Andrius Švarplys. Po Pociūno ir Kusaitės atėjo Landsbergio eilė

Tiesos.lt redakcija   2014 m. gruodžio 30 d. 20:53

228     

    

Andrius Švarplys. Po Pociūno ir Kusaitės atėjo Landsbergio eilė

Reikėtų visiems pasitikrinti savo židinius, pečius ir krosnis. Taip pat neprošal būtų pereiti per Lietuvą ir apžiūrėti visus apdegusius namus ir trobesius – ten gali būti lagaminėlis su KGB dokumentais apie tai, kas iš tiesų yra kaltas už visas Lietuvos bėdas.

Dienraščio „Lietuvos rytas“ instrukcijos, kaip skaityti tema „kas kaltas ir ką daryti“, skaityti čia:

R. Janutienė atskleidė V. Landsbergio giminės paslaptis
D. Grybauskaitė – V. Landsbergio projektas. Ar tik jo?

Trim sakiniais: V. Landsbergis bendradarbiavo su KGB, D. Grybauskaitė yra jo projektas ir visa tai sudaro didžiausią dabarties Lietuvos problemą.

Eilinį kartą iš dienraščių lyderio mums siūloma paplavų, juodžiausių intrigų, sąmokslo teorijų dozė. Šį kartą – kalėdinė, kad turėtumėme daugiau laiko laisvalaikio skaitiniams.

O jeigu rimtai, tai visi sveiko proto išsilavinę ir pažangūs dabar turėtų patylėti dėl vienos priežasties: o kur jūs buvote kai tokiais pačiais metodais tas pats laikraštis ir tie patys žurnalistai – Asta Kuznecovaitė, Laima Lavastė, Nerijus Povilaitis, Rūta Janutienė (nuo tada, kai atėjo čia dirbti), Arkadijus Vinokuras, Edvardas Čiuldė – savo rašiniais prievartavo visuomenę tragiškoje Garliavos istorijoje? Kai aukas sukeitė su nusikaltėliais, budelius pavertė triumfatoriais, iškrypimus – krištoline teisybe, o sąmokslo teorijas vadino teisine valstybe? Tuo metu jūs tyliai nepritarėte, tyliai pateisinote ar tyliai nieko nematėte ir negirdėjote?

Elgėtės kaip visada. Kaip ir tuomet, kai dienraščių lyderis šmeižė po mirties Lietuvos pulkininką Vytautą Pociūną, kai skelbė, kad jauna lietuvių teroristė Eglė Kusaitė norėjusi susprogdinti Maskvos metro. 

Jokio skirtumo. Jūs tiesiog pratylėjote. Todėl dabar skaitykite, raškykite vaisius, kaip sakoma.

Būtų galima visą šitą žiniasklaidos-purvasklaidos kampą Lietuvoje (Gedvydo Vainausko „Lietuvos rytas“ čia visiškai dėsningai atsistoja šalia Vito Tomkaus „Respublikos“) laikyti savotiškais demokratijos kaštais: visuomet bus tokių, kas tokiais būdais sieks populiarumo, pinigų, karjeros ir politinės galios. Tokių yra ir kitose valstybėse. Tegul atsiriekia savo sąmokslo teorijų skaitytojų ratą ir mulkina juos.

Bet yra viena didelė detalė: šitas kampas Lietuvoje vadinasi „dienraščių lyderiu“, „gyvybiškai svarbiu“, ir jo čiuptuvais tvarkomi pačios aukščiausios prabos valstybės politiniai reikalai: Prezidento (Rolandas Paksas ir ne tik), VSD, Generalinės prokuratūros, FNNT, Konstitucinio Teismo, milijardiniai „Snoro“ ir „Ūkio“ banko bankrotai ir t.t. Ir po to, ir nepaisant to tokia politinė purvasklaida yra įtraukiama į mokslinius tyrimus kaip „viena didžiausių žiniasklaidos priemonių“ ir analizuojama kaip neva objektyvus ir nešališkas viešojo diskurso šaltinis.

Kokia gyvybiškai svarbi „Lietuvos ryto“ reikšmė Lietuvos politikai, pasimatė per trumpą epizodą, kai „Snoro“ bankroto metu valdžia galėjo nacionalizuoti ar tiesiog išardyti, parduoti užsienio kapitalui šį žiniasklaidos biznį (primenu: kad užtikrintų kreditorių interesus jį, kaip banko nuosavybę, perėmė valstybė), tačiau atsitiko visiškai priešingai – laikraštis kuo puikiausiai susitvarkė visus „reikalus“ ir išlipo absoliučiai sausas iš juodžiausios balos. Nes jis yra „gyvybiškai svarbus“ – t.y. reikalingas visiems didiesiems politikos žaidėjams tvarkyti(s) reikalus.

Tokia yra tikroji savireklamos „gyvybiškai svarbus“ reikšmė. O jūs, ko gera, pagalvojote, kad reklamoje kalbama apie nepriklausomos informacijos svarbą, pilietinę žiniasklaidą, menančią Sąjūdžio laikus?

* * *


Bet grįžkime prie to, nuo ko pradėjome – prie Vytauto Landsbergio ir Rūtos Janutienės.

Kaip ir kitose rezonansinėse istorijose, svarbu nepamesti sveiko proto regint pučiamą miglos debesį iš neva faktų, marginalių detalių, daugiaprasmių aplinkybių, trečiaeilių pasakymų, citatų ir pan.

Vienintelė abejones kelianti aplinkybė yra V. Landsbergio privilegijos sovietmečiu: „Dažnos kelionės po kapitalistinį užsienį, turtinės privilegijos, personalinės pensijos, moksliniai laipsniai, slaptųjų tarnybų interesus atitinkanti draugystė su emigrantais“.

Viską, išskyrus personalinę pensiją (beje, tėvui), galima paaiškinti kaip profesoriaus statuso gyvenimą su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis, pavyzdžiui, ataskaitų KGB rašymu po kelionės į užsienį. Ir viskas. Be šio aspekto (kurį irgi dar reikėtų tikrinti), daugiau lyg nieko ir nelieka.

Daug kliūva V. Landsbergiui-Žemkalniui, apie kurį taip pat daugiau sugestionuojama kuriant moralinę atmosferą – tesukrapštomos dvi citatos, o ne pateikiami realūs bendradarbiavimo faktai. Be to, vaikai už tėvų nusikaltimus neatsako – taip veikia normali moralinė ir politinė sąmonė. Taigi kas šiame dūmų debesyje pastebėjo kokį faktą apie tai, kad V. Landsbergis bendradarbiavo su KGB?

Yla iš maišo išlenda tuomet, kai žurnalistė pareiškia, jog štai šitas menamas ar tikras V. Landsbergio ryšys su KGB yra pati didžiausia Lietuvos nesėkmių priežastis.

Dabar paklauskime: kas yra didesnė Lietuvos bėda – ar galimas V. Landsbergio bendradarbiavimas su KGB sovietiniu periodu, ar tai, kad šis „gyvybiškai svarbus, didžiausias dienraštis“ nuolatos prievartauja visuomenę savo politinėmis manipuliacijomis ir taip neleidžia susikurti sveiką nuovoką, aiškius moralinius politinius kriterijus turinčiai pilietinei visuomenei?

Gal šis naujai gimęs duetas „Kuznecovaitė–Janutienė“ galėtų paaiškinti skaitytojams, kaip V. Landsbergio rizikavimas gyvybe 1991 metų sausio 13-ąją ir nuosekli politinė laikysena, atvedusi mus į NATO ir ES, yra paranki KGB planui išlaikyti buvusias sovietines respublikas savo kontrolėje?

Realiai V. Landsbergiui galima prikišti abejingumą Lietuvos vidaus reikalams, ypač – savo partijos ir kitų politinei korupcijai. Tiksliau – šito klausimo aukojimą vardan Rusijos grėsmės. Tai labai svarbu. Tačiau prikišti jam sąmoningą tarnavimą Rusijos interesams gali tik pažliugusios sąmonės produkuojama sąmokslo teorija.

Ir čia veikia tas pats sąmokslo kurpalius, kai elementariausio aiškumo ir teisingumo ieškojusi visuomenės dalis Garliavos tragedijoje buvo paversta kriminaline gauja, vadovaujama šeimos klano, kuris neva siekęs išklibinti Lietuvos politinę sistemą. Ir už tai šios gaujos nariai, įskaitant senukus, invalidus, paauglius, buvo ir iki šiol yra tąsomi po teismus, šmeižiami to paties „Lietuvos ryto“.

 

* * *


Gera žinia: šita tamsiosios Lietuvos grupuotė iš laikraščio (ir jų užsakovai) su savo primityviomis sąmokslo teorijomis gramzdina patys save į dugną. Užsidirbs kelis litus šie autoriai, patrauks kažkurią visuomenės dalį paskui save, tačiau dar didesnė sąmoningos Lietuvos dalis perpras jų darbus.

Bloga žinia: vis dar tenka klausti, ar ilgai šis „dienraščių lyderis“ išliks „gyvybiškai svarbus“.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

KĄ ČIA RAŠYTI, JEI NESĄMONES        2016-11-4 0:22

RAŠO smile

del seniausios profesijos atstoves       2015-01-8 19:42

kai apie Garliava kvakse kvaksejo viotelinis sarasas katuku plojo Ciurlioni skambinanciam marsieciui, kuris fortepijona pasitates patvoryje po medziu, pavesyje, skambino ir kikeno sau i barzdele.

žaliamžmogeliukui "seniui"        2015-01-6 9:50

nukvakai?
nenusišnekėk

senis       2015-01-4 17:29

neuzsiseskim an lansbergio ir grybauskaites. Beda ne ta, kad tai KGB dinastijos, beda ta, kad tai perkrikstai. Kol jie dirbo KGB, Lietuvoje gyvenimas buvo visai nieko. Kai juos perverbavo CZV, vot tada ir prasidejo nelaimes. Pradedant Mazeikiu nafta, baigiant duju terminatoriumi. Ju gyvenimas ne rozemis klotas, nepavydetinas. Jie turi daug pinigu, bet bijo visko. Bijo KGB, kad persiverbavo, bijo CZV, kad dirbo KGB, bijo Lietuvos zmoniu, kad pardave Lietuva is pradziu kremliui po to gosdepui ir briuseliui, be apsaugos nei zingsnio. Jeigu grybauskaite susitinka su pionieriais, tai du tretcdaliai tu t.v. pionieriu mazo ugio kgbistai, apsauga. Lansbergis i Palanga nuvaziuoti gali tik susiraites bagazineje, bijo pakliuti i teiseta zmoniu meiles israiska. Kada zmones supras, kad JUDO sidabriniai niekam laimes neatnesa? Kada sitie ponai supras, kad prie puotos stalo gosdepas ju nekvies? Puotos greiciausiai visai nebus. Jeigu Obama visiems aiskina, kaip jis nebijo Putino, koks jis, ir jo salis iskirtiniai, kad JIE GALI, tai gal jis tikrai paskutinis tamada velnio vestuvese.

