Įžvalgos

Arvydas Juozaitis Ramūnui Karbauskiui – viešas laiškas

Tiesos.lt redakcija   2018 m. rugsėjo 12 d. 19:34

34     

    

Arvydas Juozaitis Ramūnui Karbauskiui – viešas laiškas

Žinia kaip dienos šviesa: Seimo rudens sesijoje numatytas daugybinės pilietybės įteisinimo kelias, tai yra kelias į vienintelį ir nepakartojamą „Dvigubos pilietybės referendumą“. Absurdo kelias tęsiamas.

Valdančiosios koalicijos apsisprendimą vainikuojate Jūs, Ramūnai Karbauski, tai yra Jūsų citata: „Mums nesuvokiama, kodėl yra trukdoma išlaikyti emigrantų ryšį su savo tėvyne“.

Kadangi ryšys su pasaulyje pasklidusiais tėvynainiais man rūpi ne mažiau negu Jums, pasinaudosiu atviro laiško žanru ir pamėginsiu Jums šį bei tą priminti. Tikiuosi, neprieštarausite.

Gerbiamas Ramūnai Karbauski, šimtus kartų tikinote, kad vadovaujatės konstituciniais valstybės valdymo principais, o ne politinių žaidimų logika. Bet Jūs žaidžiate, nes jau prieš gerus metus (2017 rugpjūčio 8 d.) įregistravote Seime Lietuvio paso įstatymo ir lydinčiųjų įstatymų projektus. Tuo būdu su kolegomis pareiškėte, kad esate įsitikinęs, jog Lietuvio pasas puikiausiai išsaugo kitos šalies pilietybę priėmusio lietuvio ryšį su Tėvyne.

Tad kas nutiko, kodėl pamiršote tą gražią iniciatyvą? Traukite ją iš stalčiaus.

1. Lietuvos pilietybė – tik papildoma privilegija

Jūs sakote, kad daug išeivių, ketinančių įsigyti kitos valstybės pilietybę (ar jau įsigijusių ją), norėtų išsaugoti meilę ir jausmus Lietuvai. O jei pasilaikytų ir „prigimtinę“ Lietuvos pilietybę, kaip priedą, tai ir jausmai esą išliktų.

Jūs įsitikinęs, kad jiems kažkas trukdo išsaugoti tuos jausmus? Ar kas uždraudžia grįžti į Tėvynę? Uždraudžia dirbti jos labui?

Taip, pasakote Jūs, dabartinė konstitucinė norma atima Lietuvos pilietybę iš prisiekusių kitai valstybei. Ar tai blogai? Juk tokiu būdu žmogui primenama, kad gyventi su dviguba pilietine sąžine tikra bėda. Pasirinkus daugybinį kelią, pradingtų ir pati pilietybė, būtų naikinama jos esmė – išimtinis ryšys su savo šalimi. Jūs puikiai šitai žinote.

O paskaitę Jūsų projektus, mes puikiai žinome ir kitką: priėmusiems kitos šalies pilietybę į pagalbą atskuba Lietuvio pasas. Pasas, kuris geriau negu vadinamoji dviguba pilietybė pasako lietuviui, kad Tėvynė jo laukia – jo, apsisprendusio gyventi kitos valstybės labui.

Kilminis lietuvis bet kurioje diplomatinėje Lietuvos atstovybėje galės gauti Lietuvio pasą. Kam?

Tam, kad į Lietuvą įvažiuotų be vizos, kad galėtų atsiųsti mokytis čia savo vaikus kaip lygius visiems Lietuvos vaikams, galėtų čia laisvai nuolat gyventi, dirbti ir t.t.

Lietuvio pasas neleis tik vieno – rinkti Tėvynėje negyvenantiems Seimo ir prezidento. Dalyvauti referendumuose. Lietuvio pasą gavęs kilminis lietuvis, jo šeima, vaikai ir vaikaičiai, nusprendę grįžti į Tėvynę, galės bet kada lengvatine tvarka atkurti visateisę Lietuvos pilietybę.

Maža to, Lietuvio pasas apsaugo net ir pačią Lietuvos pilietybę nuo pažeminimo ir paniekinimo. Lietuvos pilietybė neturi tapti tik patogiu masiškai prieinamu priedu. Tarsi kokiu pilietybės rudimentu šalia įsigytos pagrindinės pilietybės svetimoje šalyje. O juk tikrasis pažeminimas laukia ir tokio žmogaus, kai mokėdamas mokesčius vienur, balsuodamas ten už aukščiausią politinę valdžią, jis įsigeidžia „pabalsuoti“ dar ir ten, kur jis nei gyvena, nei dirba, nei mokesčius moka.

Norite sukurti kategoriją „piliečių“, kurie neturėtų savo valstybei pareigų, o tik teises? Tokiu atveju, kodėl ir kiti Lietuvos piliečiai nebūtų paskatinti pasekti jų pėdomis?

