Dienos aktualija, Seimo rinkimai 2020

Andrius Švarplys apie Tėvynės Sąjungos programą: „Čia ne konservatizmas, čia yra grynasis liberalizmas“

Tiesos.lt redakcija   2020 m. rugsėjo 17 d. 8:03

22     

    

Andrius Švarplys apie Tėvynės Sąjungos programą: „Čia ne konservatizmas, čia yra grynasis liberalizmas“

Konservatorių partijos atstovė (iš I.Šimonytės komandos): valstybė turi daryti viską, kad motinos kuo greičiau grįžtų į darbo rinką; steigti ikimokyklinio ugdymo įstaigas, suteikti kuo daugiau socialinių paslaugų, kad jaunos mamos galėtų suderinti šeimos pareigas ir išsaugoti darbo vietą, darbines kompetencijas.

Čia ne konservatizmas, čia yra grynasis liberalizmas. Konservatizmui rūpi žmonių prigimtinių ryšių puoselėjimas, o ne jų apleidimas vardan darbinės kompetencijos. Konservatizmui rūpi motinos, vaiko, šeimos ryšys, o ne motina kaip darbo rinkos vienetas. Liberalizmas į viską žiūri per rinką, kompetencijas, piniginius santykius, o šeima jam yra uab’o forma.

Tėvynės Sąjungos partija akivaizdžiai deklaruoja savo ekonominio liberalizmo pažiūras tokiu svarbiu klausimu.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Vaclovas ing Stasys       2020-09-19 13:49

Papildymas: “Kitiems skiriant tik dyką alkaną buvimą ar daugiavalandinį centinį vergovinį beteisį darbą troškiose patalpose”... (tame tarpe šiltnamiuose) ir laukuose.

Vaclovas ing Stasys       2020-09-19 13:39

Ačiū už palaikymą. Malonu ir tai, kad Rusiją ir Baltarusią vertinate kaip sėkmingas šalis. Nekuklu, bet džiugu išvysti mąstymo požymius čia. Nes jau norėjau gręžtis ir daugiau nebeužsukti. Šiaip, rašydamas apie protinimą, turėjau omenyje ne valdeivių vykdomą veiklą, bet visuomenininkų, gabių žmonių užuominas per vaizdrus, laidas, įvairius užsiėmimus ir t.t. Matyti, jog jūs norėtumėte sužinoti mano nuomonę apie dabartinius įvykius Baltarusioj. Deja, neturiu aiškios nuomonės. Mano atsakymas galėtų būti lyg kokiam megėjiškam būrelyje, ir tai nerimtai smile Aš žvelgiu, kad Lukašenka saugo sėkmingiausios šalies - TSRS - sukurtus likučius pagal galimybes labai riestoje padėtyje. Persimetusių į kitą stovyklą senių pašnibždėtas jaunimas užsigeidė Lietuvos betvarkės. Kaip Hitlerio mokinime - kas stipresnis, įžūlesnis, grobikiškesnis, to valdymas ir nusavintas iš kitų turtas. Jaunimas trokšta atimti žemę, užimti miškus ir ežerus, pagal suokalbį priimti į orų darbą tik pardavusius sielą šalininkus. Kitiems skiriant tik dyką alkaną buvimą ar daugiavalandinį centinį vergovinį beteisį darbą troškiose patalpose. Gal klystu dėl mūsų pietrytinių kaimynų. Taip yra Lietuvoje. Ar nesugundėme?

stasys       2020-09-19 9:23

Pritarsiu Vaclovo išsakytai minčiai 15.53 , vienok Jis nepateikė pąvyzdžiu kaip vertina ta tautos protinimą Rusijoje ? Ar galima teigti jog Lukašenka savotiškai ‘teisus’ užspausdamas progresyvios visuom. siekį pokyčiams vardant visų baltarūsių gerovės ..

