Andrius Navickas. Lietuvos Sąrašas – pilietiškumo partizanai

Tiesos.lt redakcija   2015 m. vasario 27 d. 23:42

74     

    

Andrius Navickas. Lietuvos Sąrašas – pilietiškumo partizanai

Ne tik Vilniui, bet ir visai Lietuvai labai reikia permainų. Suprantu, kad tai nuvalkiota frazė, nes visi (net ir tie, kurie labai prisidėjo, kad gyventume būtent taip, kaip gyvename) šiandien skelbia apie permainų būtinybę, Tačiau tiesa ta, kad šiandien turime gerokai aprūgusią visuomenės „grietinėlę“ ir ji yra užkonservavusi įvairiomis prasmėmis neteisingą būvį, kai žmonių balsas sprendžiant bendruosius reikalus priimamas kaip uodų zyzimas – erzina, bet yra išrasta įvairiausių priemonių, kaip jį nutildyti. Įsitikinome, jog visai nesvarbu, kokį prieskonį turi „politinė grietinėlė“ –konservatyvų, liberalų, socialdemokratinį ar kitokį. Esmė ta, kad yra „chebra“, kuri įgyvendina savo interesus ir tarnauja pinigams.

Tikrai sutinku, kad toje „chebroje“ yra visai simpatiškų žmonių, yra net tokių, kuriems širdį skauda dėl žmonių nelaimių, tačiau jie tvarkosi pagal „chebros dėsnius“, kurie skelbia, kad pinigai visada svarbiau už žmones.

Manęs tokia situacija netenkina. Prisipažįstu, labai norisi paprasčiausiai peržegnoti politinį gyvenimą ir nebežiūrėti jo pusėn. Kita vertus, suprantu ir pokario partizanus, kurie turėjo labai nedaug vilties, bet kovojo prieš vergystę, nes paprasčiausiai norėjo išlikti žmonėmis.

Nenoriu pasakyti, kad Lietuvos Sąrašas yra tobuli „geriečiai“, kurie pakilo į kovą prieš supuvusią sistemą. Aš į juos veikiau žiūriu kaip į pilietiškumo partizanus, kurie, logiškai mąstant, neturi perspektyvų. Bet todėl, jog jie nepasiduoda, meta iššūkį, keičia pasaulį, aš neturiu moralinės teisės jų nepalaikyti.

Mano galva, šiandien turime klausti ne apie tai – ar jiems pavyks? Šiandien turime klausti savęs – ar dar turime drąsos plaukti prieš vyraujančią politikos srovę. Kiekvienas turime apsispręsti tardamasis su savo sąžine.

Jei Vilniuje balsuočiau ne už Lietuvos Sąrašą, nors tikrai ir kituose sąrašuose yra ne vienas padorus ir patikimas politikas, jausčiausi, jog pasidaviau, praradau viltį. Aš vis dar tikiu, kad įmanomos tikros permainos, kurios prasideda ne nuo revoliucijų, bet nuo nedidelių žingsnių teisinga kryptimi, tirpdant baimę ir neteisybę. Tad uždekime savo apsisprendimų žvakes ir kažkas tikrai pradės keistis.

Andrius Navickas
Bernardinai.lt redaktorius

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Trupmenas >> kuris tikras       2015-02-14 20:31

Pats ilgiausias yra Lietuvos padugnių sąrašas, kuriame yra gana aukštai ir tavo pavardė.

kuris tikras?       2015-02-11 19:37

“Lietuvos sąrašas” ar “Lietuvos sorošas”?

neturėkite iliuzijų       2015-02-11 8:36

gal Garliava dar nieko nepamokino?
teisėsaugos čekistai už teisingą žodį gali ir nužudyti ar kitokių teisminių nuobaudų griebtis.
jie gi stalinistai - stengiasi sunaikinti TIESĄ ir ŠVIESĄ
kad komunisto pensininko neliečia - nieko nuostabaus. partija saugo nuo čekistų.

Al.-Andriui Navickui       2015-02-11 1:29

Galima būtų tuos IP rodyti, jei žmonės žinotų, kad jų neterorizuos čekistai. Kitaip, gali tiesiog sumažėti komentarų. Bernardinams irgi praverstų permainos - toks gudrus užsiregistravimas, kad užsiregistruoti komentavimui kažkodėl neįmanoma. Būtų gerai, kad Bernardinai neslėptų nuo tautos šliaužiančio sodomitų perversmo.

Vilinda       2015-02-11 1:26

Puikus rasinelis,pagarba autoriui! O as tikiu,kad mastanciu zmoniu daugeja ir niekada- nesakyk-niekada.LRT-geda,bet kieno vezime sedi,to ir giesme giedi.Juk ir Jakelaitis vercia kaili,vienaip dirbo piedrytyje,o dabar vel kitaip dirba LRT.

pensininkas       2015-02-11 1:18

Visur ir į DELFI rašau su savo IP ir niekur nesislapstau. “dėl IP” ne mano laiškas.

gali atimti pensiją ir ne tik       2015-02-11 0:36

esu stipriai nukentėjęs, kai parašiau į delfi komentarą, kad Klaipėdoje rusiukai daug netvarkos padaro. Kažkokiam klerkui iš TM ar VRM tas labai nepatiko ir jau surado kaip nubausti per teismą.

Diedukas>Hmm       2015-02-11 0:31

Hmm     2015-02-10 23:15


Vladas Maželis ir atrodo kaip maželis.

