Propagandos ir ideologijos analizė, Žiniasklaida

Andrius Švarplys. Po R. Miliūtės „Dienos temos“ šįvakar

Tiesos.lt redakcija   2019 m. sausio 10 d. 2:40

39     

    

Andrius Švarplys. Po R. Miliūtės „Dienos temos“ šįvakar

Kur yra ir kada ateis tie politikai, kurie supras, kad nereikia eiti į Lietuvos didžiausias žiniasklaidos priemones?

Čia senai paskelbtas ir nuolat kariaujamas karas prieš laisvą žodį, prieš Demos, tai kodėl mes kaip avinėliai turime eiti ten ir apsimesti, kad vyksta diskusija? Kada ateis supratimas, jog su Fake News reikia ne diskutuoti, o ignoruoti?

D.Trumpas rodo kelią, kaip reikia elgtis su elitistine propagandine žiniasklaida.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Tiesa       2019-01-11 15:46

Neziuriu Miliutes vedamu laidu,nes nieko gero ir neidomu.Sena merga su priciudais,kas pagros tam ir pasoks uz pinigus.Nesuprantu tu zmoniu ,kurie eina pas ,ar pas Jakelaiti i ju vedamas laidas.Ten tiesos nera ir nebus,papirkti zurnalistai,ir dar rekia kur zodzio laisve,ogi kiseneje su eurais.

Al.       2019-01-11 12:24

Paprasta - LRT boikotas, kaip Lenkijoj po Jeruzelskio perversmo. Ir laisvos TV kūrimas.

Kazys       2019-01-11 10:28

Turgely paklausiau,kodėl grubokai ir tingėdama prekiauja pardavėja.Ji atsakė,kad nuo parduoto kiekio jos alga nepriklauso,kam stengtis.Analogija:40 mln.pareina į LRT,ar laidos geros,ar blogos,žiūri jas kas nors ar ne.Teisus A.Rusteika:jie niršta,nes žiūrovai perprato visišką degradaciją,žurnalisto ten nerasta,vien isteriška propaganda.Pritariu visiškam boikotui:sportą rodo kiti kanalai,o orus pranešinėja net troleibuse.

Pensininke       2019-01-11 9:21

Vakar pasibaisejau Jakelaicio laidoje kalbintu A.Kubiliumi,  pagal kuri prezidento rinkimu kaip   ir   nebereikia,  nes jis jau zino kas paklius i antra tura ir kas gali   laimeti. Jeigu   jo “prognozes”  issipildytu tai Lietuva niekada   nebeisliptu is vargo,  melo liuno.

Ramiros       2019-01-11 6:08

Vos tik jinai padėjo aktyviai reikštis televizijoje su savo cinizmu, tai aš visą lrt pasiunčiau užribin ....

Rinkėjai iš Kauno       2019-01-10 21:38

O ko verti kalikai(zubrylos ir stukačiai) su diplomais? Šie mokslų pirmūnai jau bebaiginėja galutinai sudrapalinti Lietuvą, nemanai, rinkėja, a?

JUOKAS JUOKAIS       2019-01-10 20:50

Gal iš tikro skelbkime SAVAITĘ BE ELERTĖ. Ko netektume? Orų prognozės ir sporto naujienų. O daugiau ten nieko ir nėra. Nieko neprarastume.

Istorija       2019-01-10 20:13

Viskas vyksta kaip SSRS laikais, pradeda vyrauti viena ir neklystama nuomonė, ir tam tarnauja uolus idiotai, kodėl jie tapo tokiais sunku rasti atsakymą, tikriausiai dėl pinigų ar valdžios, kadangi valdžia ir pinigai turi ligos požymius, tai jie sunkiai suserga, o liga sunkiai pagydoma.

to bee or not to bee       2019-01-10 19:01

Ar valgyti šūdą ar nevalgyti? Ar lipti į mėšlą ar geriau nesimėšlinti kojų?
Normaliam žmogui tokių klausimų nekyla. Sveikos psichikos žmogus šūdo nevalgo,  o mėšlo krūvą stengiasi apeiti.
O ar vartoti elertė “produkcijas”, ar eiti ten dalyvauti išvoliojimo strutose procerūrose- čia daugumai neaišku, vis dar atviras klausimas:)
Jeigu žmogeliui neaiškūs elementarūs dalykai, labai pagrįsta daryti prielaidas, jog yra silpnaprotystės problemų.