Andriejaus Illarionovo atsakymai 3       2020-09-18 22:36

Danilovas T.A.
Kaip pasaulis pasikeis po koronaviruso krizės? Kaip gali pasikeisti pirmaujančių valstybių vaidmuo, pavyzdžiui, ar JAV gali prarasti hegemoninį statusą, nusileisdamos Kinijai? Ar Europos Sąjunga sugebės išlikti dabartiniu pavidalu, ar kai kurios šalys, ypač Italija, pradės nuo jos atsiskirti? Kaip Rusija susitvarkys su koronaviruso sukrėtimu?
AI: pasaulis tikrai pasikeis. Jis jau pradėjo keistis ekonomiškai, technologiškai ir žmogaus elgesio prasme.
Geopolitinės jėgų pusiausvyros pokytis akivaizdus. Kinijoje ir Jungtinėse Valstijose radikaliai skiriasi koronaviruso infekcijos atvejų ir mirčių skaičius. Kinijoje atvejų skaičius yra šiek tiek daugiau nei 80 tūkstančių žmonių, o JAV - beveik 7 milijonai. Kinijoje žuvusiųjų skaičius oficialiai (nors mes suprantame, kad tai nėra patikimi skaičiai) yra 4600 žmonių, o Jungtinėse Valstijose jis jau yra beveik 200 000, ir jis toliau sparčiai auga. Koronaviruso krizė dar nesibaigė. Iš viso, oficialiais duomenimis, pasaulyje jau mirė beveik milijonas žmonių. Tikroviškesniam įvertinimui, šiuos skaičius reikia padauginti bent iš trijų - taigi, pasaulyje mirė bent 3 milijonai žmonių, o 90 milijonų susirgo.
Nė vienas ginklas, įskaitant branduolinį, nesukėlė tiek aukų, kiek koronavirusas. Šis ginklas ir toliau veikia visose šalyse, išskyrus vieną - Kiniją. Dabar Kinijoje kasdien suserga apie 10 žmonių, o JAV - 40-50 tūkst.
Galios pusiausvyra po koronaviruso karo yra aiški. Vadinkime daiktus savo vardais: tai ne krizė, o biologinis karas, vedamas su visiškai fantastišku nuostolių atotrūkiu. Vakarų šalys patiria didžiulius nuostolius. Prisiminkite, kas nutiko Italijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje, Švedijoje, JAV, taip pat kitose šalyse - Brazilijoje, Indijoje. Ir kas ten vyksta dabar per antrąją bangą. Ir pažvelkite į Kiniją, kur beveik nėra nuostolių.
Dabar Kinijoje, su beveik 1,5 milijardo žmonių, susirgusių (šiek tiek virš 80 tūkstančių) yra mažiau nei 5 milijonų gyventojų turinčiame Omane.
Ką tai rodo? Mes nežinome tikrojo atvejų ir mirčių skaičiaus Kinijoje. Taip pat nėra netiesioginės informacijos, patvirtinančios, kad ten prasidėjo nauja banga. Tačiau atsivėrusi beveik visai Kinijos ekonomika, visos pramogų įstaigos rodo, kad dabar joje nėra masinės epidemijos. Kaip tai įmanoma, jei yra ryšiai su išoriniu pasauliu, jei skraido lėktuvai, jei Honkonge, Taivane, Korėjoje, Japonijoje serga ir miršta? Epidemija yra visose aplinkinėse šalyse, tik ne Kinijoje. Reiškia. Kinijoje yra kažkas, kas daro šią šalį palyginti atsparia nuo šio biologio ginklo. Kas būtent - mes dar nežinome. Bet aiškiai kažkas yra.
Jūsų užduotas klausimas yra labai svarbus. Mes dar nesame koronaviruso karo viršūnėje - jis vis dar didėja. Mes nežinom, kiek ilgai visa tai tęsis, kokios bus pasekmės, medicininės, biologinės ir demografinės, jau nekalbant apie ekonomines, politines ir karines.
https://aillarionov.livejournal.com/1203942.html