Tiksliau būtų “niekšelis”...

to dėl IP       2015-02-11 0:30

O kodėl tu į tą Delfi rašai? Ir ko taip bijai savo IP, jei rašai tai ką galvoji. Ar tik pasislėpus , užsimaskavus teisybę po devyniom kaldrom belikę tyliai kuždėti? jei iš tikro esi pensininkas, tai kaip ir nebeturėtum ką prarasti. Pensijos juk neatims. Drąsinkis, žmogau.

dėl IP       2015-02-11 0:13

beveik į visus portalus galima rašyti komentarus su kitais IP - per Tor sistemą.
Į delfį, deja, - ne.
Net nežinau kaip paslėpti savo IP rašant į delfi - lyg tai viską išbandžiau. Gal kas žino?

pensininkas dėl IP       2015-02-10 23:23

Anokia čia problema su IP numeriais? Kaip senas ir patyręs galiu pasakyti, kad visi, kas tik nori, galit parašyti ne tik savo IP, bet ir vardą, pavardę, tėvo vardą ir motinos mergautinę pavardę. Kas draudžia?
Irgi galiu pasakyti, kad IP nieko neparodo. Be jokio vargo vienas žmogus gali rašyti keliais IP adresais.
Ne IP svarbu, o kad turėtų žmogus ką pasakyt, kad mintis būtų.

Hmm       2015-02-10 23:15

Vladas Maželis ir atrodo kaip maželis. Apie kokį radikalizmą čia kalbate? Kas gali būti radikaliau už Zuoko avantiūrizmą su lėktuvais, Gugenheimais ir milijardinėmis skolomis? Kas gali būti radikaliau už liberalų “laisvos rinkos” fundamentalizmą? Kas radikaliau už konservatorių bukumą?

>pritariu gerb.Navickui        2015-02-10 22:31

a tau,bachūras,iki pilnos laimes trūkst tik IP parodymo?kazkokis nedatrenkts fetišists

to ha ha       2015-02-10 22:11

tik iškrypėlis visur kur ieško užpakalinių dalykų,pardon t.b.“sexualizmų”

Ramūnas       2015-02-10 21:22

Mano nuomone, be idealizmo negali būti ir teisingos politikos, nes politika neturinti dvasinės idėjos įgyvendinimo, kurios dėka pagerėtų visuomeninė dvasinė sveikata, veda į niekur ir laipsnišką nužmogėjimą. Būtent tokią politiką be jokios dvasinės idėjos įgyvendinimo siekimo yra visose ES valstybėse su atitinkamais rezultatais: religijos ir tautiškumo atmetimas, šeimos ir santuokos institucijų laipsniškas griovimas. Taigi, visuomenė eina laipsniško nužmogėjimo keliu.

pritariu gerb.Navickui       2015-02-10 18:21

Tiesos portalui reikia permainų.Prašome rodyti komentatorių internetinį adresą!

Povilas       2015-02-10 16:14

Juozapai, gražias čia auklėjimo valandėles vedi (jų kalba - politinformacijas smile ).
Net pavydžiu pačiam energijos.
Turiu kiek kitokią nomonę dėl Lietuvos sąrašo, bet slapčia tikiuosi, kad gal apsiriksiu.
Todėl palaikysiu, nes mūsų rinkimuoase rinktis dažnai nebūna iš ko.

Ar Navickas nesuklydo rašydamas?       2015-02-10 13:58

Gal oportunistiškumo partizanai?

Andrius Navickas       2015-02-10 12:38

Ne tik Vilniui,bet ir Tiesos judejidekimemui reikia permainu.Pradekime rodyti komentatoriu internetinius adresus!

Nesuprantu       2015-02-9 0:02

ko vis pešaties.Kiekvienas turi ir gerumo ir bjaurumo.Tai kai vienas būnat pasiutime, kitas būkit švelnus,paskui pasikeiskit,tai išsikrausit ir nesusipyksit:).

Trupmenas to ha ha       2015-02-8 21:34

Ką čia nusišneki, arkliagalvi. Aš labai myliu lezbietes. Jos tokios nepermatamos, žavios neįmintos mįslės. leisčiausi net matrioškos juoduoju diržu periamas. O, saldybiu saldybė. Juk ir tu to geidi, prisipažink, arkliagalvi.

ha ha        2015-02-8 21:23

taip ir maniau, kad Juozapu pasivadinęs rusų laukia..
o štai Trupmenas aiškiai vyrų mylėtojas, ba moterų neapkenčia…

Al.       2015-02-8 16:47

Ponas Navicki, kodėl šio savo rašinio neįdedat į savo redaguojamus Bernardinus ?

Gintautas Trupmenui       2015-02-8 16:41

Bernardinai- ne Lietuvos Rytas ar Delfi. Andrius Navickas,Bernardinų redaktorius.Būtų gražu, jei šis straipsnis pasirodytų ir Bernardinuose.

Viskas susimaišę       2015-02-8 15:46

O pas Navicką dirba toks tolerancijos partizanas Pyslius.

Trupmenas Gintautui       2015-02-8 12:01

O kodėl turėtų būti, jei A. Navickas rašo į Tiesos.lt?
Gal dar, gutruti, tau kyla klausimų, o kodėl vieno ar kito aktualaus straipsnio, kuris skelbiamas šiame portale nėra Delfyje ar Liettrydyje.
Ne ten obuolių ieškai.

Gintautas       2015-02-8 10:22

Kodėl šio straipsnio nėra pačiuose ,,Bernardinuose”?

Palinkėjimai LS       2015-02-8 2:06

Tegu visi dangaus Angelai ir šventieji Jus globoja.
Tegu tik geros valios ir tyros sielos žmonės Jus laimina ir remia.
Tegu TIESA ir ŠVIESA Jūsų žingsnius telydi.
To parašome Dievo per mūsų Jėzų Kristų.
Amen.

