2015-02-8 12:15

kam čia pasirodė per daug komentarų?
gal pačiai poniai Aurelijai?
tokiu atveju,  siūlyčiau moderatoriui nekelti iš bernardinų Stancikų straipsnių aplamai. Nebus skaitytojų, nebus ir komentarių.
smile

gerb.Moderatoriau!       2015-02-8 11:00

Prie komentarų matome datą ir laiką.Norėtūsi matyti internetinį adresą,nes komentarų sumažėtų kokiais 2/3-liais.Ačiu.

Slovakijoje       2015-02-7 21:30

referendumas.

TAI NE VALSTYBĖ       2015-02-7 21:10

TAI TIK VALDŽIAŽMOGIŲ TERITORIJĄ.

Taip       2015-02-7 21:02

pamastykim kokie bus tie,is seimu isplesti,vaikai…Dalis ju gali tapti breivikai,dalis gal kreipsis i teisma ir kaltins Norvegijos valstybe,kad is ju buvo atimta Tevyne,kalba,mama,tetis

petras       2015-02-7 20:35

Tai,kad jau po seimo karidorius vaiksto panasus istatymas ,,varguoliu ,,vaikams su priedu vaikas turi Lietuvoja gyventi oriai ,tai isvertus seima turi gyventi pasiturinciai.Nu ir ka ar nors vienam tas rupi,bet kai prades atimineti bus per velu,sekmes, bet nebukit abejingi sukciu ir lobistu stumemiems istatymams…

> išvadai       2015-02-7 20:06

O iš vaikų atiminėti pilietybę galima?

titas       2015-02-7 19:00

Lietuvos seime yra 141 seimo narys. Kodel matot tik p. Stancikiene

Ką daryti?       2015-02-7 16:44

Kai spec.mokyklas baigę vaikai susideda ir kas metai gimsta po vaikutį.Jie alkani,nors tėvai rūpinasi,bet skurdas,nors dirba pas žmones,bet neuždirba,eina skolintis…kaip padėti?Vaikus myli.

internauts        2015-02-7 16:30

tai jei ponia seimūnė nežino, kad yra pasirašiusi Stambulo Konvenciją, tai priminkim jai, kad ji tai padarė 7/6/2013. Tad jei tokias konvencijas ji pasirašo net gerai jų nė neperskaičiusi iki galo, vadinasi ir nežino, kad “teisių gynimo komisarai” turi auksčiausius įgaliojimus ir jokia KONSTITUCIJA, jokia PREZIDENTĖ ar URM jau nieko sustabdyt nebegali. Tai jau buvo SEIMO ATSISAKYMAS Į SAVO PILIEČIUS, Į TEISĘ JUOS GINTI.
.
Gera žinia dar ta, kad seimo dundukai dar nespėjo šios konvencijos RATIFIKUOTI.
Dabar kai kurios NVO su intelektualais bando pasiekti, kad toji KONVENCIJA nebūtų ratifikuota.
.
Rusija, kurios lyderiai - bolševikas Ziuganovas, Žirinovskis ir kiti Strasburo Žm.Teisių Europos tarybos nariai, įnešė daug pataisymų į Stambulo Konvenciją, patys faktiškai jos nei pasirašė, nei ratifikavo. Kaip neratifikavo ir Tautinių mažumų konvencijos, kurios ratifikavimas įnešė tiek sumaišties Ukrainai.
Galvokit, seimūnai, ką darot, antraip išties liksite dundukais, anot Artūro Račo. smile

>> atsakykit        2015-02-7 15:52

ant Kedzio lavono ji i seimą ijojo. Savais vaikuciais ji pasirupins. Neabejokit.

Aurelijai        2015-02-7 15:49

Esate valdzioje. KODEL TAIP ILGAI LEIDZIATE GROBTI MUSU VAIKUS?