Andriejaus Illarionovo atsakymai 2       2020-09-18 22:18

patriotas
Pone Illarionovai,kas, jūsų subjektyviu vertinimu, šiuo metu turi daugiausiai galimybių laimėti JAV prezidento rinkimus ir kodėl? Ir kaip pasikeis Amerikos užsienio politika po prezidento rinkimų vienu ir kitu atveju (D.Trampo pergalės ir Baideno pergalės atveju), visų pirma, kaip ji pasikeis Rusijos, Ukrainos, Baltarusijos atžvilgiu?
AI: Niekas nežino, kas laimės rinkimus vis dar laisvose ir demokratinėse Jungtinėse Amerikos Valstijose. Mes tiksliai žinome, tik kaip rinkimai baigiasi autoritariniuose režimuose, tokiuose kaip Rusija, Baltarusija ar Kinija.
Jungtinėse Valstijose dabar ginčas kyla ne tiek tarp D.Trampo ir Baideno, kiek dėl Vakarų civilizacijos, netobulo, nenuoseklaus, klaidingo atstovo, kuriuo yra ponas D.Trampas, ir totalitarizmo jėgų, kuriomis siekiama sunaikinti Vakarų civilizaciją, kurias atstovauja Baiden ir Harris pora su JAV demokratų partija. Oficiali ir neoficiali JAV demokratų partijos programa yra juodai raudonas rasizmas, rasinės totalitarinės visuomenės sukūrimas JAV. Pirmoji JAV Konstitucijos pataisa - žodžio laisvė - jau tapo šio išpuolio auka. Dabar Jungtinėse Valstijose žmogus negali viešai pasakyti: „Visos gyvybės svarbios“, nes Demokratų partijos šalininkai tai laikys rasistiniu pareiškimu. Tie, kurie daro tokius pareiškimus, negailestingai atleidžiami iš vyriausybinių įstaigų ir universitetų ir viešai atstumiami. Demartijos smogiamoji jėga yra rasiniai puolėjai: juodaodžiai yra BLM, balti - Antifa. Jie gavo laisvę teroro ir nusikalstamumo bangai Amerikos miestuose, nuo kurių jau žuvo tūkstančiai žmonių.
Dabar Jungtinėse Valstijose klausimas yra ne tiek politinis, kiek civilizacinis pasirinkimas didžiausioje ir svarbiausioje šiuolaikinio pasaulio šalyje. Tai yra pergalė arba pralaimėjimas kare prieš Vakarų civilizaciją.
https://aillarionov.livejournal.com/1203942.html

Andriejaus Illarionovo atsakymai 1       2020-09-18 22:10

Ilyenko G.A.
Maždaug prieš mėnesį Amerikos spaudoje pasirodė atviras JAV užsienio politikos atstovų ir ekspertų laiškas, kuriame jie ragina peržiūrėti JAV ir Rusijos santykius, kurie pateko į aklavietę, todėl kyla didelė ginkluotos valstybių ir Rusijos konfrontacijos grėsmė, įskaitant branduolinę. Kaip manote, kodėl atsirado toks laiškas? Ką tai rodo? Ar tikrai galima iš esmės pakeisti JAV ir Rusijos santykius ir kuria kryptimi?
AI: Tai standartinė schema, naudojama, kai kai kurie piliečiai mano, kad jie jau yra damkėse - iki prezidento rinkimų tik pora mėnesių, kuriuose laimės tas, kurį palaiko jie. Todėl jie viešai siūlosi įdarbinami. Jie nurodo savo požiūrį, kas jiems nepatinka dabartinės administracijos politikoje, taip pat pareiškia, ką norėtų veikti administracijoje, kurią sudarys p. Baidenas ir ponia Harris. Taigi šis laiškas yra vieša paraiška dėl darbo naujojoje administracijoje.
Atvirame laiške, kurį pasirašė 103 buvę Amerikos diplomatai ir užsienio politikos ekspertai, kurie pateikė daug skundų dėl dabartinės JAV administracijos politikos Rusijos atžvilgiu, pateikiama vizija, kokia turėtų būti JAV administracijos užsienio politika, jei jie ateitų į valdžią. Kadangi dauguma pasirašiusiųjų priklauso JAV demokratų partijai, galima manyti, kad tai yra šios partijos užsienio politikos doktrinos versija Bideno-Harriso poros pergalės atveju. Šiame laiške aiškiai teigiama, kad būsima administracija turi nutraukti sankcijų prieš Rusiją politiką, kad būtina atkurti dialogą su Kremliumi, kad būtina „padaryti sankcijų režimą lankstesnį“. Visa tai reikalinga tam, kad, pasak jų, galima būtų užsiimti pagrindiniu žmonijos rūpesčiu. Kokiu? Klimato kaita, - paaiškina laiško autoriai.
https://aillarionov.livejournal.com/1203942.html

Vaclovas ing Al.       2020-09-18 15:53

Ir dar, kad jau reikia, pateiksiu nuvalkiotą tiesą: valdeiviai yra tautos atspindys. Valios pastangomis galima keisti valdystę, bet uodega gali tapti per sunki. Būtina protinti ir tautą, kas sėkmingose valstybėse ar tautose yra daroma.

Vaclovas ing Al.        2020-09-18 15:34

Puikus išaiškinimas, ačiū. Kai dėl lietuvių aprašymo, tai mano galva, galima suprasti, kad vertinimas tikslus ir tvėrybingas. Pasipūtėliams ir garbintojams, dingstantiems nuo pirmų sunkumų, nesuvokiama, taip.