Trupmenas       2015-02-8 1:03

Tarp matrioškos skeryčiojimosi “Rusija teroristė, mūsų eilė ateina, mes nebijom” ir visiško chaoso ir panikos Lietuvos vidaus reikaluose (Švėkšnyne, aukštų politbomzų ir kagebistų ir teisėsaugininkų dangstymo) yra tiesioginė koreliacija.
Klausimas kitas - kam reikalingi matrioškai tie reitingai, kai pagal Konstituciją ji nebegali pretenduoti trečiai kadencijai?
Ir atsakymas tiesiog padėtas ant delno. Putleris, atbuvęs dvi pirmąsias kadencijas, kyštelėjo simuliakrą Medvedevą, o realiai pats vadovavo Rosiejai iki vėl buvo perrinktas.
Matrioška juk pati nieko nesugalvoja, tik kopijuoją savo GRU kolegą ir jo diegiamą “demokratiją”.

Norvegai sus savo       2015-02-7 22:14

atiminėjimais primena “žmones futliare”.Kad tik kas neatsitikų...Ir atsitiko Breivikas….Tikėjimo ,Vilties ir Meilės niekas neatstos.Jokie sukonstruoti soc.eksperimentai…Lietuvai bando juos mėgdžioti.Apgailėtina.

Juozapas       2015-02-7 22:08

Nedidukas Post Scriptum:
Vis dėlto, viena Ponios Matrioškos pasakyta šiandieninė tezė mane nuteikia viltingai:
:
“D. Grybauskaitė: -Po Ukrainos būsime mes!”
:
Na pagaliau.
Ačiū D-vui!
Mislijau, kad nebesulauksiu.
Bet matyt Ponios leibgvardija geriau informuota.
vienžo, aš supratau taip:
:
Po Janukovičiaus vagių ir banditų mafijos atėjo eilė Maidanui ir… lietuviškiems banditams sėdintiems valdžioje.
.
Pagaliau!
:
Aleliuja!

Lietuva,Latvija,.Estija,       2015-02-7 22:01

Ukraina,Lenkija,.Moldova,Gruzija gal galėtų įkurti neformalią Ukrainos palaikymo sąjungą.Į ES ir NATO jos nenori priimti.Į ES neverta stoti,į NATO verta.

Juozapas---Liepai       2015-02-7 21:50

Sveika, miela.
Mmmmtaip.
Nuobodoka.
Šiam vakarui kažkoks nupiepęs agentėlis pas mus priskirtas.
Nykuma.
Ans dabar pamatė, kad Po straipsniu apie utėlėtą skverną pradėjo nepalankūs matrioškei komentarai plisti, tad pasikaustė kanopas ir ten nušuoliavo.
Iššiepė dantis kaip koks Fernandelis ir žvengia “y ha ha- matrioškė nekalta. paulauckas kaltas”
Vienžo, įprastinė priedangos tryda.
Agentėlis dengia savo Šefę plūsdamas atitarnavusį nusmurgėlį.
Kas šiuo metu yra tas Tvorutis?
Gi politinis nulis.
Įdomu ką į kokius postus pastaraisiais metais paskyrė kažkoks pašvinkęs politinis lavonėlis?
Mano žiniomis, pastaraisiais metais (mažne jau septinti meteliai) į visus reikšmingus postus savo kadrus diegia, skiria ir dengia Ponia Matrioškė.
O tas paulauckinis kas jis?
Viktcaro batraištis.
Išsivadėjęs kvasas.
Tik mulkis gali kalbėti kad kažkoks polit nulis kažką gali didelio nuveikti.
O va matrioškės darbelių -čia ohoho kiek pridirbta.
Vienžo, po pastarųjų Švėkšnos globnamio įvykių, po Matrioškės kuruojamo URM fiasko norvegistane -Poniai padai svyla ir kitelis rūksta.
Negerai - grinapusė pasiuntė savo pusgalvius į komentarų skiltis, nes “brangūslietuvosžmonės” pradeda negražiai apie Reitingų karaliūnę šnekėti.
Labai negražiai pradeda kalbėti.
Panika rūmuose.
Na, todėl šiandien Matrioška sklaidėsi miunchenuose -vėl plėšėsi kitelį nuo krūtinės, vėl klykė “ruūūūsaipuolaaaa!”
Aha, puola.
Bet mūsų tikrai nepuls - mes ir taip rusų agentūros užvaldyti.
Nuo seimo plintusų iki pat muravjovkos Sosto.

Kremlių galima       2015-02-7 21:32

nugalėti meile?Pasakyti,mes jus mylim.Ką myli,iš to ir reikalauji.

Liepa-Juozapui       2015-02-7 21:31

Labą vakarą.Kažko nuobodžiaujat.//Kontora prastai stengiasi,sutinku.Bet supraskit,kad daugiau jiem neišeina.//Panašu,kad niekaip negalim ištrūkt iš praeito amžiaus penkto dešimtmečio,kai didžioji dalis skendėjo baimėj ir laukė,kas bus,patriotai išėjo į miškus,pogrindį ar tapo kovotojų rėmėjais,o susnų gauja aktyviai papildė bolševikų gretas.//Štai su pastaraisiais"kadrais"dabar ir turim reikalą.//Partizanai atpažindavo “lietuviškus"stribus iš triaukščių matų.//Tokius pačius patamsius bei purvą tebetransliuoja stribų palikuonys-melas,žeminimas,juodinimas,kompromitacija -kgb arkliukas.//

skaitytojas-tovariščiui       2015-02-7 21:19

“spiečių“tiesos.lt duzgia nevienas,nejau nematai?nieko nepadarysi tokie gamtos motulės desniai

