Įžvalgos, Diskusija

Arvydas Juozaitis paskelbė savo valstybės politikos gaires: „Lietuva yra čia“

Tiesos.lt redakcija   2018 m. birželio 14 d. 12:26

149     

    

Arvydas Juozaitis paskelbė savo valstybės politikos gaires: „Lietuva yra čia“

Pirmadienį 55-iems žinomiems visuomenės veikėjams viešai paraginus Sąjūdžio pradininką, olimpietį, rašytoją, filosofą Arvydą Juozaitį dalyvauti 2019-ųjų metų Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimuose, jis sulaukė didelio žiniasklaidos ir visuomenės dėmesio. Žurnalistai, daugelis žmonių, o ir nemažai politikų kreipėsi į A. Juozaitį, prašydami išsakyti savo vertinimus ir požiūrį į aktualius klausimus. Ir nors A. Juozaitis dar nepatvirtino galutinio savo apsisprendimo dėl kandidatavimo į Lietuvos prezidento postą, tačiau viešam svarstymui jis nutarė pateikti savo valstybės politikos gaires, pavadindamas jas „Lietuva yra čia“.

Sąjūdžio pradininkas mato reikalą aptarti 12 tezių, atskleidžiančių jo požiūrį į pagrindinius šalies ir jos žmonių, valstybės ir politikos klausimus. Skelbiame šias gaires.

Arvydo Juozaičio valstybės politikos gairės viešam svarstymui: „Lietuva yra čia“

1. Globalios Lietuvos nėra, LIETUVA YRA ČIA. Sparčiai mažėjantis mūsų Tėvynės gyventojų skaičius yra pasiekęs kritinę ribą, kurią artimiausiu metu galime peržengti. Tai nutikus, Lietuva fiziškai nebeatsikurs, o „globali Lietuva“ išnyks bematant. Todėl gyvybiškai būtina keisti dabartinį politinio elito kursą globalizuojantį Lietuvą. 
 
2. Laisvė, tapatinama su laisvu žmogaus judėjimu, išeinant iš Tėvynės ir negrįžtant gyventi į Tėvynę, –  yra laisvės iliuzija. Žmogaus gyvenimas reikalauja ištikimybės žemei, tėvų ir protėvių žemei, tai pabrėžia Lietuvos Respublikos Konstitucijos preambulė. Neoliberalioji ideologija yra pražūtinga Lietuvos laisvei.

3.  Didžiausia pasaulio globalizacija seniai įvykusi – tai krikščionybė. Nūdienė globalizacija naikina žmogaus veidą ir nualina jo sąžinę. Visaverčio žmogaus reikmė – atsispirti šiai niveliacijai. Tai padaryti galima vadovaujantis ir dešimčia Dievo įsakymų, ir tradicinėmis religijomis, tautos vertybėmis bei papročiais.

4. Išklydusiems iš Tėvynės Lietuvos valstybės piliečiams, atsisakiusiems Lietuvos pilietybės turi būti suteikiama galimybė ne siekti „dvigubos pilietybės“, o gauti Lietuvio pasą. Lietuvio pasas leistų išsižadėjusiems Lietuvos pilietybės, susigrąžinti ją be išlygų. Lietuvio pasas būtų svetur atsidūrusiųjų kilminių Lietuvos žmonių saitų su Tėvyne liudijimas, o taip pat ir reali teisė įgyti Lietuvoje valstybės garantuotą išsilavinimą, socialines paslaugas. Lietuvio pasas neleistų tik vieno – balsuoti Seimo ir Prezidento rinkimuose, referendumuose. Lietuvos žinia pasaulyje pasklidusiems lietuviams turi keistis: Lietuva kurs sąlygas grįžti, o ne išvykti.

5. Socialinė atskirtis Lietuvoje yra pasiekusi milžiniškų aukštumų. Viduriniojo gyventojų sluoksnio naikinimas, kurį metų metus vykdė politinis Lietuvos elitas, neišskiriant nė vienos dominuojančios partijos, turi būti nedelsiant sustabdytas. Pirmiausiai tai reikštų diferencinių mokesčių įvedimą pagal principą: kapitalas moka daugiau.

6. Be gimdančios šeimos – Lietuva be ateities. Šeimos politika turi siekti gyventojų skaičiaus gausėjimo, o tai susiję su finansine pagalba motinystės ir tėvystės pareigoms. Socialinių priemonių reikmės nustatomos pagal šeimos gerovės rodiklius. Gausia skelbiama jau trijų vaikų šeima, jai skiriama ypatinga valstybės parama.

7. Švietimo sistema turi ugdyti ne kosmopolitinį žmogų, o pirmiausiai Tėvynės pilietį, atvirą pasaulio naujovėms. Aukštasis mokslas turi būti kreipiamas tautos ir valstybės gyvybingumui stiprinti, o ne verčiamas rinka. Visų mokymo įstaigų Lietuvoje bendrinė kalba – lietuvių kalba.

8. Tauta per Konstituciją suteikia įgaliojimus valdžiai ir riboja jos galias. Valstybinių ir stambaus masto korupcinių nusikaltimų tyrimams būtina įstatymu įsteigti savarankiško, plačius įgaliojimus turinčio Ypatingojo prokuroro instituciją.

9. Mokslo ir inovacinė Lietuvos bazė negali būti vien tik verslo priedas. Strateginiai tyrimai ir nacionalinės technologijos – vienas iš valstybės tikslų, kaip ir jaunųjų Lietuvos mokslininkų ateities planavimas Lietuvoje. Protas yra universalus, tačiau jo kilmė ir panaudojimo vaisiai – lokalūs.

10. Lietuvos kultūra negali būti paversta vien eksperimentų erdve. Joje kaip aksioma turi būti išsaugotos mūsų tradicijos ir Dainų šventės, tautą per amžius gelbėjusi kūryba. Valstybinė kalba stiprinama, švietimas vykdomas pirmiausia valstybine kalba.

11. Amžiaus grupių atskirtis yra socialinio gyvenimo akligatvis. Valstybė turi rūpintis, kad vyresniojo amžiaus žmonės ne tik neskurstų, bet ir dalyvautų viešajame gyvenime.

12. Visos tarptautinės sąjungos ir tarptautinio bendradarbiavimo instrumentai turi tarnauti Lietuvos ir regioniniam saugumui bei gerovei. Reikia iš esmės ir naujai kurti Lietuvos-Latvijos santykius, Baltiškąją vienybę. Euroatlantiniam bendradarbiavimui, NATO nėra alternatyvos. Lietuva neturi palaikyti Europos Sąjungos federalizavimo, ji eina su saugančiomis savo realų suverenitetą šalimis. Lietuva pasisako už ES kaip tėvynių sąjungą.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

šitas žmogus       2018-06-18 12:42

- turiu omeny Juozaitį - pasižymi savybe greitai pajusti naujus vėjus ir prie jų prisitaikyti. Tačiau Juozaitis - jokiu būdu ne kandidatūra į Lietuvos prezidentus. Rašo? - gerai, tegul rašo, bet kol kas nematyti, kad Juozaitis pats įvertintų savo bendradarbiavimą su Brazausku ir Paulausku. Visiškai aišku, kas gali pasinaudoti naujuoju Lietuvos Sąjūdžiu - greičiausiai jau ir naudojasi, todėl dabartinėse konfrontacijos Lietuvoje sąlygose būtina neprarati budrumo ir įžvalgumo. Kalbant rimtai - naujasis Lietuvos Sąjudis (ProPatria judėjimas taip pat) kol kas neturi tinkamo kandidato į prezidentus. Ateityje - taip, ir galbūt daugiau nei bet kas kitas, tačiau kol kas turi dar paaugti jaunoji karta.

...       2018-06-18 10:28

Apie geresnį Prezidentą kaip kun. Robertas Grigas Lietuva galėtų tik pasvajoti. Netraukia manęs tas Juozaitis, na, netraukia, darbų nesimato, reputacija abejotina, ne mano kandidatas.

Al. Kodui "AL."       2018-06-17 22:43

Kodėl vyksta puolimas prieš diskusijų dalyvius kodiniu pavadinimu ,,Kodas “AL.”?
Ir kodėl šio puolimo dalyviai nenaudoja net niko? Panašų įtūžį matydavau tada kai bolševikams nepavykdavo pragrūsti savo kadro. Nors, atrodytų Oželytės išpuolis verstų manyti priešingai - kad ateina sistemai pavojingas žmogus. Sakyčiau, išbandykim ir matysim, jei nestovėtum ant bedugnės krašto. O ką jei čia mūsų paskutinis pasirinkimas?

Kodas Al       2018-06-17 22:39

Tavo Juozaitis yra dviviedis, jis ne vienus metus žaidė dvigubą žaidimą - meilužė ir žmona. Jeigu dalyvaus prezidento rinkimuose, viskas bus iškedenta ir taps žinoma. Na nieko keista ir du jo draugeliai AMB ir Paulauskas paliko šeimas. Tokios gi šios hebrytės vartybės. Juozaitis, kad savo visas dvigubas istorijas nuslėpti nuo aplinkinių, persikėlė gyventi į Klaipėdą. O pateikiamas kaip super duper moralus.

 

tikrai,       2018-06-17 22:27

dar jeigu ir žiobienė parems, tai skaitykim, kad jau beveik išrinktas

parama iš Pikeliškių       2018-06-17 22:15

Citata iš Juozaičio interviu:
“Kai Seime, Persitvarkymo Sąjūdžio 30-mečio minėjime, pasakiau kalbą ir iš karto po jos vienas po kito prie manęs ėmė eiti bičiuliai ir pažįstami, kultūros ir politikos „asai“ - suklusau. Pavyzdžiui, Aloyzas Sakalas, kurį tikrai noriu paminėti: jis juk didis autoritetas.”
Be komentarų.

Kodas "AL."       2018-06-17 21:31

Kodėl vyksta puolimas kodiniu pavadinimu “Al.” prieš dar niekur nekandidatuojantį A.Juozaitį?
Sisteminių partinių gaujų viršūnėj visus tris dešimtmečius karaliavo nieko konservatoriško neturintys konservatoriai.
Net tada, kai nelaimėdavo rinkimų, šios partijos “elitas” nebadaudavo.
Tą garantuodavo neįvykdyta liustracija.
Deja, gaujų poreikiai didėja, o nykstanti šalis nepajėgia jų visų išmaitint, tad prasidėjo nuožmesnė kova prie lovio ir brendžio dėžučių.
“Al.” galima iššifruot pažodžiui: “Arvydo likvidacija.Taškas.”
Pažeidžiamiausias žmogus yra dėl savo artimųjų: sutuoktinių, tėvų, vaikų. Prisimetant krikščioniškosiomis vertybėmis ir moralėmis A.Juozaitis brutualiai puldinėjamas dėl skyrybų, santuoka su kitos tautybės moterimi, užkliuvo net vaiko vardas. Nukreipiamas dėmesys nuo A.Juozaičio principinės pozicijos dėl Lietuvos savarankiškumo ir orumo, dėl Lietuvių Tautos naikinimo.
Skaitytojau, komentatoriau, nebūk abejingas ir neleisk siautėti gestapiniams globalistams internetinėje erdvėje. Žodis - irgi ginklas !

Alui       2018-06-17 20:54

Mąstyti nereikia - reikia balsuoti!

