Žmogaus teisės, Žiniasklaida

Andriaus Švarplio pareiškimas: „Ne išpuoliams prieš asmenį ir laisvą žodį“ (papildyta atsakymu A. Vinokurui)

Tiesos.lt redakcija   2017 m. vasario 4 d. 20:00

29     

    

Andriaus Švarplio pareiškimas: „Ne išpuoliams prieš asmenį ir laisvą žodį“ (papildyta atsakymu A. Vinokurui)

Dalijamės sociologo dr. Andriaus Švarplio veidaknygėje paskelbtu pareiškimu, kuriuo Vytauto Didžiojo universiteto dėstytojas, gindamas konstitucines Žodžio ir Minties laisves, solidarizuojasi su Saule Šerėniene, jo žodžiais tariant, pirmąja „minčių policijos“ auka, ir meta pirštinę Andriui Tapinui (daugiau apie tai skaityti (ČIA).

Solidarizuodamasis su Saule Šerėniene, bene pirmąja Lietuvoje leftistinio liberalizmo auka, gindamas konstitucinę žodžio laisvę, gerbdamas savo tėvų ir ilgametes Vakarų pedagogikos tradicijas ir prieštaraudamas komjaunuoliškiems, masiniu populiarumu paremtiems, agresyviems išpuoliams prieš asmenį ir laisvą žodį, pareiškiu:

Aš, taip pat kaip ir Saulė Šerėnienė, esu už fizines bausmes auklėjant vaikus. Taip pat esu už „beržinės košės“ metodą, kai tik jis paremtas tėvų meile ir pareiga išauginti padorias, save ir kitus žmones gerbiančias asmenybes.

P.S. Siūlau visiems, kas suvokia kokioje pavojingoje teisinio, politinio ir socialinio spaudimo padėtyje mes atsidūrėme, pasidalinti šiuo arba savaip perdarytu tekstu.

P.P.S. Pone A.Tapinai, jeigu šis tekstas jūsų pastangomis neatsidurs ant jūsų sienos FB ir jeigu jūs nepradėsite grasinti man ir mano darbovietei, jus laikysiu paprasčiausiu demagogu, populistu ir bailiu išverstaskūriu.

* * *

Šios mintys buvo rašomos kaip atsakymas Arkadijui Vinokurui po to, kai jis pakeitė toną ir pasiteiravo mano pozicijos paaiškinimo.

Pamaniau, kad galbūt išties daug žmonių net nesupranta apie ką yra kalba. Žinoma, tik pats žmogus yra atsakingas kiek jis pasiduoda facebookinei psichozei, o kiek stengiasi išlaikyti bent minimalų padorumą ir racionalumą.

Taigi:

Galbūt intelektualui ar bent jau padoriam žmogui yra būdinga pasidomėti žmogaus pozicija ir argumentais dar prieš svaidantis viešomis diagnozėmis? Užtektų pasiskaityti mano postus žemiau. Kadangi pakeitėte toną, kuris jau išeina iš facebookinės psichozės, atsakysiu.

1) pagrindinis mano motyvas buvo apginti žodžio laisvę, jeigu žodis yra teisėtas. Ponia Saulė Šerėnienė nepasakė nieko prieštaraujančio įstatymams. O A.Tapino sukeltas socialinis spaudimas, kuris turėjo teisinių pasekmių jos darbovietėje, yra visiškai neteisėtas ir primena komjaunuoliškas gėdos lentas. Esminis skirtumas nuo teisinės valstybės ir komjaunuoliško spaudimo, mano nuomone, yra būtent kišimasis į privačią asmens erdvę. Mes galime gėdinti idėją, nuostatą, nuomonę, stengtis ją paneigti ir diskredituoti, bet nevalia šitaip grubiai prievartauti asmens jo privačioje erdvėje.

Koks yra teisinis legitimumas tos tūkstantinės fb minios spaudimo darbovietei? Kas nustato, kuri idėja verta tokios privačios baudžiamosios akcijos? Tapinas? Jūs? Aš? FB minia? Ar įstatymas nėra Įstatymas tuo, kad būtent gina tuos žmones nuo linčo teismo, jeigu jie elgiasi pagal įstatymus?