>toji - rinkėja iš Kauno       2019-01-10 18:51

klausiate, “nuo ko jai taip pasidarė”? Mano asmenine nuomone, Miliūtė visada buvo bjauraus būdo, arogantiška, susireikšminusi persona. Pamenu, kaip ji , atėjus į Generalinio kėdę konservatorių pastatytam verslininkui V.Milakniui, buvo padaryta Televizijos direktore,  nors neturėjo aukštojo mokslo diplomo. Kai šitai iškilo viešumon, kėdės greitai neteko. Vos ne vos per 19 metų nuotoliniu būdu iškrapštė žurnalistikos studijų diplomą. Vadinasi nėra nei labai valinga, nei labai gabi. Tiesiog uoli, entuziastinga, net fanatiška PATARNAUTOJA, neabejotinai iš to gaunanti naudos ir sau.
O dabar jai jau stuktelėjo 50, į duris pasibeldė ir nelaukiamas ponas Kl…aksas, kuris, pasirodo,  jai sukelia agresijos priepuolius. Vakar maniau, kad jinai įkąs advokatui Sauliui Dambrauskui, net palūpis jai tirtėjo kaip vampyrui. Neturėtų toks nestabilus žmogus dirbti nacionalinio transliuotojo tiesioginiame eteryje. LRT vadovybė turėtų rimtai apie tai pagalvoti.Gal tegu pensijos ji sulaukia kur televizijos užkulisiuose - prie programų tinklelio, montažo ir pan. Kad negąsdintų žiūrovų.

Jascha       2019-01-10 16:26

Labai taiklus p. Liudviko pastebėjimas. Pritariu,

Neatlieka savo pareigų       2019-01-10 16:22

Ką veikia žurnalistų etikos komisija? Visuomenėje priimtų padoraus bendravimo normų privalu laikytis tv eterio primadonoms. Jei jau futbolininkai baudžiami už neetišką nesportišką elgesį, tai už neetišką, neprofesionalų žurnalistų darbą taip pat turėtų būti skiriamos piniginės baudos, draudžiama kurį laiką pasirodyti eteryje, ar iš vis atimti licenziją dirbti tokį darbą. Chamiškumą reikia gesinti greičiau nei gaisrą.. Tokios Miliūtės jau po laidos su K. Prunckiene (kandidatavusia į prezidentes)  nebežiūriu iš principo.

zita.       2019-01-10 16:20

žiūrėti tokias laidas lygu negerbti savęs.

Na ka gi       2019-01-10 14:33

Sakaliene pavadino Advokata ,,prakeiktu advokatu”,o Puidoko ir Puteikio pavardes uzrase is mazosios raides-vadinasi dabar laisvai galim ja vadinti taip pat.Ir po teismus netampys.

stasys        2019-01-10 14:19

Tai kad niekas ten neina diskutuoti smile)) kaip tik priešingai stengiasi apsistoti tik ties savo nuomonės išdėstimu . Diskusija yra kai kas daugiau autoriau.. ir to ant lėkštutės nepadėsi tik užsukęs pas Miliute .smile)

Išvados       2019-01-10 14:13

Prekės paklausa krenta,kai nėra pirkėjo.Privatininkas uždaro laidas,kai reitingai krenta.Išvada:LRT ignoravimas atvertų galimybę mažinti ne tik nekilnojamus turtus,bet ir finansavimą.O kol kas žiniasklaida yra kelių veikėjų valdoma,lygis,tiesą sakant,labai žemas.Eterio *furijos*tiesiog mėgaujasi,kai pašnekovas pasimeta nuo grubumo.Bet…daro klaidą po klaidos.O tada dar labiau niršta,kad žmonės perprato šitą komjaunuolišką propagandą.Net pensininkai kabina *lėkštes* prie namų,kad matytų ne tik *savas*TV.Tai koks tada populiarumo reitingas?

Komentatorius       2019-01-10 13:39

Į LRT reikia eiti.
Bet reikia žinoti, kur eini ir atitinkamai pasiruošti.
Svarbiausia - į “miliūčių/makaraityčių/pumprickaičių” chamizmą atsakyti tuo pačiu.
Skelti taip, kad daugiau kviesti nenorėtų.

Tarabilda       2019-01-10 13:13

Eiti, ar neiti, - kelia klausimą komentatoriai. Atsakymas, man regis, visiems turėtų būti akivaizdus, kaip du kart du. Kol LRT bus Sarafano ir konservatorių ruporu, kol netaps visuomeniniu transliuotoju, propagandiniuose jų žaidimuose padorus žmogus neturėtų dalyvauti. Lygiai tą patį pasakyčiau ir apie publikavimąsi Delfyje ar 15 min. portaluose, sulaukus vyr. redaktorių netikėtos malonės.