Raigerdas>Reigardui 2018-06-17 17:05        2018-06-17 20:53

Pati didžiausia tragedija Lietuvos yra tų, kurie imasi vadovauti kitiems žmonėms, ir ekonomika ir politika tampa tokia, koks yra šitų žmonių mąstymas. O jis yra skurdus, todėl, kad jie nieko nenori daryti vardan tos Lietuvos, bet nori būti gerbiami, šlovinami ir gerai gyventi. Šitų žmonių tarpe knibždėte knibžda utopistų, teoretikų, savanaudžių, apsišaukėlių, avantiūristų, netikrų pranašų, narcizų, ir tik vienas kitas sąžiningesnis žmogus, atsidūręs tokioje politikoje, jaučiasi, kaip ta balta varna. Gal pirmiausia reikia išsiaiškinti: kur čia šuo pakastas, kad į politiką sulenda tiek daug psichiškai nesveikų žmonių? Pasižiūrėkite kokių tironų turėjo pasaulis. Ir jie išskerdė labiausiai tuos, kurie juos iškėlė ir juos palaikė.
Tai jeigu jūs norite nepapulti į spąstus tiems, kurie pasinaudodami globalizmo procesais, norės pasinaudoti Lietuva, tai turite pasirūpinti filtrais, kurie sulaikytų įvairaus plauko pamišėlius, amoralius tipus, jau nekalbant apie tuos, kurie yra linkę daryti nusikaltimus. Jeigu MG Baltic sugebėjo turėti savo partiją, tai jūs galvojate, kad neatsiras gudresnių už  MG Baltic? Konfucijus tai pasakė dar prieš 2500 metų (maždaug): “Jeigu turi planą vieneriems metams, tada eik auginti ryžių. Jeigu turi planą 10 metų, tada eik auginti medžių. Bet, jeigu turi planą 100 metų, tada eik mokyti vaikų”. Įvardinkite, kiek Seime politikų laikosi šito Konfucijaus principo? Ar A. Juozaitis laikosi šito principo? Mes turime valstybėje viskąžinius. Arogancija pražudė LDK, arogancija pražudė Žečpospolitą, ir nėra jokių požymių, kad tai būtų pripažinta, kaip tautos baisi yda, kuri ir toliau žudo šią valstybę. A. Juozaitis neturi jokio plano, kaip sustabdyti emigraciją. Nors tai įmanoma padaryti, bet tam reikia investuoti 3-4 milijonų. Ar A. Juozaitis ko nors išmoko iš Vydūno? Nieko. Gal jis padarė daugiau nei Vydūnas? Ne. Niekam iš politikų mokytis iš Vydūno nereikia, nes jie viskąžiniai. Nors Kristus sakė, kad “nemėtykite perlų kiaulėms”, bet manau, kad ne visi komentatoriai yra tokie, koks yra tas melagiukas. Žmogaus misija šioje žemėje yra sukelti pasekmes. Tai vat melagėli, šita gausybė politikų nesugeba atsakyti už savo pasekmes. Tai yra dėl to, kad jie neturi išvystyto atsakomybės jausmo. Jie yra tie, kuriems derėtų auginti ryžius, daliai-medžius. Seime nėra nei vieno žmogaus išmanančio ekonomiką. Bet jiems ir nereikia. Pasižiūrėkite iki kokio absurdo galima nusivažiuoti. Žemės ūkio ministerija mokėdavo už kokio nors niekalo parodymą LNK televizijai, t.y. privačiai TV. Pasirodo, kad Žemės ūkio ministerijai buvo nesvarbu, kad valstybė turi LRT. O LRT švaisto pinigus kokiai nors kitai privačiai kompanijai. Kur jūs čia matote ekonomiką? Kur jūs čia matote politiką? O Vydūnas pasakė paprastai: kad valstybė yra gyvas organizmas. Kaip vadinasi ta būsena, kai viena ranka stato, o kita griauna? Tai vadinasi šizofrenija. Bet mūsų valstybėje toks pinigų švaistymas nėra šizofreniško valdymo modelis. Man Vydūnas yra mokytojas ir aš iš jo mokausi. Ryžių augintojams mokytojo nereikia, kaip ir daugumai Lietuvos politikų, nes šitie narcizai ir taip viską žino.

Al.       2018-06-17 20:31

Iki 2030 metų, kai planuojama Lietuvą negrįžtamai paskiesti, liko trys kadencijos. Trys kritinės kadencijos. Turim susiimt ir persilaužti. Užuot ėdęsi, ramiai apmastykim tikslus, būdus ir žmones.

Jadzė apie R. išminį       2018-06-17 20:19

“Gediminas - globalizmo šalininkas”. Mirk iš juoko. Kad kvietėsi į Vilnių iš Europos amatininkus, tai ir globalistas. Reigerdai, gal per ilgai pabuvai saulėje be kepurės, kad taip nusišneki. Lietuviai, pasitraukę iš Lietuvos, per dvi kartas nutautėja. Tai aksioma, nes jų vaikai praranda gebėjimą mąstyti lietuvių kalba. Toks ir yra pagrindinis globalizmo pavojus.

Raigerdas> Reigardui 2018-06-17 17:05       2018-06-17 19:57

Man nepatinka, kada žmogus meluoja, bet kada jis įžūliai meluoja, tada jau tenka tam žmogui pasakyti tiesiai: “Esi melagis”. Tai yra tavo bėda, bet tu tuo savo melavimu bandai apgauti ne tik save, bet ir nemažai kitų žmonių. Štai pavyzdys. Tėvas Stanislovas sako:
“Jeigu Dievas mums davė protą tai, be abejo, nori, kad mes juo naudotumės. Ir jau geriau galvojant suklysti, apsirikti, negu visiškai negalvoti, gyventi inertiškai, be dvasios.”
Tai jūs man paaiškinkite, kodėl čia tiek daug katalikų naudojančių ir Dievo vardą, bet meluojančių kaip paskutiniai velniai? Ar jūs nemokate mokytis? Ar niekaip nesugebate tapti normaliai savikritiškais žmonėmis? Kur jūsų moralė? Kur jūsų etika? Kodėl jūs tarškate tuščiai, kaip kokie tušti katilai?
O dabar sugrįšiu prie melagio. Gal Tamsta gali parodyti nors vieną A. Juozaičio teiginį, kuriame aiškiai matyti, kad žmogus supranta ekonomiką? A. Juozaičio melas prasideda nuo pat 1-o punkto:“1. Globalios Lietuvos nėra, LIETUVA YRA ČIA. Sparčiai mažėjantis mūsų Tėvynės gyventojų skaičius yra pasiekęs kritinę ribą, kurią artimiausiu metu galime peržengti. Tai nutikus, Lietuva fiziškai nebeatsikurs, o „globali Lietuva“ išnyks bematant. Todėl gyvybiškai būtina keisti dabartinį politinio elito kursą globalizuojantį Lietuvą”. Ar supranti, apsimelavęs vaike, kad tas globalizmas yra neišvengiamas dalykas, kad šita planeta išgyventų? Ar tu supranti, apsimelavęs vaike, kad Gediminas taip pat buvo globalizmo šalininkas, nors tada šitos mados dar nebuvo? Ar supranti, apsimelavęs vaike, kad atsistojęs į ožio poziciją, iš kurios juokiasi lenkai, kaip iš nacionalinio tautos bruožo, tu sugriausi ne globalizmo procesus, o pačią Lietuvą. Klausimas turi būti keliamas ne atsistojant užpakaliu prieš globalizmą, o priekiu, supranti, apsimelavęs vaike, ir žiūrint globalizmui tiesiai į akis ir atrandant geriausią išeitį ir patį naudingiausią variantą Lietuvai, dėka ko Lietuva gali suklestėti kaip niekada. Kas mums netinka, reikia ne tik atmesti, bet pasiūlyti šimtus kartų geresnį variantą, kuris nustebintų ir tą pačią Europą ir visą pasaulį. Tai, ką jūs čia atsistoję į ožio pozą “ekonomistai” norite suekonominti? Ir tą jums malonią ožio pozą vadinate politika? Tada, kuria organo dalimi jūs galvojate toje ožio pozoje?   

auksinis žuvelis       2018-06-17 19:47

“Žurnalistė: -Sakėte, jog apsispręsite rudeniop. Kas lems jūsų apsisprendimą?

A. Juozaitis- Reikia vis dėlto žvilgtelėti, ar pateksiu į tuos vadinamuosius šventuosius reitingus. /..../ Tai parodys rudens reitingai. Vaizdžiai sakant, jeigu upė bus, tai aš, kaip plaukikas, ja ir plauksiu.”
Kitaip tariant:
-Jeigu kas paduos postą ir regaļjas ant paauksuotos lėkštutės, tada plauksiu.
Jeigu ne, sėdėsiu ant kranto po medžiu. Pats kanalo rausti nesiruošiu.
Man kaip būsimam prezidentui, būtų nesolidu rankas purvintis.

galimybė       2018-06-17 19:15

Lietuva įra. Irimo požymiai bado akis čia, čia ir čia. Ir kvapas blogas.
Smirda lavonu. Nes pūva. Gangrena apėmė visus išorės ir vidaus reikalų organus. Bet ne bėda. Iš šonų paramstysime gairėmis, patepsime vizijų balzamais, apdėsime pozityvių tikimybių kompresais. Ir bus kaip turi būti. Gal.

polytinis minios instinktas       2018-06-17 18:52

Rinkimai LTSR-2 yra viso labo tik sadomazochistinis anonizmas.

Verta susimąstyti       2018-06-17 18:31

Kur garantija, kad asmuo išdavęs Santuokos Sakramento priesaiką, nesulaužys ir kitų priesaikų?

to kai kuriems        2018-06-17 18:17

na žinama mums neturi rūpėti ką tiki kandidatas, koks jo asmeninis gyvenimas, kokia buvo jo praeitis, niekas neturi mums rūpėti - tik va gaires-horoskopus paskaitėm ir turim krykštaudami džiūgauti, kad atsirado naujasis gelbėtojas, kuris išgelbės Lietuvą ir pulti už jį balsuoti, bet juk ne visi tokie naivūs:)

O kad kalba apie krikščioniškąją Europą, tai dabar jau visi tie bedieviai intelektualai pamatė, į ką pavirsta visuomenė be Dievo - tik į masę išsigimėlių ir iškrypėlų - pilvo, malonumų ir sekso visais pavidalais vergų. Tai jau dabar ir Dievą prisimena, nors toks kaip Juozaitis net nežino koks yra Dievo vardas ir savo kalbose mini kažkokius dievus:) deja pagal krikščionybę bet koks Dievas, išskyrus Dievą Švenčiausiąją Trejybčę ir Mūsų Viešpatį Jėzų Kristų yra stabas, tai akivaizdu, kad pakolkas juozaitis yra kažkokių tik jam vienam žinomų stabų garbintojas ir savo kalbų pabaigoje šaukiasi savo stabų pagalbos:)

 

kai kuriems       2018-06-17 17:16

Nei jūs žinote į ką tiki p. Arvydas Juozaitis, nei jums tai turėtų rūpėti. Tai jūsų iš piršto laužti prasimanymai. Jis kaip tik kalba apie krikščionišką Europą ir jos ateitį. O pagonybė yra gyva visuose mumyse ir mes tuo didžiuojamės: Kūčių - Kalėdų papročiai, Rasų šventės - tai vis pagonybės reliktai. Nėra ko “sarmatytis”, kad esame katalikai, bet ir dar pagonys…

Reigardui       2018-06-17 17:05

Tai ką jūs išvardijote: ekonomika, politika… ir manote, kad p. Arvydas Juozaitis šių dalykų neišmano, tai labai klystate. Paskaitykite Jo biografiją, sužinosite ką Jis studijavo, kuo domėjosi ir tebesidomi ir iki šiai dienai seka pasaulio įvykius. Ir rinkėjus nenuvertinkite, kad jiems reikia tik caro. Dabar turime carienę. Mums reikia Lietuvio - Patrioto, kuris mylėtų šią Žemę ir išvestų mus iš klampynės, kurioje murkdomės ketvirtį amžiaus.