Motiną greičiau į darbą       2020-09-17 22:32

o vaiką, tartum Gavrošą, lai gatvė, lai svetimos rankos augina - pagal savo supratimą.

Al. Vaclovui       2020-09-17 22:04

Palmaitį nurodžiai tik tam, kad susipažintumėt ir kitokiu požiūriu į rusų tautą (kurį suprantu, bet nepritariu). O minėtas ,,apsižodžiavimas” yra mano nuomonė apie tokį ,,tuščią ir niekingą” lietuvių aprašymą. Ir Skvernelio įvertinimas čia, mano nuomone, kaip sykis tiko (skirtingai nuo jo atvejo).

Kis       2020-09-17 19:21

nesu is tu plepologu ir nesistengiu,nes ka zinau jau neatimsi,o vertinu ne partijas (jos skiriasi tik ismone apgauti naivesni zmogeli)o ju darbus.Pragyvenau visu Nepriklausomybes metu ir kaip dauguma zmoniu(naivuoliai)puoleme palaikyti “patriotus"su zydeli priesakyje,nes labai mazai buvo zinoma apie ta zmoniu sandara.Atejus dedei internetui,kur kiekvienas laisvas pasakyti tai zino ir suzinojo,nematau,kad Petkeviciaus vaikais,beje ir nedviprasmiskai pasisakantiems,kad Landzbergis ir yra ta Lietuvos nelaime,dar nuo Sakalo laiku,O paskutiniais metais abejoniu neliko.Tad stukacius persiduoda genetiskai.Skaitykite kam dar sutemos apie sia partija ir vadus.Aciu Dievui,kad nustojau tiketi pasakaitemis nuo pirmo Landzbergio “perversmo"Paprasciausiai tokius parazitus reikia nedelsiant,nukapuoti nagus nuo vadziu,juk ne veltui Saugo tuos valdzios vyrus ,kurie bent 80% tikrai yra vienaip ar kitaip bendradarbiave su KGB,kitko neduota,o kas ir kiek pakenke jau laisvoje Lietuvoje reikia neskubant pasverti ir vertinti.Uztenka apsimesti ,kaip durniais.Gerai Tomkus paklause;kam naudinga buti durniumi?Atsakau-Landzbergiui ir jo patarnaujantiems,nes kur tu surasi toki gyvenima?

Rachele       2020-09-17 19:03

Taiklus pastebėjimas.
Dėkui autriui,
Bet, kitas vertus, iš kur Ingridai tokius dalykus sudėtingus žinoti???

Vaclovas ing Al.       2020-09-17 15:48

Nevertinu tuščio ir niekingo rašymo. Jūsų atsako pirmas sakinys tai paikas apsižodžiavimas, antras - veikiausiai bandymas nurodyti kalbos klaidą, kurios ištikro nėra, o trečias - niekingas šmeižimas žmogaus, kuris oficialiai yra išsižadėjęs rusų tautybės.

Agnė 》》Šiaip jau        2020-09-17 14:58

Pritariu, nes patys įrodė tai: pliurps bele ką, kad tik būtų įtikinamiau nemąstantiems

Al. Vaclovui       2020-09-17 14:44

Atsakysiu Skvernelio žodžiais: ,,Jūsų kalboje nėra nė žodžio tiesos”. Apie ,,vairavimo būdą” gali pasikonsultuoti su Letu Palmaičiu. Jis pats rusas, tai susikalbėsit.

stasys       2020-09-17 14:23

Jus jau man atleiskite Andriau bet apie liberalizmą tiek pat išmanote kaip apie skraidančias karves padebesiais . Negalima apie reiškinį - vertybę  spresti iš savo priklijuotos etiketės tai vertybei Šeima kaip institutas privalo keistis keičiantis visuomenės poreikiams .Viduramžiu šeimos modelis matyt geriausiai atitiktu tamstos lūkesčius . .