nežinomi Viešpaties keliai       2015-02-7 19:36

parašyta: palikite kerštą man

J---gb "smailiui"       2015-02-7 19:30

Cha, “pamaldusis” saugumietis!
klausyk, “motinai teresiau”, ar jūs ten, tavo chebra, kuomet vaikučius mečiuko fazanyne prievartaujate - ar meldžiatės prieš ar po vaiko išprievartavimo?
Kai D. Kedį žudėte, kai K. Čilinską ar B. Lubį galabinote - ką kalbėjote “Tėve mūsų” ar “sveika Marija”?
Mandig ne?
Matai -tu sielų žinovas, pasirodo.
Žinai ko reikia Juozpao sielai.
Gal tuo pačiu paporintum ko reikia jūsų, saugumiečių nužudyto V.Pociūno sielai?
Kuliniesi?
Na gerai, padėsiu -Tiesos. Teisingo Atpildo jums svoločiams.

patinka Juozapas :)       2015-02-7 19:13

Apšviesk Šv.Dvasia nabago Juozapo sielą - jis dar klaidžioja patamsiais, bet jo siela ilgisi meilės ir šviesos smile

Juozapas--- manipuliatoriui       2015-02-7 19:05

Oi, oi, oi - vyskupą gebiste prisiminei.
Ir kokiu gi tikslu, a?
Juk nek artą jums kontoros cucikams esu sakęs - nesileisiu su jumis į “diskusijas”. Diskutuoti aš galiu ir mėgstu, bet tik su normaliais žmonėmis.
Gebistai diskutavimą suvokia kaip oponento silpnumą.
Ar aš galiu tave įtikinti argumentais?
Ne.
Nes tau argumentų nereikia.
Tau reikia tiesiog kabinti vermišelius, klaidinti, manipuliuoti.
todėl kalbant su jūsiškių paderme tikrai nebus jokio altruizmo ir gražių manierų.
Nesileisk į kalbas, siūsk saugumietį ant “trijų raidžių” -toks seno antisoviečiko V. Bukovskio patarimas.
Blogis blogiui nelygus.
Vieną blogį galima įveikti gerumu.
Kitą tik kulka į kaktą.
Ar įmanoma geruoju įkalbėti putlerio koloradus Donbase?
Tikrai ne.
rusobanditus veikia tik vienas argumentas - 6, 72 į kaktą.
Geras niekšas yra tik miręs niekšas.
Vat, suklygusius, taip tokius galima perauklėti geru pavyzdžiu.
Tyčia kenkiančių niekšų, niekšybes darančių už pinigus -tokių neperaukėsi.
Tik utilizuoti.
Geriausiu atveju sodinti į kalėjimą.
Viskas.
Galų gale, (net ne tau saugumieti rašau) verta paskaityti dr.L. Palmaičio komentarus.
Letas yra puikiai išaiškinęs šimtmečiais klaidingai interpretuotą dogmą apie “kito skruosto atsukimą).
Kristus niekada nekvietė nusileisti blogiui.
Krikščionio pareiga visada blogiui priešintis.
Grįžtant prie komentaro pradžios, pakartosiu - tai kad rašau tau, nereiškia kad tau ir rašau.
Tu padrumstei vandenį, aš tas drumzles nukošiu.
Dėl galimai naujų skaitytojų ir tik dabar parašiau.
O tu man nulis.
Neįdomus.
Tris žingsnius į priekį žinau ką parašysi.
Jus ten kontoroje prastai ruošia.
O ir kadrai jūsiškių -vieni nevykėliai.

vysk. Matulaitis tikrai buvo šventas       2015-02-7 18:33

Įveik blogį gerumu - nepasiekiama viršūnė “spiečiaus” tovariščiams

Juozapas--- demagogui       2015-02-7 18:29

Mielai patvirtinu:
Žudyti PROPAGANDĄ, t.y. Melą, Demagogiją, Manipuliacijas- žudyti šiuos reiškinius yra neapsakomas Gėris.
O tau stribo anūke -meluoti yra didžiausias malonumas.
Užjaučiu.
Esi tikras ligonis - tenkini lytinę aistrą meluodamas?

Juozapo gėris - žudyti       2015-02-7 18:23

tikras tovariščius Juozapas - žudyti jam gėris. arba skųstis į teismą kaip jo kolegei Betai smile

Juozapas---kontoros rūpintojėliui       2015-02-7 18:17

Visada smagu tamstelę “pradžiuginti” (tik nepasigerk iš laimės).
Tai va, matyt taip ir gyvensim - į partiją nelysim, lai gyvuoja.
O va čia, interneto pievose pasistengsime priguldyti kuo daugiau tiek vietinio, tiek putlerinio, tiek ir globalistų NPT režimų bobikų lavonų.
Juk žudyti propagandonus yra tikrasis gėris.

aišku, ačiū, nuraminote :)       2015-02-7 18:00

o jau buvau išsigandęs - kai tokie visažiniukai, agresyvūs, pilni pykčio - kaip Juozapas ar jo “chebra” ateitų į LS - būtų dar vienas politinis lavonas Lietuvos politinių partijų kapinyne.