Einamu momentu        2018-06-17 17:02

balsuosim tik už Juozaitį,kad išlikti,o jau paskui galėsim rinktis.

Raigerdas        2018-06-17 16:18

Atrodo, kad ryškėja A. Juozaičio elektoratas. Kaip jis atrodo? Niekada nemėgau šito žodžio marginalas. Gal ir nevartosiu jo dėl šio žodžio netikslaus apibrėžimo. Bet aišku viena, kad mes turime rinkėjų, kuriems nerūpi, ar jų kandidatas supranta, kas yra ekonomika. Jų išrinktajam ta ekonomika irgi nerūpi. Šitai kategorijai nerūpi, ar jų kandidatas atskiria priežastį nuo pasekmės. Jie patys šito dalyko neskiria, todėl jie nereikalauja šito iš savo išrinktojo. Ar supranta jų kandidatas, kas yra politika, ir kas nuo ko priklauso: politika nuo ekonomikos, ar ekonomika nuo politikos ir kaip šitie dalykai tarpusavyje sąveikauja. Nei šitiems rinkėjams, nei jų išrinktajam tai nerūpi. Bet šita grupė su savo išrinktuoju nori valdžios. Kaip jie valdys, jie šito iš viso nesupranta, ir jų požiūris yra paprastas:“Ai, kaip nors.Galų gale tai ne taip jau svarbu”. Tai ko jie nori? Kadangi tokių pat žmonių gali atrasti ir Rusijoje, tai tenykščiai nori, kad jis būtų Caras. Tai tas sluoksnelis analogiškų rinkėjų Lietuvoje nori to paties - Caro. Tas caras moka pakurstyti tą aptingusią mūsų visuomenės dalį ir sako:“Pirmiausiai tai reikštų diferencinių mokesčių įvedimą pagal principą: kapitalas moka daugiau”. Taigi, šitam carui nesvetima ir bolševikinio mąstymo analogija: “tu esi gabesnis? tu esi verslesnis? tu sugebi daugiau, nes dirbi kaip juodas jautis? tavo uždarbis yra didesnis, nes tu dirbi, mokaisi, ir vėl dirbi, ir vėl mokaisi, ir taip iki gyvenimo pabaigos? Reiškia tu turi daugiau? Tada iš tavęs reikia atimti ir atiduoti stribų palikuonims, nes jie mažiau uždirba, o be to, jie daug šneka ir nesiekia jokių rezultatų, nes jiems patinka daugiau tingėti, tuščiai leisti laiką. Ar pas mus uždrausta tingėti? Ne. Reiškia jie turi uždirbti tiek pat, kiek ir bet koks prakaite išmirkęs verslininkas, arba net koks nors garsus režisierius, pvz., kad ir Nekrošius”. Aišku, A. Juozaitis šiandien dar nekalba apie tinginių diktatūrą, bet jis jau juos kursto, kad jie už jį balsuotų, žadėdamas jiems Aukso kalnus. Apie tai, kad įstatymus priima Seimas, būsimasis kandidatas net negalvoja, nes jam svarbiau yra pakurstyti šitą kategoriją žmonių, kuriems makaronus ant ausų gali kabinti net metro ilgio. Štai vienas iš jo rinkėjų, o pagal jį matosi ir kiti panašūs į jį:“to Al.  2018-06-17 9:08 tavęs į sugėrovus tikrai nieks nesirenka, nes gali negyvai užgraužt tiesiogine prasme.Kedeni Juozaitį pagal geriausias nkvedistines-nacistines tradicijas.Kedeni žiauriai pats to nejausdamas anei padorumo, anei žmoniškumo ribų, su maniakišku pasimėgavimu.Dušanskis su Raslanu irgi nieko blogo Ramanauskui Vanagui nedarė- tik norėjo pažėt, ar vertas pastarasis būt laisvos Lietuvos garbingu šalies vadovu.Naciai labai nemėgo, jei vokietkos ar vokietukai meilės reikalam kitatautį pasrinkdavo…” Kliedi žmogelis, bet jam tai yra norma. Tai pradėkite skanduoti"Juozaitis mūsų Caras”, “Norime Caro”...

sveikatos gairės       2018-06-17 14:08

Ligonis turi pagyti! Kaip? O čia jau jūsų fantazijos reikalas.

Skirma       2018-06-17 12:44

Kuo gairės skiriasi nuo horoskopų? Horoskopai nurodo kas kur kada ir kaip bus, o gairės yra ežiukai rūke - “turėtų būti”,  “galbūt” ir pan. Gairių ir horoskopų panašumas yra tame, jog jų “išsipildymo” niekas negarantuoja.

svarbiausia dalyvauti       2018-06-17 12:02

“Gairės” yra lyg horizontas. Kiek beeitum niekada nepriartėsi. Lozungas “Lietuva yra čia”, realiai yra “filosofinė Lietuva kažkur anapus horizonto”. Vysimės, vysimės ir gal kada nors prisivysime. Kaip asiliukas morką ąnt meškerės kabliuko.

to to Al. 2018-06-17 9:08       2018-06-17 12:00

vajetau, tai bent Juozaičio gerbėjai, kurie eilinę kritiką ir bandymus išsiaiškinti įvairias biografijos detales prilygina partizano Vanago kankinimui. Deja, Vanagas visuomet kovojo už savo principus ir Lietuvą, su šūkiu už Dievą ir tėvynę, buvo tikintis, jo vadovaujami partizanai duodami priesaiką atlikdavo išpažintį ir priimdavo Švenčiausiąjį,  o bedievis Juozaitis tik bandydavo kažkur prisitrinti, o nepavykus pasitraukdavo nuo vieno prie kito - nuo sąjūdžio prie Brazausko, nuo Brazausko prie kgb pulkininko sūnelio paulaucko ir galų gale palindo po rusišku sijonu:)


Na bet kai nėra Dievo širdyje, tai tuščią vietą turi kažkas užimt, todėl ir arsiranda aklas stabų - Juozaičių garbinimas, kai stabų garbintojai dėl savo dievuko pradeda net kliedėti.

Ar tu suvoki, kas yra fiziniai kankinimai, kuriuos kentėjo Vanagas ir kas yra kritika ir pakedenimai. Juk ne viesiems būdinga tuos stabus aklai garbinti, nes ne visi yra buki ir akli periodiškai atsirandančių iš niekur mesijų-gelbėtojų garbintojai.

blak jack       2018-06-17 11:42

Lestuviški rinkimai yra lyg euro loterijos. Teoriškai 35,  90 mln. išlošti gali ir lietuvis nusipirkęs bilietuką už pusantro ar du eurus. Bet vikingų ar jetpoto aukso puodus susižeria vien danai, norvegai, suomiai ar pan.
Teoriškai ir Juozaitis gali kandidatuoti, bet ptezidentu vis tiek bus tas kuriam laimėjimas jau numatytas. Nes tokios žaidimo taisyklės. Kazino visada laimi kazino savininkai.

imitacinė demokratija       2018-06-17 11:23

Puteikis, Maldeikienė, Juozaitis… Puikus būdas nuleisti garą ir parodyti, kad pas mus klesti demokratijos. Prezidentu bus padarytas tos gaujos statytinis, kurį išpiarins televizijos ir delfiai apžiojantys 99% žiūrovų ir skaitytojų auditorijos. Juozaitis geriausiu atveju surinks pusę šio internetinio puslapio skaitytojų balsų.

Tik Jėzus Kristus gali mus išgelbėti       2018-06-17 10:38

Lietuva jau priešmirtinėje agonijoje ir ją gali išgelbėti tik mūsų Viešpats Jėzus Kristus, o ne kažkoks Juozaitis, pasakęs keletą gražių kalbų, kuris net netiki į Dievą  - Visatos kūrėją, o savo kalbų pabaigoje minintis kažkokius tik jam vienam žinomus dievus - gal jis neopagonis ar jiems prijaučiantis?

bet juk Šventajame Rašte labai aiškiai parašyta, kad pagonys bus sudaužyti kaip moliniai indai Apr 2-26 “Tam, kuris nugali ir iki galo laikosi mano darbų, aš duosiu valdyti pagonis; 27 jis ganys juos geležine lazda, ir jie bus sudaužyti tarsi moliniai indai”

Jeigu jau norite gelbėtojo, tai žiūrėkite į Lenkiją, kuri labai neblogai prieš globalistus atsilaiko, nes Lenkijoje viskas vyksta su Dievo Kūrėjo pagalba ir palaima, nes ten daygybė žmonių tikintys ir praktikuojantys savo tikėjimą.

Jeigu Lietuva ir jos rinkėjai išsižadėjo Viešpaties Jėzaus Kristaus, tai nėra ko virkauti dėl Lietuvos naikinimo, net tik vyksta tai, kad tikintys į savo dievus neopagonys naikinami ir jokie Juozaičiai su savo pagoniškais dievais jūsų tikrai neišgelbės.

pakalbėti visi moka gražiai, bet Lietuvos daugumai gyventojų rūpi ne moralė ir Dievas, bet pinigai, pinigai ir dar kartą pinigai. Juk neuždarys Juozaitis sienų, jeigu nevykdys globalizmo, Europa nebeduos išmokų, o vakarų bankai pakels palūkanas už skolas, kurias reikia nuolatos refinasuoti ir to pasekoje iš Lietuvos liks dar didesnė skylė, nei buvo, nes bus dar didesnis ubagynas iš kurio garbinatys pinigus dar greičiau neš kudašių.

Pakalbėti gražiai visi moka ir man keista, kaip dėl kelių gražių pasakytų kalbų atsiranda visiškai akli pasekėjai, kurie jau mato naująjį mesiją - gelbėtoją ir pasiruošę kaip kokie sektantai aklai jį garbinti - širdimi, o ne protu:)

Mūsų Visšpatį Jėzų Kristų garbinkit širdimi, laikykitės jo duotų priesakų, tai niekuomet neteks nusivilti, o gelbėtojai jus durins vienas po kito.

kaip bus       2018-06-17 10:28

Gaus 0,7%, o gal net ir visus 0,9% balsų.

paprasta,       2018-06-17 9:47

Viskas paprasta. Sisteminiai mato realų pavojų jų kandidatams pralaimėti, todėl ir vienijasi prieš Juozaitį.