Vaclovas ing Al.       2020-09-17 14:04

Lietuviai yra rytiečiai. O rytiečiams, su visa pagarba ir be niekinimo tariant, sąžinė yra svetimas arba prisiimtas dalykas (manau, to net nereikia aiškinti). Kaip aš žinau, kad lietuviai yra rytiečiai? Nuo jų atsakymo apie vairavimo būdą: “nelaukit iš mūsų vakarietiškos laikysenos, mes niekuomet nevairuosime kaip vakariečiai”. Tai tik vienas praktinis pavyzdėlis, juk paklodžių nerašysi. Galima pagal politologijos mokslą suskirstyti partijas pagal programas, bet lietuviams (Seimo nariai irgi lietuviai) konservatyvizmas tai bus neofeodalizmas, liberalizmas - “darau, ką noriu ir geidžiu” (iš esmės, abi kryptys veda į vieną ir tą patį: lobti, niekinti, mulkinti, skriausti). O rusai, nors yra apsistoję ryčiau už mus, yra visapusiški vakariečiai atšiauresnėse sąlygose. Tad vakarietiškų išradimų - socializmas, komunizmas - rusiškuoju atlikimu, nedrįskime lyginti su vulgariu, godžiu iki pažaliavimo, lietuviškuoju grobikiškumu! Miškai, paežerės užgrobti, mašinos atsivežtos. Kas dar - skurdžių, proto bei sąžinės nepraradusių žmonių skausmas? Lietuviai net miestų, be kelių Kauno tarpukario statinių, statę nėra, bet pilypukai ne tik lyginasi su Rusija - niekina ją smile

Al.       2020-09-17 12:04

Politologai vertina atskiras partijų programų sritis - geros jos ar blogos. O tada belieka susumuoti - ko daugiau, privalumų ar trūkumų ? Bet jei imtų jų pažiūrų (ir veiksmų) visumą ir lygintų ją su kitom mus jau žinomom ,,visumom”, tada, tikiuosi, pamatytų tikrąjį vaizdą. Tačiau net ir tų mums žinomų ,,visumų” mūsų politologai neįvardija. Visuomenės tvirkinimas ir iškrypimų skatinimas nuo kuo jaunesnio amžiaus, vaikų atėmimas iš šeimos ir atidavimas valstybei arba, jos vardu, ištvirkėliams, abortų skatinimas, šeimos naikinimas, senių priežiūros pakeitimas jų nužudymu, tautų naikinimas, žodžio ir kitų pagrindinių laisvių naikinimas, jas pakeičiant ištvirkavimo prievole - visa tai sudaro vieningą politinę programą. Ir kieno ši šėtoniška programa ? Visi suprantam, kad komunistų, kad ir kokiais naujais pavadinimais jie besidangstytų. Mūsų politologai, deja, nedrįsta pateikti jų programos visumos, nes tada tektų pripažinti, kad mūsų pagrindinės partijos ir visa valdžios nomenklatūra tarnauja šitam satanistiniam planui. Žinoma, daugelis jų neprisipažįsta, kad palaiko visą tą komunosatanistinės programos paketą. Bet jei norėsim matyti tiesą, turėsim pripažinti, kad jei jie palaiko bent vieną šios programos punktą, tai iš tikro palaiko visą paketą. Nes ,,jei meluoji, tai ir vagi, ir jei vagi, tai ir žudai”. Šita komunosatanistų programa kėsinasi į pačią civilizacijos šerdį - Dorovinį įstatymą ir Sąžinės laisvę. Ir vadinti šituos civilizacijos priešus liberalais reiškia padėti jiems apsimesti laisvės gynėjais. Kai tuo tarpu jie yra laisvės priešai. Nes Laisvės pagrindas - Sąžinės laisvė. Be jos žmogus papuola į fiziologinių refleksų nelaisvę, o per tai - į juos valdančių manipuliatorių vergiją.

G.P.       2020-09-17 11:47

Nieko naujo. Taip vadinami konservatoriai yra pati niekingiausia Lietuvos partija - jie net neturi drąsos nemeluodami pristatyti savo įsitikinimus.

Šiaip jau       2020-09-17 11:11

tai nei programa, nei konservatyvizmas, nei liberalizmas. Tai natūralus kiaulių potraukis prie lovio.

Life News, Binary       2020-09-17 9:55

JAV prisijungė prie Vatikano pasmerkdama JT rezoliuciją, skatinančią abortus, kaip „sveikatos priežiūrą“. Tiek Jungtinių Valstijų, tiek Vatikano atstovai JT kritikavo „seksualinės ir reprodukcinės sveikatos bei reprodukcinių teisių“ propagavimo kalbos įtraukimą į „Išsamų ir koordinuotą atsaką į COVID- Neseniai JT priėmė 19 pandemijos rezoliuciją.
https://www.lifenews.com/2020/09/16/un-passes-coronavirus-resolution-promoting-abortion-as-health-care-worldwide/?inf_contact_key=874d91ff52bb25ffb62ac60224f58f2fb7af0999dac2af6212784c39e05d2aef
Australams gresia teisinis persekiojimas už biologinių lyčių gynimą. Akivaizdu, kad kalbėti apie sekso teisių realumą nebegalima laikyti savaime suprantamu dalyku. Žodžio laisvei, tiesos kalbai gresia pavojus, nes drąsūs aktyvistai bando įtvirtinti mokslo ir realybės jausmus ir ideologiją, šališkus antidiskriminacinius įstatymus.