Taip mažinsite emigraciją? Taip mažinsite norinčių priimti kitos šalies pilietybę skaičių? Net ir gyvenantys Lietuvoje piliečiai juk būtų skatinami rinktis tokį kelią. Kam mokėti mokesčius? Kam tarnauti savo valstybei? Juk galima patarnauti ir kaimyninės valstybės interesams… Ar bent pamąstėte, kur per ilgesnį laiką toks kelias nuvestų?

2. Valstybės išdavystė – daugybinė pilietybė

O dabar svarbiausia, ponas Ramūnai. Jūs Lietuvos piliečius, kurie gyvena ir kuria Lietuvoje, vertinate labai keistai, sakyčiau, kaip kokias nepilnavertes būtybes. Juk akivaizdu, kad likusieji Tėvynėje atsisakė išvykti, gauti kitą pilietybę ir gyventi su keliais pasais kišenėje. Keistuoliai, ar ne?

O juk būtų naudinga turėti kelis pasus, sakote Jūs. Dėl viso pikto. Jeigu, tarkime, Tėvynė, pražus. Tad visi Jūsų ir Jūsų aplinkos drauge su opozicija viešai skleidžiami išvedžiojimai ir pseudopatriotiškos emocijos apie mistinius lietuvių ryšius per fiktyvią pilietybę, t.y. įdiegus daugybinę pilietybę išsivadės. Nes išeivių ryšys su Tėvyne tik susilpnėtų. Liktų jausmai jausmeliai „apie Tėvynę“, ir iš esmės ne kažin kas.

Bet ir dar baisiau: silpnėtų saitai su Tėvyne net likusiųjų čia gyventi sielose. Kaipgi kitaip, jeigu likimo namuose faktas bus nuvertintas. Nebus pasididžiavimo vertas. O bus skatinamas „šansas“ bet kada pabėgti iš skęstančio laivo. Ne gelbėti jį, o būtent bėgti. Nes juk „aš – pasaulio pilietis“.

Kai patogu, čia pagyvenantis ar apsilankantis Valstybiškai mąstantiems politikams turėtų būti aišku kaip dieną: reikia siekti vieningo tikslo – mažinti išeivių, priimančių kitų šalių pilietybes, skaičių. Skatinti juos sugrįžti. Tiems, kurie vis dėlto priima kitos šalies pilietybę, suteikti tikrą galimybę. Tikrą ryšį su galbūt laikinai apleista Tėvyne. Kaip?

Suteikiant Lietuvio pasus. Referendumas dėl dvigubos pilietybės tik supriešins lietuvius. Nejaugi Jūs nematote šios šviesos, Ramūnai?

O gal Jūs tikrai nelabai nutuokiate, kas yra valstybingumas? O Jūsų partiečiai ir koalicijos nariai? Tokie pat, kaip Jūs? Ar tik paskui Jus paknopstom?

Apie opoziciją jau nėra ką ir kalbėti. Kažkodėl esu įsitikinęs, kad Jūs žinote, kas yra teisinga. Antraip nebūtumėte pasirašęs po Lietuvio paso projektu 2017 rugpjūčio 8 dieną.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-09-15 16:55

to “kazys     2018-09-14 8:37” Rekomenduoju pasakaityti nors vieną iš kokių 40 mano straipsnių: 2017-08-28 straipsnelį “Dvi pilietybės – ne konstitucinė problema”
http://www.ekspertai.eu/dvi-pilietybes-ne-konstitucine-problema93312/

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-09-15 16:52

to “Stasė Sudintienė
Visiškai pritariu Arvydo Juozaičio argumentams. Pilietybei be įsipareigojimų, o tik dėl patogumo, dėl savo asmeninių interesų - NE!”

***
Ponia Sudintiene, reikalauju iš Jūsų  JOKIŲ asmeninių interesų. Prašau nedelsiant išsiskirti su vyru, atsisakyti savo vaikų, neiti į darbą, nieko nekalbėti, neskelbti savo nuotraukos ir t.t. ir t.t., tamsta neturi teisės turėti JOKIŲ asmeninių interesų, nes visa tai, net valgydama ir kviepuodama, tenkini savo asmininius interesus. LR Piliečiams, kurie išvykę į kitą šalį turi taip pat ASMENINĮ interesą į ją sugrįžti pilnateisiais piliečiais, nes tokią teisę mes visi, priimdami Konstituciją, jiems SUTEIKĖME, nes LR pilietybė įgyjama gimstant negali būti atimta, nes niekas negali turėti aukštesnės juridinės galios nei Konstitucija. Jūs gi, tikriausiai dėl asmeninių interesų siekiate ją ATIMTI, tai gal ją sau pasiimsite? Ar kai giedate himną “vienybė težydi” su iš Lietuvos piliečių atimtomis pilietybėmis vienyjatės? Ar nesuprantate, kad pas A.Juozaitį su proteliu yra negerai? Raudonuoju proteliu. Jūs, ponia Stase Sudintiene, dėl pilietybės taip pata esate BE ĮSIPAREIGIMŲ, nes skleižiate PROPAGANDĄ, kurie prieštarauja LR Konstitucijos 12-am straipsniui. Kitaip sakant esate konstitucinė nusikaltėlė. Tikiuosi, kad ne specialiai, o raudonosios propagandos purve išsitepliojusi. Gal norite padiskutuoti nuodugniai…. emailą matote?

