Visuomenės pokyčių analizė, Propagandos ir ideologijos analizė, Teisėkūros iniciatyvos, Konstitucinis Teismas

Arvydas Juozaitis. Ateina laikas inicijuoti Konstitucinio Teismo reformą

Tiesos.lt redakcija   2019 m. sausio 12 d. 6:37

42     

    

Arvydas Juozaitis. Ateina laikas inicijuoti Konstitucinio Teismo reformą

Šiandien, sausio 11 dieną, Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas aiškiai viršijo suvereno – Tautos – jam suteiktus įgaliojimus atskirdamas vieną nuo kitos ir supriešindamas Konstitucijos 38 straipsnyje apibrėžtas ŠEIMOS ir SANTUOKOS sąvokas ir jomis grindžiamas šeimos ir santuokos sampratas.

KT išaiškinimas (skaityti ČIA), kad Konstitucijoje įtvirtinta ŠEIMOS samprata yra neutrali ją sudarančių asmenų lyties požiūriu, yra spekuliatyvi ir teisiškai nepagrįsta. 38 Lietuvos Konstitucijos straipsnis yra sudarytas kaip vienas iš kito išplaukiančių teiginių visuma. Šis straipsnis aiškiai nustato, kad ŠEIMA kyla iš SANTUOKOS, o SANTUOKA yra sudaroma laisvu vyro ir moters sutarimu. Tad ŠEIMĄ sudaro SANTUOKĄ sudarę SUTUOKTINIAI – vyras (tėvas) ir moteris (motina) – ir jų vaikai. Vienalyčių šeimų pagal Lietuvos Konstituciją būti negali.

Pritariu Laisvos visuomenės institutas (LVI) šiandienos pareiškimui, kuriame, be kita ko, pabrėžiama, kad: „Šeima yra pamatinė ir prigimtinė bendruomenė. Ši bendruomenė yra ankstesnė už valstybę. Todėl šeimos samprata turi būti lemiama pačios žmogaus prigimties, o ne teisinio reguliavimo ar teismo nutarimų. [...] Šeimos sampratos atskyrimas nuo ją sąlygojančių lyčių skirtumų šeimą paverčia teisinių konstruktu, kuris nebeturi nieko bendro su žmogaus prigimtimi.“

Užsienio valstybių teisės aktai, kitaip apibrėžiantys ŠEIMĄ ir SANTUOKĄ, Lietuvos neįpareigoja. Tad šiuo konkrečiu atveju užsienio piliečio teisė laisvai judėti ir gyventi Lietuvoje turėtų būti pripažinta tik tuo atveju, jei ji grindžiama kitomis Lietuvos Respublikos jurisdikcijai neprieštaraujančiomis teisėmis, bet ne vienalytės santuokos pagrindu.

Ateina laikas inicijuoti Konstitucinio Teismo reformą. Niekas neturi teisės iškelti savęs aukščiau KONSTITUCIJOS.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Erlickas to 6:28       2019-01-18 2:13

Nusibod guma(teisingumas). Duokite TEISYBĖS.

Dvasia kancarui       2019-01-13 21:38

Rūkyti privačiuose balkonuose yra viena iš pagrindinių Žmogaus Teisių. Bandantys neleisti rukančiajam pasinaudoti šia Teise turėtu būti baudžiami už netoliarancijos ir rūkalofobijos skleidimą.

kancaras       2019-01-13 14:07

dar kol neuždarėte KT, tegul dvasia išaiškina, ar galima uždrausti rūkyti privačiuose daugiabučių balkonuose…

>ah1       2019-01-13 7:28

citata tamstos paskutiniame sakinyje, - nei V.Landsbergio, nei V.Lenino. Valstybė be teisingumo, tai pakelės plėšikų gauja, - švento Augustino, vienuolio, gyvenusio 6 amžiuje, žodžiai.