Juozapas---pigiam provokatoriui       2015-02-7 17:56

Ne, mielasi pugisis - “Juozapas” nėra formalus LS narys.
Ne, nei komenntarų personažo “Juozapo” nei šį personažą kuriančio autoriaus nėra LS nei partiniuose nei rinkimų sąrašuose.
Kodėl?
Todėl kad iš raidės “L”.
Taip, man labai artimos LS partijos nuostatos, taip šiuo metu jas priimu kaip savas.
Ir ginu kaip savas.
“Juozapo” autorius neturi ir nekelia sau tikslų  “eiti į valdžią”.
Nepuoselėju tokių ambicijų.
Man pakankamai įdomu užsiiminėti tai kuo užsiimu. Tuo kuo užsiima ir mano kolegos neformaliame “spiečiaus” komentatorių klube,
(kuriame deja, nuliūdinsiu -nėra jokio lyderio, nėra “vado”.)
Aš ir mano kolegos savanoriškai vykdome visuomenės derunkelizacijos projektą.
Skatiname žmones galvoti, ugdytis kritinį mastymą augintis imunitetą propagandai.
Darbo čia daug ir galo dar nematyti.
Spiečiui politikos pakanka ir čia.
Tiesiogiai daryti politiką lai eina tie kas tam turi geresnių gabumų.
Kiekvienam savo.
Štai, tavo darbas yra palaikyti režimo doktriną, dėti pastangas laikant žmones tamsoje.
Stenkis, už tai gauni algą.
Aš ir mano kolegos tokius kaip tu lukštename ir statome į vietą nemokamai.
Koks mums iš to interesas?
Tavo vergiškam razumėliui šito, deja nesuvokti…

infiltracija pavyko?       2015-02-7 17:37

“spiečiaus” lyderis Juozapas jau LS sąraše?

Marija to to       2015-02-7 17:30

Pagrindžiu savo teiginį, kad ne kiekvienas viešas žmogus dabar drįsta pasakyti savo nuomonę politiniais klausimais.
Gal esate girdėję, už kokią politinę jėgą rinkimuose žada balsuoti žinomi lietuvių menininkai, mokslininkai, redaktoriai, žurnalistai? Pvz., Oskaras Koršunovas, Šarūnas Bartas, Aidas Marčėnas, Antanas Jonynas, Rolandas Kazlas, VU, VDU, VGTU rektoriai, Valatka, Tomkus, Garbačiauskaitė....
Jei rasite panašių jų pareiškimų, kaip Andriaus Navicko, įmeskite nuorodą. Ačiū.

Juozapas---Valdui       2015-02-7 16:59

Taip. Baimė.
Arba abejingumas.
Baimė ateina iš tamsumo, iš bukumo ateina.
Abejingumas ateina iš tinginystės.
Tad baimė ir abejingumas nėra generalinės giluminės priežastys.
Šaknys yra tamsuoliškume ir tinginystėje.
O šios ydos lenda iš gyvuliškos DNR dalies prigimties pusės.
Laukinis neomarksistinis liberalizmas už kurio ideologijos tūno   ne kas kitas kaip vergų-vartotojų visuomenės (lagerio) kūrimas.
Vartotojas, malonumų vergas ir yra vergas.
Ir tokio vergo galvosena yra vergo galvosena.
Žmogus pamynęs D-vo įstatymus, pasišovęs savarankiškai, be D-vo, susikurti pats sau rojų žemėje įgalus kurti tik vergų lagerį.
Nes be D-vo įstatymų žmogus negali būti laivas.
Tik pripažindamas mūsų Viešpaties nekvestionuojamą Įstatymą žmogus tampa pajėgus naudotis Tėvo suteikta dovana- Laisve.
Laisvė “be dievo” yra tik kitoniškas vergo antkaklis. Tai kvailio iliuzija.
Nes kvailys yra kvailas todėl, kad D-vo valią matuoja sau įprastu matu -D-vo valią vergas idiotas suvokia kaip vergvaldžio bizūną ant nugaros odos.
Bet gi dangiškojo Tėvo valia ateina iš Meilės, o ne iš godumo.
Bet ar gali nevėkšla suvokti tokį rasi akivaizdų skirtumą?
Nevėkšlos, liurbiai, tinginai, apsiblausėliai, liumpenai ir lengvatikai, neišprusę tamsuolai - tai šie į bažnyčias sekmadienais vaikštantys bet nieko ten būdami nesuvokiantys tuščiaviduriai kevalai ir yra visuomenės nelaimė.
Sielų tinginystė ir protų tamsumas - štai dvi pagrindinės mūsų krašto nelaimės.
Gudruolai prie lovio yra tik pasekmė.
Jei kabikas nekabotų, tai tupikas netupėtų.

VALDAS-JUOZAPUI       2015-02-7 16:34

Nesigincysiu su JUSU argumentais….bet manau,kad viso sito negana.NIEKAD nesakiau,kad visi sisteminiai yra blogis.Akivaizdziai matosi,kokia baime tvyro Lietuvoj,baime ESAMAM REZIMUI…nuo POLITIKO kuriam tikrai rupi LIETUVOS likimas[nesvarbu kur jis butu pozicijoj ar opozic.] iki eilinio piliecio.GAL tai yra didziausia problema…Jei neklystu gerb. D. KUOLYS yra apie tai kalbejes.

Juozapas       2015-02-7 16:05

“-Gal jums dar duoti ir raktą nuo buto kur sudėti pinigai?”
Ne mano mielas saugumieti -“dudki”.
Ši diskusija yra vieša ir aš tau nesakysiu tų dalykų kaip jūsiškius ravėsim ir kuriuos kada ravėsim kai rasime.
Pirma ravėsim, po to pranešime.
Netinka?
Užuojauta, apgailestauju -pagalvės po užpakaliu nepakišime.
Nelįskite- nereikės guzų laižytis.

to Juozapas        2015-02-7 15:47

prasom savo teiginius pagristi, nes pagarsesit kaip niektauska demagogas.

to Marija        2015-02-7 15:45

prasom savo teiginius pavyzdziais pagristi. Antraip pagarsesit kaip niektauska.