Fantastika,       2018-06-17 9:29

kad vedė bajoraitę “Uljanov’ą”. Todėl mes ir sakome, kad jam nėr lygių ir Juozaitis bus Mūsų Prezidentu, be jokios abejonės.

to Al.       2018-06-17 9:08

tavęs į sugėrovus tikrai nieks nesirenka, nes gali negyvai užgraužt tiesiogine prasme.Kedeni Juozaitį pagal geriausias nkvedistines-nacistines tradicijas.Kedeni žiauriai pats to nejausdamas anei padorumo, anei žmoniškumo ribų, su maniakišku pasimėgavimu.Dušanskis su Raslanu irgi nieko blogo Ramanauskui Vanagui nedarė- tik norėjo pažėt, ar vertas pastarasis būt laisvos Lietuvos garbingu šalies vadovu.Naciai labai nemėgo, jei vokietkos ar vokietukai meilės reikalam kitatautį pasrinkdavo.Basanavičius į žmonas paėmė kitatautę, bet tai nesutrukdė jam tapt Lietuvos Patriarchu. Garsusis Vileišis vedė slavę bajoraitę, bet jam taipogi nesutrukdė dirbt Lietuvai. Bet tokiam susnai ir niekšui kaip tau to nesuprast.

Ar žinai, Tarabilda,       2018-06-17 9:04

kodėl įslaptinamos mūsų ligų istorijos? Paaiškinu, kad nieks nežinotų, net žmona, kad gydėmės Vasaros gatvės kokioje ten įstaigoje, kad esame Vasaros pensionato pacientai.

Kas yra kas       2018-06-17 8:58

Susipažinau su pristatytomis gairėmis. Jos man tinka. Pritariu. Perskaičiau komentarus. Likau labai nustebęs. Diskusija ne apie esmę - gaires, o paieška priekabių dėl asmenybės - su kuo susituokęs, kokie vaikų vardai. Primena rūpestį dėl Gretos paltuko. Siūlyčiau sugrįžti prie esmės. Ar mes už tai, kad Lietuva išliktų laisva Valstybė, ar užteks ir to, kad liksime “pabaltijo kraštu” Europos valstybėje. Tuomet jau niekas neprašys “pasidalinti migrantų kvotomis” Atsius tiek, kiek nuspręs valdovai. Ir balso spręsti savo valstybės problemas jau nebeturėsime. Mūsų balsas bendrame katile liks tik viščiuko cyptelėjimas vištų fermoje.

Al.       2018-06-17 0:47

Nepriimkim taip asmeniškai - čia gi mes ne sugėrovą sau renkamės, o pretendentą į šalies vadovus. Todėl kedenkim be gailesčio. Lygiai taip reikia kedenti ir nausėdas, bet, kad ten, man atrodo, ir be kedenimo viskas aišku.

Protu       2018-06-16 22:41

vadovaujantis,galima surasti daug priekabių,o širdis sako,kad reikia paremti šį kandidatą.

tarabildai       2018-06-16 19:20

“Kodėl tokio “nepelnyto” dėmesio nebuvo parodyta reitingų lyderiams?”

Todėl, kad niekas apie juos čia nesvaigsta kaip apie gelbėtojus, o apie Juozaitį svaigsta - todėl ir yra primenami visi viešai žinomi faktai apie šį asmenį, atkreipiant dėmesį, kad jo žodžiai ir darbai jau dabar yra skirtingi.

tarabildai       2018-06-16 19:10

gal galėtum plačiau nušviesti ir Juozaičio nuotykius su KGBisto sūneliu A. Paulausku, kai Juozaitis buvo Paulausko rinkimų štabo vadas:)

to to palyginimui       2018-06-16 19:05

dėl Lenino, tai juk ne Izraelyje jo mauzoliejus yra ir ne žydeliai prie mauzoliejaus eilėse stovi, kad savo gelbėtoją pamatyti ir aplankyti:)

Tarabilda       2018-06-16 18:54

Žinot,noriu nusišypsoti, su kokiu užsidegimu čia ir didžiuosiuose portaluose isteblišmentas ir jo pastumdėliai ėmęsi kedenti ir gliaudyti Juozaičio kandidatavimo faktą bei jo istorines klaidas. Kodėl tokio “nepelnyto” dėmesio nebuvo parodyta reitingų lyderiams?
Paprasčiausiai todėl, kad viešųjų ryšių kontoros buvo parengusios scenarijus ir raudoną kilimėlį Nausėdai Atsarginis variantas - Skvirneliui, kuris nežinia kodėl, staiga pasidarė panašus į Kubos taikos balandęlį. Būtų labai įdomu, kiek jau pinigų avansu suvalgė Mykolas Katkus su VSD, uoliai dirbantys Tulpės ir Landsbergio klikos naujajam projektaui?
Ir staiga tik šast - nenumatytas įvykis, kuris visą viešųjų ryšių “bizniuką” gali sugriauti taip, kad neliks akmens ant akmens. Tokiam scenarijui aiškiai nebuvo pasirengta, jei viešumon metamas tik Istorinės klaidos ir Brazausko koziris. Tie, kurie prisimena 1992-ųjų rinkimų atmosferą, gerai pamena tokios Finansų ministrės Elvyros Kunevičienės prognozę, kad dabar ateis Tėvynės sąjunga visiems laikam. Buvo iškabintas didėliausias plakatas ant Sąjūdžio būstinės sienos ir langų su Patriarcho ironiškai besišypsančiu veidu. Iš viso to išėjo baisingas fiasco. Juozaitis tame reikale buvo visiškai ne prie ko. Ne už AMB žmonės balsavo, bet prieš beretinę isteriką, kuri plūdo iš  landsberginės - kubiloidinės irštvos.  Juozaitis , iš arti matęs tą virtuvę ir būdamas gal šiek tiekslaisvesnis ir sąžiningesnis žmogus, kalbėjo, ką galvoja. Daugelis sąžiningų sąjūdiečių slapčiomis galvojo panašiai. Ten nebuvo joks komunistų revanšas. Žmonės paprasčiausiai neturėjo iš ko rinktis, o konservatorių puikybė ir demagogija stovėjo skersai gerklės.
Konservatori (tada jie kitaip vadinosi)  patys padirbėjo taip, kad laimėtų Brazauskas. Net jų premjeras Abišala tyčia pašaldė Lietuvos žmones prieš rinkimus, kad nieks nebalsuotų u- Landxbergio chebrą.
Po rinkimų tada patriarchas ėmė plyšauti, kad komunistai ir visokia grįžtančioji runkelinės vatos banga atsirita. O kas tam sukūrė sąlygas. Kodėl nei Latvijoje, nei Estijoje taip į dantis nebuvo gauta?

to to palyginimui       2018-06-16 18:53

nesvarbu kokia vardo kilmė, svarbu kokia kalba jis yra - pvz iš didelio “tautiškumo” pavadinsiu savo sūnų Ivanu ir tu įrodinėsi, kad su rusais tai neturi nieko bendri, nes yra toks lotyniškas Ioannes. bej juk yra lietuviškas Jonas, kuriuo ir vadina lietuviai savo vaikus.

Tai juk galėjo pavadinti ne rusiškai Uljana, bet lietuviškai Julija. bet pasirinko rusišką, Uljanovo garbei:)

Tai kur čia tautiškumas - apsimetėlis tas Juozaitis - viešai kalba viena, o po rusišku sijonu daro visai kita. Geriau pasakyk kiek Lietuvos tremtinių ir sovietmečio kalinių pavadino savo vaikus Uljana, nes tai lotyniškas vardas? Pateik nors vieną konkretų pavyzdį.

 

to geležinis argumentas       2018-06-16 18:42

bet juk be Liansbergių klano, kuri po patriotizmo priedanga tarnauja globalistams ir Juozaičio, kuris po tautiškumo priedanga tarnavo komunistams ir kgbistams, o dabar yra valdomas rusiškų sijonų, egzistuoja ir moralios asmenybės, tarnaujančios Lietuvai? Ar taip nemanai?

to to palyginimui        2018-06-16 18:25

pasigydyk tokius briedus berašinėdamas ir įžeidinėdamas A.Juozaitį. Visų pirma Leninas joks ne rusas, o žydas, kuris su savo bolševizmu milijonus žmonių išžudė. Šitas išsigimėlis nėra Uljanovo vardo savininkas.Vardas Uljana net ne rusiškas - Vardo Uljana kilmė:
lotynų. Vardo Uljana reikšmė-vardo Julija varianto – trumpinys. Iš Julijus. Julijus vardo kilmė nėra visiškai aiški. Dažniausiai kildinama iš lotynų Jovilus [= atsidavęs Jovei (Jupiteriui, dangaus ir griaustinio dievui)]. kurių galų kabinėtis prie vaiko vardo? ką prirašinėsi toliau, degrade? gal patikrinsi, kur jis laiko šlepetes, ar teisingai valosi dantis, ar jo DNR atitinka lietuvišką kilmę, ar kaukolės išmatavimai byloja apie lietuvišką tapatybę?
pagal tavo logiką taip išeina , kad mūsų didvyris Adolfas Ramanauskas Vanagas turėjo elgtis kaip Adolfas Hitleris, nes tokiu pat vardu vadinosi?
labai jaučiasi nuo tokio komentatoriaus koncerviškas kvapelis

geležinis argumentas       2018-06-16 18:14

jokių juozaičių kaip kandidatų negali būti, yra patriarxas su tabūnu anūkų yra pirmi į sostą ir taškas. kas tas juozaitis? runkelių vieta runkelyne. kokia nuodemė, kad išsiskyrė, na ir kas kad Anglijos princui leista vest išsiskyrusia moterą.juozaitis joks princzas. landzbergui galima išsiskirt, galima ištisai klyst, meluot, bet juozaičiui - ne. juozaičiui negalima. vedė jisai rusę, o per tai gali Lietuvą užpult rūūūsai.

to palyginimui       2018-06-16 14:59

na bet juk nejaugi nėra tautiško moralaus kandidato be rusiško kvapelio?

Juozaitis sako viena, o pats daro visai ką kita -

pvz. yra už tautiškumą, bet veda rusę ir dukrai duoda vardą lenino garbei ir per 10 metų nesugeba žmonos išmokyti kalbėti lietuviškai, tai reiškia, kad šeimoje vyrauja rusų kalba ir jam vadovauja žmona rusė, kuri ir būtų šešėlinė Lietuvos prezidentė:)

pateikiamas kaip nesusijęs su nomeklatūra, bet buvo Brazausko ir Paulausko gerbėjas ir bendražygis.

 

Palyginimui       2018-06-16 14:23

Juozaitis teigia, kad Lietuva yra čia, koncervai su grybauskaitėm, kad Lietuva yra visur. Kai yra visur, tai reiškia, kad niekur.
Juozaitis pasisako už šalies orumą ir savarankiškumą, koncervai loja apie sovietinio tipo federalizmą. Jei Juozaitis kalba apie tradicinių dalykų globą, tai koncervai laukia nesulaukia vienalyčių santuokų ir kitų stambulinių genderpažangumų.
Koncervam nesutrukdė jokia kandidatės į preszidentus tulpės-magnolijos klaida-ilga darbinė praktika maskvose,komunistinė draugystė su Burokevičium, panelės nebuvo niekur- nei Baltijos kely, nei Sąjūdy, nei Sausio 13d., po visko išlindo šilton finansų ministrų kėdėn, matyt, ta proga pamylėjo maximos savininkus milijonais. 2009m. žadėjo išliustruot kagebistus, auuuuu, gal tai įvykdys iš kapo duobės 3009m.? Per dvi kadencijas uoliai globojo nepasotinamus koncervus, kagebistus neliustruotus plius oligarchus iš mgboltikų. Garliavos mergaitė -jai neįdomus smulkus reikaliukas.
Jei prezidentaut gali netrukdomai tokios tulpės, tai Juozaitis atrodo visai padoriai su savo klystkeliais.