v aldas       2015-01-3 19:52

Galim kaip norim įrodinėt tiesą , jos dar Lietuvoje nėra , nes melo mašinai sustabdyt nematau , kad atsirastų tokia jėga .Per melą einama į valdžią  , slepemi ir užtušuojami biografijos faktai , kuriais po to manipuliuojama į vieną , ar kitą pusę. Gaila , kad trečdalis tautos išvažinėjo , čia faktas , kurio nenori nė viena partinė gauja pripažint ,kaip grėsmę valstybei , o vis nukreipiama į tikrai nevalstybinius reikalus . Kaip tas ruselis paprašė spaudos kioskelyje Pravdy (TIESOS )  tai jam atsakė TIESOS nėra liko tik TRŪD, (DARBAS )Kova dėl valdžios vis dar vyksta , gerai apmokama tarnyba , už tai visos priemonės galimos. Kaip kare .

biurokratas -13.57       2015-01-2 22:30

nuo ko tas laikraštis laisvas???Prašom išsamiau.Mes, “laisvos Lietuvos” valdžia, pirmiausia atlaisvinom žmones nuo gamyklų, fabrikų,paskui nuo pačių piliečių,nuo mokyklų,nuo tautinio orumo, nuo žemės, nuo nacionalinės valiutos.Tai kaip čia pražiūrėjom kažkokį laikraštuką?
Tuoj pasidomėsim…

to 14:38       2015-01-2 20:25

Kodel nuolat?Zek nepratrysk tiktai.Nori skaityk ,nenori neskaityk.Kame problema?

trydai:       2015-01-2 13:38

ko čia nuolat bruki tą laisvų vidurių “laikraštį”?
atsiknisk.

paskaitom       2015-01-2 12:57

“Barbe Devyndarbe"verziasii i seima.Laisvas laikrastis.

klano gyvatynas       2015-01-2 12:05

Susikurusi gaujele :janutiene,vinokuras,girtuoklele kuznecovaite,lavaste…..,visas pedof.klano gelbetoju ir Tiesos slepimo gyvatynas,per spauda ir TV toliau plauna nemastantiems smegenis.Stai iki ko nusirito Lietuva,kai mokami didz.pinigai uz sazines pardavima ir pilieciu kvailinima,todel bukime budrus,nes cia yra pagrindines atakos pries savus ir pries TIESA !

Autoriui       2015-01-2 0:41

Nestatykit į vieną gretą Pociūno ir Kusaitės su Lansbergiu.
Labai patiko gerb. R.Maceikianec komentaras. Ačiū jam. Tokia mano nuomonė.

oho       2015-01-1 23:17

smetoninio lygio dabartiniams valdžios čeburaškoms niekad nepavyks pasiekti,niek@d, nes nei jie lietuviai, nei jie ką žino apie Lietuvą..zombiui-globalistui užtenka tik materijos..

Cukru$       2015-01-1 22:47

Priš karą smetoninė valdžia kokia bebūtū augino Lietuvą jaunuose žmonėse -skiepino lietuvybę, tautiškumą, pasididžiavimą savo šalimi.
Dabartinis režimas tokiais smegenų plovimais daro viską kad ištrintų Lietuvą iš jaunų žmonių sąmonės.
Tai daroma nuosekliai, kryptingai ir ma$iškai.
Kad okupantams įsiveržus, nebebūtų kas ima ginklą į rankas Vardan Tos Lietuvos

ką ir besakyt       2015-01-1 22:32

klaiku tiems, kurie mąsto ir supranta, kad Litas ne tik šiaip popierėlis.Klaiku žiūrėt į tuos sočius dručkių feisus -tipo"esu laimingas nuo euro”.Tpfu, prasmekit pragaran. Kitos nuomonės niekur neįsileidži@ma

nedidelis diskursas į šalį       2015-01-1 22:04

Turiu gerą pavyzdėlį kaip režimo mėšlasklaida plauna budulių smegenis.
štai, alfos kloaka visa gerkle triūbija:
-
“Lietuvai atsisveikinant su euru, gėjai ypač liūdi dėl dešimties litų banknoto.
Tai retas reiškinys, kad ant pinigų būtų du jauni ir dar uniformuoti vyrai, todėl gėjų lyga Darių ir Girėną jau įsirėmino.”
-
Ką transliuoja ši “žinutė”?
Tai suktas smegenų plovimas kuris į bukas galvas kalą mintį:
“Tfu ant to lito, tfu -tik pedikai gali gailėti kad litą užmušėme.
Visi kurie ne pedikai -visi už modernų eurą”
O pasamonėje visa tai nusėda dar riebesne rieve:
“Kas už Tautišką Lietuvą, kas už lietuviškumą, kas už Nepriklausomą Valstybę, kas prieš globalistinę federalizaciją -tas yra peredastas”
Va taip pirarščikai sugeba viską išvartyti, nors būtent briuselyno imperija yra sodomistinė.
Tokie paneuropinių liberastų rujojimai žiniasklaidoje dar blogi ir tuo, kad tam tikra dalis liumpenų pastebi visą pigią propagandą, tačiau dėl protelio siaurumo, begdami nuo bilderbeginių vaivorykščių gali pulti ruskio glėbin.
Už tokį “straipsnį tą alfos žurnaliūgą derėtų įgrūsti snukiu į kačiašūdį ir gerokai pamurdyti.

Raigerdas>internauts - Stasiui G.        2015-01-1 21:27

Pats turi neblogą loginį mąstymą. Sutinku su tavo įspūdžiais, kurie yra jau daugiau nei 10 metų senumo:“Kasryt išklausęs žinių, eidavau darban sudirgęs, juodos mintys vertė griebtis cigaretės ne vienam ir per pertraukėles tik apie juodus dalykus ir tediskutuodavom”. Ką norėčiau pridėti prie šito? Reikalas tas, kad žurnalistus taip apmoko Vilniaus Universitete. T.y. jie turi šabloną, pagal kurį juos moko kurti, tiksliau ne kurti, o parašyti straipsnį. Šitas šablonas yra naudojamas seniai ir tai padeda, anot tų, kurie valdo tas Media, susikrauti neblogus pinigus. Pats tikriausiai žinai iš ko yra gaunami didžiausi pinigai: tai ginklai, narkotikai, porno ir t.t. Todėl žurnalistus ir moko, ką ir kaip reikia pateikti pirmuosiuose puslapiuose. Pagal tą šabloną Murdochas susikrovė sau milijardus. Todėl “Lietuvos rytas” taip pat nori tokių pat milijardų. Kaip jie vakar, būdami komjaunuolių laikraščiu, kabino makaronus savo tautiečiams, taip ir pasikeitus aplinkybėms, jie, pirmiausia, pradėjo orientuotis į tai, kaip išlaikyti tą įtaką, kokią jie turėjo komunistų valdymo laikais. Murdochas jiems buvo pats geriausias pavyzdys. Todėl Andrius Švarplys pastebėjo labai tiksliai:“Bet yra viena didelė detalė: šitas kampas Lietuvoje vadinasi „dienraščių lyderiu“, „gyvybiškai svarbiu“, ir jo čiuptuvais tvarkomi pačios aukščiausios prabos valstybės politiniai reikalai: Prezidento (Rolandas Paksas ir ne tik), VSD, Generalinės prokuratūros, FNNT, Konstitucinio Teismo, milijardiniai „Snoro“ ir „Ūkio“ banko bankrotai ir t.t. Ir po to, ir nepaisant to tokia politinė purvasklaida yra įtraukiama į mokslinius tyrimus kaip „viena didžiausių žiniasklaidos priemonių“ ir analizuojama kaip neva objektyvus ir nešališkas viešojo diskurso šaltinis”. Ir yra labai įdomi detalė: KGB laikais daugybė žurnalistų dirbo kaip stukačiai. Ar galėjo be stukačių apsieiti “Komjaunimo tiesa”? Manau, kad ne, kaip ir Lietuvos televizija, kur vienas agentas sėdėjo ant kito agento. Bet pažiūrėkite kokia įdomi detalė gaunasi. Jeigu “Lietuvos rytas” buvo perverbuotas tarnauti VSD, tai ten visiškai neatsitiktinai ateina dirbti Mečys Laurinkus. O Rūta Janutienė “persiorientuoja” taip pat neatsitiktinai.
Todėl Andriui Švarpliui manau pavyko apčiuopti pagrindinį Lietuvos “BLOGIO” branduolį - “Lietuvos rytą”. Aš ne kartą rašiau - Lietuvoje nėra žmonių analizuojančių KOMUNIZMO atsiradimo priežastis, jų veikimo metodus ir dabar reikėtų atlikti tyrimus, kad išsiaiškinti, kaip jie elgiasi žlugus “BLOGIO” Imperijai. “BLOGIO” Imperija žlugo, tačiau nežlugo ten dešimtmečiais MELU temdoma žmonių sąmonė, ką mes ir matome dabar Rusijoje. Bet faktas tas, kad “Komjaunimo tiesa” buvo ta IDEOLOGINIO DARBO VIENA IŠ ORGANIZACIJŲ, skirta suformuoti jaunimui nuomonę apie ŽALINGĄ IR ATSILIKUSĮ NUO KOMUNIZMO STATYTOJŲ VAKARŲ PASAULĮ. Įdomus faktas, kad šis laikraštis, persidažęs iš “komjaunuolišos tiesos” į “Lietuvos rytą” išliko nepakitęs, nes jis jau dabar SUFORMAVO POLITIKŲ IR DALIES VISUOMENĖS NUOMONĘ ir praktiškai nurodo, kaip ir kas turi galvoti. Man tik kyla klausimas:“Lietuvos rytas” yra vietinių Blogio Tarnų projektas ar tai yra gana sėkmingas, sakyčiau, Rusijos buvusių KGB-istų arba Rusijos Saugumo projektas. Kad “Lietuvos rytas” niekada neatstovavo Lietuvos visuomenės interesų, tai čia, manau, niekam abejonių nekyla. Kyla klausimas: kokių grupuočių interesus atstovauja šitas laikraštis?

nujooo       2015-01-1 20:48

Nemanau ,kad tame str isvis reikejo pamynet Garliava.Jei ka ir sake Lansbergis apie mergaite ,netikiu juO.Gal tie pasisakymai apie mergaitei buvo issakyti iskitu paskatu?Suprasi cia juos..

nelyginkit       2015-01-1 20:18

man uzteko Lietuvos isdaviko- landsbergio vemimu pries Tautos Referenduma,kad isitikinciau kas per sunsnukis,o dar + ‘rusai puola’,taigi, viskas su juo aisku.per mazai sausio 13 lavonu buvo,ane lansbergi,tikejais daugiau ?:/

Liepa--neidomu       2015-01-1 20:10

Gerbiamasis, net jeigu išmestumėt savo televizorių pro langą,tamstos nemėgiami asmenys tebedrums protą, tuštins LT gyventojų gretas ir jųjų kiauras kišenes.//Reikėtų paieškoti tokio pultelio, kuris perjungtų tuos veikėjus į nepasiekiam@ kanalą.//

neidomu       2015-01-1 19:58

Nei ka raso Landsbergis neskaitau,o jei ka kalba kokioj laidoj perjungiu kanala.Gerai ,kad toks daiktas ,kaip pultelis yra.Ir tikiu ,kad ateis toks laikas ,kai neliks tokiu alia zuralisciu kaip kuznecovaites ir janutienes..Joms senai laikas i darbo birza.