sprendimas tikrai būtinas       2019-01-12 22:26

senai tai reikėjo atlikti.Nors ....vis tiek kažkiek geriau vėliau nei niekad:(O praradusios pasitikėjimą (galima pasitikrinti Referendumu ,jei kas abejoja) KT institucijos įgaliojimus po tokios saviveiklos tiesiog būtina stabdyt bent vienai Seimo kadencijai ,išsiaiškinti kardinaliai - kaip taip galėjo atsitikti aplamai ir kas dėl to kaltas.

gytis       2019-01-12 21:36

LT KT išaiškinimas akivaizdžiai nelogiškas…tai ką dabar su tuo darysim, ar apsimesim kad esame idiotai ir patikėsim:)

Www       2019-01-12 21:10

Tai jei patys teisėjai nesilaiko konstitucijos tai ką Joe ten veikia? Ar reikia naikinti konstitucija ar keisti teisėjus. Dabar Konstitucija Lietuvoje tampa lyg pageidavimu knyga. Paskaičius Benderis tu manifestą ten aiskiai rašoma. Prievartausime jūsų vaikus ir tt. Ir jus niekur teisybes nerasite nes visur sėdęs mūsų žmones .

"Lietuva nebe ta"       2019-01-12 20:49

Nebus taip kaip prie paksiaus?
O kaip bus?
Geriau?
Kuo remiantis?
Sapnais?

Jeigu       2019-01-12 19:26

Lietuvos žmonės, piliečiai, išsirinks tokį Prezidentą, kaip Arvydas Juozaitis, jam inicijuojant tiesiog būtinas reformas nereikės baimintis Pakso likimo. Lietuva šiandien jau nebe ta, ir mokės jį ginti bei palaikyti

ah1       2019-01-12 18:56

pritariu J. ir manau kad turėtų būti atverta galimybė kiekvienam žmogui kreiptis į Konstitucinį teismą apskūsti Lietuvos teismų teisėjus, policininkus, prokurorus, ir kitus biudžetininkus darančius antikonstitucinius veiksmus neturtingų žmonių atžvilgiu, nes dabar neturtingieji atidūrę beviltiškoje būklėje, nes neturi pinigų nusisamdyti advokato prieš Lietuvos teisėjus, prokurorus, policininkus ir kitus biudžetininkus. Kaip sake V.L. valstybė be teisingumo tai banditų gauja.

stasys        2019-01-12 16:25

Teisus Juozaitis , gaila kad prie str. nėra pridėta nuoroda į tokio Konstitucijos teismo sprendimą . Nesinori papulti ant dar vienos ANTIES , pacituosiu 39str.
Valstybė globoja šeimas, auginančias ir auklėjančias vaikus namuose, įstatymo nustatyta tvarka teikia joms paramą.
Dirbančioms motinoms įstatymas numato mokamas atostogas iki gimdymo ir po jo, palankias darbo sąlygas ir kitas lengvatas.
Nepilnamečius vaikus gina įstatymas.
Konstitucija tikrai paskirsto šeimoje pareigas būti tėvu ir motina, vienok nieko nesako apie tas poras kuriose nėra atžalų. Manau ta spraga Konstitucinis teismas ir pasinaudojo . Bet čia reikėtu klausti Konstitucijos ‚spicilisto‘  J.Ramanausko iš Amerikės. Juk tie žodžiai lietuviški būna labai painus ir tik pradedi gilintis ?? žiu va tau ir kišo kieno nors ausys ..plaukuotos .

 

Dzeiko popietiniai svarstymai-siūlymai       2019-01-12 15:47

dalykiniai, konstruktyvūs. Tikrai verti apmąstymo ir plėtojimo. NK

Ekspertas       2019-01-12 15:41

Šita konstitucinių šarlatanų šutvė turi būti teisiama už tėvynės išdavimą, antikonstitucinių grupių kūrimą ir kėsinimąsi į konstitucinę santvarką. Pradżiai Juozaitis galėtų parašyti pareiškimą prokuratūrai. Aišku niekas nepradės tyrimo, tačiau reikia pradėti viską keisti žmonių galvose, kad tai gali būti įmanoma.