Liepa       2015-02-7 13:18

Pritariu Juozapo išsakytai pozicijai - jokių požymių,kad užsienio reikalų ministras dirba Lietuvos piliečiams.// Galimai yra slaptas sąrašas,kuriame visi šalies gyventojai paskirstyti į dvi grupes: gerus ir blogus.Gerų yra labai mažai-teisėjai,anstoliai,seimūnai,kariūnai,ministeriai,pavaduotojai,verslinykai,kiti reikalingi biurokratai,išrinktieji ir pateptieji,jų giminės ir draugai,štai jais ir galima pasirūpinti.//O blogiukai-liaudis,runkeliai,nesubręstanti tauta,nevykėliai emigrantai,nekonkurencinga darbo jėga,apkiautę tautininkai,disidentai,idealistai,antiglobalistai,antigenderistai,antivaivorykštininkai,atisistemininkai,tradicinių religijų išpažinėjai, tegul patys kabarojasi kažkaip,svarbu, kad nešūkaliotų ir ramybės “geriečiams” nedrumstų.//

HA HA        2015-02-7 12:58

“Nežinau, kokia tarptautinė sutartis numato kitai valstybei galimybę visiems laikams pagrobti Lietuvos piliečius. Jei esame tokią pasirašę, Prezidentė ir užsienio reikalų ministras privalo skubiai teikti projektą Seimui dėl jos nutraukimo. Primenu, kad 2006 m. Konstitucinis Teismas yra išaiškinęs, kad jokie tarptautiniai teisės aktai, net ES teisė negali turėti viršenybės Lietuvos Respublikos Konstitucijos atžvilgiu.”’
.
Ha ha, ponia Stancikienė, Seimo nerė, nežino kokias sutartis yra pasirašiusi?
Tai ką ji ten veikia tame Seime?
.Svieto nejuokinkit, miela ponia, ir už savo padarytas klaikias klaidas atsakomybės neverskit Užsienio reikalų ministrui ar Prezidentei.

galėtų ir komentarų diskusijose       2015-02-7 12:47

seimo nariai sudalyvauti.Kažkokia siena.

Atsakykite.       2015-02-7 12:33

p.Aurelija,ne virkaukit,bet konkrečiai veikit.Ką Jūs čia konkrečiai nuveikėte?

išvada       2015-02-7 11:45

Iš gerų mamų vaikų neatiminėja.

kiemas       2015-02-7 10:16

o ar ilgai leisim musti savo vaikus? sauktu ant savo vaiku? gerti salia savo vaiku?

Tikrai       2015-02-7 9:43

„...drąsiai galime sakyti, kad Lietuva neturi Vaiko teisių kontrolierės, neturi Vaiko teisių ir įvaikinimo tarnybos, kurios veiktų Lietuvos Konstitucijos rėmuose. Turime tik jų etatus užimančius ir algą gaunančius valdininkus, mokančius teoriškai pasamprotauti apie žemą lietuvių kultūrą, bet nesugebančius (nenorinčius?) net nuvykti į įvykio vietą, į teismą, kuriame sprendžiasi mūsų piliečio – nepilnamečio vaiko likimas“. LAIKAS ATSISTADYTINTI ponams.

Romas       2015-02-7 9:38

Ačiu gerb. Stancikienei už labai gerą straipsnį.