Trupmenas to Hmm       2015-01-1 19:51

Ant kiaulės išangės IP parašytas.

J---L       2015-01-1 19:49

pas Giesmininką arbata skaniausia.

Liepa       2015-01-1 19:47

Trupmenai, man būtų gailo paršiuko šitiem…hmmm.// Nebent varnalėšų guzikais ševeliūras papuošt: bus užsiėmę, kol išsirankios, netrukdys pasikalbėt mums tarpusavy…

L--J       2015-01-1 19:45

Skaitot mintis;)//Na, jei savo namiškių nenuskriausit dėmesio stoka, tai galim kokion jaukion svetainėn kaip anąsyk ir nulėkt.Ramu dabar, nėra kamščių gatvėse.//Ar arbatą su kardamonu mėgstat?//:)

Hmm Trupmenui       2015-01-1 19:44

O iš kur traukiate IP?

štai tau       2015-01-1 19:42

Kas čia svaidosi “KK” Gorienės paklodėmis?

kodėl Kuolys?      2015-01-1 1:31
kai Kuolys, Seimo pirmininkės Irenos Degutienės paskirtas į Teisėjų etikos ir drausmės komisiją, kuri vieną po kitos „kepė“ mergaitės globėjai drausmės bylas, jau prieš pirmąją drausmės bylą būtų savo „už teisingumą“ prie Nacionalinės teismų administracijos sukvietęs, o po Teisėjų Garbės teismo sprendimo siūlyti Prezidentei Venckienę atleisti iš teisėjų, niekas netrukdė Dariui Kuoliui, tuometiniam Teisėjų etikos ir drausmės komisijos nariui, sukviesti visuomenininkus ir intelektualus į ilgalaikę protesto akciją į Sapiegos gatvę – prie Teisėjų tarybos, Teisėjų etikos ir drausmės komisijos bei Teisėjų garbės teismo tvirtovės. Bet Darius Kuolys visą tą laiką tylėjo. Nekvietė intelektualų ir visuomenininkų ginti mergaitės globėjos. Neorganizavo jokių protesto akcijų prieš teisėjų „viršūnėles“. Ir dar - Darius Kuolys, būdamas Irenos Degutienės paskirtas į Teisėjų etikos ir drausmės komisijos narius, visus tuos kelis metus iki lemtingųjų Garliavos įvykių galėjo iš peties kovoti su šita, kaip jie dabar sako, supuvusia teismų sistema – ir gal, jeigu Kuolys būtų visus tuos kelis metus veikęs (pajungiant visuomenininkus ir intelektualus), o ne tik sėdėjęs ir rankytes kilnojęs, gal nebūtų buvę prieita ir prie tos situacijos, kuri visą Lietuvą sukrėtė dabar?

ežiukas >obuoliuko turėtojai       2015-01-1 19:32

mėgstu obuoliukus.
ir šermukšnio uogas.

Juozapas---Liepai       2015-01-1 19:17

Sveika, sveikutė.
Taip. Mums nebus nuobodu.
Kartais praverstų paderinti veiksmus.
Pameni tą kraitelę kur atvedžiau kažkada?
Palinkėjai man gražiai ir nebeužsukai.
Ta vieta gera.
Laikas nuo laiko užsuktum, pasitartume.
O man ženklą parodyti Tu jau mokėsi…: )

Trupmenas Gorienės propagandonui       2015-01-1 19:15

Ar jau pasirengęs paršeli ant iešmo? Na pirma dar išsitriesk. paleisiu tau vidurius, bėdžiui.  Nemanyk, kad mes pirštu daryti. Va tavo IP: 82.140.178.172.
Ir tavo kompas dabar yra tikęs tik lošti kompiuterinius žaidimėlius kortom, o ne šnipą savo mėšliną kaišioti, kur tavęs niekas nelaukia.
jei nemėgsti kompiuterinių žaidimų, tą savo kompą gali ramia sąžine utilizuoti.

Liepa-ežiukui       2015-01-1 19:12

...atsiprašau tamstos: nesupratau iškart, ko prašot.// Lieku skolinga Jums…obuolį:)

Liepa-Juozapui ir Trupmenui       2015-01-1 19:10

Labą vakarą, vyrai.// Kontora įkyriai bruka savo žaidimo taisykles ir vertybes, tiksliau-antivertybes.// Kagėbistiniai metodai -sukiršink, pasėk nepasitikėjimą, sunaikink nors kiek besispardantį ir nenorintį prisitaikyti prie sisteminio režimo.// D.Kuoliui visada tie suskiai atras ką prikišti, bet kuris čia iš mūsų yra krištolinio tyrumo ir tobulos simetrijos?// Tai, kuo dabar užsiima D.Kuolys su bendraminčiais nepaprastai piktina Ledinės Karalienės Dvarą.// Trauktis nebėra kur - paskutiniai bastionai belikę, paskutiniai Pilėnai…

Trupmenas Juozapui       2015-01-1 18:56

O kas ta Gorienės kebabinė, ir kas ten tuos riebius kebabus kepa? Taigi Matrioškos ir VSD kulinarai riebaluotais fartukais, paliktais KGB garderobe.

Juozapas---Trupmenui       2015-01-1 18:38

Sveikas drūtas.
Sakai, tas brudas iš Gorienės kebabinės?
Mmmm, taip… Laaaabai panašu.
Fu, tuomet tikras mėšlas.
Labai pašvinkę kotletai.

Trupmenas       2015-01-1 18:31

Ta propagandoninė kiaulė be gandono yra atsiųsta iš Gorienės mėšlinyko (tik prisidengta, kad iš alfa.lt). Žinome Gorienės šlapiavimą glamonėjantis su tokiom personom kaip Matrioška ir Landsbergis. Taip kad gali vizginti goriuk atgal pas Gorienę ir Jasukaitytę.

propagandonui 18:52       2015-01-1 18:09

mielas demagoge nori, įversiu tau į nosį dratą?
keletas klausimų:
ar D.Kuolys yra visų tavo išvardintų įstaigų akcininkas/dalyvis et cet.?
ar D. Kuolys yra vieasmeniškas Lietuvos Sąrašo valdovas?
ar negali būti, taip, kad dauguma Lietuvos Sąrašo žmonių neturi nieko bendro su atviros Lietuvos fondu nei formaliai nei kitaip išskyrus sasajas per tokias vertybes kaip Sąžinė, Padorumas ir pan.?
kodėl taip įnirtingai sengiesi įbrukti savo demagogiją?
suprask durniaus šmote -čia renkasi žmonės kurie turi imunitetą įnirtingam įkyriam brukimui.
kad čia stengiesi susiriesdamas, tas tau naudos neduos.
matai D.Kuolys nėra kažkoks vadukas kaip tavo režimo psiaudo “partijose” kur viskas priklauso nuo partijos-mafijos Boso.
Lietuvos Sarašas nėra Kuolio nuosavybė. LS yra kolegiali struktūra.
Vienam paslydus, “sugedęs” būtų pakeistas sveiku.
bet,...
tu kol kas nepateikei nei vieno gedimo įrodymo. tik spėliones ir svaičiojimus.
tu esi tipiškas drumstikas-provokatorius.

ir todėl tave paregėję, mes tik pastatome ausis- a įdomu, į domu: kokiu tikslu čia kontoros knysliukas rausia?
kad esi kontoros kiaulė, neabejojame- uolumas tave išduoda.
kuo daugiau tą savo mėšlą bruksi, tuo atsparesni tai smarvei būsime.
manau, kad esi tiesiog mulkis.
labai diskredituoji kontorą.
žinok, kad apart mūsų ir kiti pradės nebebijoti jūsų galios mito.
kas bijo mulkių?

Kuo čia dėtas Sorošas?       2015-01-1 18:08

Nepūskit miglų. Rusijoj Putinas visas Sorošo įseigtas landas užraukė pačias pirmas, nes per jas atitekėdavo palaikymas opozicijai. Todėl nereikia lia lia ir dar su antisemitinėmis aliuzijomis “žydas, žydas”...
Labai jau baltais siūlais siuvate savo propagandą.

atmintis       2015-01-1 18:05

yra dalyku Landsbergio veikloje, del kuriu galima abejoti vertinant jo veikla. Bet niekada nepamirsiu jo pastangu uzciaupti tauta del Zemes referendumo. Sia demagogija ir panieka Lietuvos zmoniu nuomonei vertinu tik vienareiksmiskai neigiamai.

Jurgis - klausimas paprastam reikalui       2015-01-1 18:03

kol kas tik vienas: ar žlugdydama Tautos referendumą, kuriame bent būtų paklausta, ar leidžiame savo žemę parduoti užsieniečiams, ir stumdama Konstitucinį Teismą pasisakyti, kad sutartus su ES yra svarbesnė už Lietuvos Konstituciją ir Tautos interesus Prezidentės, kaip jūs rašote, palaikė NACIONALINĘ valstybę ir manė, kad “ES turi būti Nacionalinių valstybių sandrauga, o ne paleistų, išbarstytų, tautiškai sumaišytų  piliečių, valdomų tarptautinių korporacijų, iš apačios palaikomų  NVO, federacine valstybe”?

sušiktam       2015-01-1 18:00

nemėgstas Bilderbergų briuselyno, bet mylit Rotschildus? O juk Sorošas geriausias Rotschildų draugas. Netikit?

>>paprastai sušiktas reikalas       2015-01-1 17:55

tiesa,Sorošas tarsi atsistatydino. Jo fondui dabar vadovauja iš Rusijos kilęs žydas amerikietis.

>>paprastai sušiktas reikalas       2015-01-1 17:52

jei taip taškotės pykčio purslais, tai gal esate išsistudijavęs Sorošo Pilietinės visuomenės instituto tikslus?  Dabar jo rėmėjo Sorošo Atviros lietuvos fondas pervardintas į BALTIJOS _ AMERIKOS PARTNERYSTĖS PROGRAMĄ ir ji remia “žaliūjų judėjimą”!  Ar pagaunat kampą? Žaliūjų judėjimą “amerika” nukreipia prieš skalūnus, prieš amerikietiškos kompanijos Chevron kokos įkėlimą į Lietuvą. Tai tik viena iš daugelio tos a la “amerikos” paramos.

Pasižiūrėkit į kitus projektus:
Viešoji įstaiga “Visagno bendruomenės projektas”. Kieno tai bendruomene?
Visagino bendruomenės NELIEČIAMAS fondas įsteigtas 2002 m. gruodžio mėnesį. Fondo steigėjai – penki juridiniai ir vienas fizinis asmuo. Visagino bendruomenės fondą jau rėmė  aštuonios verslo įmonės. Argi ne patogu Kremliui pervesti pinigus kokiai revoliucijai?
Dar kuriami NVOteismai,gal žinot kas tai do daikts?