KonTe       2019-01-12 15:31

funkcijas tiksliai apibrėžė juristė Z. Šličytė. Vertėtų tartis su ja ir dar veiksniais sąžiningais juristų luomo nariais. Šiaip gi, gretinant su A. Juozaičiu kiti kandidatai - tik miglos ar šešėliai. Best regards for him.

Dzeikas       2019-01-12 14:49

Ciucialiuliui: Juozaitis may not put aside Constitutional Court, but he can do this.
Lietuviu kalba tai pasakyti taip lakoniskai kaip angliskai sunkiau. Juozaitis neturi galiu suspenduoti KT, bet jis gali tai padaryti.
T.y. jeigu KT atsisako paklusti ir suspenduoti savo igaliojimus, Juozaitis(ar kitas asmuo einas Prezidento pareigas) gali padaryti tai Prezidento dekretu. Situacija force majeur leidzia ir pateisina toki sprendima. Si situacija susidaro del to, kad KT pazeide prigimtine teise ir Prezidento teise ir pareiga istaisyti situacija. Sio dekreto vykdymas priklausys isimtinai nuo to kam paklus vykdomosios valdzios sakos: Prezidentui, ar sodomitu lobby.

R. Valkata       2019-01-12 14:45

Mes su Muiliūte, Monikute ir Makaronaityte nupeštume tą jūsų Arvyduką plikai.
Tik išrinkite ir tada pamatysite ką sugebam.

Dzeikas       2019-01-12 14:35

Vilnieciui:
Destai sodomijos uzkardymo buda politikos plotmeje. T.y. jeigu sieki rezultato cia ir dabar - taip, tai trumpiausias kelias. Bet, jeigu eiti keliu kuri siulai, kas bus PO TO???
Juk jeigu Seimo nutarimu galima apibrezti, kad seima is sodomitines santuokos nekyla ir sodomitu “santuoka” ne santuoka, tai reiskia , kad Seimo nutarimu galima itvirtinti ir PRIESINGA nuostata.
Bet taip buti negali, nes tai - PRIGIMTINE nuostata. Todel tavo siulomu keliu eiti negaima, nes taip laimesime musi, bet ateiti paliekame sodimitams.Priemoniu paveikt Seima kuri sudaro zmones stiprus lobby potencialiai gali atrast.Tai nera neimanoma juolab silpnos valstybes Seima.
Ir ginyba , atmetimas sio KT sprendimo turi naudoti NE Seimo nutarima, o prigimtine teise. Jeigu reikia - butina panaudoti krikscioniska tradicija, nes sodomitai su pseudo mokslininku (o mokslininkai irgi zmones, kuriu nutarimus galima paveikti kaip tas atsitiko JAV) pagalba paskelbs , kad homoseksuali santuoka turi prigimtine teise.
Ka as noriu pasakyti? Kad seimos ir santuokos ginyba turi vykti NE politiniu manipuliaciju keliu, kaip pats sakai “greiciau Seimas turi priimt ta ar ana nutarima ir zukirst kelia bla bla bla…”, - nors tai nereiskia, kad nereikia naudoti istatymdavystes ir istatymo vykdymu instituciju, bet naudoti, o ne manipuliuoti jomis, - o ginant teise, atsiremiant i prigimtine teise, tokia Teise , kuri negali buti keiciama politiniu instituciju.

tapke       2019-01-12 14:30

Vansi škia, tskant balsuokit. Rinkimų nugalėtojas gaus vansi rūmus, tskant namą Turniškėse, limuziną, apsaugą škia ir gerą algą. Po tskant kadencijos, taip vadinama valstybė, duos pusės algos dydžio penciją ir tskant rezidenciją.
Labai smagu. Darbas škia nesunkus- pasirašai popierius, papietauji su teip vadinamais monarchais, kartą per metus pasakai kalbą škia ir švenčių proga paķabini kam reikia ant kaklų medalių už ką reikia.
Juozaitis bus labai geras prezidentas, vansi. Ir labai geras kaimynas.
Galėsime kartu šuniukus, tskant vedžioti….