Tomas       2015-02-7 15:33

Lietuvos sąrašui reikia kuo daugiau sąjungininkų. Drąsos kelio klaida buvo sektantiškas uždarumas ir įtarumas. Kovojo su visais, dorojo visus sąjungininkus, paskui dorojo savus, kol liko viena teta su Varkala.
Matosi, kad Lietuvos sąrašas eina kitu keliu. Sėkmės jam.

Juozapas--- valdui       2015-02-7 15:29

Tamsta įdomia linkme pasukote diskusiją.
Jūsų pastebėjimai gana teisingi, visgi norėčiau kiek patikslinti.
Matote, net ne tiek svarbu burti “protesto” judėjimą.
Nepatenkinta esama padėtimi ir taip didžioji dalis visuomenės.
Tik tas protestas yra pasyvus.
Vadinasi, problema yra ne kiekybėje, o kokybiniuose dalykuose.
Reikalinga jėga kuri mokytų žmones, piliečius protestuoti ne tik aktyviai bet ir ...efektyviai.
Mokyti visuomenę taikaus bet ryžtingo pilietinio nepaklusnumo, pasipriešinimo akcijų vykdymo abėcėlės.
Mokyti piliečius veikti sąmoningai, t.y. per suvokimą.
Suvokiant loginius ryšius tarp priežasčių ir pasekmių. Mokyti piliečius kritiškai mąstyti, kritiškai vertinti politinius procesus.
Skatinti žmones savišvietai.
Tai vienas aspektas.
Antras aspektas- burti žmones valstybės kaip savo namų kūrybai.
Kuomet visuomenė suvoks, kad ne nuo valdžios priklauso kokioje šalyje gyvename, o nuo mūsų visų -tuomet ateis permainos.
Jeigu skatote šį komentarą, gerb. Valdai, tiesiog matau Jūsų veide ironišką šypsnį.
Suprantu.
Lig šiol jūms teko daug kartų girdėti panašius išvedžiojimus iš sisteminių valdžiažmogių.
Tačiau yra skirtumas.
Anie gražiai čiulba tik dėl taip vadinamo “įmyžo”, pardon - įvaizdžio.
Pliauškia vien dėl makaronų kabinimo.
Nes jiems nerūpi tai kad patys netiki tuo ką sako.
Todėl, kad jie yra sisteminiai, todėl, kad jie yra prie lovio.
Lietuvos Sąrašo idėjos ateina ne iš valdžiažmgių kabinetų, t.y ne “iš viršaus”
Tai pilietinė iniciatyva iš apačių.
Čia esmė.
Dauguma LS programinių nuostatų yra atėję iš paprastų piliečių pasiūlymų, išplaukia iš realaus gyvenimo problematikos.
Čia kažkas nuogastauja - ar šis judėjimas neišsigims, ar jo neperims destruktyvios jėgos infiltruojant vidun trojos arklius.
Ne.
LS gerai pasimokė stebėdami DK krachą.
Šiuo atveju partijos užvaldymui sudėti saugikliai.
Pirma- tai stiprus partijos branduolio vertybinis stuburas.
Antra, infiltrantai jaeigu tokių bus aptikta paaiškės iškarto po rinkimų.
LS yra ryžtingai nusiteikę tokius persivertėlius jeigu tokių atsirastų šalinti lauk ir griežtai atsiriboti.
Nebus jokio šiukšlių šlavimo po kilimu.
Didžioji prieš tai pakilusių, o vėliau žlugusių pilietinių judėjimų klaida būdavo būtent, baimė aptikus vidines problemas tokias problemas viešinti.
Baimė prarasti reitingus.
Tokios baimės LS nėra, nes piliečių pasitikėjimas yra ta vertybė kuri yra svarbesnė nei baimė prarasti kažkokias mistines iliuzorines pozicijas.
Partijos gretų švarums yra vienas kertinių dalykų. Tai nepaliaujamas procesas kuris niekada negali būti baigtinis.
Kaip ir Valstybės kūrimas.
Tai kaip važiavimas dviračiu -kol judi pirmyn, tol išlaikai lygsvarą.
Sustoji -tenka nulipti arba griūti ant šono.
Kitų variantų tiesiog nėra.

 

valdas       2015-02-7 14:13

Lietuvoje gan sekmingai veikia SKALDYK IR VALDYK metodas.SISTEMINES partijos, teisesaugos ir VSD pagalba, neleidzia susikurti bent kiek rimtesniai vad. PROTESTO BALSU partijai ,ar bent judejimui.Tame ir yra priezastis,kad jau 25metus murkdomes LYBERSOTSDEMKUBILISTANO mesle…KITA vertus,sie judejimai turetu buti labiau VIENINGI…

vidas       2015-02-7 13:30

ir mes taip manome

Marija       2015-02-7 13:14

Ačiū Andriui Navickui. Ne kiekvienas viešas žmogus dabar drįsta pasakyti savo nuomonę politiniais klausimais.

>>Rekomendacijos        2015-02-7 12:42

“infiltratų galimai bus. Ir veinas iš jų - Bernardinų rašytojas, D.Puro draugas ir jo “Homo teisių stebėjimo instituto” perėmėjas Leonidas Donskis.

Rekomendacijos       2015-02-7 12:15

SĄRAŠAS bus ant tiek sveikas,ant kiek greitai sugebės identifikuoti ir pašalinti INFILTRATUS.
Tai problema Nr.1.
Reikia jau dabar sukurti metodiką ir iškart imtis darbo.Toje vietoje kompromisų neturi likti.
Kitu atveju -SEPSIS ir MIRTIS.