Viešoji įstaiga “Lygių galimybių plėtros centras”,
Viešoji įstaiga „Transparency International“ Muravjovo vadovaujama, kovoja su vietos korupcija, su vokeliais,  kad atvertų kelią tarptautiniams rykliams?
skyrius10 000 JAV dol.

paprastai sušiktas reikalas       2015-01-1 17:08

a ne? matrioška palaiko nacionalinę valstybę? ties kuria vieta? gal per lito, nacionalinės valiutos nužudymą? gal per bankininkystės atidavimą bilderbergo briuselynui? gal per globalisų NPT sumanymo naikinti indėlių paslaptį? ,...

ežiukas       2015-01-1 17:02

Ačiū. Pamiršau išjungti kompo apsaugos apribojimus, kurie neleidžia landžioti facebooko slapukams. Įsijungiau, perskaičiau. Dabar suprantu, kodėl daugeliui taip patiko p.Ryšardo pasisakymas. Jis tiesiog puikus!

reikalas papastas        2015-01-1 17:01

Kuolys, kaip Sorošo atviros, be sienų, pilietinės visuomenės kūrėjas nemėgsta Prezidentės, kuri palaiko NACIONALINĘ valstybę ir mano, kad ES turi būti Nacionalinių valstybių sandrauga, o ne paleistų, išbarstytų, tautiškai sumaišytų  piliečių, valdomų tarptautinių korporacijų, iš apačios palaikomų  NVO, federacine valstybe. Ir mergaitė jam tebuvo tik pretekstas atakuot Prezidentę.

matrioškai 2015-01-1 17:45       2015-01-1 16:51

viskas atsakyta komentaruose.
nepajėgi ilgesnio perskaityt? turi dėmesio sutrikimų?

kontora >>>Eglei, dar        2015-01-1 16:48

jei jau taip savinatės šį laikraštį, tikriausiai esate pasirašiusi “Lietuvos sąraše”?
Tada patarčiau įsivest registraciją kaip kad “bernardinai” ir kalbėtis tarpusavy.
Beje, kodėl taip ir nedarote? Bernardinuose galite kalbėtis iki valiai, ten niekas neužeina.

Trupmenas kontorai       2015-01-1 16:47

Tavo komentarą ir parašė kontora.

>>> >>> to to       2015-01-1 16:45

Ak tai va kur šuo pakastas? Kuolys, vadinas sugriovė DK, nuvaręs juos pakovoti į aikštę prieš gerąją Matriošką?..
Sakyk, apsimetinėjantis pridurku, kodėl ta tavo gerbiama matrioška neatsakinėja į šimtus kreipimųsi ir laiškų dėl Deimantės, kuriuos rašė LS?
Neieškok ne toj subinėj obuolių. Pagal pajėgų kontingentą, kuris dalyvavo Garliavos šturme, tokia ataka išvis negalėjo vykti be Prezidentės žinios, leidimo ir sutikimo. Gal nori pasakyti, kad matrioška nevaldė situacijos. Tuomet tuos šturmo organizatorius ir vykdytojus reikėtų bausti už valstybės perversmą, nes tokios jėgos struktūros negali būti panaudotos be jos žinios.

kontora >>>Eglei        2015-01-1 16:42

parodyk ir mums, kurį komentarą parašė VSD:)
smile

>>>Eglė        2015-01-1 16:39

Vasiliauskas pabėgo pas Paksą? Keista. Paksistinis Drižiaus LL laikraštis apie Vasiliauską rašė, kad jis KGB agentas. Dėl to Vasiliauskas jį padavė į teismą, bet nelaimėjo. Keista ta politika.

Trupmenas Eglei       2015-01-1 16:35

Jūsų pastebėjimas teisingas 100 procentų. Būtent todėl kontora ir sugužėjo į Lietuvos sąrašo intern. portalo Tiesos.lt komentarų lauką naikinti ir L.S ir portalą. Tos pastangos matomos kaip ant delno.

>>>to to        2015-01-1 16:34

pats neblogiau suplakėt kokteilį. smile
kad nieks nieko nesuprastų.
matosi, kad ir pats nieko nesuprantat - kas ir prie ko ir kodėl Kuolys nuvairavo Garliavą prieš Prezidentę, nors aiškiai žinojo jos poziciją mergaitės atžvilgiu - jokios prievartos!
natūraliai peršasi mintis, kad pats ir sužlugdė judėjimą.
o juk ir mes daug tikėjomės iš Venskienės partijos. O gavosi eilinis šnipštas.

ežiuk,        2015-01-1 16:24

na bet tu ir nepastabus. Pažiūrėk po straisniu, virš PARAŠYK KOMENTARĄ,  mažomis raielėmis atrasi ir Julių Purą ir Maceikanecą... ten reiškiasi veikėjai iš facebuko. Nereikia jo tau turėti. Jei nori visą Maceikaneco komentarą pamatyti, paspausk ant “žiūrėti daugiau”.

ežiukas       2015-01-1 16:09

Gal kas gali komentarų skiltyje patalpinti R. Maceikaneco komentaro facebuke kopiją?
Ežiukas neturi “f”.

Eglė > > Kodėl Kuolys       2015-01-1 15:44

Kontorai pavyko su žemėmis sulyginti Drąsos kelią. Kai kurie herojai (Vasiliuskas, Brunza) perbėgo pas Paxą-Komskį-Barakauską, kai kurie į Putino garbintojų būrį (Nakas, Boravskis),daug dorų žmonių liko apgauti ir nusivylę. Lietuvos sąrašas atsilaikė. Dabar kontora senais VSD komenatarais naujų metų naktį važiuoja ant Lietuvos sąrašo. Kad niekas nedrumstų ramaus Grybauskaitės ir co miego.

Klausimai?       2015-01-1 14:13

O kodel V. Landsbergis isvakarese Tautos referendumo per TV sake zmonems,kad neitu balsuoti , sake ignoruoti referenduma.  O kodel D. Grybauskaite pritare kitiems nukelti Tautos referenduma i toli , kai tauta tris simtus dvidesimt tukstanciu parasu surinko referendumui ir reikalavo , kad Tautos referendumas butu ivykdytas antrame prezidento rinkimu etape , o Prezidente visiems vienodai teisinga neivykde sito tautos prasymo

To >> Kodėl Kuolys?       2015-01-1 13:56

Tokius kliedesius ką pats rašai gali skleisti aiškus VSDukas, nes toks suplaktas kokteilis, kuris su tikrove neturi nieko bendra, o juo siekiama tik prisiūti Lietuvos sąrašui visiškai nebūtus dalykus. Sąrašas būtent todėl ir kūrėsi, kad nepatektų į jau plika akimi matomus kontoros žaidimus su DK, kad nebūtų sumaltas tos mėsmalės kuri “supartalino” visą kylančią iš apačių bangą, kai prasidėjo paieška formalių judėjimo pavidalų. Tiesą sakant, Nakas tuomet tą naikinimą matė, bet ne kažką galėjo padaryti, nes buvo rimtai įklimpęs su miltais ir valdomas. Todėl nako sprendimų logikos reikia ieškoti visai ne ten, kur tamsta ieškai.

Rūtai/Liepai        2015-01-1 13:54

neužsiciklinkit, gerbiamoji, praeity, nes šitaip labai lengva praeitį perkelti į ateitį.
nejau nekenčiate visų, kuriems sovietmečiu pasisekė griau nei jūsų tėvams ar seneliams?
Visi turim išvežtų Sibiran senelių. Jūs ne vienintelė.

>> ežiukui rūke        2015-01-1 13:50

Žvilgtelk į komentarus iš facebuko.

>> Kodėl Kuolys?        2015-01-1 13:44

Iš tesų, kas ten per jėgos, kurios konkuravo dėl Venskienės partijos užvaldymo?
Pabandykim išsiaiškinti.

Prisiminkim R. Borovskio,  Š. Puidoko demaršą-demonstratyviai pasitraukdami iš „Drąsos kelio“ partijos.
Vėliau A. Nakas demonstratyviai atšaukė savo kandidatūrą vienmandatėje rikimų apylinkėje, kaip „Drąsos kelio“ partijos kandidatas.
Vėliau Ekspertai eu iškėlė reikalavimus: nedelsiant, be ceremonijų ir su dideliu triukšmu pašalinti iš „Drąsos kelio“ partijos V. Vasiliauską ir co, atšaukti “Drąsos kelio” kandidatus iš vienmandačių apygardų, kad jie nekonkuruotų su “Už Lietuvą Lietuvoje” bei “Lietuvos sąrašas” kandidatais.
Vėliau A. Nakas, R. Borovskis, R. Saldžius ir Š. Puidokas neprisijungė prie „Drąsos kelio“ iškeltų kandidatų protesto akcijos,  Ekspertai.eu „aktorėliai“  siūlė balsuoti tik už juos ir nesiūlė balsuoti už Neringą Venskienę.
prieš pat antrąjį rikimų turą, A. Nakas DELFI paskelbė  pareiškimą neva tris mėnesius V.Vasiliausko vadovaujamas rinkimų štabas darė viską, kad „Drąsos keliui“ nepasisektų, kad atbaidyti žmones.
Šie faktai duoda pagrindą teigti, kad Ekspertai eu nėra „Drąsos kelio“ partijos draugai.
Yra pagrindas manyti, kad Ekspertai eu yra Kuolio vadovaujamo “Lietuvos sąrašo” atstovai.
Vadinasi, dėl Drąsos Kelio kovėsi sorošistinis Kuolio “Sąrašas” su V.Vasilausko komanda.

ruta       2015-01-1 13:29

p.s. Kai vietoje pilietines visuomenes Lietuvoje yra , deja, aviu ir prisitaikeliu banda , tai valdzia ir aptarnaujanti jos interesus   sistema bus amzina .

Sopranas*       2015-01-1 13:28

Kas režisuoja matrioškos sveikinimų kalbas. Tai siaubingas nesusipratimas tie mediniai, ne vietoj sukirčiuoti ir idiotiškai intonuojami sakiniai. Štampai ir falšų falšas yra mūsų šiandienos Lietuvos tikrovės simbolis.