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-09-15 16:42

to “nelaisvas     2018-09-13 21:32
Dėl pilietybių: na, tarkim Lietuva suteikia pilietybes visiems savo lietuviams, kur jie bebūtų....”
***
Dabartinė problema visai kitokia. Problema tame, kad LR piliečių gimimimų įgyta pilietybė, kurią GARANTUOJA LR Konstitucijos 12-o straipsnio pirma dalis, yra ATIMINĖJAMA tiems,kurie įgijo ir kitos šalies pilietybę. Tai yra kalba eina ne apie pilietybės sutieikimą, o apie jos ATĖMIMĄ. O tai reiškia, kad tamsta problemos nesupranti. Tamstą labai gerai suprantu, nes raudonoji propaganda būtent taip ir kalba, kaip tamsta kalbi. Tikiu, kad geranoriškai esi pasiklydęs, tai tuomet rekomenduoju tamstai pasiskaityti 2017-08-28 straipsnelį “Dvi pilietybės – ne konstitucinė problema”
http://www.ekspertai.eu/dvi-pilietybes-ne-konstitucine-problema93312/

Nenusiminkite, šitas reikalas dėl dviejų pilietybių greitai tikrai nesibaigs, nes raudonasis amaras yra užgrobęs Lietuvą iki šiol.

> Jules       2018-09-14 10:01

Tamstos nusišnekėjimai pastebimi kiekvieną kartą prabylant. Jei A. Juozaitis tamstai praeitis, tai kas pačiam yra dabartis, ateitis? Grybauskaitės bendraamžis - pati branda politikoje. Na o sieti A. Juozaitį su komunistiniu CK, tai visiškas nusikalbėjimas, nukvakimas, o gal tyčinis rašinėjimas su tikslu - na, ims koks durnelis ir patikės, o tamsta ir toliau rašinėsi, spjaudysiesi į visus šonus, nes, matyt, tau kažkas už tai sumoka.

kazys       2018-09-14 8:37

Tema labai rimta.Visos TV mala bele ką,jokios diskusijos,jokios *užstalės* šia tema.Tai bent čia galėtų pasisakyti argumentuotai ne tik komentuotojai,nuolat eskaluodami asmeniškumus,bet specialistai:teisės žinovai,filosofai.Piliečiai rinksis nebalsuoti.Nes daugumai visiškai ne aišku,kaip būtų teisinga.

Al.       2018-09-14 1:19

Dėl pilietybės. Žiūrint naudos valstybei, galima manyti vienaip ir kitaip. Abiem atvejais galima apsirikti. Valstybę stiprins pagarba jos pagrindiniam įstatymui, nes tai bus pagarba ir jį priėmusiai tautai. Ir jei ten antra pilietybė numatyta, tai reiškia tokia yra tautos valia. Žiūrint naudos tautai, manau, lietuvių kilmės žmonės turi jausti, kad valstybė juos remia. Pirma pati duoda, o paskui kažko tikisi. Kaip mama. Vertinant jau padarytų šioje srityje darbų kontekstą, ar tie šimtai, o gal tūkstančiai svetimšalių, gavę Lietuvos pilietybę prezidentų malone, turėjo dar ir kitą, o gal kitas pilietybes? O jei turėjo, savąją mes dabar atimsim?
Dėl Juozaičio. Be to, kad maloniai šneka ir gražiai atrodo, kas dar? Kas tai per asmenybė, kokie jo ketinimai ir galimybės? Asmenybės nesuprasim ignoruodami praeities darbus. Sąjūdžio žinios, Šiaurės Atėnai, bet kartu ir lemiama parama Brazauskui ir darbas jo patarėju. Ką tokio Brazauskui, siekusiam ,,užviršuoti piramidę” jis patarinėjo? Įvykdyti tokią kaip Estijoj restituciją ir liustraciją, aiškiai ir greitai? Neduoti pilietybės kolonistams, kaip Latvijoj ir Estijoj - kaip ir buvo sutarta? Darbas diplomatinėje tarnyboje buvo atlygis? Kokie ketinimai sunku bus suprasti iš kelių neesminių temų. Panašiai, latifundininkai kažkokius savo mažuosius karus kariauja, bet visumoj iš sistemos neiškrenta.Žinoma, galima galvoti,kad esminių klausimų neliečia iš atsargumo, kad čekistinį pogrindį ketina užklupti iš nežinių. Bet kas gi perka katę maiše? Tuo labiau, kad biografija šiuo požiūriu optimizmo neskatina. Galimybės. Žmogus, suprantantis padėties rimtumą, o tuo labiau pasiryžęs kilti į žūtbūtinę kovą, man atrodo, atpažįstamas iš to, kad nustoja šypsotis sotaus vartotojo šypsena. Juozaičio laikysenoje kol kas matau tik rašytoją, viešąjį komentuotoją, o ne žmogų, sukylantį prieš sistemą.