Vilpišius       2015-02-7 2:17

. . ., oi, brolyčiai ir sesytės, manding, Rokis Balbo teisus . . . - ten, kur vieningos tautos pareikalavo suverenios nepriklausomybės, buvo karas (Ičkerija (Čečenija), Armenija, . .) Musyse (juokauju - pagal R. Pakso nušalinimą iš prezidentų, radus aplinkoje rusų tautybės atstovą . . Blyn, aš net su mongolu bendrauju - kas man dabar bus?!) ...Nr.1 KGB-šnikas su kolegomis gąsdina ne visai savo tautą KGB/FSB-šnikais - kaži kieno užsakymu? Beje, jei į temą ir jei jau taip nuoširdžiai - ar tikrai lietuvė emigrantė ėmė už vaiką iš Norgės kokias pašalpas? Kokiu pagrindu (pačios įsipareigojimai apibrėžti?)? Ar pamenat tą prancūzų aktorių, kurs Vilniuje savo mūzą anapilin papasavo - LR teismo nuosprendis! Po kelių mėnesių prašymas (PRAŠYMAS!!!) atlikti įkalinimo bausmę Prancūzijoje patenkinamas. Tiekos to - negaila - ans jokiam LR piliečiui skriaudos nepadarė - žinokitės patys . .  O juk iš principo irgi, kaip norgai, galėtume : “na, nebeišgalėjai nenužudyt, tai ir reikėjo tam vietą (šalį) pasirinkt, kur įkalinimo sąlygos konfortiškos!”
Skaudi tema dėl Ukrainos . . . Vis tik, ar tarp Sovietų Sąjungos (ir jos teisių ir pareigų perėmėjos Rusijos) ir “Vakarų” pasaulio (ES, NATO) buvo sutartis “kas už ką priklauso” - dėl NATO nesiplėtimo į “rytus” - taip ar ne? Ukrainos rytuose ne tik rusakalbių kolonija, ne tik anglių ištekliai - ten gi net raketinių technologijų įmonės (o tai, sutikit ar ne - ne žvakių fabrikėliai - aukštosios technologijos!), tai ar sveiku protu suvokiama, kad, jei vis ir vis tebevyksta Pasaulio perdala pagal žiauresnes nei džiunglių taisykles - visa tai privalo būti arba išturėta arba sunaikinta?!!
Mūsų gi politikieriai (politikai taip pat meluoja, tik savo tautos labui), nė kiek nenustebčiau, įsigaliojus valandai “X”, nepavykus įsikurti Nicos apartamenuose, tiks ir vila prie Baikalo ar Balchašo. Išlikusiems čiabuviams bus porinamos legendos apie anųjų tremtį ar kažkas tai panašaus. Na, nusižemins ....Nr.1, nusiriš lietuvišką kaklajuostę, užsimaukšlins tiubeteiką . . . ,  . . pagaliau(!)

Al.       2015-02-7 0:42

Juozapas: ,,Nes jie yra tinginiai, bailiai ir apkiautėliai.” Ne, manau, kad jie yra labai uolūs. Tiesiog dirba ne Lietuvai, o komunofašistiniam internacionalui. C-fam rašė, kad Amerika, vyriausybiniu lygiu kovojanti dėl sodomijos įtvirtinimo pasaulyje, Europoje veikia per Šiaurės šalis. O šios ir remia mūsų komunoliberalus, velkančius Lietuvą kaip auką sodomijos slibinui.

Rokis Balbo       2015-02-6 23:26

Manau,kad eksKAGbistai tupantys ant valdžios laktų,suinteresuoti,kad lietuviai imtų nekęsti savo valstybės.
Žiūrėkite:buvo pedofilijos-netyrė,buvo Švėkšnos prievartavimai-paskelbė paslaptimi,buvo grobimai norgėje-ignoruoja.
Atsakykite,ar Jums neatrodo,kad visa tai kaitima specialiai.
Įsidėmėkite tuos žmones,kurie eina į TV ir viauksi,kad pedofilijos klano nėra.

rugile       2015-02-6 22:38

Kol kas atrodo taip, Drasos kelio seimo nariai A. Stancikiene ir Gylys skaito arba zino Lietuvos Konstitucija . Kodel Lietuvos Konstitucijos neskaito kiti ,kurie turi dirbti pagal Lietuvos Konstitucija

...       2015-02-6 22:21

Gerb.Aurelija,darykite ka galite,jus vis tik seimo nare,ne taip kaip mes vargsai bejegiai.Jusu seima nuostabi,auginate buri nuostabiu vaiku ir tik jus suprantate,ka reikstu,jei butu atimtas vaikas.Ka tokiu atveju darytumete,jai valstybe musu negina.Negi verta kreiptis i kuodyte,salaseviciute,pavilioniene,ar i daininike onute, ar ziobiene???Padekite gerb.Aurelija kuom galite,mes jumis pasitikime,nes Jus suprantate,turite ta jausma meilei vaikams,seimai.Ir ne tik Gabrieliaus atveju,taciau yra daug tokiu mamu,kuriu mamu sirdis sudauzyta amziams.Kaip zmogui gyventi???Mes jusu prasome,jei vyks kazkas panasaus i norges istatyma,prasome is anksto informuoti visuomene.Slando gandai,kad seimo bobos jau kazka panasaus kuria.Sitoje vietoje lietuviu kantrybe truktu,ne tam auginame vaikus,kad kazkas galetu juos pagrobti ir paversti valstybes paslaptimi.