Jules       2018-06-16 13:08

Pasiuntęs Vaciuką pas LTSR KGB viršininką AMBalas įsmeigė žvilgsnį į Juozaituką ir paklausė: Juozaituk, vy litoviec? Juozaitukas akimirksniu atšovė: Niet, ja svajak!

atrodo kaip       2018-06-16 12:43

visiskas fiasko

motininis kandidatas       2018-06-16 12:32

“Sąjūdžio pradininkas mato reikalą aptarti 12 tezių, atskleidžiančių jo požiūrį į pagrindinius šalies ir jos žmonių, valstybės ir politikos klausimus.”
Aptarimas- numetė genialiąsias tezes runkeliams, o pats diskusijoje net nemano dalyvauti. Tikriausiai “ne lygis”. Tikras “vilties-motinos” prezikas.

Raigerdas       2018-06-16 12:28

Tarabildai nepasisekė prakišti savo “produktą”. Čia jį labai taikliai nukovė komentatorius Al. Ir nors ne su visais Al. teiginiais kartais sutinku, bet šiuo atveju pasijuokiau labai skaniai. Al. rašo: “Miuleris įsmeigė žvilgsnį į Štirlicą ir lėtai ištarė: Štirlic, vy jevrei. Štirlicas akimirksniu atšovė: Niet, ja ruskij.
Tarabilda, man atrodo, tu pervargai. Aišku, kad Daujočio niekas nežino. Net Jėzų kristų čia žino ne kiekvienas. Bet ar tai reiškia, kad turim eiti prieš sąžinę ir vis lipt ant to paties grėblio?”.
Tarabilda pats nestokoja humoro jausmo, tačiau Al. čia jį pranoko visais kampais. Aš tik uždaviau sau klausimą: kodėl Tarabilda toks įsimylėjęs į A. Juozaitį? Aš taip pat negaliu pasakyti, kad nesidomėjau šituo žmogumi. Esu buvęs ir jo lekcijose ir net gavau iš jo vieną jo parašytą knygą. Negalima pasakyti, kad A. Juozaitis taip jau viskame nusišneka. Nėra taip, nes kartais jis pataiko labai tiksliai ir lyg tai išsako ir tavo mintis. Bet tai yra tik kartais. Nebūta ir taip, kad net kiekveino genijaus kiekviena mintis yra geniali. Bet vienas iš kertinių akmenų žmogaus elgsenoje yra etika ir moraliniai principai. Labai talentingi ir netgi genijai dažnai būna egocentriški. Jiems dažnai už tai yra atleidžiama, nes jie sukuria genialius produktus. Kol kas nežinau, kad A. Juozaitis būtų ką nors panašaus sukūręs. Kiek žinau, jis net nesugeba atskirti genialiai sukurtų kūrinių, kai jam reikia įsigilinti į tą medžiagą, kuri yra nauja ir nėra ta standartinė, nes aplenkia laiką. Tai jau yra blogas požymis ir tai yra požymis netikro lyderio. Kodėl taip vyksta? Todėl, kad žemesnio sąmoningumo žmogus neįkanda apie ką rašo aukštesnio sąmoningumo žmogus. Ta ašainė sąmonė, kaip sakė Vydūnas, nepagauna aukštesnio lygio virpesių. Todėl V.Petkevičiaus duota A. Juozaičio charakteristika iš tikrųjų verta dėmesio, nes tokie blaškymaisi yra būdingi žmonėms, turintiems nestabilias psichines būsenas. Taigi, A. Juozaitis nepasižymi stabilumu, todėl jis gali pasielgti neprognozuojamai. Neprognozuojamas elgesys yra būdingas ir tiems žmonėms, kurie vartojo antidepresantus ar psichotropinius vaistus. Tarabildai tai patinka, nes jis pats nepasižymi kaip žmogus, turintis stabilius kriterijus, todėl savo vertinimuose dažnai būna neobjektyvus. Kad būti objektyviu, reikia nemažai padaryti savyje korekcijų. O Tarabilda gyvena, kaip gyveno, ir pas jį mažai kas ten kinta, panašiai kaip ta bėda yra ištikusi konservatorius, kurie neevoliucionuoja.

Tarabildai        2018-06-16 11:46

reikia dar priminti, kad A. Paulauskas buvo KGB pulkininko Stasio Paulausko sūnus ir šį KGb’isto sūnelį Juozaitis 1997 m. “stūmė” į prezidentus, t.y buvo Paulausko rinkimų štabo vadas.

 

Vyt. Kazakevičius ( Palanga)       2018-06-16 11:34

Po pirmosios kandidato į kandidatus politinės paraiškos, kategoriškus apibendrinimus daryti gal ir ankstoka, tačiau tam tikras tendencijas jau gallima įžiūrėti. Visų pirma, kandidatas vienareikšmio palaikymo nesulaukė net ir šiame,  akivaizdžiai antisisteminių nuotaikų tinklalapio skaitytojų rate.
Iš komentarų srauto galima išskirti vos vieną(!)  komentatorių A. Juozaitį propaguojantį ir ginantį “iki paskutinio kraujo lašo”. Pradžioje dar pasirodė keletas standartinių “žemai lenkiu savo galvą”, bet tai tiesiog etatiniai gelbėtojų laukikai, visais laikais lankstęsi prieš apsireiškiančius stebukladarius, pvz.,  paksus, puteikius ir pan. Nesudėtinga atskirti ir poros valdiškų tarnybų samdinių “komentarus”, nes tai tipiškas ir jau daugelio nesunkiai atpažįstamas propagandos žanras. Visi kiti komentarai rodo, jog žmonės jau nebenori būti aklai tikinčiais palaikytojais,  pirmaiau nori gauti tam tikrus atsakymus, o ne skubiai pirkti katiną maiše. Tų atsakymų kol kas nėra, todėl joks entuziastingas kandidato stūmimas nepadės. Ir nereikia bijoti skepticizmo, kritiško požiūrio iš visuomenės pusės. Reikia tuo džiaugtis nes tai pirmas požymis, kad visuomenė bando pradėti save gydyti.

tiek> tarabilda       2018-06-16 11:32

dažniausiai tarabildai pritariu,tačiau nustebau,kai jis tiesiogine žodžio prasme neadekvačiai pasiuto išgirdus pasiūlymą gerb. Neringą Venckienę prašyti kandidatuoti ateinančiuose rinkimuose.Juk niekas neaišku ,kaip baigsis tas mūsų visiškai susikompromitavusių veikėjų puolimas prieš teisėją , parlamentarę ,visoje Lietuvoje tikrai ne mažiau už Juozaitį žinomą disidentę. Laiko dar daugiau nei daug.O ir pati kandidatūra,daug pranašesnė už labai jau neaiškios praeities sąjūdininką.Pirmiausia - žymiai profesionalesnė ,žymiai daugiau suprantanti Lietuvos žmonių lūkesčius,galiausiai - nėra vedusi kokio nors Klaipėdos ruso mesdama sūnų. O išsiskyrė dėl normaliam žmogui visai suprantamų priežasčių.Priežastys,kaip matė visa Lietuva, buvo sukurptos dirbtinai. Vnž. nesutinku su tarabilda š.konkrečiu atveju - tikiuosi - žmogus klysta dėl savo įsitikinimų.

labai taiklus "va būtent" pastebėjimas       2018-06-16 10:56

Lenino ( Vladimir Iljič Uljanov ) (garbei pavadino savo dukrą, o vaidina Lietuvos gelbėtoją ir patriotą:)

Ar kartais       2018-06-16 10:07

nesigaus vietoj Uljana Uljanov’a, ką manote?

Bijau       2018-06-16 9:54

Kad Juozaitis nebūtų iš užančio ištrauktas n-tasis garo nuleidėjas. Kažkaip sąjūdžio pradžioje trūko nuoseklumo. Ar nebus dar vienas Rudys.

Tarabilda       2018-06-16 9:28

Atviros Lietuvos Fondo propagandistai atidirbinėja Sorošui. Įsisavina milijoną eurų propagandinei kovai su “populizmu”. Vengrai analogišką fondą išspyrė lauk.

to Julia       2018-06-16 9:20

taip Julia - apie naująjį gelbėtoja arba gerai arba nieko - ką čia kažkokios šeimos vertybės, pagyvenai su viena šeima, paskui susikūrei naują - tarp tėvo ir sūnaus beveik 60 metų skirtumas. Čia jau net ne į anūkus, bet į proanūkius tinka pagal amžių. Ir toks antros galvos valdomas veikėjas pradedamas stumti į naujus Lietuvos gelbėtojus.
Juk buvo susidėjęs ir su A. Paulausku ir matyt iš A. Paulausko pasisėmė nemažai vertybių:)

Priminsiu       2018-06-16 9:11

kad naujojo Lietuvos gelbėtojo žmona, net lietuviškai dar nemoka, nors gyvena kartu su Juozaičiu jau apie dešimtmetį, o ir savo dukrai naujasis Lietuvos gelbėtojas davė rusišką vardą - Uljana.

 

Julia       2018-06-16 8:47

ačiū Dievui, kad šis „Tiesos” toks neįtakingas, nes jame kaupiasi krūva piktų su ne visai švariomis galvomis gaivalų, kurie patys to nepastebėdami bando eiti Antano Sniečkaus „Tiesos’ keliais. Tai kelias į aklavietę, Aršūs pikti ir politiškai purvini nepraustaburniai a la ,Tarabilda’ su kompanija politiškai papjaus Juozaitį dar net neprasidėjus oficialiai kampanijai. Tai visų nevykėkių ir pavyduolių bruožas,  Kaip sako mūsų kaimynai niekada nėra blogiau, kai prastas žmogelis patenka „ iz griazi v kniazi…”

>Al       2018-06-16 8:16

Jei jums nepatinka Juozaitis,jūs nebalsuokit.Kai kas man kitaip.

Al.       2018-06-16 1:35

Jei Juozaitis laimės ir bent dalį gairių įgyvendins, reiškia jis tiesiog buvo atsiųstas Apvaizdos, gal būt jam net iki galo nesuvokiant(kaip, mano nuomone, atsitiko Trumpo atveju). Man asmeniškai rūpi tik rezultatas - parama tautai. O paties pretendento asmenybė - tik tiek ar ji bus tam pajėgi.

Vien peržvelgus komentarus akivaizdu, kad        2018-06-16 1:14

vėl, jeigu ne naudingo idioto atvejis, kuris negali būti numatytas, Sistema po šiuo ir kai kuriais kitais Tiesos.lt patalpintais straipsniais atsiuntė makjavelišką skaldytoją ir supriešintoją, diskusijų klampintoją (ko verta vien dviejų filosofų - įžvalgaus ir drąsaus VU studento Vytauto Vyšniausko, dėl jaunumo negalinčio kandidatuoti į prezidentus, ir Arvydo Juozaičio pramanyta priešprieša!).
Laimei, jei tai Aukščiausiojo Valia, tokie supriešinimų mėginimai turi tapti dar viena dėkinga dingstimi ne tik peržiūrėti ir išdėstyti “savo valstybės politikos gaires”, bet ir, per jį geriau pažinus 2019-ųjų prezidentinės rungties konkurentą, vienu grybšniu visa krūtine finiše jį pralenkti.
Arvydo Juozaičio nelaukto kandidatavimo teisingumą patvirtina ydingos Sistemos pasiuntinių puldinėjimai - čia ir kitur. Dar geriau patvirtins - ateity.