Čiūčia liūlia       2019-01-12 14:18

Na, tarkime nuo rytoj iki rinkimasų delfiai užsidarys, išsijungs lrt, ne eliks lnk, tv3, dezinfo tv ir kitų proto krušyklų. Buratinams niekas nebeskalaus rmegenų ir tada 51% balstuojų pribalsuos už Juozaitį. Kas toliau? Juozaitis skelbs ukazus. O seimas juos smagiai vetuos. Vyriausybė sabotuos, o kgb dartamentas rinks apie Juozaitį kompramatą. Ir po pusmečio iš Juozaičio liks tik šlapia vieta. Arba neįgalus dekoratyvinis prezidentas susitaikys su nominalaus susirūpinimų reiškėjo role.
Jokio konstitucinio teismo Juozaitis paleisti negalės. Tai ką jis galės?
Plekšnoti ausimis sau per žandus ir verkšlenti.
Jokių argumentų jpg bus kitaip nėra.
Bet pasapnuoti, aišku, niekas nedraudžia.smile

pirmynui       2019-01-12 13:59

Pasakei ir prisnigo.
Apsirūpinkime šampanu iš anksto:)

Apsisprendęs       2019-01-12 13:34

Pagarba A. Juozaičiui už blaivų KT vertinimą ir nuolatinį rūpinimąsi Lietuvos ateitimi. Per prezidento rinkimus balsuosiu už A. Juozaitį.

Teisingai klausiate, Nor Kūnai,        2019-01-12 13:24

ar Konstituciją darkantį Teismą ir toliau galima vadinti ‘Konstituciniu’?
- Kai kelmas supūna, daugiau ‘kelmu’ jo nieks nevadina, bet - ‘trūnėsiais’.

Na, pirmyn Juozaiti,       2019-01-12 13:19

sėsk ant balto žirgo ir vadovauk pasipriešinimui, parodyk savo drąsą, ryžtą vesti, kelti Lietuvą į naują atgimimą realiai, o ne tik žodžiais. Parodyk,ką gali, kad tauta tavim patikėtų.

Nor Kūnas       2019-01-12 12:56

Konstitucinis Teismas šiuo savo sprendimu pats pažeidė Konstituciją (ne pirmą kartą). Kitaip ir negalėjo būti, nes KT nuo pat Kūrio laikų vadovavosi proto kritikos neatlaikančia, stipriai ideologiškai angažuota, viena iš daugelio galimų - pozityvistine filosofija. Voliuntaristiškai susimokslindama ji atmeta bet kokį kalbėjimą apie prigimtinę tvarką, prigimtinį įstatymą ir pan.
Tai pagrindžiama, tai nesudėtinga įrodyti.
Taigi su Konstitucijos teiginiais n e s u d e r i n a m i KT sprendimai liudija,
kad KT prarado tiek formalų, tiek realų pagrindą toliau vadintis “Konstituciniu”. 
Todėl KT reforma nėra kažkieno užgaida, bet dalykiškai grįsta b ū t i n y b ė.
Teisminė valstybė, kokia dabar aukščiausiąją valdžią uzurpavusiųjų paversta Lietuva, nėra teisinė ir nėra demokratinė - tai vienos iš valdžių diktatūra.
Todėl dabar Tautos Suverenas turi pareigą “Susigrąžinti valstybę”,
kaip Tiesos.lt epigrafas ir skelbia.