Tenka prisiminti N.Oželytės       2015-02-6 21:24

žodžius,kad geriau 5 minutes su vaiku bendrauti,bet kokybiškai,o ne…

Pas mus buvo nebylių       2015-02-6 21:22

šeima.Jie turėjo sūnų ir dukrą.Jiems tikrai buvo sunku auginti ir tokiems žmonėms reikia pagalbos,bet ar tai reiškia,kad iš tokių žmonių bus atimami vaikai?Neįgalūs jau lieka užribyje?Jie pasmerkti?Nes žinos,kad iš jų vaikai bus atimti?Atsiduoda nacistine gryninimo politika.

Žmonės       2015-02-6 21:20

bijos gimdyti.Tai smūgis demografinei padėčiai.Tai atranka?

valda       2015-02-6 21:20

Net nesitiki, kad mūsų vyriausybė tokia bejėgė - net mažo vaiko negali apginti ir į tėvynę grąžinti. Tai reikia pasirašyti su Norvegija tą konvenciją dėl vaiko teisių, o ne aiškinti kaip kokia Žiobienė,kad esame atsilikę.Įdomu, kam Žiobienė atskaitinga?Gal norvegams?

Šalaputravyčiūtė       2015-02-6 20:09

Reikia norvegų gestapo filialą atidaryti pas mus, Lietuvoje.
Kaip atidavėm savo bankus skandinavams, galime atiduoti ir vaiko teisių apsaugą.
Tuomet nebūtų viso šio triukšmo.
Vaikus atiminėtų tiesiog čia Lietuvoje ir niekas negalėtų klykauti.
Viskas būtų zakonnai.
Atimtus vaikus vežtume į švėkšnas, (hmmm, “prajodinėjimui”), na o po to galėtume pelningai eksportuoti.
Rinkimuose balsuokite už sodomodemokratų partiją ir mes tai įgyvendinsime.

Daša       2015-02-6 20:03

-Užsienio valstybės gestapas pagrobė mano vadovaujamos Lietuvos pilietį.
Na, taip.
Bet AŠ čia Ne Prie Ko!
Aš tik prie reitingų.
Va prie reitingų aukštumų, va tuomet kitas reikalas.
Ten aš labai prie ko.
Labiausiai.

Photo       2015-02-6 20:00

-Ei, Grybauskaite -kodėl nesifotografuoji su Gabrieliumi?
Juk mėgsti fotografuotis su vaikučiais.
Dar pakviesk Deimantę Kedytę ir politikų pedofilų išprievartautus vaikus iš Švėkšnos.
Ne, nekviesi?
O tai kodėl?

Gerai,kad       2015-02-6 19:56

Venckienė PAREIKALAVO ALGOS.

Tai krikščionybės       2015-02-6 19:51

objektas.Įdomi kunigų nuomonė.

Tokie įstatymai tikrai       2015-02-6 19:51

nekelia pasitikėjimo valstybe.Žinoma,reikia kalbėti,kad mušti negalima,mokyti šeimas įgūdžių,tačiau plėšti iš šeimos,tai ėjimas prieš gamtą ir Dievą,kurio valia vaikas atėjo į pasaulį.Ne tų tarnybų valia,todėl jos neturi teisės į tą vaiką.