Mes labai greiti kritikuoti.       2019-01-10 13:08

Drabstomės kaltinimais, bet žiūrime ir piktinamės, kad ne taip sako mums, bet kitam gal labai patinka ir tinka. Tie pastarieji sau ir palenkė  visas stambiausias žiniasklaidos priemones. Manau, kad geriausias atkirtis nežiūrėti, nejungti tą kanalą, kur liejasi purvasklaida, kur niekada neberodo, nebekalba apie bendrąjį gėrį, apie tai kas pozityvu. Vienykimės ir kitus skatinkime tokiam pasipriešinimui. ŽINOKITE, JIE LABAI GERAI ŽINO KIEK JŲ ŽIŪRI IR GIRDI. Nebūkime mankurtais ir pasipriešinkime taikiu NEŽIŪRĖJIMO, NESKAITYMO, NESIKLAUSYMO PROTESTU prieš tą kas yra mums bjauru ir koktu.

StasysG       2019-01-10 12:34

Kas per monstras yra “žiniasklaida”?
Atsigręžkime į Visuomenės informavimo įstatymo 2 str.  ir įdėkime įstatyminę sąvoką “visuomenės informavimo priemonė” (kurios Autorius nuolat vengi), į jo straipsnelį:——“Kur yra ir kada ateis tie politikai, kurie supras, kad nereikia eiti į Lietuvos didžiausias “visuomenės informavimo priemones” (priemones)? Čia senai paskelbtas ir nuolat kariaujamas karas prieš laisvą žodį, prieš Demos, tai kodėl mes kaip avinėliai turime eiti ten ir apsimesti, kad vyksta diskusija? Kada ateis supratimas, jog su Fake News reikia ne diskutuoti, o ignoruoti? D.Trumpas rodo kelią, kaip reikia elgtis su elitistine propagandine “visuomenės informavimo priemone”.”.

——-Na kaip, neskamba? Gaunasi nesąmonė? Panašu, kad jei nebūtų feikinės “žiniasklaidos” sąvokos, kurią su malonumu pasisavino iš  Amerikos MG baltic ir kita komercija, nebūtų apie ką rašyti.

T0mas J. -> Toji       2019-01-10 12:29

Neteko su ja bendraut iš arti, bet spėju kad ji yra sociopatė..

suprantam kam taip daroma       2019-01-10 12:20

Galima suprasti , kad pakviestas į televiziją žmogus sutinka dalyvauti taip vadinamų Overtono langų atidarinėjimuose.Tokios diskusijos yra prelegento paniekinimas. Buduliams , ne kurie žiūri TV ir dažnai suvokia , kad tas teisus , kuris ‘sudirba” pašnekovą, parodo jį nepatogioje jam šviesoje:silpną, neįtikinamą, suglumusį ir pasimetusį nuo kadrinio ‘žurnalisto ar-ės ,vylkinčio po savo apdaru galife kelnes, klausimų-teiginių pliūpsnių. Tik tam ir yra dabartinės “diskusijos” LRT inscenizuojamos.
Pakviestas diskusijai asmuo ,norėdamas išvengti tokių ” leftistinės demokratijos” atakų prieš jį , turėtų pasakyti, kad su tokiais—tokiomis visuomenėje neigiamai vertinamais diskusijų vedėjais atsisako bendrauti.Turi būti griežtai nustatomas diskusijos planas: Klausimas - neišsiplečiant aiškus,  konkretus, nepertraukiamas. jeigu dalyvauja oponentas - lygus jų dalyvaujančių diskusijoje skaičius, laikas pasisakymams suskaičiuojamas minutėsw tikslumu ir t.t.

Toji        2019-01-10 12:14

miliutė jau nebe žmogus, o kažkoks zombis. Ji atrodo tarsi išprotėjusi. Įdomu, nuo ko jai taip pasidarė?

to>tai       2019-01-10 11:46

tiek gerai,kad “nezabudka” ir parodo suvokimą,pasaulėžiūrą,pagarbą ar ne lietuvių Tautos simboliams.Ar jam reik svetimų?Ir pagal pasaulėžiūrą ir suvokimą žmogus pasielgs vienaip ar kitaip.

>>>>> mūsų       2019-01-10 11:40

kodėl dalis save skaitančių stipriai tikinčiaisiai yra negailestingi,be poreikio nepažeisti vaiko,dar tik besimokančio iš suaugusių gyvenimo,orumo.Dėl ,galimo manymo “Kristus kentėjo,ir tu kentėk nuo mažumės”...ir “per kančias pasieksi žvaigždes”...hmmmm… koks aš geras.Ar ne taip galima paaiškinti atjautos ir supratimo reikalaujančio vieno minis…..rio pasisakymus?Kaip kitaip paaiškinti jo galimą negailestingumą?