Al. Tarabildai       2018-06-16 0:54

Miuleris įsmeigė žvilgsnį į Štirlicą ir lėtai ištarė: Štirlic, vy jevrei. Štirlicas akimirksniu atšovė: Niet, ja ruskij.

Tarabilda, man atrodo, tu pervargai. Aišku, kad Daujočio niekas nežino. Net Jėzų kristų čia žino ne kiekvienas. Bet ar tai reiškia, kad turim eiti prieš sąžinę ir vis lipt ant to paties grėblio? Šiuo šliaužiančio sodominio bolševizmo laikmečiu turim džiaugtis jei išsaugom žodžio laisvę ir pagarbą vienas kitam bent privačiam pokalby. Kaip sako vienas čionykštis personažas, ramybė tau.

D Tarabildai       2018-06-16 0:06

“Kokie komentatoriai prieš Polikarpovnos išrinkimą įspėjo?  Tokių kažkodėl neatsimenu.”

Nepamenat 2009 metais ilgiausio, publikuojant internete į daugybę dalių skaidyto Radžvilo straipsnio “Apyaušrio dalia ar patekanti putinizmo saulė?”

Gal       2018-06-15 21:02

Juozaitis jau mirė? Nes apie jį čia galima kalbėti tik gerai arba nieko.

Tarabilda Alui       2018-06-15 20:42

Klausimėlis. Kiek Lietuvoje yra žmonių, girdėjusių ir žinančių apie Daujotį. Gal pavažiuokite per atostogas per Lietuvą ir paklauskite gatvėse ir sodybose, ar ką nors jie yra girdėję apie Daujotį>.. Pagaliau parodei Alai savo tikrąjį veidą. Feiką varei, šiek tiek prisiderinęs prie Tiesos diskursų.

Al.       2018-06-15 20:02

Gerbiami anonimai, jei norit kalbėtis, tai gerbkit pašnekovų nuomonę.
Dėl reiklumo. Vienoks reiklumas šaip žmogeliui, kitoks - pretendentui į valstybės vadovo pareigas. Žmogus, kurį išstatom - net jei nebus išrinktas - atspindi mūsų požiūrį. Jei žmogus klydo, nieko tokio - jeigu gailisi. Šeimos dalykai eiliniam žmogui - asmeninis reikalas. Jis į teisuolius ar vadus netaiko. Bet jei taiko, tai ne asmeninis. Kaip mes tikimės sustabdyti sodomitų puolimą, jei mums vadovaus pažeidžiamas žmogus ? O kas geriau? Na, manau, kai kurie tiesos.lt autoriai tiktų. Daujotis, pavyzdžiui.

Akivaizduoliui       2018-06-15 19:47

Kažkas tamstai akivaizdu, o mums visiems akivaizdu, kad nesi skaitęs konstitucijos. Kiek metų Vyšniauskui ir koks yra amžiaus cenzas kandidatuoti į Prezicentus?

Tarabilda kliedėtojams apie N. Venckienę       2018-06-15 19:42

Tai gal tamistėlės, provokatoriai, norėtute, kad JAV teismas baigtųsi ekstradicija ir Neringa grįžtų Lietuvon prie šios valdžios pakandidatuoti į Prezidentės postą. O Karolio peticiją ar pasirašėt, kur JAV administracijos prašm, kad negrąžintų Neringos į Lietuvą. Arba jūs esate visiški glušiai, arba samdyti plirpalo ir niekalo varytojai.  Glušyznų glušyznos.

raudonąjam tarabildui       2018-06-15 19:41

1. buvo toks laisvai komentuojamas portalas “bernardinai.lt”, kuriam dar tada vadovavo A.Navickas. panašus buvo į dabartinį tiesos.lt - sava dvasia. ten komentatoriai nagrinėjo polikarpovnos biografiją.
2. nematyti tamsaus aparato gali tik aklas kačiukas.
o šiaip draugas tarabilda - su tokiais kaip tamsta geriau nediskutuoti - beviltiškas esate, nes šokate ir dainuojate pagal raudonųjų nusikaltėlių muziką.

Akivaizdu,       2018-06-15 19:35

kad A. Juozaitis neturi šansų jeigu lyginti su jaunuoju Vytautu Vyšniausku. Dvigubai jaunesnis jaunuolis yra keleriopai aštresnio įžvalgumo ir prioritetų suvokimo.

>Al       2018-06-15 19:33

Na,nebūkit fariziejus.Kristui labiau patiko nusidėjęs muitininkas,kuris kamputyje mušėsi į krūtinę“esu kaltas”,o ne visada išoriškai padorūs fariziejai.Gal ir Juozaitis nuvils,bet šiuo atveju tobulų nesimato.Gal jūs tokį matot,tai rekomenduokit.

Tarabilda bliovikui       2018-06-15 19:24

Pardon, gal galėtumėte pagrįsti savo teiginius faktais ir nuorodomis? 1 Kokie komentatoriai prieš Polikarpovnos išrinkimą įspėjo?  Tokių kažkodėk neatsimenu. 2. Koks aparatas stumia Juozaitį, kai visi aparatai yra Eurastiniai, o visuomenė pagal paskutinius tyrimus yra pirmoji pagatava sulįsti į Briuselio uodegą?
Tai , brangusis, nevaryk demagogijos.

pritariu komentarui "Juozaičiui -ne "       2018-06-15 19:13

aš tai į prezidentus rinkčiau ne Neringą Venckienę, nes šioji daug iškentėjusi neišlaikė ir išsiskyrė. Tai klaiki nuodėmė. Bet ŠVENČIAUSIĄ MERGELĘ Mariją, kuri Jėzų nuo šv.Dvasios pagimdė, balsuočiau, nes daugiau visi yra su nuodėmėm: Nausėda iš Lietuvos padarys didelį bank- banką, kur kiekvienas bus įkainotas; ubagams Lietuvoj jau dabar blogai, o paskum bus da linksmiau;
Landsbergiai(išsiskyrusiu yra ne vienas) apsirūpino šešiem gyvenimam į priekį: turi pirmas vietas prie Lovio,balkonėlių, žemių, medalių, asmeninę partiją, asmeninę Dalią,  apsaugą nuo išliustravimo ir chuliganų,sodybų, tvartų,dosnių užsienio fondų, turi teisę tyčiotis visur ir visada iš Lietuvos runkeliais paverstų žmonių ir t.t.;
tie, kas išgyveno Garliavos pogromą nesutiks lyst po jokiu stalu ar skverneliu;
Brazausko, kad ir išsiskyrusio nebeprikelsi;
Ušackai, matijošaičiai, numavičiai ir kiti ponaičiai liberaliai nepopuliarūs dėl nepadoraus bagotumo.
Vienykimės, Lietuvos judai, nes liaudis žada jungą nusimest

bliaus ir žliumbs vėl litovcai       2018-06-15 19:05

prieš pirmą polikarpovnos ištrinkimą įspėjo komentatoriai: tamsi jos biografija ir ją sąmoningai slepia.
nepaklausė, išrinko.
paskui bliovė ir žliumbė - kokia negera ta polikarpovna,
——-
vėl įspėjame: didelis tamsus aparatas stumia juozaitį - būkite atsargūs !
——
nepaklausys, vėl išrinks, vėl bliaus ir žliumbs.
skaudu matyti, kad lietuviai tokie mazochistai - garbina komunistus

Liepa-Al.       2018-06-15 18:55

Patekau į laidelę “Klausimėlis”...// Klausinėt mes visi mokam. Aš irgi. Sakykit, Jūs Al., nors kartą buvot gyvai sutikęs A.Juozaitį? Aš esu. Jei trumpai, tai charizmatiška asmenybė. Palaikysiu tiek jį, tiek kitą, siekiantį dirbti Lietuvai, o ne dėl savo asmeninio gerbūvio, tvartelio, karūnos ar popsinio įvaizdžio. Tamstos žiniai nesu uoli krikščionybės-katalikybės išpažinėja, bet ar Jūs esat didesnis krikščionis, jei skęstat priekaištuose kitam? Ėsti kitą žmogų priekaištais yra niekšo darbas. Niekada neklydot ir neklysit? Nejau Tamstos giminėj nėra nė vieno išsiskyrusio, savižudžio, stribo, idėjinio komunistėlio ar liberasto, vagies ar alkoholiko? // Patarčiau neįsijausti į klausimyną. Šventieji ir tie nuodėmių “paragauja”. Būtent palaikymas ir pagalba atsitiesiant ir yra tikrasis krikščioniškas elgesys. O gal jau nebe?// Taigi puikiai žinot, kad tiek už gerus, tiek už blogus darbus bus atlyginta su kaupu. Aš žinau, ką darau gerai, o kur suklydau. Mano pasiekimai , kaip ir mano paklydimai yra mano “turtas” ir už viską atsiskaitysiu prieš Viešpatį. Arvydui Juozaičiui irgi galioja tokie patys dėsniai. Ar pačiam rausimasis po kito patalus yra norma? Man ne.//  Arvydo Juozaičio neklausinėčiau dėl jo šeiminio gyvenimo reikalų, nes apie tai galima kalbėtis tik su labai artimu žmogumi ar geru kunigu. Mielai paklausčiau kitų dalykų: kokiais būdais privalom susitelkti ir taisyti apgailėtiną Lietuvos būklę, kokių klaidų vengti, kokių “saviškių” saugotis.//
Beje,to iškilmingo Sąjūdžio minėjimo posėdžio seime metu buvo toks lūžis, kad tik aklas ir glušas to nematė. Jo didenybė “laisvės chi- chi-ar-chi-tektas”, “šauklys”, LT projektų - “runkelizacija”, “tvartelizacija”,”šunizacija”,“nedėkagėbizacija 100 METŲ” autorius, žemių skraidinimo išradėjas-patriarxas IR kitas veikėjas - “Anties” artistas ir taip pat architektas(koks sutapimas!) Kaušpėdas- abu atrodė apgailėtinai su savo skystom rašliavėlėm apie pseudo pasiekimus ir priekaištus Lietuvos žmonėms. Apie ponią tulpę galima išvis patylėt. Visai kita energetika spinduliavo V.Radžvilo, V.Vyšniausko, taip pat ir A.Juozaičio mintys.//
Ar dar ko nors norėtumėt manęs paklaust?//

Juozaičiui -ne       2018-06-15 18:25

berods teisingiausi yra Vyt. Petkevičiaus ir “vytulio” , ir “ozolo” ir Juozaičio apibūdinimai. “Durnių laive” . O kad išsiskyręs jau galvoja apie “pretendavimą” - labai aiškiai pasako apie jo paties požiūrį į tradicinę šeimą .Ko ir pasigedau jo “gairėse”.Žinoma, su likusiais “kandidatais nėr ko ir lygint,bet kad Lietuvai tokioj padėty būtina tikra asmenybė su atitinkamu išsilavinimu , morali asmenybė - abejonių nėra .Ką gi - manyčiau ,geresnė būtų teisėja ,disidentė Neringa Venckienė (išsilavinus , tikrai “nesisteminė”,jau susipažinusi su lietuviška biurokratijos virtuve .Padori,be jokios abejonės. Rinkčiausi ją ir todėl ,kad pripažįstu principą “už vieną muštą ....”.Be to neabejoju,kad be bankinių“kandidatų” , auštrevičių ,etc..grūste grūdamos masiulinės publikos , žmonės tuoj pat surastų ir Neringai vertų konkurentų .

didelis aparatas stumia juozaitį       2018-06-15 18:04

koks to aparato pagrindas: kgb, gru, kompartija ar kas kita - nėra aišku.
bet aišku, kad tame aparate dirba tikrai protingi (gudrūs) ir stumia nabagėlį juozaitį į prezidentus.
——-
okupantai ir jų kolaborantai vėl laimės - bet kitaip ir negali būti

Al.       2018-06-15 16:38

Savo vietą rinkiminiame sąjūdžio sąraše užleido kompartijos sekretoriui.