Už SĄRAŠĄ       2015-02-7 12:10

Už Viešumą.
Už Tiesą.
Blogiau nebus.

taip, mes ne vagys       2015-02-7 12:08

mes Lenino anūkai - ir viskas VSIO ZAKONNO
Gerai, kad inteligentų ir šviesuomenės nebereikia mokyti Sibiru, emigracija, antstoliais ir didelėmis šildymo kainomis - juos pažinsi iš kinkų drebėjimo, kaip sakė Kudirka.

Audra       2015-02-7 11:44

Linkiu sekmes LS partijai.Nujauciu,kad zodi vagys diskusijose reikia nevartoti.Juk partija pagrinde sudaro sviesuomene ir inteligentija.

ha ha        2015-02-7 11:17

“Tačiau tiesa ta, kad šiandien turime gerokai aprūgusią visuomenės „grietinėlę“ ir ji yra užkonservavusi įvairiomis prasmėmis neteisingą būvį, kai žmonių balsas sprendžiant bendruosius reikalus priimamas kaip uodų zyzimas – erzina, bet yra išrasta įvairiausių priemonių, kaip jį nutildyti”

Jooo.. tų “priemonių jus, gerbiama Tieso” redakcija, niekas geriau negali pamokyti kaip ponas A.Navickas. Tereikia įsivesti privalomą “čipsą”, anot Leto Palamičio, t.y. privalomą registraciją, kaip benadrdinai lt, kad nebegirdėtumėte erzinančio “uodų zyzimo” . smile

Pragmatikas       2015-02-7 11:12

Nelyginkime nelygiaverčių organizacijų: DK ir valinskininkai - akcijinės partijos, susibūrusios konkretiems rinkimams. Lietuvos sąrasas gyvuoja trečius metus. Nei Seimo, nei EP rinkimuose nedalyvavo. Savivaldos rinkimų kampanija - LS debiutas. Ir natūralus, nedirbtinis, mechaniškai kandidatai nekelti. Todėl verta balsuoti už natūraliai besiformuojančią pilietinę tiesos bangą

>>> canada        2015-02-7 11:03

tai šiaušk pas tą “pilietišką” žurnalistą į bernardinus. lt. Kaži ko čia knapsai?
smile

kad       2015-02-7 10:27

vien pilietiškumu, nesiremiant tautiniu pamatu, nieko nepadarysi.Tautinis pamatas-svarbiausia.Tėvai,seneliai turėjo stiprų moralinį,dvasinį pamatą perimtą iš savo tėėvų,senelių.Šeimoje augo septyni vaikai visi turėjo ir teises ir pareigas.Tėvam orumas,savigarba,sąžinė buvo svarbiausia:šalia augo valdiški dobilai,kukurūzai,bet tėvų vaikam buvo prisakyta,kad negalima nei šakelės dobilo ar gurguolės kukurūzų paimti,nes tai yra vagystė, kuri užtrauktų visai šeimai sarmatą.Žinau mamą,kuri tais dar laikais, pamačius pas vaiką pieštuką, kurio nepirko,klausė iš kur gavai.Vaikui pasakius kad rado,liepė nunešt ir padėt ten kur rado.Tai buvo auklėjimas orumo,savivertės erdvėje ir 6-7 vaikų šeimose ir per kartas neišaugo nei žuliko, nei vagies, nei bandito.Turim pamatą gerą reikia ant jo tvirtai stovėti.
Vyko kažkokie tolerancijos apdovanojimai kuriuose matės Navickas, Donskis tai gal ir Slušnys ar Pūras buvo?Tai ką kuriam jei gražus žodis ir aiškus"pakantumas"iškeistas į kažkokią“toleranciją“ir apdovanojimai vyksta.“Pakantumas” per daug aiškus?Pakantumas blogiui labiau pastebimas,žmonės supranta,kad negalimas.“Tolerancija”-sulieja blogį su gėriu lyg įsipaišai į ją ir blogis tampa nepastebimas ir po truputį visur prigyja kaip “nieko tokio”.Vienais metais buvo apdovanotas tuo prizu tas,kuris parašė šlykščius žodžius dainai,niekinančius žmogų,kurią dainavo skempai paaugliams,vėliau ta daina dėl nepasitenkinimo buvo gal ir nedainuojama.Bet ne autorius ir dainuojantys nesuprato ką jie sako paauglims ir kokią žalą jiems daro.Nepasitenkinimą išreiškė klausytojai.Bet tas sukūręs niekšingą dainą, kurios žodžiai ėjo iš jo sąmonės buvo apdovanotas tolerancijos pryzu.Tai jei čia bus taip ir toliau viskąs veliama ir maišoma gėris su blogiu-nieko nebus.Savotiškai pilietiškumas-aktyvumas buvo reiškiamas ir Simonko šaipantis iš Lietuvos didvyrių Dariaus ir Girėno,bet Tautai taip atnešė daug skausmo nes tai Tautiniai simboliai, mūsų didvyriai.Turit pasirinkt.Apvelto kelio žmonės nepriims. tik dar labiau bus įskaudinti.