Reikia       2019-01-10 11:30

kurti naują , visiškai nepriklausomą TV kanalą, nes matom, kad visus kitus užėmę zombiai

Mūsų gyvenimas       2019-01-10 10:42

tuo ir yra nuostabus, kad Dievas davė laisvą valią rinktis. Tad….per kančias į žvaigždes, kaip sakė pal. Teofilius Matulionis. Laimingi tie, kurie suprato, kad gyvenimas žemėje nėra tik per lieptelį pereiti. Galime lygiuotis į žvaigždes iš teleekrano arba gyvenančius jau amžinybėje, kurie gyveno vienybėje su Dievu. Pradžioje, nustokime save apgaudinėti, o po to ir kitus, t.y. gyvenkime patys be kaukių, pamatykime save be melo, neapsimetinėkime tuo kuo nesame.

>tai       2019-01-10 10:26

Neblogas pasiūlymas:) Jei tai būtų visuotinis pabandymas, tai tikrai suveiktų. Bet dabar tiesiog negaliu nebalsuoti, negaliu nežiūrėti Panoramos, negaliu nenueiti į sisteminį paminėjimą prie stribyno Daukanto aikštėje, negaliu neįsisegti niezabudkės, negaliu nenueiti į valdžios vėliavos pakėlimą ir t.t.

kad       2019-01-10 9:55

inteligentija turi visus įrankius išsireikalauti jei vieninga ,susitelkusi,padėjus asmenines ambicijas ir savas didybes į šoną.
Jei taip nėra tai savo galimybes perleidžiat tapinams,miliūtėms.

Tai       2019-01-10 9:45

neikit niekur,užsidarykit ,galvas užsiklokit ir bus ramu.Vietoje to,kad reikalauti diskusijoje proporcijų atstovavime skirtingų nuomonių siūloma neiti.Neiti balsuoti,neiti į eterį neiti gal į gatvę nesten ją reiks pereiti.Arba inteligentija save realizuoja išsisakymuose:parašo-išsilieja,nuima garą.Kai sprendžiasi Lietuvos dvasinės būsenos ardymo ritualas tada daug šnekėjimų-pasišnekėjimų.pasišnekėkim dar kartą,ir dar kartą,gal dar kokią konferenciją surenkim ir šnekėkim šnekėkim-taip sąžinė aprims ir bus ramu tylu ir taip 30 metų.

Mesti       2019-01-10 9:02

televizoriaus dar nemeciau, bet neziuriu lrt ir nupirktu privaciu tv laidu.Isimtinai pasiziuriu sporto laidas, laidas apie gamta.Tai kiekvieno asmeninis apsisprendimas, bet ziureti lrt pamazgas, yra per daug zema.Kaip ir privacias tv.Ta puciama migla i akis gali bent kiek jautresni zmogu isvesti is pusiausviros.

Žinau vieną        2019-01-10 8:55

Daugelis žurnalistų, o ypač iš televizijos, kaip Edita Mildažytė, jau daug metų yra patys atsisakę, kaip tokį aparatą, televizorius. Jie patys ne kartą yra viešai pasisakę, kad televizija yra žmonių įvairiapusiška mulkinimo priemonė
Aš taip pat jau dešimt metų jo neturiu ir nei karto nepasigailėjau.  Tad pradėti reikia nuo savęs ir, paprasčiausiai, jį išmesti. Tikrai palengvės, o gal net nesusirgsite kokia nors iš ekrano, reklaminiais sumetimais, “siūloma” liga. Dažnas žmogus labai susirūpina savimi, kai pastoviai beldžiama į smegenis “tai gali būti vėžio simptomai”.
Lygiai tas pats ir su rinkimais, jie pastoviai, vienokiu ar kitokiu būdu beldžia į žmonių galveles.
Nebūkime zombiai, pradėkime nuo savęs ir nesipiktinkime kas ką kalba. Yra toks posakis, jei yra klausytojas, tai bus ir kalbėtojas.
Darom akciją su pavadinimu METAM TELEVIZORIŲ LAUK!
O jei išgirsim pasakojančius, ką matė per televizorių, laikykime juos, kaip silpnavaliais pletkininkais, kurie neturi išminties to šlamšto atsisakyti ir apie ką nors naudingesnio pasikalbėti.