>Al       2018-06-15 16:30

klausimai teisingi,bet Brazausko jis neįpiršo.Atrodo,kad jis tada buvo tiesiog buvo per jaunas.O dėl šeimos,gal,trūko krikščionybės iš abiejų pusės?

Al. Liepai       2018-06-15 15:43

Viskam pritarčiau, bet vis tiek noriu žinoti
- kodėl pretendentas paliko savo žmoną su dviem vaikais ir vedė svetimšalę ? Kur čia krikščioniškas elgesys?

- kodėl mums įpiršo Brazauską? Motyvai.

- kodėl parašė Istorinę klaidą ? Jei tai buvo aiškeregiškas numatymas, kodėl LRT reportaže apie pirmąją Sąjūdžio žinių būstinę dalyvavo kartu su Landsbergiu ? Ar juo pasinaudojo tik dėl reklamos, nors laiko jį nelyginamai blogesniu už Brazauską ?

Madame Liepa,       2018-06-15 14:44

Fašistų partija ir fašistai buvo Italijoje, nemaišyk, o atmok, ką pačiai įkalė oligarchijos dvaro docentai VU. Vokietijoje nacionalsocialistai, o Rusijoje - internacionalsocialistai, ar supratote? Lietuvoje nebuvo fašistų. Geros dienos, Madame Liepa!

Liepa       2018-06-15 14:22

Lietuvis be Lietuvos - tas pat, kas paukštis be sparnų. Deja, vakarykščiai neliustruoti komunistėliai akimirksniu patapę uoliais šiandieniniais eurofanatikais itin ciniškai griauna visa, kas yra svarbiausia : Šalies žemių vientisumą( pirkit, raikykit, skraidinkit, kirskit), Kalbą( per mažai arba per daug raidžių, nepatogi lenkams, anglams ir kt.), Tautą(“savanoriška” emigracija keturgubai pralenkė tremčių mastus), Moralę (bedievystė, brutualus genderizmo stūmimas, visko vertinimas vieninteliu ekonomiškumo aspektu).// Ką Lietuvos stiprinimui nuveikė pastarojo trisdešimtmečio prezidentai, premjerai ir seimūnai su savo pseudodemokratinėm partinėm gaujom? Rezultatai daugiau negu kraupūs; šnekama vienaip, o realūs darbai visiškai kitokie. Viskas gerėja, “ekonomika auga”, bet šešėlis didžiulis, o piliečių skurdas tik plečiasi ir gilėja.// Tai, kad adamkai, brazauskai,grybauskaitės, landsbergiai, skverneliai, kubiliai, auštrevičiai, kirkilai , juknevičienės,masiuliai, šimašiai sugeba pasirūpinti tik savo gerbūviu įsitikinom begalę kartų. Bet kartu įsitikinom, kad tai ne tos asmenybės , kurios gali deramai dirbti visos Tautos labui.// Lietuvio laimės būsenai vien materialių vertybių neužtenka. A.Juozaitis turi M.K.Čiurlionišką įžvalgą-visuminę Pasaulio matymo perspektyvą tvirtai , abiem kojom, stovint ant savo Gimtosios Žemės. To nepasakysi apie mums peršamus naujuosius masiulius , kuriems laimė sutelpa į brendžio dėžutę . Mankurtizmo sočiai prisiragavom per ištisus šimtmečius: polonizavimo, baudžiavinimo, rusinimo, komunizmo “projektai” mums, Lietuviams, kainavo milijonus nukankintų, pažemintų, įbaugintų, suluošintų, nužudytų ir negimusių. Deja, dabartinės statiskos skaičiai rodo, kad “europeizacijos”  metodika Lietuvio dūšiai ir kūnui sveikatos ir klestėjimo nesuteikia. ES fondų tiekiamos plytelės, asfaltas, žemės ūkio technika , laisvai konstruojama lytis ar lengvai prieinama eutanazija mūsų nedžiugina, - baigiam išsivaikščiot ir nudebilėt nuo kliedėsių apie daugybinę pilietybę ir globalią  Lietuvą kažkur, nežinia kur.  Pažangios “europinės” viartybės žiauriai pralošia praėjusio šimtmečio “fašistinės” -smetoninės diktatūros pasiekimams. //
Asmeniškai man vienodai šviečia su kuo buvo ir su kuo ateity “susidės” Juozaitis. Padorus lietuvis privalo gyventi ir dirbti dėl Lietuvos ir Tautos gerovės. Niekšams šis priesakas, žinoma, negalioja.//  Lyginti Juozaitį su AMB, patriarxu su tulpe nėra jokio pagrindo, nes tiek nuopelnų dar neprisidirbo. O kaip bus ateity, laikas parodys.//

Netoleruotinas       2018-06-15 14:10

žmonių rūšiavimas persimetė  ir į sveikatos apsaugos sritį.Tarp eilučių galima skaityti,kad tik kuo greičiau išmirtų sovietinius laikus matę žmonės,kurių jie net žmonėmis nelaiko,nors patys iš ten,tai tada jau užgims naujos švarios kartos ir staiga Lietuva taps tarsi Amerika.Tokios utopijos primena baisius laikus .Todėl ligoninių naikinimas primena koncentracijos stovyklų patirtį.Viskas koncentruota mieste,o jūs galit ir mirti.

Raigerdas        2018-06-15 14:02

Gal, kas nors iš tų su diplomu žmogelių gali išversti į lietuvių kalbą štai šitą A. Juozaičio teiginį:“Protas yra universalus, tačiau jo kilmė ir panaudojimo vaisiai – lokalūs”. Žodis universalus reiškia visa kam tinkamas, visapusiškas; visuotinis. Dabar “proto kilmė ir panaudojimo vaisiai - lokalūs”. O kas yra apibrėžęs tą “proto kilmės lokalumą”? Gal A. Juozaitis? Todėl, kaip aš ir maniau, A. Juozaitis prieštaravimų neišvengs. Kodėl man tai užkliuvo? Todėl, kad viskas yra atvirkščiai, nei teigia ar apie protą įsivaizduoja A.Juozaitis. Protas neturi ribų. Jeigu jis turėtų, tai mes būtume robotai. Protas operuoja konkrečiais duomenimis, abstrakcijomis, o svarbiausia jo galimybes visada žmogus gali praplėsti. Protas, kaip žmogaus vienas iš tobuliausių instrumentų, gali padaryti fenomenalius atradimus, todėl apie jo kilmę kalbėti dar anksti, nes žmonija neturi duomenų. Beždžionė taip pat turi protą, bet ji gali išnaudoti jį tik tam, kad išgyventi ir, kad nepapulti liūtui į nasrus. Žmogaus kalbos ji neišmoks, taip pat ji neišmoks, kaip pagaminti cipelinus, ar kaip valdyti lėktuvą. Trumpiau tariant, A. Juozaitis gali kalbėti ir apie tai, apie ką jis menkai išmano, bet tai tinka žmogeliams su diplomu ir mėgstantiems tuščiai ką nors patarkšti.

Raigerdas        2018-06-15 13:31

Dar nepradėjęs skaityti, maniau, kad nors viešai šnekėdamas A. Juozaitis išvengs naratyvinio mąstymo, bet šito neįvyko. Yra mūsų visuomenėje tokia dalis žmonių, kurie turi diplomus. Kas aukštojo, kas specialiojo. Ir šitai dalis žmonių neturi savo lyderio. Dabar jis atsirado. Ko reikia šitai nereikliai, bet su diplomais visuomenės daliai? Jai reikia, kad viskas būtų pagal juos. Kaip tai atrodo? Štai yra 10 Dievo įstatymų ir jie terorizuos visus aplinkui su tuo 10 Dievo įstatymų, bet patys jų pilnai nesilaikys. Vieni pusę, kiti gal daugiau, treti tik keletą ir t.t. 10 Dievo įstatymų jiems yra moralumo viršūnė. O paklausk tą 10 Dievo įstatymus propaguojantį žmogelį su diplomu, kas yra TIESA, ir jis, deja, pradeda mindžiukuoti, kitas mirkčioti, trečias žiūri, kaip čia tau įkąsti už tokį klausimą, ketvirtas gali pasakyti, kas Kristus pasakė “Aš esu tiesa”, penktas pradės tave kaltinti kokiomis nors nebūtomis kaltėmis ir t.t. Bet, kas įdomu, kad tarp jų visų nebus nei vieno, kuris prisipažintų, kad jis nežino, kas yra TIESA. Todėl, turint diplomą ir dar 10 Dievo įstatymų, jis atsistoja į patogią jam poziciją, nes kuo daugiau Lietuvoje viduramžiško mąstymo, tuo geriau tam su diplomu. Atsiranda pas A.Juozaitį ir “Ypatingojo prokuroro funkcija”. Na, ne pavadinsi gi jo Ypatinguoju Inkvizitoriumi? Taip, deja, visuomenės vystosi bangomis. A, Juozaitis, kaip ir bolševikas Leninas, sugalvojo planą, kaip pajungti savo interesams tam tikrus visuomenės sluoksnius. Leninas buvo gudresnis, nes jis paskaičiavo, kad darbininkų ir valstiečių yra daugiau, na ir pirmyn, - reikia kalbėti kalbėti jiems patinkančia kalba. A. Juozaitis taip pat orientuojasi į tą nelabai išsilavinusią, bet dipluomuotą, gana tingią publiką, kuriai viduramžiškas požiūris į gyvenimą yra pats tas. Todėl balsų jis surinks. Bet tai gali būti Lietuvai ta ilgai laukta pabaiga, kuri yra pranašaujama tų pačių tinginių su diplomais. Kadangi žmogelių, vartojančių antidepresantus ir psichotropinius vaistus yra virš 70 000 Lietuvoje, o pridėkite čia dar mėgėjus papolitikuoti prie alaus bokalo, tai dalis jų irgi balsuos “už savą” prezidentą. Emigracijos banga šoktels dar aukščiau, nes niekam neįdomi ta viduramžių nostalgija serganti Lietuva.

jeigu Juozaitis       2018-06-15 12:44

anksčiau nebūtų susidėjęs su Brazausku ir Paulausku - gal kas ir išeitų. Tačiau su tokias buvusiais bendražygiais apie balotiravimąsi į prezidentus negali būti ir kalbos.