Vilnietis to Dzeikas       2019-01-12 11:08

Seimas ėmėsi šeimos apibūdinimo detalizavmo kai KT prieš kažkur 4-5 metus per kažkokią bylą dėl šeimos ėmėsi kažkokių išaiškinimų, kur buvo įvesta BLaBla kad šeima tai emocinisryšys ir t.t. Tai čia tiesiog buvo rasta spraga Konsititucijos kūrėjų, kurie nedetalizavo kas yra šeima.
O dėl to kas kreipėsi į KT- tai padarė AUkščiausias teismas iki kurio daėjo šita pederastų byla o ne migracijos departamentas.
Nereikia naiviai galvot kad tai čia kažkokie atsitiktinumai- jau ir geyropoje buvo ruošiamasi senai tokį sprendimą daryti per EŽTT ir Lietuvoje- garantuotai jie derino kaip ir ką čia padaryti ir buvo ieškota preteksto tiek EŽTT kažkokia rumūnų pederastų pora ir pas mus taip pat surado pačią pirmą. Klausimas kodėl dabar ir pas mus- būtent todėl kas situacija tiek geyropoje tiek Lietuvoje tapo neapibrėžta dėl pederastijos ir visokių emigracijų- tai jie labai skuba nes tiek kitas ES tiek kita Lietuva po prezo rinkimų mus visai kita. Taip kad būtų tiek prezidentė lesbijietė, premjeras propedrastiškas, užsienio reikalų ministras propedrastiškas, krūvos partijų ir jų lyderiai propederastiški, media propederastiška- tai čia taip dar nebuvo ir matomai jau daugiau ir nebus- todėl būtent dabar skubėjimas ir iš to skubėjimo klaidos. Nes toks sprendimas tai čia aišku kad juos pačius diskredituoja ir jiems tai blogai baigsis, nes yra krūvos visai nedurnų ir suvokiančių žmonių kurie to taip nepaliks- o čia kad šiandien jiems galbūt dar vis palankus seimas ir prezidentūra- tai rytoj ar poryt taip nebebus ir šitie dalykai bus atšaukti o jie patys su sugadintom reputacijom apie postus toj pačioj geyropoje galės tik pasvajot.

Dzeikas       2019-01-12 10:42

Aplamai, KT neturejo teises imtis sios bylos.Tai buvo ne jo kompetencija. Kodel? Todel, kad KT aiskina Konstitucija, o NE atskyras bylas kaip buvo siuo atveju.T.y. kai iskilo tokia kolizija ir sodomitas kreipesi (ar kas kreipesi, Migracijos departamentas?) i KT, si turejo atsakyti: Ko jus mus trikdote.Cia yra daline byla Konstitucija ir istatymai aiskiai pasisako siuo klausimu ir mes neturime ko aiskinti. Kreipkites i teisma ir bylinekites. Migracijos departamentas savo ruoztu kreipesi i KT(atsiprasau , neatydziai nagrinejau visus faktus, galiu klysti. Bet sakykim, kad buvo kaip sakau). Klausimas. Ko Migracijos departamentas kreipesi i KT? Is jo puses pakakao atsakyti, kad Lietuvos istatymai nelaiko sodomito “seimos” seima. Sodomitas gi, PATS turejo kreiptis i teisma ir skusti Migracijos departamenta. O jau teismas , jeigu jam butu kile kokiu neaiskumu, arba sodomito ginyba pateiktu svariu argumentu GALETU kreiptis i KT.
Tad manau uodega i byla virsydamas igaliojimus imerke ne tik KT, bet ir Migracijos departamentas.
Siaip teisesauga uzmetus tinklus i lietuviska valdzia ten tokiu pabaisu ir vampyru istrauktu, kad matyti juos reiktu isstatyti sirmasu uzrasu “Man sukako 18 metu” su mygtukais “taip” ir “ne”.

naikintuvas       2019-01-12 10:42

Naikinti KT? Labai prašom- naikinkite:) Kaip ir kuo?
Ušankomis užmėtysite? Gal balsavimo biuleteniais?
Greičiau KT jus išnaikins:)

Assa       2019-01-12 10:37

Pagarba Juozaičiui už sveiką požiūrį dėl šeimos. Tačiau KT reikia ne reformuoti, o naikinti. Lietuvos atveju, kuri nėra federacinė valstybė, jis jokio racionalaus būtinumo neturi. Yra daygiau pinigų švaistymo ir spekuliatyvių teisinių konsgtruktų generatoriumi. Esmines, būtinasjo KT funkcijas puikiai galki atlikti Aukščiausias teismas, kaip yra JAV ir daugumoje Europos valstybių.

famfan tiulpan       2019-01-12 10:36

Prisižaidė Sistema! Dabar gerb. Radžvilas su gerb. Sinica parašys didžiulę Diagnozę ir paskelbs Deklaraciją. Visuomenininkai paragins pasirašyti Peticiją, o patys narsiausieji prie visų valdovų rūmų degins žvakutes giedodami “marijamarija”. Režimas paklaikęs iš baimės kapituliuos.