Australijos senatorius ir „Canberra“ radijo diktorius yra naujausi taikiniai. Diskusijos dėl tokių pretenzijų teisėtumo diskutuojamos viešosiose erdvėse.
https://www.binary.org.au/free_speech_threatened_by_poorly_constructed_laws?inf_contact_key=d6a0cd5ba009f3f645d08623c716ec8116358d5485884e2f31e6019a0d26c8b0

Vaclovas       2020-09-17 9:22

Čia irgi pasakaitės. Ištikro, tai net liberalai teisesni, nors jų neremiu. Konservatoriai prigimtimi yra baltaraiščiai. Privilegijos baltam žmogui, t.y., pardavusiam sielą, o ne “černiui”. “Purviui” nuo jų skiriamas tik vargas ar net išnaikinimas. Bet jau nevisada jiems klojasi. Tikri didikai ir bajorai jau seniai visuomeniškumo pusėje. Tik nukvakę, o dar dažniau prasimanyti bajorai, žaidžia dangaus liaudį, šviesiuosius. Kaip man žinomi, tik neseniai susikūrę herbą smile O jau kokiais pūstais žandais! Žino, kur “čigonas”, kur “rumunas”, jų niekame neapgausi.


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Nėštumo nutraukimas įtarus vaisiaus ligą ar neįgalumą prieštarauja Lenkijos Konstitucijai

Lietuvos vyskupų konferencijos informacinis pranešimas apie Popiežiaus išsakytas mintis filme „Francesco“

Vygantas Malinauskas. Bažnyčios mokymas nėra asmeninė Popiežiaus nuosavybė

Algimantas Rusteika. Sekmadienį laukia rinkimai be tikrų pasirinkimų

Justas Mundeikis. Magiškas švietimo finansavimas 2021 m. biudžete

Ramūnas Aušrotas. LRT iškraipė tekstą – popiežius Pranciškus pasakė: „Jie turi teisę būti šeimos dalimi“

Giedrė Barčkutė. Ar konservatoriams pavyks laimėti katalikų rinkėjų balsus?

Vytautas Radžvilas. Netikėjimo kaina: juk ir mes tai galėtume

Romas Lazutka. Nebus gerovės, kol vieni kitus laikysime kvailiais (apie 13 pensiją ir ne tik)

Audrius Bačiulis. Naujienos iš Karabacho fronto

JT piktnaudžiavimas žmogaus teisėmis (I)

Vytautas Sinica. Švedija: multikultūralizmo grimasos

Algimantas Rusteika. Didvyriai ir nesuprasti genijai opozicijoje, o niekšai, kvailiai – valdžioje

Agnė Širinskienė. Kas būna, kai prišneki apie svainio partiją

Popiežius Pranciškus apie neoliberalizmą

Algimantas Rusteika. Didvyriai ir nesuprasti genijai opozicijoje, o niekšai ir kvailiai – valdžioje

Švedija keičia kursą – jungiasi prie rytų europiečių: policija prabilo apie „grėsmę sistemai“, griežtinti įstatymus reikalauja net buvęs ABBA narys

Eidamas 101-uosius metus mirė partizanas Jonas Svilainis-Liūtas

Liudvikas Jakimavičius. Papolitikuokim

Tikėjimo mokymo kongregacija: Tikintieji turi žinoti – ant kortos statoma moralinės tvarkos esmė, susijusi su visapusiška žmogaus gerove

Geroji Naujiena: būti Jo

Andrius Martinkus. 1/10, arba Mintys po rinkimų

Nacionalinis susivienijimas: dėl kandidatų parėmimo antrajame Seimo rinkimų ture

Vytautas Radžvilas. Apie valdomą ir tikrąjį antisistemiškumą

Algimantas Rusteika. Praradom balsą

Agnė Širinskienė. #MeloKojosTrumpos

Andrius Švarplys. Apie rinkimų rezultatus trumpai

Audrius Bačiulis. Geras švogeris ir už giminę geresnis

Vytautas Sinica. Apie neva politizuotą Genocido ir rezistencijos tyrimų centro darbą

Andrius Švarplys. Žlunga kitas didelis mitas: kad islamas nekelia didelių problemų

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.