Al.       2018-06-15 12:39

Urbai. Taip, kietas žmogus prezidento pareigose gali daug. Bet tam reikia tvirto ryžto ir palaikymo. Tie, kas turi rezervistinio pogrindžio palaikymą, gali daug. Kitu atveju objektas gali būti ir perimtas.

Tarabildai. Gairės mums patinka, nes juk tai mūsų pačių žodžiai. Bet surašykim kas tose gairėse praleista - liustracija, sodominis visuomenės prievartavimas,masinis miesto medžių ir miškų iškirtimas. Kažkas turėtų iškvosti pretendentą. Ką mano pretendentas apie Karaliaučiaus sritį, Astravą,lietuvišką pinigą ir bankus…   

Vis tik stebina pati eiga: tyla komforto zonoj - prakalba - 55-ių pareiškimas - gairės (iškart po pareiškimo, bet nutylint kandidatavimą).

Atsiprašau,       2018-06-15 12:23

žemiau esančiame komentare turėjo būti “vidurinį mokymą”.

Ar normalu,kad       2018-06-15 10:23

švietimo sistemoje pasėta žiauri konkurencija.Kuri sunaikina bet kokį solidarumą tarp vaikų ir sėja patyčias.Ar ne laikas grąžinti,kur dar įmanoma vidurį mokymą arti namų,kad vaikui susiformuotų ryšys su gimtosiomis vietomis,mokykla,klase ir visada trauktų čia sugrįžti,bent aplankyti.

nusikaltėliai, putinistai, komunistai       2018-06-15 10:10

pabandykite surasti skirtumus tarp nusikaltėlių - kurie sėdi zonose, kalėjimuose ir tarp putinistų ir komunistų.
nerasite.
tos pačios “poniatijos”, tie patys veiksmai ir motyvai.
——-
blogiausia, kad dauguma lietuvių to pačio mentaliteto - išauklėti ateistine materialistine dvasia - okupacijos pasekmė
——-
ir pasirinks jie savo vadu juozaitį...

Puteikis,       2018-06-15 9:40

chameleonas kaip Urbšys - išdūrė mus.

Vilniaus snobelis       2018-06-15 9:04

Įdomu, o ką stumia Kauno snobeliai? Daktarą?

urba       2018-06-15 9:01

1. Prezidentas kiekvieną savaitę susitinka su premjeru, ir, kadangi yra valstybės vadovas (777 Konstitucijos str.) per jį gali teikti bet kurį įstatymą arba šis turi atsistatydinti. Prezidentės ataskaitoje šių metų birželio 13d. yra “Pateikti 9 Prezidentės inicijuoti įstatymų projektai, priimti 7.”, t.y. yra praktika teikti projektus tiesiogiai, todėl visi komentarų pliurpalai, kad gairės ne prie ko yra ABSURDAS. 2 . Pagal konkretumą šių gairių paskelbimu A.Juozaitis jau lenkia visus kitus, kurie terodo savo POVYZĄ ir PERSONĄ, o ne konkrečius įsipareigojimus. Kita vertus, mus tegali tenkinti tik konkretūs įstatymų projektai su konkrečiais mokesčių tarifais 5 gairės įgyvendinimui. Antraip, vėl viskas liks peršama “kate maiše”. Bet tam dar yra laiko

Nežiūrint į visus       2018-06-15 8:38

prezidento galimus ir negalimus įgaliojimus,viena yra aukščiau visko.Tai dora,kieta,valinga,asketiška,tvirta,humaniška asmenybė.Į ją atsimušę duš visi apribojimai.Toks žmogus duos toną.

vilniaus snobeliai       2018-06-15 6:54

komunistų ozolo, marcinkevičiaus, šliogerio, banionio gerbėjai stumia juozaitį į prezidentus.
neskiria niekaip nabagėliai gerų ir blogų dvasių.

Apsimetusiam rinkėju       2018-06-15 5:31

Yra fizika ir metafizika. Gairės yra idėja, o ne darbų programa. Darbus daro Vyriausybė, Savivaldybės ir seniūnijos. Tai ne Prezidento kompetencijos dalykas. Pats puikiai tą supranti, bet naktį randi laiko jaukti žmonėms protą,

Tarabilda Alui dar       2018-06-15 5:20

Klausi,“Ar iš 12 gairių nors viena yra prezidento valioj”, ir po to susismulkini apie Prz. galias. Prisimink, o kaip buvo kalbama po Adamkaus prezidentavimo?  Buvo sakoma, kad mūsų Konstitucija jokių galių prezidentui nesuteikia, - tik simbolines kabinti ordinus. Bet pasirodė, kad yra visai ne taip, kai pagal tą pačią “Konisuciją” Prezidentė pasijungė slaptąsias tarnybas ir teisėsaugą, kuri 10 metų kedeno visą Lietuvos politinį lauką. Dabar Prezidentas, skirtingai nei Pakso laikais yra labai sunkiai pakrutinamas, nors ir būtų valstybę išdavinėjęs personažas, ką ir matome.
Visa tai turint galvoje, darosi labai aišku, kodėl toks kipišas, ir kodėl nereikalingas suverenus Prezidentas visiems galių centrams.

rinkėjas        2018-06-15 5:05

pirmiausia ,kaip lietuviui priimta atėjus į svečius ,pasilabint,taip ir sumaniusiam kandidatuot į visos Lietuvos prezidento postą (šiaip ,dabar visokiausių prezidentų - kaip utėlių pas vištą)  turėtų kaip “tėve ,turėtų galioti etikos reikalavimas prisistatyti kokios tautybės asmuo esantis. Tai pradžių pradžia. Po to ,“gairėse ” aiškiai pasigedau bent jau prelegento nuomonės pagrindinės valstybės lastelės - tradicinės vyro ir moters šeimos ,požiūrio.Be ko iš vis neimanoma įsivaizduot ,kokia Juozaičio nuostata homoseksualų ,transvestitų, lesbiečių prievartinio teisių aukštinimo klausimu. Beje ,-tuo pagrindu kaip tik ir kilo klausimas - ar iš viso Juozaitis yra lietuvis. (ne lietuvių kilmės, ne koks nors litvakas ,etc.) Lietuva yra labai tolerantiškas kraštas kitataučių atžvilgiu,bet tai nereiškia ,kad net ir Prezidento postas privalo nuolat būti aukojamas kitataučių politikams remti. Nieko neradau ir svarbiausiu ekonomikos klausimu(tai patvirtina visų demokratiškų pažangiausių vakarietiškų valstybių patirtis) - teisingu VISOS PRABANGOS apmokestinimu. Tai - toli gražu ne vien socialiniai reikalai - tai tiesiog optimalaus vartojimo /investavimo mechanizmo paleidimas .Manau - Juozaitis kiek per silpnas ir ekonomikos ir teisės klausimais.Išvada:greitai ir lengvai būtų priverstas tarnaut egzistuojančiai pusiau vergovinei ,pusiau feodalinei sistemai. Apleistai Lietuvai vien sąžiningo ,ar sąžiningo žmogaus įspūdį darančio žmogaus tokiam svarbiam poste tikrai nebepakanka. Matematiškai : tai būtina,tačiau nepakankama sąlyga teigiamam rezultatui pasiekti. Ir neduok dieve ,jei žmogus tiesiog užsimanė ((kaip prieš  pat rinkimus į Seimą buvo viešai apsiskelbus Maldeikienė),kad į valdžią sugalvojo eit ,kad pasikeltų “penciją”,na ir pakeltų triukšmo Seimo baloj.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Rekomenduojame

Nuo bačkos. Mantas Adomėnas. Ar Lietuva tebėra „nepriklausoma demokratinė respublika?“

Algimantas Rusteika: „Įsitaisykit patogiai: Show must go on. O viskuo, kuo reikia, pasirūpins specialiosios tarnybos“

Vytautas Radžvilas. Kalba prieš aušrą: apie šunišką ir žmogišką laisvę

7 metus trukusi Gimdymų namuose byla baigta: Aukščiausiasis Teismas išteisino Jurgitą Švedienę bei Dalią Jakaitę

Vladimiras Laučius: šių metų Dalios Grybauskaitės atradimas – Lietuvoje knibždėte knibžda vidaus priešų...

Aušra Maldeikienė. 2018 birželis: ar pilietinio pasipriešinimo sąjūdžiai sugriaus Potiomkino kaimo bastionus?

Krescencijus Stoškus. Tarp embriono ir Fausto

Nuo bačkos. Sadauskas ir Juknevičienė: augančios europietiškos Lietuvos priešai buriasi aplink Juozaitį, kad padėtų Karbauskiui

Prezidentės metinis pranešimas: ką pasakė, o ką nutylėjo Dalia Grybauskaitė?

Algimantas Rusteika. Apie politikus ir biurokratus

Ar geri tėvai turėtų duoti berniukui lėlę, kai jis prašo kardo?

Prezidentės devintojo metinio pranešimo išvakarėse Prezidentūra pristato Dalios Grybauskaitės „darbus Lietuvai“

Verta prisiminti. Arvydo Juozaičio kalba 1989-ųjų roko marše: Lietuvos valstybei – TAIP!

„Su Lisabonos sutartimi ES nuvažiavo nuo bėgių“ – Švedijos demokratai ją sieks persvarstyti ir ketina rengti referendumą dėl ES

Žymūs visuomenės veikėjai ragina Arvydą Juozaitį dalyvauti Prezidento rinkimuose: „Lietuvai reikia Atgimimo prezidento“

Raimondas Kuodis Andriui Navickui: „Leo epopėjoj konservatoriai krito veidu į substanciją, deja“

Neregėti kirtimai: masiškai pjaunamas nacionalinis Dzūkijos parkas – elitinių Europos parkų dalis ar stichinė dykynė? (video)

Povilas Urbšys: „Nuogąstavimai, kad VSD tyrimas bus akių dūmimas – pasitvirtino“

Austrija uždarys užsienio valstybių finansuojamas mečetes ir deportuos imamus

Stambulo konvencija iš arti: manote, šįkart Seimas balsuos sąmoningai, perskaitęs visą, ne tik pavadinimą ar preambulę?

Geroji Naujiena. Kas tik vykdo Dievo valią, tas man ir brolis, ir sesuo, ir motina

Doug Mainwaring. Planuotos tėvystės organizacija dangsto seksualinius nusikaltimus?

Raimondas Navickas. Neturit pingų naujiems automobiliams? Tuomet mokėsite dar ir mokestį

Algimantas Rusteika. Kaip valstiečiai pasirūpins ūkininkais ir pagaliau Lietuvoj atsiras regioninė politika

Irena Vasinauskaitė. Sustabdykime vietinės valdžios patyčias iš paprasto žmogaus

ESTT sprendimo dėl vienalyčių santuokų reziumė

Kristina Zamarytė-Sakavičienė. Feministės, nustokite menkinti moteris. Atsakymas Sandrai Vilimaitei

Verta prisiminti. Vytautas Rubavičius. VSD vėdinimui – „Privacy Act“ įrangą

Atodangų metas. Patvirtinta: praėjusią savaitę Vilniuje rasti partizanų vado A.Ramanausko-Vanago palaikai

Andrius Švarplys apie biurokratinį terorą, kurio šaukiasi JT ekspertė Dalia Leinartė

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.