Yra, kaip yra.       2019-01-12 10:31

Turim, ką turim. Manau, kad priklauso nuo to, kaip toliau gyvensime, t.y. ar tauta praris tą karčią piliulę, kaip tai daro iki šiol, ar vis tik pabus iš letargo ir pasakys NE! Ačiū LVI, ačiū Juozaičiui. Ar dar yra kas neabejingas? A?

Dzeikas       2019-01-12 10:30

Vilnieciui:
Ne, ne Seimas. Nes santuokos ir seimos savoka yra prigimtine, o ne isvestine.

protestas       2019-01-12 10:30

Po vatniku pasivilksiu geltoną liemenuką.

galinga iniciatyva       2019-01-12 10:27

Atėjo laikas inicijuoti, jog nuo rytojaus atšiltų. Surinkime parašus Peticijai, kad nuo pirmadienio prasidėtų pavasaris.

xxx       2019-01-12 10:07

Šv. Konstitucija maloniai leidžia p. Juozaičiui piktintis.
Šnekėk Arvydai ką nori. Demokratija!
O plentų volas važiuoja toliau. Nesustabdomai.
Nes “susirūpinimai” ir pagraudenimai plentų volo sklandžiam riedėjimui neturi jokios įtakos. Jokios.

Vilnietis       2019-01-12 9:55

Seimas paskutiniu balsavimu (trečiu iš trijų) tiesiog privalo įtvirtinti kad Šeima yra tik vyro ir moters sąjunga – ir visa šita pederastų sistema pastatyta KT sugriūna.
O KT privalu paleisti ir teisti.

Labai       2019-01-12 9:35

tiksliai, sprantamai ir teisingai.As klausiu saves ir kitu, kuris dar is kandidatu isdrista ir sugeba taip jautriai ir laiku reaguoti i tai kas vyksta Lietuvoje.As galiu atsakuti, tik A.Juozaitis.Man jis ir yra kandidatas.Kiti yra tuscia vieta.

StasysG       2019-01-12 9:34

Dvasiai.
Nėra tokio straipsnio paleisti visą KT.
Pagal 108 str 5 d Seimas KT teisėjui gali skelbti apkaltą. Ar galima visiems iš karto,sunku pasakyti.

Patriarxas       2019-01-12 9:32

Dabar Lietuvoje Europos tapo daugiau, o Rusijos dar mažiau. Pažangu.
Labai prasmingas KT sperndimas simboliškai paskelbtas Sausio 13-sios išvakarėse. Juk būtent už teisę mylėtis pro išeinamąją angą ir gulėsi pilėnai po tankais. Visi kas džiaugiasi KT nutartimi, būtinai prisisekime Žydrąsias penkiakampes. Parodykime kremliaus agentams, jog Lietuvoj “Vienybė težydri!”

bambaliauckas       2019-01-12 9:20

Dabar reikia įtvirtinti dvasią istoriniame naratyve. Kaip tik rengiu monografiją apie tai, jog LDK Gediminas, Algirdas, Kestutis ir Vytautas buvo gėjai. Pakeisime vadovėlius, pakoreguosime himną ir būsime patys pažangiausi Europoje.

kumetis       2019-01-12 9:16

Nesipriešinkime. Valdžia yra stipresnė. Mums buvo leista pasistatyti 7 metrų Vytį. To pilnai pakanka, kad būtume Didinga Tauta.

dvasia       2019-01-12 9:12

Raginimai paleisti Konstitucinį Teismą yra antikonstituciniai, t.y. antivalstybinė veikla, todėl bus baudžiami visu griežtumu.