Viską čia       2018-09-13 23:34

pats labai gerai išdėstei, bereikia tik pasitikslinti - pasitikrinti visą tai kur, kada ir kaip? Ir gausi logišką atsakymą pats sau ir be manęs. Nesuprantu tik vieno, kodėl oponentas ar priešas turėtų putotis? Praeitį mes visi turime. Turime tėvus, senelius, protėvius, tautiečius, europiečius, pasauliečius ir t.t. Ji mumyse, be jos nėra mūsų. Tad kame reikalas? Gal tame, kad šitas politikos Kriminalinis Tango nesibaigia? Nesibaigia, nesibaigia…, geht nie vorbei!

Julesui       2018-09-13 23:00

Tai kad pats kalbi vien apie praeitį- ar tu nesi praeities žmogus?:)
Juozaitis bando kalbėti apie ateitį. Tiesa, kol kas chaotiškai ir fragmentuotai, bet…
O praeitis? Klaidų daro beveik visi. Ar Juozaitis yra padaręs nusikaltimų- ar buvo agentu, ar skuņdė žmones kgb, ar kolaboravo su okupaciniu režimu?
Tokių duomenų nėra. Ar prie brazo Juozaitis vogė, prichvatizavo Lietuvos turtus ir tapo oligarchu? Ne. Ar Juozaitis maudosi vogtuose piniguose, pasistatė dvarą draustinyje, turi jachtą ir tris benlėjus? Ne.
O gal Juozaitis atiminėja iš tėvų vaikus, gal jis varo pederastijos propagandą? Irgi ne?
Tai ko tu Juleu putoji?

Jules       2018-09-13 21:50

Skaitytojams svarbu paaiškinti, kad Juozaitis yra būtent praeities, o ne dabarties žmogus, įstrigęs Centro Komiteto hipnozėse ir priklausomybėse. Tos priklausomybės yra baisi liga. Daugumai nebe pagydoma liga. Mums reikia žmonių ne iš praeities, ne iš praeities nusikaltimų epochos žmonių. Juozaitis niekaip negali nuo tos praeities atsiplėšti, kai mes tuo metu buvome niekinga gatve, gatviniais, o Gedimino prospektas tada buvo vadinamas Lenino prospektu, o Jis - rūmais ir privilegijomis. Mes ten gyvenome ir Katedros aikštėje. Na, o praeitis, kaip visuotinai žinoma, visada kurs dabartį ir ateitį ir dar kitaip nėra buvę. Kas kontroliuoja praeitį, geba profesionaliai dezuoti(falsifikuoti) praeitį runkeliukams, tas valdo dabartį, prastuomenę ir įtakos ateitį. O kas tai geriausiai sugeba, jei ne VU Dezinfosklaidos katedros absolventai iš Demagogijos meno fakulteto? Ten rengiami talentingiausi Lietuvos ubagyno vystytojai, skurdo plėtotojai, puikiai šokantys politikos Kriminalinį tango. „Kriminaltango in der Politik, dunkle Gestalten, rote Laterne. Abend für Abend immer das Gleiche, denn dieser Tango - geht nie vorbei, geht nie vorbei, geht nie vorbei!“

nelaisvas       2018-09-13 21:32

Dėl pilietybių: na, tarkim Lietuva suteikia pilietybes visiems savo lietuviams, kur jie bebūtų. Toliau - Lenkai irgi suteikia pilietybes visiems lenkakalbims. Rusai - taipogi neatsilieka ir suteikia Rusijos pilietybes visiems rusakalbimas. Toliau… Prancūzija, Ispanija, Vokietija ir pagaliau visos šalys visiems suteikia savas piletybes, kas tik to siekia. Ir VUALIAAAA.  Visi Žemės gyventojai visų šalių piliečiai, puspiliečiai suimaišo į tokią vieną mišrainę...