Dėl VIP pedofilų       2015-01-1 13:26

Įsitikinęs,kad jieruošiami Lubiankoje ir siunčiami į ES šalis kaip verslininkai su pinigų maišais.Po to jie infiltruojasi į valstybines struktūras,rengia maudynes pirtyse su pafilmavimais.Dabar visa ES yra infekuota.
Kaip rasti sveikąją ląstelę?

ruta       2015-01-1 13:23

p.s. Tevus , sovietinio komunistinio -KGB rezimo valdzia reabilitavo /1960 m ,1962 leido grysti i Lietuva / , bet visa gyvenima mes jauteme ‘demesi’ , net 1987 metais , kai sesuo norejo vazioti i turistine kelione / ne , ne i Amerika , ar Australija/ , tai turejo atnesti pazyma apie Tevo reabilitacija , nors tetis jau 10 metu buvo mires , o Lansbergis puikiai keliavo su pacia po Amerikas , turint broli pabegeli i Australija .Mano Mama net turincia paklausia medikes profesija negavo 1962 metais darbo Lietuvoje , nes tokia buvo sovietine represine sistema .Ir kai kalbama , kad , ai , kas cia tokio , jam /lansbergiui/ tik pasiseke , tai cia toks visiskas bredas .NIEKADA , CK-NKVD-KGB nieko neatleisdavo ir neuzmirsdavo ir karjera ir visas kitas gerybes turejo TIK uolus kolaborantai , prisitaikeliai ir nieksai .Nemazai tokiu nieksu matome dabar Nepriklausomos Lietuvos valdzioje .

cituoju Muntjaną       2015-01-1 13:10

Buvęs Seimo pirmininkas, dešinioji Viktoro Uspaskicho ranka kuriant Darbo partiją Viktoras Muntianas teigė manąs, kad „juodųjų“ pinigų Darbo partijos vadinamojoje „juodosios buhalterijos“ byloje ieškoma visai ne ten.
„Juodosios buhalterijos“ byloje kažkas tai bando surasti „juodus“ pinigus per atlyginimus, išmokėtus darbuotojams partijos, kur buvo panaudoti tie gryni pinigai, per kažkokias tai vaišes. Bet pagrindiniai pinigai tai ne čia. Jūs turbūt puikiai žinote, kiek kainuoja, pvz., užsakomasis straipsnis, kiek kainuoja, tarkim, LNK, TV3 ar Lietuvos TV laida. Taigi visai nesunku suskaičiuoti, kiek buvo sumokėta už visas laidas, tuos straipsnius ir pan.
Čia iš karto visi tie dalykai pasimatys. Štai čia pagrindiniai pinigai buvo mokami“, - interviu „Karštam komentarui“ sakė Viktoras Muntianas. Jo paskaičiavimais, per šią rinkimų kampaniją užsakomajai žiniasklaidai galėjo būti išleista apie 30 mln. Lt. V.Muntianas teigė visai nenustebęs dėl to, kad pirmą rinkimų turą laimėjo Darbo partija, ir kad buvo tokie didžiuliai balsų pirkimo mastai.
„Mūsų valstybinės institucijos yra neveiksnios. Praktiškai visos, kurios turėtų užsiimti tam tikra priežiūra, užtikrinti teisėtumą. Praktiškai visos. Aš dabar negalėčiau įvardinti nei vienos, kuri, mano akimis žiūrint, veiktų taip, kaip priklauso valstybinei institucijai. Čia ne išimtis nei prokuratūra, nei Vyriausioji rinkimų komisija, nei Kainų kontrolės komisija, nei Konkurencijos taryba… Toje vietoje nėra išimties. Jos nė viena neatlieka savo funkcijų. Visa tai, matyt, pastebėjo ir tie, kurie stengiasi užvaldyti mūsų šalį. Dėl to jie ilgainiui pasijuto visiškai nebaudžiami…”

ruta       2015-01-1 13:00

Vienu is subrendusios samones mechanizmu , skaitosi kritinis mastimas - sugebejimas filtruoti informacija , skirti pasakas nuo tikroves .Blaivus protas , istorine atmintis ir loginis mastimas leidzia daryti isvadas kas yra kas .
Demokratineje valstybeje turi buti kalbama , diskutuojama apie problemas , klaidas ir politiku nusikaltimus / korupcija , kenkimas viesam interesui, pilieciu supriesinimas ir niekinimas /.Visuomene turi mastyti ir buti informuota .
Aviu bandos paklusnumas ir yra pati didziausia normalios valstybes beda , kai politikai uzurpuoja visas konstitucinias Tautos teises .Nera didesnio blogio , kaip pilietis , paklustantys viskam ka siulo korumpuota valdzia .
Visada su malonumu skaiciau ir daznai pritariau Autoriui , bet ne dabar .
Sutinku , kad komsomolke / delfi/ ir jos ‘zurnalistai’ , tai apmokami propagandonai , kuriems duota uzduotis apsmeizti , apipilti meslu , dezinformuoti mases .Kodel taip daroma - pinigai , turimas kompromatas , karjeros siekimas .Nes Lietuva toli nenuejo nuo Rusijos ’ morales ‘.
BET , ta laikotarpi , kai ponams Landsbergiams sekesi puikiai , prie bet kokios valdzios zinau ne is knygu , o is savo Tevo , politinio kalino nuteisto 25 metams lageriu pagal 58 str. antisovietine veikla .O taip pat ir is savo Mamos - tremtines nuo 18 metu , kurios Teva ir Broli susaude sovietiniai ‘isvaduotojai , su kuriais kolaboravo Lietuvos prezidente , Landsbergis ir dar daug subjektu , kuriems asmenine gerove buvo uz viska svarbiausia , net uz valstybe ir visa Tauta .Jeigu nebutu tokiu moraliniu isigimeliu , mano seneliai butu gyvi / niekada ju nemaciau , deja/ , Tevai laimingai gyventu ir as negimciau Sibiro platybese / ziema iki 50 salcio /.
Nereikia mazinti kolaborantu ir prisitaikeliu atsakomybes , nes per tokius brudus ir nieksus prarasta daug garbingu , padoriu , issilavinusiu tikru pilieciu , per tokius Lietuva vis neisbrenda is skurdo , mirties , korupcijos , emigracijos .
Visada buvo keista , kodel niekam nekilo klausimu , kaip toks subjektas , kaip Lansbergis , kurio seima puikiai ’ sugebejo ‘itikti ‘i nasim i vasim’ , taip greitai keite isitikinimus pagal konjuktura , kas siuo momentu paklausu , tuo ir tapdavo .
Bolsevikai , dideli propagandos , dviveidystes , dezinformacijos ir izulaus melo meistai , buvo sukure operacija ‘TREST’ , kad neutralizuoti baltagvardieciu , dvarininku ir kito Rusijos elito / tikro , ne tokio sudino , kaip dabar Lietuvoje /, pabegusio i uzsieni , pasipriesinimo kova .Ir jiems pasiseke , emigrantai kibo ant sio jauko ir isilieja i organizacija , kuri knibzdeti , knibzdejo infiltruotu bolsevikiniu agentu . Viskas baigesi liudnai - sunaikinimu .Kadangi istorija visada kartojasi , tai ar Sajudis negalejo buti KGB projektas , o matant , kas dabar Lietuvoje prezidentas ir ozi su anuku , kaip visada klestencius , ieko nesukurdami , tai ...kas gali paneigti ..

ežiukas rūke       2015-01-1 12:56

Kas netingi komentuoja R.Maceikianeco pasisakymą. Kur tas pasisakymas?
Straipsnis Švarplio.
Tarp komentarų?
Kada? Kur?

internauts - Stasiui G.       2015-01-1 12:40

Gerai parašėt kolega.
Nors Maceikanecą laikau neblogu žurnalistu, bet ir jis kratosi atsakomybės ir nemato žurnalistų indėlio į emigraciją. Pats emigravau 2000-taisiais ir puikiai pamenu, kokias nevilties nuotaikas žurnalistai mums kūrėa atkuodami vyriausybę konservatorių vyriausybę, kuriai paliekama amžina dalia tvarkytis su krizėmis… Kasryt išklausęs žinių, eidavau darban sudirgęs, juodos mintys vertė griebtis cigaretės ne vienam ir per pertraukėles tik apie juodus dalykus ir tediskutuodavom.

Dabar galiu aiškiai pasakyti - ne tiek politikų pasisakymai ar veiksmai, bet žurnalistų prakeiksmai kėlė neviltį ir vijožmones iš  Lietuvos. Keikė viską aplinkui, net maistą, net orą. O kur link juda pasaulis, niekas iki šiol nežino. Nežino nei apie Afrikos sąjungą, CentrinėsAzijos sąjungą, Pietų Amerikos sąjungą - modelius, kuriamus pagal Europos sąjungą nuo 2002, nes tokia sąjunga pasiteisino. Neskiria liaudis ir Europos tarybos nuo Strasburo Žmogaus teisių Europos Tarybos. Vienžo, žurnalistai, kurie turėtų būt visuomenės priešakyje, būt švietėjiškais vedliais, veda visuomenę kaip aklas aklą.

Arguss       2015-01-1 12:39

Jeigu autorius nemato,kad “komsomolka” ir landsbergio kompanija yra dvyniai, tai čia jo problema

Apie baimę       2015-01-1 2:58

Mūsų Tėvynės, sąvoka kilusi nuo žodžio „tėvai“. Ir taip atrodo išdavikiškai, kai žmogus numoja ranka į tėvų žemę, savo valstybę, dar iškošdamas per dantis: „aš nieko nepakeisiu, aš nieko negaliu“. Dar kartą savo baimę iškeldamas aukščiau savęs. Bet kai tu buvai kūdikis, kodėl pradėjai vaikščioti? Juk taip pat galėjai pasakyti, kad negali… kodėl tu ieškojai darbo, juk galėjai pasakyti, kad negali ir nieko nepakeisi… Betgi nesėdėjai kaip daržovė ir veržeisi į gyvenimą, kovojai už būvį. Kodėl tuomet kai suaugai, neužaugai didelis ir stiprus, bet tave praaugo baimė, kuri didesnė ir stipresnė už tave?

Žmogau, kur prapuolė tavo drąsa mylėti Tėvynę, nejaugi iš baimės pasiruošęs prarasti ją, tarnauti kitai valstybei? Lietuva akivaizdžiai naikinama, sunaikinta pramonė, darbo vietos, suverenitetas… liko tik simboliai – vėliava ir himnas, bet kaip panaikino litą, taip po truputį ir trispalvės neliks. Juk važiuojant po Lietuvą ir taip matai daug daugiau Europos vėliavų nei lietuviškų trispalvių. Trispalvės tik per šventes pasidžiaugti skirtos. Čia tiktų toks anekdotas. Grįžta durniai iš baseino į palatas ir giriasi: kiek prisiplaukiojom, kaip buvo linksma, plaukiojom, nardėm ir sakė, kad jeigu būsim geri, tai kitą kartą ir vandens prileis…

Taip ir mums, jeigu būsim geri, galėsim per šventes ir vėliavas išsikelt. Lietuva naikinama, miestas po miesto, kaimas po kaimo. Ateis eilė ir vietai, kur yra tavo namai. Jeigu neišsaugojai Lietuvos, tai kaip išsaugosi savo namus, o kaip savo šeimą išsaugosi be namų? Deja, tavo baimė neleidžia tau galvoti, kas bus. Tavo baimė neleidžia tau pasidomėti, už ką reikia balsuoti, tavo baimė neleidžia tau matyti realybės ir kovoti dėl savo ir savo vaikų būvio. Kodėl tu keiki valdžią, jeigu tu bijai iš jos reikalauti tave gerbti, kodėl eini balsuoti, jeigu renkies tik pažįstamus veidus iš televizoriaus? Juk patekti į TV reikia didelių pinigų, reklama kainuoja brangiai. Ar neatrodo tau, kad pats susimokėsi už jų reklamą?  Kodėl tu į rinkiminę apylinkę eini, vedinas savo baimės? Jeigu bijai reikalauti iš išrinktųjų savo teisių, tai kam tu juos renki? O gal sukaupk paskutinius drąsos likučius ir pasidomėk tavo renkamo kandidato pažiūromis.  Dar blogiau, jeigu tu renki už pinigus. Nejaugi tu taip pigiai kainuoji, nejaugi už 20 ar 50 litų tu patenkintas, pilnai apsirūpinęs visiems 4 ar 5 metams, o gal tau sumokėjo už gerą tavo ateitį, tai kodėl tada dejuoji, kad blogai gyventi, kad valdžia bloga, arba, kad Lietuva jau parduota. Ir atsimink, kad imdamas nešvarius, korupcinius pinigus, pritari jų nusikaltimams, paskatini juos vogti. Pirmiausiai jie turi iš tavęs pavogti, kad vėliau tik centais tau sumokėtų ir vien tik tam, kad vėl galėtų vogti. Tai kokios sąžinės tikiesi iš tokio politiko? Ką jis spręs ten patekęs, ar kad tau būtų gerai, ar kaip „prasisukt“, kad susigrąžintų išdalintus pinigus?