Štai kur klausimas       2019-01-10 8:23

Būti ar nebūti.Eiti ar neiti.Jei esi *drąsus*mazochistas - eik,būsi apipiltas tendencingom nesąmonėm,nuolat pertraukinėjamas ir menkinamas.Kai rodos,taip paprasta:NEITI.Lai jie verda savo dvokiančiose sultyse.Mes perjungiam kanalą -sveikiau visom prasmėm.Kaip visada - *liaudis mato geriau*.

hau       2019-01-10 8:17

Pritariu autoriui. Vakar ‘Dienos temoje’ R.Miliūtė buvo tikra propogandistė. Žurnalistikos nerasta.

Algis        2019-01-10 7:32

Gryna tiesa.

Agnė       2019-01-10 6:56

Ko eiti ten, kur iš tavęs tyčiosis? Mąsčiau senai. Bet kur eiti, kad tave išgirstų? Nesusikursi valstybės televizijos, antros, su nešališkais žurnalistais? Aklavietėje esame? Žinios nežinios, pokalbiai į vienus vartus, pasišaipymai

Ramiros       2019-01-10 6:38

Per giliai blogis įsišaknijo…. Šėtonas galingas, ypač kai vyksta “avinėlių tylėjimas” ...

E951       2019-01-10 6:15

tie du padugnės ėdė vakar Saulių Dambrauską, baisu ir gėda žiūrėt buvo. nesuprantu kam tokia LRT reikalinga?

Pagaliau       2019-01-10 6:03

Ėjimas į jų laidas, tai bendradarbiavimas.


Rekomenduojame

Lietuva švenčia! Kovo 11-oji Los Andželo Šv. Kazimiero lituanistinėje mokykloje

Geroji Naujiena: Žmogus gyvas ne vien duona, bet ir kiekvienu žodžiu, kuris išeina iš Dievo lūpų (Mt 4, 4b)

Kodėl remiame Vytautą Radžvilą ir jo vadovaujamą sąrašą Europos Parlamento rinkimuose? Pasirašykite ir jūs

Nacionalinės eitynės „Už tikrą – Kovo 11-osios Lietuvą!“

Girios rauda: Dzūkija

Piketas: 12 val. prie G. Nausėdos štabo – prieš Lino Slušnio politiką vaiko teisių klausimais

Arvydas Juozaitis. Apie Kremliaus darbotvarkę ir nacionalinę vienybę

Algimantas Rusteika. Taip dirba tikros valstybės

Arvydas Juozaitis jauniesiems politologams: Lietuvoje turi būti daugiau Lietuvos (papildyta kokybiško garso video įrašu)

Audrius Bačiulis. Apie klastą ir klastūnus politikoje

Jurga Lago. Kodėl aš nesu feministė

Vytautas Radžvilas. Beliko žengti vieną mažyti žingsnelį…

Diskusija „Quo vadis, Europa?“ (R. Ozolo knygos „Pasaulis grįžta namo. Eurorealisto užrašai“ pristatymas)

Šeimos nepasiduoda – registruotos naujos pataisos Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymui

Česlovas Iškauskas. Nacionalizmas, patriotizmas, tautiškumas – atgyvenusios sąvokos?

Nuo bačkos. Nerijus Mačiulis: jokia kita valstybė, prisijungusi prie ES drauge su Lietuva, per 15 metų nesugebėjo pasiekti tokio progreso

Algimantas Rusteika. Štai iš kur tas déjà vu

Sarah Kramer. Kolorado valstija nutraukė kovą prieš konditerį dėl jo religinių įsitikimų

Algimantas Rusteika. Politinės veidmainystės epocha

Arūnas Svitojus. Apie diskriminacinį ES žemės ūkio politikos pobūdį

Artūras Vaškevičius: Ar kada nors rasis politinė jėga, kuri turėtų drąsos Lietuvos savivaldai atiduoti savivaldą, atiduoti demokratiją?

LAT neskundžiama nutartimi nutraukė Laimutės Kedienės teisminį persekiojimą dėl himno išniekinimo ir prokuroro K.Betingio neva melagingo įskundimo

Žinių radijas: Ar Europa pavojuje?

Nuo bačkos. Emanuelis Macronas: Kartu privalome naujai išrasti mūsų civilizacijos formas šiame besikeičiančiame pasaulyje

Knygų mugės naujienos. „Europos Sąjunga civilizacinėje geopolitikoje“

Raimondas Navickas. Tai, ką jūs išdarinėjate, nėra joks Žodžio laisvės gynimas!

Kas ir kaip Europai [?] skambina varpais? Vido Rachlevičiaus požiūris

Rinkimų rezultatai. Tomo Baranausko pasidalijimai

Vytautas Radžvilas. Nelygybė ir skurdas – neišvengiama ekonominės kolonijos dalia

Algimantas Rusteika. Pabalsavom. O gal palaidojom. Bet estus ir vėl aplenksim

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.