Jzp--- Julesui       2018-09-13 21:26

Kažkaip tamsta įdomiai samprotauji. Ten kur tamstai patogu, ten išdavystės, ten kur nepatogu- jau tik mistifikacijos.
Žinai, man visokie samanoti trisdešimties metų reikalai yra svarbūs tada, kai neturiu klausimų šiai dienai. Panašu, jog tamsta šiandien negyveni ir klausimų apie dabartį neturi. Turiu pastebėti, jog portalas didžiąja dalimi orientuotas į nūdienos aktualijų problematikos gvildenimą. 99% skaitytojų lūkesčiai irgi sietini su dabarties rūpesčiais ir rūpesčiais dėl ateities.
O tamsta esi įstrigęs kažur tarp savo trockių ir brazauskų lyg koks sendaikčių kromelio bėdžius. Pasižiūrėk blaiviai- kiek kolegų domisi tamstos rašiniais apie “viniuką” ar amb. Daraisi pajuokos objektu lyg koks brangvardis juliukas puras. Nyku.
Skaitytojams įdomu ir aktualu, ką galime pasakyti apie dabar egzistuojančias ir ateityje gręsiančias problemas, žmonėms reika atsakymų į rūpimus klausimus, o ne lozungų ir pezėjimų tūkstatį kartų primenant kur kas kada prieš keliasdešimt metų nusiperdė. Dabartinė smarvė daug aktualesnė už kadaise išsivadėjusią. Bet tamsta nesiūlai kaip išvėdinti pradvisusią trobą. Tamsta siūlai klusytis tavo postringavimų apie bezdalus praeityje.
Ar nuo to dabarties oras taps gaivesniu?
Elgiesi lyg tipiškas koncervas. Tie apart rusū puolimo irgi kitų problemų nemato.
Nededu Juozaičio užantin, nes kol kas nelabai turiu ką svarstyti. Nieko ypatingo dar neparodė ir nepareiškė.
Lygiai taip, neketinu jo bukai lodyti.
Stebiu, analizuoju, darau tarpines išvadas.
Bet galutinį verdiktą kol kas skelbti per anksti.
Dar įvairiai viskas gali pasisukti.
Kol kas Juozaitis atrodo silpnokai, bet rytoj gali pasitaisyti.
Gal.
Pamatysim. Nereik bėgti pirma traukinio.

Jules ponui Juozapui       2018-09-13 20:50

Tamsta ne mistifikuok, o rašyk konkrečiai - faktais, įvykiais, datomis ir išdavystėmis. Žmogus, kartą išdavęs, išduos antrą ir trečią kartą, nes turi tokį geną ar kažką panašaus. Išdaviku galima pasinaudoti, o vėliau kas su tokiais daroma, pone Juozapai? Aš kalbėjau čia ne apie Landsbergį, o apie LK(b)P CK Fiurerį ir jo padėjėjus bei garsiuosius patarėjus. Tiesa ir elementari logika visada žeidžia kolaborantus, išdavikus ir neosovietinius oligarchus, gyvenančius kitų sąskaita ir lendančius į svetimą kišenę po blatu dėl nuolat valdžioje esančių Former Bolsheviks’ų.

komentuojančiųjų nusišnekėta       2018-09-13 19:55

Prirašyta labai daug prastų, įžeidžiančių komentarų, kurie parodo rašančiųjų neišprusimą. Tiesiog - daug šiukšlių.