Marius Daugelavičius – profesionalus psichologas: „Gyvenate sau įprastą gyvenimą, kurį sudaro darbas, namai, draugai, pramogos. Diena iš dienos tai kartojasi ir Jums atrodo, kad taip ir turi būti. Kartais pagalvojate, kad norėtumėte turėti geriau apmokamą darbą, bet manote, kad Jums tiesiog taip nelemta ir kad Jūsų niekas nepriims į geresnę darbo vietą. O ar kada susimąstėte, kad siekti didesnės … gerovės Jus stabdo Jūsų baimė“?

Taigi, pripažinkime savo baimes. Ar mes tikrai tokie bailiai, kad nieko negalime pakeisti, ar mes tokie ištižę, kad negalime kažko nuveikti vardan savęs, vardan šeimos,vardan namų ir Lietuvos?

Istorinė klaida       2015-01-1 2:40

Kokia apmaudi istorinė klaida įvyko tautinio atgimimo laikotarpiu, kai renkant Sąjūdžio tarybos pirmininką nebuvo susirinkęs kvorumas: iš 35 tarybos narių dalyvavo tik 16, tačiau devyniems tarybos nariams balsavus UŽ, V.Landsbergis tapo laikinuoju, o vėliau (taip ir neperrinkus) – nuolatiniu pirmininku. Matyt, tąkart nulėmė „velnio devinkė“, deja!..
Štai taip prieš gerą dešimtmetį apie landsbergizmo pavojų mūsų valstybei savo dienoraščiuose rašė žymus disidentas, laisvės gynėjas, buvęs politinis kalinys (mirtininkas), šviesios atminties Liudas DAMBRAUSKAS.Norint išsiaiškinti šalį apėmusios sisteminės krizės priežastis, manau, vertėtų dar kartą atsigręžti atgal ir žymaus tautiečio, buvusio dukart politinio kalinio (mirtininko), daugelio straipsnių bei knygų autoriaus Liudo Dambrausko lūpomis prabilti apie didžią Tautos nelaimę – LANDSBERGIZMĄ.
Po autoriaus mirties (L.Dambrauskas mirė Kaune 2003 m. lapkričio 26 d.), 2005 metais išleistoje knygoje „Išeinančiojo mintys. Dienoraščiai“ pateikiamos įžvalgos ypač aktualiai skamba nūdienos politinių batalijų kontekste.
Kažin ar šį taurios sielos žmogų, savo gyvenimą pašventusį Lietuvos laisvės kovai, liudijusį tiesą ir tiktai tiesą, niekad nesiekusį sau asmeninės naudos nei privilegijų, šiandien išdrįstų kas nors iš blaiviai mąstančių tautiečių apšaukti „prasigėrusiu stribu“, „Kremliaus agentu“ ar dar kaip nors kitaip sumenkinti jo šviesų atminimą?.. Na, nebent prof. V.Landsbergį fanatiškai garbstančios „megztosios beretės“, susijungusios su politikos Tartiufo prisiekusiais gerbėjais, galėtų suabejoti L.Dambrausko padorumu, kilnumu, jo nesavanaudiška tarnyste Lietuvai.
… Landsbergizmo atsiradimas pademonstravo Lietuvos tragizmą. Landsbergizmas nėra vien Konservatorių partija. Tai ir ne vienminčių avinų susibūrimas apie savo lyderį, o gerai organizuotas politinių aferistų voratinklis, siekiantis supančioti piliečius, juos pajungti. Ne Konservatorių partija sukūrė landsbergizmą, ji paties Vytauto Landsbergio panaudota politinei terpei sukurti.Landsbergizmas nėra ideologinė vienminčių partija. Joje randa vietą įvairiausių pasaulėžiūrų bei politinių pažiūrų žmonės, kuriuos jungia begalinis valdžios troškimas ir neribotas savanaudiškumas. Landsbergizmas – tai politine skraiste prisidengusių aferistų, siekiančių bet kokia kaina pralobti, veiklos programa. Todėl patį Vytautą Landsbergį „nurašyti“ į eilinius, niekuo nepasižyminčius politikus, kaip mano Arvydas Juozaitis, būtų Vytauto Landsbergio padarytos Lietuvai žalos sumenkinimas.
…Vytautas Landsbergis turi neeilinio politinio spekulianto gabumų. Jis imasi komunizmo nusikaltimų vertinimo misijos, tarsi būtų jų auka. Tokių, kaip Vytautas Landsbergis, paprastai visos santvarkos neskriaudžia. Puikiai jis gyveno prie tarybų valdžios, jautėsi kaip inkstas taukuose.

Nepasiduosime       2015-01-1 2:14

Arklys gruodžio 31-ąją išspyrė iš Lietuvos mūsų nacionalinę valiutą, o Ožys atneš ant ragų eurą. Be jokio piliečių referendumo, nes referendumas iš Lietuvos piliečių vartosenos irgi išspirtas. Kabo tik Konstitucijoje. Bet nepasiduosime, ar ne? Nes iš Lietuvos dar išspirti ne visi lietuviai. Dar esame. Dar mylime, išgyvename, piktinamės. Ir mūsų kalba dar neišspirta. Dar klegame.

Arklio metais       2015-01-1 2:02

Iš tiesų arklio metais mūsų kumelė Nr.1 prižvengė į valias, pati susibezda ir pati rėkia, kad smirda.

Ožkos metai       2015-01-1 1:45

Ožkos metai Lietuvos valdžiai tęsiasi jau daug metų. Seime ir kitose valdžios institucijose jau daug metų vyrauja ožiai ir tie kiti ilgaausiai. Vieną dalyką jie išmano gerai: kaip prikimšti savo piniginę.

StasysG       2015-01-1 1:36

ponui R Maceikianec’ui. Pasisakymas įdomus. Dėl NUOMONĖS. Jei ta Nuomonė, nors ir subjektyvi, bet teisinga, tai gerai. Bet jei ta Nuomonė pagal Visuomenės informavimo įstatymo 2 str, tai atsiprašau, man nepriimtina, kad Nuomonei leidžiama netaikyti TIESOS ir tikslumo kriterijų. Žiūr. dok.: “33. Nuomonė – visuomenės informavimo priemonėse skelbiamas požiūris, nusimanymas, nuovoka, supratimas, mintys arba komentarai apie bendro pobūdžio idėjas, faktų ir duomenų, reiškinių ar įvykių vertinimai, išvados ar pastabos apie žinias, susijusias su tikrais įvykiais. Nuomonė gali remtis faktais, pagrįstais argumentais ir paprastai ji yra subjektyvi, todėl jai   n e t a i k o m i   TIESOS ir Tikslumo kriterijai, tačiau ji turi būti reiškiama sąžiningai ir etiškai, sąmoningai nenuslepiant ir neiškreipiant faktų ir duomenų.”

to kodėl? 2       2015-01-1 1:03

nebegerk iš patriarxo pėdos vandenuko, -ožiuku pavirsi, nes kažkokius sapaliojimus ąia visiems mekeni..
patinka prezidentūros didelės mergaitės?Kame problema?Nejau tam reikalingas D.Kuolio ir portalo skaitytojų pritarimas?geriau savo mamai pasipasakok,kodėlčiuk..

Ugnis       2015-01-1 1:01

“Niekada nebuvo, nėra ir negali būti laisvos rinkos, laisvos konkurencijos, kol egzistuoja globalios rezervinės valiutos ir ją platinančių bei saugančių finansinių instrumentų monopolis. O jis egzistuoja ir būtent ši priežastis yra pagrindinis visų globalių įvykių generatorius”.

Mieli skaitytojai, kai vidurnaktį kelsite taurę už Naujuosius ir savo artimiesiems bei šalia esantiems tarsite vilties palinkėjimus, mintyse neužmirškite paprašyti likimo, kad ateinantys 2015-ieji būtų dar vienais taikos metais, o mūsų šalies valdantiesiems - nors kruopelytę atsakingumo prieš savo tautą. Tarnauti gali išmokti kiekvienas, o vadovavimui būtina išmintis. Mums, Lietuvai, šito labai trūksta.

alfa        2015-01-1 0:56

A l f A - Atviros Lietuvos Fondas

Skroblas       2015-01-1 0:48

Sausio 1 - lietuviška trispalvė su juodu kaspinu, sunaikinus litą

....        2015-01-1 0:37

situacija labai panaši kai armėnų radio paklausė - “ar bus 3 pasaulinis karas?”, ne nebus -atsakė arnėnų radijas- bet bus tokia nuožni kova už taiką, kad akmens ant akmens neliks…

to kodėl       2015-01-1 0:37

jo, alfa lt -labai “patikimas” šaltinis.
eik miegot, durneli.

kodėl Kuolys?        2015-01-1 0:31

kai Kuolys, Seimo pirmininkės Irenos Degutienės paskirtas į Teisėjų etikos ir drausmės komisiją, kuri vieną po kitos „kepė“ mergaitės globėjai drausmės bylas, jau prieš pirmąją drausmės bylą būtų savo „už teisingumą“ prie Nacionalinės teismų administracijos sukvietęs, o po Teisėjų Garbės teismo sprendimo siūlyti Prezidentei Venckienę atleisti iš teisėjų, niekas netrukdė Dariui Kuoliui, tuometiniam Teisėjų etikos ir drausmės komisijos nariui, sukviesti visuomenininkus ir intelektualus į ilgalaikę protesto akciją į Sapiegos gatvę – prie Teisėjų tarybos, Teisėjų etikos ir drausmės komisijos bei Teisėjų garbės teismo tvirtovės. Bet Darius Kuolys visą tą laiką tylėjo. Nekvietė intelektualų ir visuomenininkų ginti mergaitės globėjos. Neorganizavo jokių protesto akcijų prieš teisėjų „viršūnėles“. Ir dar - Darius Kuolys, būdamas Irenos Degutienės paskirtas į Teisėjų etikos ir drausmės komisijos narius, visus tuos kelis metus iki lemtingųjų Garliavos įvykių galėjo iš peties kovoti su šita, kaip jie dabar sako, supuvusia teismų sistema – ir gal, jeigu Kuolys būtų visus tuos kelis metus veikęs (pajungiant visuomenininkus ir intelektualus), o ne tik sėdėjęs ir rankytes kilnojęs, gal nebūtų buvę prieita ir prie tos situacijos, kuri visą Lietuvą sukrėtė dabar? Dar daugiau – ar jūs girdėjote kada nors viešai, kad Darius Kuolys, būdamas Teisėjų ir etikos drausmės komisijos nariu, būtų protestavęs nors dėl vienos mergaitės globėjai Neringai Venckienei iškeltos drausmės bylos? Ar Darius Kuolys nors kartą viešai pareiškė savo nuomonę, pasipiktino, bent surengė spaudos konferenciją??? Niekada. Tik šypsojosi savo mefistofeliška šypsena ir turbūt, kaip ir Seimo narys Kazimieras Uoka, tyliai galvojo: „Nagi, išmeskite greičiau Venckienę iš teisėjų – mes ją pasiimsime sau kaip vėliavą į politiką, o ir prieš Prezidentę bus gerai pasinaudot“. (Nes Seimo narys Kazimieras Uoka Audronės Skučienės bute Garliavoje man ir dar keliems kartu buvusiems asmenims dar 2010 metais pareiškė: „Gerai būtų, kad tą Venckienę greičiau išmestų iš teisėjų, - tada įkurtumėm partiją ir laimėtume Seimo rinkimus“). Kažkodėl tylėjo, neprotestavo, kad sprendimo nereikia vykdyti, Teisėjų etikos ir drausmės komisijos narys Darius Kuolys (nei jo tariamasis „už teisingumą“) ir 2010 metais po pirmojo Kėdainių rajono apylinkės teismo teisėjo B.Varsackio sprendimo grąžinti mergaitę mamai. Užtat visas švytintis su baltu švarku ir besišypsantis savo mefistofeliška šypsena Darius Kuolys atsirado vienas pirmųjų prie Prezidentūros „ginti mergaitės“ jau po .... mergaitės paėmimo. Dabar Darius Kuolys – jau didžiausias mergaitės „gynėjas“. Jau toks „gynėjas“, kad gali nuo kojų iš juoko nuvirst. Tuo tarpu šeštadienį klausantis šito „gynėjo“ kalbos, akcentas buvo visai ne mergaitė, o ... Prezidentė. Štai ir atsiskleidė Darius Kuolys ir jo vaidmuo šitoje provokacinėje akcijoje. alfa.lt