Dzeikas       2019-01-12 8:55

Sis Juozaicio pasakymas yra tikslus ir ekstremaliai lakoniskas.Tiesiog zaviusi.
BET! Zaviuosi PASAKYMU, o ne Juozaiciu. Jo isvada del Konstitucinio teismo institucijos pertvarkos. Man regis problemos cia personalijose ir klaidos saknys subjektyvios. T.y. jie ramsus papainiojo.KT nera Teise, o yra teises subjektas taip pat. Pakaks KT paleisti ne kaip ydinga darini, o kaip pazeidusius istatyma.T.y. paleisti KT narius isrenkant naujus.
Gal but turetu buti labiau apibrezta KT atsakomybe.


Rekomenduojame

Vytautas Sinica. Akcija dėl Lietuvos didvyrių Kazio Škirpos ir Jono Noreikos atskleidė ypatingą, ilgai nepastebėtą reiškinį

Justas Mundeikis. Apie vaiko pinigus, politikų pažadus ir bunkančią visuomenę

Mitingo „Laisvės kovų atminties trynimui ir šliaužiančiai okupacijai – NE“ rezoliucija

Vidmantas Valiušaitis. „Nagi, išgirskite, pagaliau, žmonių balsą, pone mere!..“

Sąjunga „Vardan šeimos“ kviečia į protesto akciją „STOP Barnevernet ideologijai, STOP Lietuvos VTAĮT savivalei“

Tomas Baranauskas pokštauja. Nekonfliktiška istorija

Vygandas Trainys. Jono Noreikos-Generolo Vėtros ir jo atminimo lentos istorija trumpai

Mitingas „Laisvės kovų atminties trynimui ir šliaužiančiai okupacijai – NE!“ (vaizdo įrašas)

Rasa Čepaitienė. Naktinės istorijos politikos rezultatas: savivaldybė jokių pretenzijų reikšti negali

Algimantas Rusteika. Amžinai tyčiotis iš visų neįmanoma

Vytautas Sinica. Ir teisėta, ir solidu

Rūta Visocnik. Ginti? Saugoti? Padėti?

Rasa Čepaitienė. Privalome pareikalauti, kad valstybė pagaliau imtųsi kurti savą istorijos politiką, kad atkakliai ir garbingai gintų istorinę tiesą

Advokatas Saulius Dambrauskas: Aš kaltinu teismus, arba Kas naujo miškų fronte

Ramūnas Aušrotas. Kokią žinią neša naujųjų kardinolų paskyrimas?

Vilius Kavaliauskas. Štai kaip į Vilniaus „vamzdį“ atsakė baltarusių Slonimas

Ekonomistas prof. Povilas Gylys „Iš savo varpinės“ laidoje paneigia krizių neišvengiamumo mitą

Šiandien 18 val. visi į mitingą Simono Daukanto aikštėje: „Laisvės kovų atminties trynimui ir šliaužiančiai okupacijai ištarkime NE!“

Andrius Švarplys. New Brave World, arba Štai kaip atrodo technototalitarizmas

Nuo bačkos. Finansų ministras Vilius Šapoka: mokėti mokesčius tapo madinga

Linas Kojala. Svarbūs regioniniai rinkimai Vokietijoje

Paskirtasis kardinolas Sigitas Tamkevičius: „Tai ne tik mano, bet ir visų už Lietuvos laisvę kovojusių žmonių pastangų įvertinimas“. Sveikinimai!!!

Į paskutinę kelionę palydėtas menininkas Antanas Kmieliauskas

Vytautas Sinica klausia: kur buvo didieji Rozovos kritikai prieš keletą metų? Kiek metų jiems prireiks, kol „pastebės“ ir šeštąją koloną?

Algis Avižienis ir Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: 1939-ųjų Lenkijos katastrofa ir „visiško nekaltumo“ mitas

Cenzūros skandalas Vilniuje: „JCDecaux“ atsisako platinti plakatus su Jono Noreikos atvaizdu

In memoriam: Antanas Kmieliauskas (papildyta)

Vidmantas Valiušaitis apie R. Vanagaitės emocinį šantažą ir dvi visiškai skirtingas reakcijas į jį

Geroji Naujiena. Palaimintas tas, kurio atlygis laukia teisiųjų prisikėlime

Liudvikas Jakimavičius. Lietuvos informacinio lauko nuodai ir priešnuodžiai: kas ryšis?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.