Juozapas Julesui       2018-09-13 19:52

Tamsta gerokai užsiciklinai su savo paranoja.
Tamstos įtarimai dėl Juozaičio prokomunistiškumo/prosovietizmo atrodo nerimtai, o bandymas Juozaitį pateikti kokio Nuosėdos trojos arkliu, apskritai dvokia kliedesiais.
Galima iki pažaliavimo ginčytis ar “Istorinė klaida” buvo klaida, bet manau net pats Arvydas širdies gilumoje neturi galutinio atsakymo.
Nesakau, jog užleisdamas vietą AMB, Juozaitis pasielgė teisingai.
Nežinau. Anuo metu man tai nepatiko. Tada, mes, visuomenė daug ko nežinojome.
Mes daug ko nežinojome apie Tėtę/“Dėdulę”, mes net nesapnavome į kokį Padarą tas ožys išvirs. O Arvydas jau matė, kas ir koks yra tas “patriarxas”.
Tai viena.
O antra- diskusija yra ne A.J. asmenybės ir jo biografijos tema.
Aš nesu nei Juozaičiui besimeldžiantis fanas, nei itikiu sulaukti iš jo stebuklų ir pan. Ėgi straipsnį ir diskusiją vertinu pozityviai, nes galiu daryti tam tikras įžvalgas ir išvadas.
Trečia, jau grynai į temą:
Dauguma skaitytojų ir kolegų kurie komentuoja, daro esminę klaidą suplakdami keletą skirtingo kalibro kategorijų.
Manyčiau, derėtų atskirti tris skirtingų plotmių dalykus:
a) pilietybės reikalų teisinę, politinę ir moralinę/vertybinę problematiką nagrinėjantį straipsnį;
b) valstybei, visuomenei svarbių prioritetų išdėliojimo pagal darytinų veiksmų eiliškumo problemą, Lietuvos pertvarkos plano ir galimybių kontekste;
c) p. A.Juozaičio galimo kandidatavimo į valstybės vadovo postą tinkamumas žvelgiant pro jo gebėjimo mąstyti strategiškai prizmę.
Diskusijoje šie aspektai nesuvokiami, pasigendu iš kolegų logiškų įžvalgų, o tiražuojami užkeikimai a la p. “Jules” “kūryba” atrodo labai nykiai.
Toks primityvizmas liūdina.
Reziumuojant, pasakysiu štai ką:
Stebėdamas A.J. pasisakymus viešojoje erdvėje, kol kas galiu konstatuoti, jog-
Per tris mė. A. Juozaitis paskelbė “tezes” kurios iš esmės yra labai kukliai atrodantis kratinys, toks skirtingo svorio ir aktualumo idėjų ir idėjukių šiupinys be konceptualios sistemos. Deklaratyvus priešrinkimis tekstukas kuriame yra daug gerų dalykų, bet viskas sumalta labai mėgėjiškai. Žmogui su tikrai visai rimtu išsilavinimu, tokie rašinėliai ir dar tokia proga, garbės nedaro.
Po tezių, A.J. paskelbė dvi publikacijas brolybės su “braliukais” būtinumo tema. Valio, aš irgi už brolybę su latviais. Bet, “kandidatas” per tris mėnesius apie kitas užsienio reikalų problemas jokių įžvalgų nepateikė. Ar p. Arvydui tai nesvarbu, ar p. Arvydas apie mūsų užsienio politiką neturi ko pasakyti, tas kol kas didelė mįslė. Kai nėra atsakymo, tyla tampa tam tikru atsakymu.
Apie pilietybinius reikalus p. Juozaitis rašo jau kažkelintą tekstą ir manau, jog prirašys dar trigubai. Valio. Aš nieko prieš. Reikalas svarbus, bet…
O kiti reikalai? Kitų, svarbių, o gal daug svarbesnių reikalų- ką nėra?
Vienžo, aš iš Autoriaus pasigendu sisteiškumo, prioritetų arba nesuvokimas arba nesuvokimas kaip kandidatas turėtų komunikuoti su auditorija.
Tokių ir panašių klausimų fone, visas priešrinkiminis kipišas ir kandidato fanų entuziazmas man atrodo nerimtai. Neturiu agresyvaus išankstinio nusistatymo prieš p. Arvydą. Asmenybė įdomi, žmogus išsilavinęs ir manau sąžiningas. Bet p. Arvydas kaip politikas, manęs neįtikina. Kol kas, bent kol kas vertinu kaip gana silpną.
Valstybės atstatymo vajui užvesti, strateguoti ir vairuoti reikia gerokai daugiau potencijų.
Ėgi, kol kas taško nededu. Matysim kai dugną dėsim.

 

Jules       2018-09-13 17:54

Manau akivaizdu, kad Juozaitis dirba Nasedux naudai, kaip anuomet AMBalo naudai Gorbio “Perestroikės” judėjime.

Jules       2018-09-13 17:47

Lietuvos tautininkai ir amžini Čerčilio draugai, to, kuris prisidengęs teisėtomis Stalino Rusijos ambicijomis visuotinai žinomame baliuje(puotoje) atidavė Baltijos šalis Sovietijai, galutinai susikompromitavo, keldami kandidatu į LR Prezidento pareigas LK(bolševikų)P CK Fiurerio gelbėtoją.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-09-13 16:27

Citata: “Lietuvos pilietybė – tik papildoma privilegija”. Toks teiginys parodo, kad ponas Arvydas Juozaitis yra NESVEIKO proto ir štai kodėl. Ogi todėl, kad LR pilietybė tiems, kurie gimė Lietuvoje, yra KONSTITUCINĖ VERTYBĖ, kuri įtvirtinta LR Konstitucijos 12-o straipsnio 1-moje dalyje. Niekas negali turėti aukšesnės juridinės galios nei Konstitucija. Todėl matau, kad taip vadinamas išprotėjęs kandidatas į prezidentus kaunasi prieš Lietuvos Konstituciją, tai yra NAIKINA Lietuvos valstybę. Kada šitą niekšą, istorinę klaidą, išmes iš viešosios erdvės?
***
Antra citata: “2. Valstybės išdavystė – daugybinė pilietybė”. Ir vėl A.Juozaitis, kaip ir daug taip vadinamų “inteligentų, tyčiojasi iš LR Konstitucijos, kadangi LR Konstitucijos 12-o straipnio antra dalis kalba ne apie daugybinę pilietybę, kuri iš viso negali egzistuoti kaip ir “dviguba” pilietybė. LR Konstitucija kalba apie dvi pilietybes: LR ir KITOS valstybės pilietybes. Tai yra dvi pilietybes, nes žodis “kitos” yra VIENASKAITOJE. Ar Juozaičio protas tokius elementarius dalykus gali suvokti? NE. Štai jums ir kandidatas į prezidentus, tpfu…..

nuomonė       2018-09-13 10:24

filosofija man nepatinka, filosofai taip pat. Neradau nei vieno suprantamo argumento