siūlančiam psichiatro paslaugas       2015-01-1 0:22

gali pagaliau atsiduoti iškrypusioms seksualinėms fantazijoms su vaikučiais

>>apkalta        2015-01-1 0:14

reiktu daug kam cia be saiko ir nuovokos besireiskianciu kreiptis i psichologa (galimas daiktas, kad psichologas per silpnas susidorot, geriau iskart i psichiatra). arba susigalvot koki tiksla gyvenime, nes aiskiai perdaug turite laiko pliupralams..

>Nepamirškite        2015-01-1 0:10

Garlaiviniai - violetinia-kedofilai - tai banda ar pilietinės visuomenės prabudimas? žinoma visos partijos tikrai neprieštaraus ir tikrai savo propogandai pasitelkia lozungus apie “pilietinę visuomenę”; bet štai ir įvyko - visuomenė “prabudo” -abejingų praktiškai nėra; yra dvi pusės; ir kuri teisi parodys tik laikas. ar tesių išvis nebus? visame šitame purviname reikale matau tik vieną gerą pusę - prabudimą; supratimą, kad toliau taip gyvent nebegalima ir keliami visų pirma moralinio apsivalymo reikalavimai. ir kuri pusė teisi - parodys tik laikas, nes panašu kad viena pusė nėra nusiteikusi palitkti taip kaip buvo, o kita daro viską kad tik niekas nepasikeistų.

Skroblas       2015-01-1 0:10

Išeinančiam Litui
Su metais, su senaisiais išeini,
Bet atminty tau likti amžinai.
Tik piniginėse šlamės kiti
Nuo šiolei mūsų pinigai.
Liūdės banknotuos Darius ir Girėnas,
Maironis, Basanavičius šalia,
Dar Daukantas, Vydūnas ir Čiurlionis
Gražiam tautos istorijos lape.
Bejausmiai pasakys, kad litai jau beverčiai,
Atėjo laikas keisti į eurus.
Tik aš žinau —
kol skrieja Vytis, plaikstos žirgo karčiai,
Ilgai išliks jų vaizdas mums brangus.
Galbūt nebuvo skalsūs, bet savi,
Po priespaudos naktų gyvent pakilę.
Ranka lietei, atrodė, jie šilti,
Kaip paukščiai tėviškėn sugrįžę.
Istorija ir laikas priekin bėga.
— Lik pamirštas, — sakyti neskubėk.
Gražiai mums tarnavai, tikrai ne gėda,
Dabar dešimtmetį, gal kitą pailsėk.

Apkalta grybauskaitei       2015-01-1 0:07

yra Laisvos Lietuvos išlikimo sąlyga.Lietuva jos gaujos išvogta, praskolinta, pramonė ir žemės ūkis sugriauti,žmonės nuskurdinti ir įbauginti, jaunimas išvarytas vergauti Anglijos masonams, durnių laivas prišvartuotas, pavogti kapitalai paslėpti ofšoruose, galima pagaliau atsiduoti iškrypusioms seksualinėms fantazijoms su vaikučiais.
Už straipsnį “Kas valdo Vilnių” dekanidzės šestiorkos nužudė Lingį.
Už straipsnius apie Grybauskaitės organizuotą Snoro aferą ir jos
globojamų “veikėjų” Friklio ir Kuperio nusikaltimus uždarė
“Respubliką”. Valstybinė mafija. Pagalvokime apie tai.
Išeinančiam Litui

/skroblas/
Su metais, su senaisiais išeini,
Bet atminty tau likti amžinai.
Tik piniginėse šlamės kiti
Nuo šiolei mūsų pinigai.
Liūdės banknotuos Darius ir Girėnas,
Maironis, Basanavičius šalia,
Dar Daukantas, Vydūnas ir Čiurlionis
Gražiam tautos istorijos lape.
Bejausmiai pasakys, kad litai jau beverčiai,
Atėjo laikas keisti į eurus.
Tik aš žinau —
kol skrieja Vytis, plaikstos žirgo karčiai,
Ilgai išliks jų vaizdas mums brangus.
Galbūt nebuvo skalsūs, bet savi,
Po priespaudos naktų gyvent pakilę.
Ranka lietei, atrodė, jie šilti,
Kaip paukščiai tėviškėn sugrįžę.
Istorija ir laikas priekin bėga.
— Lik pamirštas, — sakyti neskubėk.
Gražiai mums tarnavai, tikrai ne gėda,
Dabar dešimtmetį, gal kitą pailsėk.

Nepamirškite        2015-01-1 0:03

Pedofilijos byloje – žudikėje žuvę žmonės:
1 – Furmanavičius.
2 – Naruševičienė.
3 – Kedys.
4 – Ūsas.
5 – Furmanaviciaus kaimynas, kuris mate, kad teiseją nušove žemo ūgio, azietiskų tamsių bruožų vyras – liudininką ištiko INFARKTAS .
6 – Lipdukų spaustuvės savininkas, kuris patvirtino, kad ne Kedys užsake ir ne Kedys atsieme lipdukus, kuriais buvo apklijuotas identiskas autobusiukas – SIO ZMOGAUS JAU NERA – miręs . 7 – Žvejys, kuris, prisistate į policiją ir pasake, kad matė kaip Kedį išmete atvažiavę trys vyrai, jo parodymai užfiksuoti 6 valando ryto – zmogus BEPROTNAMY.
8 – Kaime, kuriame su keturaciu motociklu lakste Ūsas, keliu važiavo ūkininkas su vežimu į kurį Ūsas vos ne atsitrenke – po kiek laiko šis žmogus SUSIRGO DEPRESIJA IR PASIKORE! .
9 – Sargas, dirbes mašinų aiksteleje, atpažines pagal sudarytą fotorobotą Aido (?) atvaizdą ir įvardines su kokia mašina jis važineja ir dar daugiau detalių – jo taip pat nebėra gyvujų tarpe.

Bunkeris, kuriame spejama, buvo laikomas ir kankinamas Kedys niekam nežinant – staiga nesenai sulygintas su žeme.
Mokyklos psichologė, pradžioj užsiminus, kad Narusevičiute skundesi del seksualinės prievartos, sekantį kartą pasake, kad kalbes tik su PROKURORAIS.
Naruševičienės kaimynai, matę, kaip telefonu iškviestą Kedį prie Naruševičienės namų, jam net nespėjus prie namo prieiti – suėmė ir surakinę antrankiais įgrūso į autobusiuką (ten irgi dalyvavo žemas tamsaus gymio smogikas) – kaimynams pasiūlyta tylėti, nes bus blogai. Teisingumo ministras, paskutinis mates Ūsa, bet tik po trijų dienų pasakė, kad kur Ūsas prigėrė, ten netoli yra Furmanavičiaus mamos sodyba, kad Ūsas turejo kabinetą Vaiku namuose ir ten susitikdavo po darbo partijos susitikimams (PATVIRTINTA PACIO DIREKTORIAUS), kad jis ir prie Vaikų teisių apsaugos patareju dirbo tik su vidurinės išsilavinimu… NUKENTĖJUSIOS MERGYTĖS – PASLĖPTOS.
PAGRINDINĖ LIUDININKĖ STANKĖvičiūtė – PASLĖPTA.
Gyvi likę liudininkai:
Venckienė, Kedžiai.

klausykit        2014-12-31 23:58

jau kelios minutės iki Naujųjų, bet dar kai ką pasakysiu.

Stoma pasakojo, kad viena seimūnė net kelis kartus per posėdžius ir privačiai aiškino kolegoms niekur nesikišti dėl Garliavos, nes Valstybės saugumo departamentas (VSD) turi medžiagos, kad Garliavos judėjimą yra perėmę ir neva Neringos Venckienės pusėje veikia   Lietuvai priešiškos struktūros.
Ką mes žinom? O juk visko gali būti.

Su Naujaisiais. Duok Dieve, kad visos p[aslaptys šiais metais išaiškėtų. To linkiu Lietuvai - skaidrumo.

Nepamirškite       2014-12-31 23:50

Sausio 1 - lietuviška trispalvė su juodu kaspinu

Po sužlugdyto 2014 metų referendumo ir naikinant litą, aiškėja
lietuviškumui pavojingiausi nusikaltėliai:
Grybauskaitė;
Graužinienė;
Butkevičius Algirdas;
Auštrevičius Petras;
Landsbergis Vytautas;
ir t.t. Tai Lietuvos istorijos juodasis sąrašas.