Juozapas       2015-02-6 19:30

Jeigu užsienio reikalų ministeris turėtų kiaušus, išsikviestų norvegistano ambasadorių ir lieptų susipakuoti čiumodanus bei per 24 valandas palikti Lietuvą.
Kol negrąžins mūsų piliečio, mūsų vaiko liptų nesirodyti pas mus.
Tačiau mūsų bekiaušis to nedarys.
Mūsų išdavikėliai, nuo Matrioškės iki pačio paskutinio cholujaus apačioje geriau iki užkimimo ims loti - atseit kokia bloga berniuko motina.
Va tokie yra šio režimo šunsnukiai.
Pritariu 19:01 komentarui, taip tai esmė.
Ši byla yra nacionalinio saugumo reikalas.
Nesprendžiant šio reikalo, negrąžinant vaiko, piliečio į Lietuvą visas šis reikalas vertintinas kaip išdavystė bei diversija, sabotažas.
O ką daryti su diversantais ir išdavikais? Juk beveik karo metas.

Įdomu,kokia       2015-02-6 19:22

Graužinienės nuomonė?Gal duotų interviu?

Net TV3 žurnalistės       2015-02-6 19:07

akys Norvegijoje vos ne patyčių pilnos.Liberalė.Šališki reportažai.Tokia Lietuvos politika žavi Putiną.

Reiktų valdžiažmogiams seimo sesijoje pasakyti,-       2015-02-6 19:01

kad tai nacionalinio saugumo reikalas.Nes negerbianti savęs tauta,mėgdžiojanti kitus,yra priešo taikinys ir lengvas grobis.Tai akcentuoti…Nes įbauginta ir nuoskaudų turinti tauta armijos lauks kaip keršto įrankio.Paklausti,kam dirba Žiobienė ir socdemai,-sąmoningai ar nesąmoningai nedraugiškos kaimynės interesams…nes tiek vieni,tiek kiti dangstosi gražiais lozungais…Norvegija -pats prasčiausias pavyzdys.Atsiduoda fašizmu.

Valdžiai ant sąžinės       2015-02-6 18:57

Deimantė,tai bandys tai pateisinti?Reiktų reikalauti,kodėl remiamamsi tik Norvegija,kodėl ne kitomis šalimis-Amerika,Japonija,Vokietija…ir tai yra Lietuvos pažeminimas,jei mes negalime pasiremti savo tradicijomis ir su pasididžiavimu pasakyti,-“o pas mus taip”...mes orientuojamės į šeimą,pagalbą jai…Jei negerbsime savęs,tai Rusija tikrai mūsų negerbs..

Juozapas       2015-02-6 18:56

Pamenu, kiek daug triukšmo, savireklamos buvo, kuomet Matrioška pozuodama rėkavo skelbdama kad ruskynas yra teroristinė valstybė.
Na, tai kur dabar visas narsumas?
Norvegistano gestapas grobia mūsų piliečius, konkrečiai vaikus- ir ką?
Ogi nulis, visiškas kompetencijos ir moralės neįgalumas.
Mus valdo invalidai?
Valstybei vadovauja protiškai atsilikę asabos?
Na, taip išeina.
Beje, kažkodėl matant tokį valdžios debilišką infantilumą kažkodėl nesimato tų kurie mėgsta šūkauti “bravo”.
Už tokius dalykus ką Lietuvos atžvilgiu išdarinėja norvegistanas, už tai kąip mūsų atžvilgiu pasielgė švedūdžiai, turėtų būti kategoriškai griežta reakcija.
Tokia po kurios aniems ilgai išspardytas subines skaudėtų.
Panaikinti sustabdyti swedbankų/sebų licenzijas, įkalti nafig 50 proc. pelno mokesčius, užraitori parazitams palūkanų maržos limitą.
Išplatinti visam pasauliui pranešimą, kad Lietuva perspėja turistus nevykti į šias šalis, paskelbti jas itin nesaugiomis.
Nurodyti turizmo departamentui, kad uždraustų kelionių agentūroms pardavinėti keliones į švedijas ir norvegistanus.
Norvegų vaikiagrobių organizaciją paskelbti teroristine.
Perduoti Interpolui visų norvegistano gestapinikų pavardes paieškai reikalaujant suėmomo ir ekstradicijos Lietuvai.
IKaip JTO saugumo tarybos laikinoji narė Lietuva turėtų šaukti posėdį ir reikalauti skandinavų gestapo paskelbimo nusikalstama organizacija tarptautiniu mąstu.
Nesvarbu kokie būtų tų pareiškimų rezultatai, tačiau triukšmas būtų milžiniškas ir tai niekšams labai atsirūgtų.
Tačiau deja, deja - mūsų kvailoji, bukoji Matrioškė nieko nedaro ir nieko nedarys, kaip ir jos puskvailis peniukšlis ministrėlis.
Nes jie yra tinginiai, bailiai ir apkiautėliai.
Tai kam mums tokie parazitai valdioje?
Vyt lauk!