Kai valstybė        2018-09-13 10:24

negina, o persekioja sąšiningiausius, teisingiausius savo piliečius visiškai normalu, kad Tauta ieško išeities. Ir emigruoja (ne į Rusiją). Arvydai, negi namatai kas vyksta? Negi dar nesupratai to, ką atskleidė Garliavos įvykiai? Kadangi trokšti dėmesio savo personai pradėk GALVOTI. Nueik kur toliau nuo triukšmo (kad ir į mišką) ir paprašyk Dangaus, kad pažadintų tavyje sąžinę. Tik nuoširdžiai prašyk. O kai pažadins, kai tapsi Žmogumi pats suprasi, ką darei teisingai, o ką ne.

tiesa       2018-09-13 10:24

A.juozaicio pliurpalai kaip visada…..

pasitaisau       2018-09-13 8:31

“.. savo piliečių tautybės problemos? ” , turėtų būti “...savo piliečių pilietybės problemos?”.

nesutinku        2018-09-13 8:28

antros pilietybės būtinumas- unikalios lietuviškos emigracijos pasekmė.Dabartinei sistemai neparanku,kad iš šalies išspausti piliečiai išlaikytų balsavimo teisę balsuoti prieš vykusio ir toliau vykdomo brutalaus socialinio dempingo politiką jų atžvilgiu.Išvada: Juozaitis - eilinis ,sistemai naudingas nausėda.Žodžiu - aktyviai ieškoma to nešvaraus žaidimo prieš savo piliečius efektyvaus tęsinio jau nesiskaitant su jokiomis priemonėmis. Įrodymo? Kodėl tokia sėkmingai besivystanti tauta kaip ką tik atsikūręs Izraelis aplamai nekelia daugybinės savo piliečių tautybės problemos? Ir jie tikrai nėra kvailesnio pasirinkimo aukos,ten akivaizdžiai tiesiog niekas taip įžūliai net nedrįsta list prie savo piliečių pilietybės klausimo.

"X"       2018-09-12 23:56

Pilietybė, pasas… Joooo, didžiulės vertybės.
Pavyzdžiui nacių Vokietijos, sovietų deržavos, Š..Korėjos, Venesuelos et cet. pilietybės, pasai “didžiausios vertybės”. Arba NWO globalistinio orwelyno “pasas” su vergo numeriu ir antena pakaušyje- ot vertybės.
Ar Lietuva laisva šalis? Ar lietuviai laisvi žmonės?
Gyvename totalitarinio režimo sąlygomis, piliečio statusas tik popieriuje, realiai- dauguma yra tiesiog baudžiauninkai.
Baudžiauninkai ir vergai diskutuoja dėl teisės nešioti nugarose savininko ženklo įdagus:) Nesvarbu, kad išdegina- svarbu, kad įdage nebūtų “W”.
Ir kad kiti neturėtų po kelis vergo ženklo įdagus.
Mulkių rūpesčiai.

Kenksmingų sąlygų garantai       2018-09-12 23:44

“Dviguba pilietybė ir trys raidės – kenksmingiausios politikų sumąstytos kvailystės per visus 28 metus.”
Kenksmingiausios? Kenksmingesnių dalykų padaryta nebuvo?
O gal kenksmingiau kai tokie idiotai (22:25) balsuoja?

Labai geri argumentai       2018-09-12 22:25

Ir gražiai, draugiškai A. Juozaičio išsakyti. Dviguba pilietybė ir trys raidės – kenksmingiausios politikų sumąstytos kvailystės per visus 28 metus.

Na ką ,Karbauski,       2018-09-12 22:14

laukiam atsakymo.

Agnė       2018-09-12 22:01

Jie galėtų dirbti kartu. Abu kultūringi nesavanaudžiai.

Iš Lenkijos       2018-09-12 22:00

Taip,keistas ir politiškai nesuvokiamas siekis įteisinti daugybinę pilietybę,tai pavojingas žingsnis Nacionalinio saugumo atžvilgiu.Kažkas negerai su valdančiosios partijos politiniais veiksmais dėl ,,dvigubumo”.Pastebėkime ir tai,kad PLB vadovybę užvaldė neoliberalios pakraipos nūdienos lietuviai emigrantai,kuriems ,,dviguba” pilietybė prie širdies,deja.Tad,Gerb. A.Juozaičio atviras laiškas Žaliųjų valstiečių vadovui yra vertas pagarbos ir pilietinės paramos.

Taip       2018-09-12 21:54

gerbiu A.Juozaitį už aukštą kultūrą,tiesų, kartu atsakingą žodį ir pagarbą kitam žmogui.

Taip       2018-09-12 21:54

gerbiu A.Juozaitį už aukštą kultūrą,tiesų kartu atsakingą žodį ir pagarbą kitam žmogui.