Sudie, litai! Mes nebuvome jūsų verti (tęs)       2014-12-31 23:48

Net sovietiniais laikais išleista „Lietuvos TSR enciklopedija“ turėjo pripažinti, kad „buržuazinėje“ Lietuvoje litas niekada nebuvo devalvuotas. Vienas trečdalis jo vertės buvo padengtas auksu, o likusieji du trečdaliai - stipria užsienio valiuta. Vienas litas atitiko 0,150462 g aukso.
Pirmieji litų banknotai pasirodė apyvartoje 1922 metų rugsėjo 25-ąją.
Pirmoji lito mirtis - smurtinė.
Šlovingąjį nacionalinės valiutos gyvavimą sustabdė Sovietų Sąjungos okupacija. 1940 metais Liaudies Seimo pirmininkas Justas Paleckis pasiūlė šalia lito įvesti sovietinį rublį. Vienas litas buvo nuvertintas iki 90 kapeikų. Galutinai sunaikintas 1941 metų kovo 25-ąją. Likus tik keliems mėnesiams, kai nacistinė Vokietija paskelbė Sovietų Sąjungai karą. Tad litas užgimė per mūsų pirmąjį nacionalinį, kultūrinį atgimimą.
Tai buvo tiek dvasinis, tiek ekonominis instrumentas. Ir buvo dirbtinai numarintas. Kaip sovietų lageriuose buvo numarintas ir mūsų Tautos elitas. Kariai, inteligentija, ūkininkai.
Antroji lito mirtis - nyki ir gėdinga
Litas dar kartą atgimė 1993 metų birželio 25-ąją. Per mūsų Tautos naująjį dvasinį atgimimą. Be to, nuo 1991 metų rugpjūčio jau cirkuliavo ir laikini mūsų valstybės pinigai. Vadinasi, 1991 metais savo valiutą dar traktavome ne tik kaip paprastą finansinį instrumentą, bet ir kaip būtiną nepriklausomos valstybės simbolį.
Kažkodėl neįsivedėme nei Australijos dolerio, nei Mangolijos tugriko, nei Rusijos rublio su lietuvišku Vyčiu nenusipaišėme. Joks vietinis ekonomistas neaiškino, kad sukurtume aibes darbo vietų, ekonomiškai suklestėtume, jei įsivestume tuometinę Vokietijos markę ar Prancūzijos franką. Galų gale ir mūsų stojimo į ES sutartyje buvo kalbama apie uždaromą atominę, o ne apie „uždaromą“ litą. Tad galima teigti tik tiek, kad laipsniškai užsidarė mūsų durys į kambarį, kuriame vis dar tiksi, tvinksi mūsų valstybingumas. Ir nacionalinė savigarba.
Euras yra mūsų dvasinis pralaimėjimas. O ekonominė šios valiutos įvedimo vertė jau priklausys ne nuo mūsų pastangų, bet nuo graikų ar portugalų malonės.

Sudie, litai! Mes nebuvome jūsų verti       2014-12-31 23:48

Metų įvykis - Lietuvos valstybės nacionalinės valiutos praradimas, sveikinamas euro entuziastų, nesuvokiančių, kad litas yra ne tik finansinio atsiskaitymo instrumentas, bet ir valstybės nepriklausomumo bei istorijos ženklas. Lygiai kaip valstybės himnas ir vėliava.
GRAUDU.
Skaitytojai šiemet internetu platino verkiančius litus. Toks paskutinis lietuvių atsisveikinimas su savo nacionaline valiuta.
Litas pirmojoje ir antrojoje Lietuvos Respublikoje išbuvo tik 40 metų ir 10 mėnesių. Išgyveno maždaug pusę žmogaus amžiaus. Ir bus nužudytas. Tačiau galime sakyti, kad Lietuva kaip nepriklausoma valstybė buvo išdidi ir ori tik apie 40 metų. Pirmąkart jos orumas buvo prievarta sunaikintas. Antrąkart tą orumą lengvabūdiškai atidavė. Nutarusi, kad litas - tik paprastas popiergalis ar pigaus metalo moneta. Lygiai taip pat kaip švarkuose keičiamos sagos ar batų raišteliai.
Litas buvo ne tik valiuta, bet ir dvasinė kategorija
Mums nelemta buvo išgyventi to nacionalinio pakilimo, to triumfo, kai Lietuvoje, ištrūkusioje iš Rusijos imperijos, prasidėjo nacionalinės valiutos įvedimo darbai. Tuometiniai valdžios vyrai suprato, kad nėra laisva šalis, kurios gyventojai atsiskaito Vokietijos ostmarkėmis (auksinais). Kad neįmanoma suvaldyti šalies ekonomikos, jei Lietuvoje cirkuliuojantis pinigas yra tiesiogiai priklausomas nuo infliacijos Vokietijoje. Tačiau nacionalinės valiutos įvedimo būtinybė, skirtingai nei mūsų laikais, turėjo ne tik praktinį, bet ir dvasinį stimulą. Praktiniai lito įvedimo veiksmai - Steigiamojo Seimo 1922 metų rugpjūčio 9-ąją priimtas Piniginio vieneto įstatymas, Lietuvos banko įsteigimas tų pačių metų rugpjūčio 11-ąją - buvo atliekami lygiagrečiai su meno kūrėjų, architektų ir valstybės vyrų bei moterų dvasiniu, kūrybiniu entuziazmu. Nacionalinės valiutos pavadinimą „litas“ sugalvojo Seimo Ekonominės komisijos sekretorius Vaclovas Vaidotas, nes jam nepatiko siūlymas pavadinti Lietuvos valiutą „muštiniu“. Kita vertus, V.Vaidotui nebuvo lemta išvysti, kaip litas tikrai tapo „muštiniu“. Tol jį mušė, daužė, kol 2014 metų pabaigoje, rytoj, galutinai uždauš
Pirmojoje Lietuvos Respublikoje litui buvo planuojamas šlovingas ir ilgas gyvenimas. Pakanka pamatyti, kaip atrodo iki šiol Kaune, K.Donelaičio g.85, veikiantis Lietuvos banko pastatas. Architektūros profesorius Mykolas Songaila suprojektavo mūsų litui įspūdingus neoklasicizmo rūmus. Jie pastatyti 1928 metais. Su žiemos sodu ant stogo. Su valiutos saugyklomis, šveicariškais liftais ir kai kurių banko darbuotojų butais. Įdomu, koks šių laikų pateptasis architektas statytų tokius tvarius rūmus eurui. Nebent stiklinę trumpalaikę būdą. O tarpukario Lietuvoje, kurios valstybiniame banke, vadovaujamame Vlado Jurgučio (1885-1966), iš pradžių dirbo tik penki asmenys, lito įvedimas buvo ir architektūros įkvėpimo šaltinis. Buvo rūpinamasi ne tik praktine, bet ir dvasine ateitimi. Ir ji nebuvo įsivaizduojama be savo valiutos.
Litų banknotus piešė grafikai, tapytojai Adomas Galdikas (1893-1969), Adomas Varnas (1879-1979) ir Antanas Žmuidzinavičius (1876-1966). Žemaitis iš Skuodo rajono, šiaurės aukštaitis iš Joniškio ir dzūkas iš Seirijų. Piešė su entuziazmu. Kaip įsivaizdavo, mokėjo. Nuspalvino litus įvairiausiomis spalvomis, etnografiniais simboliais.

O man       2014-12-31 23:40

iš galvos neišblėsta ex seimūno Sacharuko žodžiai, kad banditas Daktaras yra šventasis palyginus su konservatoriais.

Juozapas ---Liepai       2014-12-31 23:39

Abipusiai. Su naujais, Miela.

Liepa--Juozapui       2014-12-31 23:35

Vat, už tai, Juozapai, man ir patinki: už šmaikštų ir taikliai parinktą žodį, už gebėjimą sukurt gerą nuotaiką, už talentą  liežuviu “užmušt” taiginį elementą..Bučkis// Naujų metų proga !:)

ups! Juozui       2014-12-31 23:33

..negi dar tau neišaiškino, kad dėl visko ir visada kalti konservatoriai? kiek dar reikia purvasklaidos pastangų, kad tu šią mintį-vinį savanoriškai įsikaltum į galvą?...ir taptum eiliniu zombiu, nes užtektu nors biški pajudint tą mintį-vinį ir tu iškart pradėtum šaukt -ai skauda ir kalti žinoma konservatoriai.
kokie jūs nuobodūs, kokie lengvai atspėjami.. einu von!

ups! Liepai        2014-12-31 23:31

akivaizdu, kad tavo pasaulis sudarytas iš  atmetimo ir kaltės. Dėl to ir nelaiminga.
bet cviekas į galvą įkaltas sako, kad dėl visko kaltas Landsbergis. ane?

Juozapas---Liepai       2014-12-31 23:21

Valdžios lovio bonzų snukius ant tualetinio popieriaus?
Apsaugok, Viešpatie!
Kuo prasikalto mano dupcė, kad ją taip paniekinti?
Ne-eeee…

Liepa-Juozapui       2014-12-31 23:16

Jooo, valdžiažmogių snukiai tikrai papuoštų ‘Gritės’ produkciją už Lito simbolių tokį paniekinimą.// Pats šikpopieris nuo tų mordų užsiraitytų.//

Liepa-ups'ioziui       2014-12-31 23:12

Kažką ne tą žiūri per savo kompus.//Gal tikrai nevalgyk dešros su česnakais- ar nematai, kad organizmas netoleruoja? //Pasaulį kuria Dievas, o ne medžiai.// Nekalta šitoj Žemėj buvo tik Marija..// Prastas humoriukas. Ryškus gabumų trūkumas.Nesudominai.//

Komentarų puslapis 1 iš 3
 1 2 3 > 

Rekomenduojame

Tomas Viluckas. Kokių žingsnių vertėtų imtis, kad iškiltų NS pagrindu jėga, kuri 2024 m. peržengtų 5 proc. barjerą?

Nida Vasiliauskaitė. Už ką balsuoji, o kas iš to išeina, arba Kas vadinama „laisvai demokratiškai išrinktos valdžios legitimumu“?

Vytautas Sinica. Mintys po rinkimų

Vytautas Radžvilas. Porinkiminė Nacionalinio susivienijimo spaudos konferencija Valdovų rūmuose: kodėl vertėjo?

Rinkimų rezultatai ir porinkiminės replikos: Ramūnas Aušrotas, Audrius Bačiulis (papildyta)

Algimantas Rusteika. Tai buvo tiesioginė provaldiška agitacija už valdžios partijas

„XXI amžiaus“ klausimai kardinolui Sigitui Tamkevičiui apie artėjančius Seimo rinkimus

Geroji Naujiena: Ir mes visa galime Tame, kuris mus stiprina

Tariasi peliukai prieš rinkimus…

Liudvikas Jakimavičius. Rinkimų sufleriai

Vytautas Radžvilas. Susigrąžinkime savo Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Vytautai – Patirtis ir Energija, arba Už ką aš balsuosiu

Smulkieji verslininkai ir Nacionalinis susivienijimas pasirašė visuomeninį susitarimą

Liudvikas Jakimavičius. Balsuokim protingai

Andrius Švarplys. Užvis svarbiausia – stabdyti valstybę, kad ši nesikištų į privačią žmogaus sferą

Vytautas Sinica. Išmesto balso mitologija

Ramūnas Aušrotas. Partijų programinės nuostatos ir iniciatyvos, prieštaraujančios krikščioniškai pasaulėžiūrai

Augminas Petronis. Tokia mąstysena – ‘viskas, ką jūs apie save žinot, yra tapatybės’ – tikėjimui naikinančiai žalinga

Aleksandras Nemunaitis. Esame už žodžio laisvę ir prieš politkorektiškumą

Algimantas Rusteika. Konservatoriai nutarė reklamuotis pas savus?

Katalikiški balsavimo principai

Liudvikas Jakimavičius apie žiniasklaidą

Seimo narių balsavimų gyvybės ir šeimos klausimais apžvalga

Ar egzistuoja laisva valia? Vytauto Sinicos atsakymas

Algimantas Rusteika. Jei balsuosi už mažus, „tavo balsas prapuls“

Liudvikas Jakimavičius. Gražus rudenėlis ir rinkimų aritmetika

Ramūnas Aušrotas. Istorinės savimonės pabaiga

Neredaguota.lt. Vytautas Sinica: Kova dėl istorijos

Vytautas Radžvilas. Baltarusija: į laisvę ir demokratiją Putino glėbyje?

JT Orhuso konvencijos priežiūros komitetas pripažino: Lietuvos Respublika pažeidė Orhuso konvenciją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.