Buvo tai slaptas       2015-02-6 18:55

valdžiažmogių planas.Bet norvegiški įvykiai tai išnešė į dienos šviesą.Kas finansuos tų pagrobtų vaikų padėjimą “į  vietą”?Norvegija?Pasidomėkit finansinėmis galimybėmis?Ar ne ten Kedytė išvežta?Už  kiekvieną centą  tegul atsiskaito,kad neprekiautų mūsų vaikais.

xm.       2015-02-6 18:26

pasake bulkuciu kepejas -del vaiko skandalo nekelsime.kas dar neaisku.

Na va,       2015-02-6 18:08

patys “prisisamdėte"per rinkimus tokių tarnautojų , kurių nenorite arba nesugebate keisti jau 25 metai, ir sėdite prie klaviatūrų įsijungė burbuliatorius. Manau , nepadės nei klaviatūrų barškinimas , nei burbuliatoriai, nes puikiai mato kaip smarkiai drebate patys prieš tuos ,kuriuos išsirinkote savo tarnybai. Jei kas dar nepatinka pabarškinkite į klaviatūrą ar įsijunkite burbuliatorių ir iš karto palengvės.

ruta       2015-02-6 17:48

Lietuvos valstybes institucijos visiskai neigalios .Ir ne kompetencija cia kalta / nors daznai ir jos labai truksta/ , nera gebejimo suprasti , uzjausti , isnykes zmogiskumas , rupi tik savo asmeniniai reikalai , labai ryskus pavyzdys Konstituciniu dvasiu izulumas del prieskryziniu priedu grazynimo , kai tuo tarpu pensininkai su savo 640 lt liko niekam neidomus .O kuo verti prezidentes ‘skiepai’ - auksciausio lygio idiotizmas ir valstybes biudzeto svaistymas .Del savo pasturgalio nieko negaila , na o kitiems , ne klano dalyviams , ne nomenklaturai - uzteks formaliu zodziu , tusciu kalbu ir visisko neveiklumo .
O mes , eilini syki , nutylesim , pakomentuosim ...

Juozapas---Povilui       2015-02-6 17:47

Sveikas.
Ačiū už itin taiklų paskutinį komentarą.
Super.

tai ka dirba       2015-02-6 17:44

TA VAIKU TEISIU KONTROLIERE ZIOBIENE ISVIS?Ji net tik ,kad nenuvaziavo nei kar i Garliava pas Deimante pakalbeti,bet dar ir verke is dziaugsmo ,kai Deimante sukryziuotom koojom klykiancia isnese nezinia kur.Arba kita kur ejo vaika imti ,tai neieskojo dialogo su Deimante ,kad ji pati iseitu su motina,bet pareiske arba dabar arba uz minutes.

Povilas       2015-02-6 17:34

Šiom dienom vienas ministras paatviravo ir pasakė:
„Turime suprasti, kad aukštasis mokslas yra paprastas geras biznis.”
Belieka laukti, kol kokia nors Žiobienė ims ir rėš:
“Vaiko teisių gynimas - paprastas ir geras biznis”.
Bijau, kad ilgai laukti nereikės.