Labai geras,neformalus       2018-09-12 21:38

stilius.Nebiurokratiškas,taktiškas,tiesus,laisvas.

tonui ir santykiui       2018-09-12 21:28

Įpratome pliurpti apie procesus, visai nesuvokdami nei tikslo nei busimo rezultato. Ačiu A.Juozaičiui už aiškų ir labai tikslų situacijos apibudinimą. Tik gaila ir labai liūdna, kad dauguma lietuvaicių jau nebesugeba savo galvelėmis galvoti.

kalba lyg ir teisingai       2018-09-12 21:27

Bet man vis tiek nekelia pasitikėjimo Juozaitis. Man atrodo, tai tiesiog homoseksualkleptopedofilų-atsasaldermokratų kadras.

tonas ir santykis       2018-09-12 20:40

Šis laiškas yra bevertis. Nes parašytas nuolankaus kumečio tonu.
Maloniai prašau, gal Ponas teiktųsi, drįstu mandagiai priminti…
Kai pilietis su valdžiūnu kalba nusilenkdamas, tai yra elementari burliokinė baudžiava. Ponams toks santykis tinka ir patinka.  Taip ponija įtiki esą visagaliai, į piliečių nuomones nekreipia dėmesio. Ilgainiui toks santykis “Ja Načalnik, ty durak” virsta rutina ir perauga į įstatyminę normą de facto.
Laisvi žmonės laisvės neprašo. Piliečiai pagarbą ir dėmesį gali tik išsireikalauti su valdžia kalbėdami liepiamąja nuosaka.
Maldauja, lemena prašinėdami tik ubagai.
Kol rašinėjami tokie infantilūs laiškeliai, tol režimas tik stiprėja.
Norint būti tikru, galinčiu vykdyti realius pokyčius prezidentu, reikia būti lyderiu.
Ar lietuviai turi lyderių? Ne.
Todėl niekas ir nesikeičia.


Rekomenduojame

Bronius Puzinavičius. Estams pasisekė – jie turi alergijai paminklams atsparią ir galvoti apie praeitį nevengiančią Prezidentę

EŽTT: Norvegija pažeidė žmogaus teises byloje dėl vaiko teisių

Liudvikas Jakimavičius. Išeiviai ir mes, arba Gyvenimas Vezuvijaus papėdėje (papildyta)

Lidžita Kolosauskaitė. Švietimo spindesys ir skurdas

Švedijos parlamento rinkimuose - pažeidimai ir išpuoliai prieš Švedijos demokratus

Valdas Vižinis. Laiškas emigravusiems. Ir VALSTIEČIAMS

Martynas Katelynas. Rinkimai Švedijoje: nevaldoma masinė migracija nulems rezultatą?

Vidas Rachlevičius. Apie Prezidento rinkimų kampaniją kitaip, arba Kas mums visiems atsitiko, kad dabar turime tai, ką turime?

Geroji Naujiena. Jį sutikę net kurtieji girdi ir nebyliai prabyla!

Kaip atsiranda prekeiviai Lietuva?

Roko Gasparaičio interviu su Arnoldu Zdanevičiumi, buvusiu homoseksualu: „Homoseksualizmas yra baisi liga, sielos liga“

Andriaus Švarplio replika A.Lašui, arba Dar kartą apie viešojo sektoriaus (o ne Landsbergių verslo) nususinimą prisidengiant „teise ir laisve rinktis“

Chemnicas: prieš nevaldomą imigraciją protestuojantys vokiečiai priminė Angelai Merkel nuo pabėgėlių rankos žuvusius tėvynainius

Algimantas Rusteika: Prapjaukim pilvą ir ką nors padarykim

Popiežius Pranciškus. „Tikri pinigai kyla ne iš kitų pinigų, o iš darbo“

Andrius Švarplys. Apie lietuviškus influencerius ir JAV „konstitucinę krizę“

Vokietijos vidaus reikalų ministras: „Migracija – visų problemų motina“

Justas Mundeikis. „Ekonomisto komentaras“ – apie minimalų mėnesinį atlyginimą Lietuvoje

Algimantas Rusteika. Jie mus labai myli

Nida Vasiliauskaitė. Tikroji, pagrindinė, pirmaeilė dabarties politinė problema

Andrejus Gaidamavičius: „Premjere, ar taip turėtų atrodyti saugomos teritorijos?“

Rasa Kazėnienė: „Jei tu ne vagis, tu esi niekas“

ES biudžeto komisaras: Europos Sąjungai gresia „mirtinas pavojus“

Valdas Vasiliauskas. Viešame TS-LKD partijos pirmininko laiške įsivėlė logikos klaida

ES daugėja ne santuokoje gimusių vaikų, Lietuvoje – ne

Rasa Čepaitienė. Sekso ekonomikos spąstuose

Valdas Vasiliauskas. Profesija – ministrės vyras (papildyta video)

Jonas Burokas. Atverkime savo širdis žuvusių už Tėvynės laisvę pagerbimui ir teisingumui

Valdemaras Klumbys. Vilnius irgi tvarkosi: Reformatų parkas ir kitos žaliosios erdvės

Aušra Maldeikienė. Kaip Kinija tapo strategine Lietuvos partnere?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.