Tikrai       2015-02-7 9:27

neturėkime iliuzijos, kad mums nepatinkantis pasaulis pasikeis staiga (išskyrus karą)ir be mūsų. Pasistenkime, duokime šansą pilietinei iniciatyvai, jie tikrai nesisteminiai. Tebus šviesiau.

pamoka LS       2015-02-7 9:06

tik niekada nesakykite teisybės: kad komunistai ir teisininkai Lietuvoje - tai didžiausi vagys.
Būkite politiškai korektiški, kaip konservatoriai - tada gausite trupinių nuo PONŲ stalo.

to>gal,gal       2015-02-7 8:54

Taip su Lietuvos Sąrašu bus kitaip. Buvo Valinskininkai, kur jie dabar, buvo DK dar ne aišku kur jie bus po ateinančių rinkimų į seimą - čia tik galim spėlioti, bus taip su Lietuvos Sąrašu jeigu jie pasiduos konsrvliberastinei įdeologijai. Bet dabar ne laikas spėlioti, o jau laikas galvoti ar mes norim permainų. Maždaug po 3 kovo sužinosime ar mes galvojom apie permainas, ar buvo nusispijaut į jas ir vėl lindom į tą patį šūdą.

Beta       2015-02-7 8:05

Lašas po lašo ir akmenį pratašo. smile smile smile

gal, gal...       2015-02-7 7:00

VISADA į patriotines partijas, judėjimus komunistai, kgbistai infiltruoja savus žmones ir jie sugriauna gražias idėjas iš vidaus.
Paskutinis pavyzdys - DK - net Venckienė dėl savo “bendražygių” neveiklumo ar piktybiškumo turėjo bėgti.
Manote, kad kitaip bus Lietuvos Sąrašu?

Vilpišius       2015-02-7 3:07

Ech, ech . . . neturiu nieko konkretaus “už” ar “prieš” - paprasčiausiai dar vis neturiu pakankamai informacijos - atleiskite. Nežinau realaus sverto, kaip rinkėjas galėtų išsireikalauti iš jo rinkto valdovo priešrinkiminės programos vykdymo . .(ar per visas per 25-metį kadencijas nors vienas rinktasis buvo tų pačių rinkėjų nurinktasis?!?) Kai įsigilinau į azartinių žaidimų taisykles, nebebandau tenais “laimės” (jau senokai). Kai prisiverčiau išsinagrinėti LR rinkimų įstatymą (kurių biesų tiek tysiau gumą!?!?!), supratau - azartinių - sąžiningesnis, ten bent jau matematikos dėsniai šiokią tokią prasmę turi . . . Bet azartiniuose visvien nedalyvauju. Na, o tiesą sakant, nustebino (gal sutapimas, gal . . ) “dvizuikių salvė” balotiruojantis į EP sulig Tautos Žemės Referendumu - kas ko priežastis o kas pasekmė? . . indomu . .

Canada       2015-02-7 2:44

Stebiuosi, kad pas jumis da liko pilietishku zhurnalistu. Pagarba didziausia ponui Navickui. Pritariu jam kas del partizanavimo. Kova be pergales. Ale butina irgi prasminga.


Rekomenduojame

Būtina prisiminti. 1949 m. vasario 16 d. kovojančios Lietuvos Deklaracija ir jos signatarai

Irena Vasinauskaitė. Sveikinimas iš bunkerio

Verta prisiminti. Partizanas Jonas Gediminas Rudis-Rickus 1947 m. vasario 16-ąją: „Vėl žaliuos, klestės gyvenimas“

Algimantas Rusteika. Laiko liko nedaug

Geroji Naujiena: Laimingi, kurie pagal Dievo įsakymus eina, kas iš širdies Jojo ilgis

Eglė Mirončikienė. Ryžtingi kovotojai su vėliavnešiais, performeriais ir lipdukų klijuotojais, plečia puolimo frontą

Ramūnas Aušrotas. Sąžinės laisvę apribojo ir šveicarai, referendume sugriežtinę bausmes už seksualinių mažumų diskriminaciją ir neapykantos kurstymą

Pro Patria jaunimas kviečia į eitynes – Vasario 16-osios Liepsnų maršą

Vytautas Sinica. Vyksta stiprus nuprotėjimas

Algimantas Rusteika. Dėl vieno dėdė Marksas buvo teisus: naujieji jo bendražygiai viską verčia farsu

Algimantas Rusteika. Šią dieną

Ramūnas Aušrotas. Norite sumažinti ne(si)skiepijimo keliamą riziką? Nustokime skiepiję konvejeriu

Clotilde Armand. Rytų Europa Vakarams duoda daugiau, nei gauna

Verta prisiminti. Kazys Škirpa: mintys apie valstybę

Kroatijos teismas pripažino tos pačios lyties šeimoms teisę tapti vaiko globėjais

Algimantas Rusteika. O ką daryti, jei šeimos neturi, bet susirgai?

Neringa Venckienė. Apie teismų ir jų sprendimų nešališkumą

Kardinolas V. Sladkevičius siunčiamas į užmarštį?

Andrius Švarplys. Kaip artes liberales galėtų būti salele?

Ramūnas Aušrotas. Statistika kalba už save

SAS antiskandinaviška reklama sulaukė atoveiksmio: ar perlenkta lazda gali virsti bumerangu?

Kun. Robertas Skrinskas. Kremliaus troliai šeimininkauja ir lietuviškoje Vikipedijoje

Nida Vasiliauskaitė. Valstybė, kurios tarakonai nekokybiškai pakasyti – valstybė be ateities

Rasa Čepaitienė. Pakelk galvą, lietuvi!

Kun. Roberto Grigo replika: O, kad taip būtų!

Algimantas Rusteika. Nespirgėkit, čia ne apie visas

Rusų kalbos pamoka 30-taisiais atkurtos Nepriklausomybės metais: liaupsės sovietmečiui ir jį reanimuojančiam Putinui

Vytautas Rubavičius. Su kaimu prarandame gimtinės nuovoką

Rūta Janutienė „Iš savo varpinės“: Ar Dalia Grybauskaitė galėjo būti šantažuojama?

Liudvikas Jakimavičius. Šėpos jubiliejų pasitinkant

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.