Baisi valstybė        2015-02-6 17:21

Lietuva. O juk net taip kritikuojama Rusija stoja ginti savo piliečių Norvegijoje.

todėl       2015-02-6 17:18

Švedija - ne Rusija: su ja kalbama kitu tonu. Kas vaikui atėmė Lietuvos pilietybę ir teisę gyventi Lietuvoje? Pono Auštrevičiaus Europos Sąjunga.

na šai       2015-02-6 17:18

smagu,kad pasirodė gerbiama Aurelija.Pasiilgom Jūsų ir Jūsų tiesaus,gražaus,teisingo žodžio:).

Ona       2015-02-6 17:14

Kol seime dauguma sedes be kompentencijos, bailiai, sliauziojantys korumpuotoms grupuotems, tol sistema valstybeje nesikeis. Pradejusi dirbti seimo pirmininke Grauziniene nuvaziavo i Ukraina, pasukavo ir viskas.O vaiku teisems dirba ta pati kuria pasodino Degutienes dukra.Niekas nieko nekeicia del ramybes sau, kad neuzpultu opozicija.

Povilas       2015-02-6 17:13

Net šuo nekanda jį šeriančio žmogaus.
Mes, lietuviai, šeriam būrį veltėdžių, kurie ne tik neatlieka savo pareigų, bet netgi leidžia sau iš mūsų tyčiotis.


Rekomenduojame

Vytautas Matulevičius. Kova už valdžią maro metu

Žmonės serga ir miršta ne tik nuo koronaviruso. Palyginkime (papildyta 2018 m. Lietuvos gyventojų mirties priežasčių apžvalga)

Algimantas Rusteika. Taboras žengia į pragarą

Vytautas Radžvilas. Kokia solidarumo samprata remsimės pandemijos akivaizdoje?

Ekonomistai perspėja dėl laukiančios euro griūties

Romas Lazutka. Milijardai dar tik pažadas verslui, o žmonių skurdas jau čia

Liudvikas Jakimavičius. Galimi paaiškinimai

Algimantas Rusteika. Šitie neramumuose ir riaušėse būtų pirmieji

Vytautas Sinica: Ką daryti su Lietuvos ekonomika? Įgalinti lietuvius pačius kurti darbo vietas

Kunigas egzorcistas Arnoldas Valkauskas: Pandemija nėra Šėtono pergalė

Geroji Naujiena: Jėzau, Tu mūsų viltis

Ramūnas Aušrotas. Naujoji Zelandija skubos tvarka liberalizavo abortus

Nijolė Bulotaitė. Kunigas Alfonsas Lipniūnas: lietuviško žodžio ir katalikiškos meilės galia

Kaip karantinas pakeitė lietuvių gyvenimą?

Ramūnas Aušrotas. Net ir katalikiškoje mokykloje apie „Didžiąją Prancūzijos revoliuciją“ dėstoma liberalų propaganda

Povilas Gylys. Nerimas dėl ekonominės krizės suvaldymo

Susipažinkime: Dievo Tarnas kun. Alfonsas Lipniūnas

Rasa Čepaitienė. Pasaka apie Cacą ir Kaką

Laimonas Kairiūkštis. Ar visiems verslininkams reikia padėti?

Liudvikas Jakimavičius. Kova su korona iš mano balkono

Jurga Karčiauskaitė-Lago. Ispanija – pavyzdys kaip nedaryti!

Tikintieji kviečiami kasdien drauge melstis šv. Juozapo maldą

Vytautas Rubavičius. Karūnuotasis keičia pasaulį

Rasa Čepaitienė. Karantinas (II): kinų pavasaris. Antroji dalis: politekonominė

In memoriam: Vaclovas Bagdonavičius

„Iš savo varpinės“. Naujausios PSO rekomendacijos: karantinas COVID-19 nesustabdys?

Marius Malakauskas. #LaikykisVeryga

Italija: kunigas, atidavęs kitam pacientui savo plaučių ventiliatorių, mirė nuo koronaviruso

Neringos Venckienės pranešimas spaudai: Ar buvo galima tikėtis kitokios teismo nutarties?

Vytautas Radžvilas. Dagio „krikščioniškos“ frakcijos pavardės

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.