2) antrasis mano motyvas buvo apginti klasikinę liberalią tėvų teisę auginti savo vaikus pagal visus savo įsitikinimus (religinius, kultūrinius, etinius ir t.t.). Liberali ir teisinė valstybė negali nurodinėti tėvams, kaip auklėti vaikus ir kokius pedagoginius metodus naudoti. Valstybė privalo ginti vaiką nuo smurto. Dar sykį: absoliuti dauguma šeimų neturi nieko bendra su smurtu, o „fizinių bausmių“, „emocinio smurto“, „ekonominio smurto“ sąvokos atveria kelią nepagrįstai valstybės intervencijai, ką matome Barnavernet bylose. Palyginkite su dabartine Lietuvos įstatymo formuluote: „Draudžiamas bet kokios formos smurtas“, vadinasi, problema ne įstatymas, o jo taikymas.

3) ar fizinės bausmės yra smurtas, yra atviras politinis klausimas. Pusė JAV valstijų leidžia fizines bausmes namuose ir mokyklose, pusė jų – tik namuose (2009 m. duomenys). Didžioji Britanija, Prancūzija, Šveicarija, Italija, Belgija leidžia fizines bausmes namuose (uždraudusios mokyklose). Kuom remdamasis Jūs teigiate, kad tai „yra arba turėtų būti pripažinta smurtu“? Lietuvoje taip pat dar nėra uždrausta. Tai kodėl yra tokia agresyvi neapykanta VIEN TIK NUOMONEI, kuri yra visiškai teisėta?

Taigi, aš solidarizavausi su S.Šerėnienės situacija dėl šių trijų priežasčių.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

...       2017-02-5 23:26

Sakaliene trina rankomis,nes kompromisas jau rastas.Jei seimas nestums jos projekto,tai ji zadz paduoti seima i teisma.Butu gerai kad paduotu,galetu nagrineti valdininku neatlikusiu savo darbo,byla.Apie kokius seimynu namus kalba dicpetriene???Kas apmoka tu seimynu kurimasi,kas islaiko dicpetriene,kas visa tai finansuoja?????Lietuviai gyvenantys norgeje pradejo sufleruoti,KAD TAI NORGES FINANSUOJAMAS PROJEKTAS,KURIS SKATINTU UZDARU NUO VISUOMENES SEIMYNU ATSIRADIMA.Jei tai tiesa,tai norges pinigai,norges projektas,tik MUSU VAIKAI???Andriau,jus ten arciau tu stumiku,tai gal bus imanoma kazka padaryti.Juk zmones supranta,kad cia visiskas kisimasis i seimas,taip pat sis istatymas palengvins lengviau pagrobti vaikus.Ne vienas padorus tevas vaiko nemus ir visi pries smurta.KAS APSAUGOS TEVUS NUO SAVO VAIKU???Vaikai savo teises zino,tik pareigu nezino.Seip daug jaunimo nesupranta koki nuosprendi pasiraso,stovi prie seimo su plakatais ir maldauja sakalienes,GELBEK LIETUVOS VAIKUS.Zmones paprasciausiai sukresti berniuko nelaimes,uztat ir maldauja pagalbos,bet nesupranta,kad istatymas pries smurta yra,tik jo niekas nevykdo.

>TO>to teko       2017-02-4 20:37

Sunku nepritarti jūsų mintims,-tikrai svarbiausia “koją įkelti”,o mums svarbu gerai suprasti esamą situciją ir pasiruošti apsiginti,įdedant stiprius saugiklius.Gaila,kad reikia skirstyti į juos ir mus,tačiau šiaip ar taip,kaip kviečia Popiežius,dialogas vyksta,kad ir nenoriai iš suinteresuotųjų pusės.Tikrai nenatūraliai atrodė visuomeninės organizatorės džiūgavimas,kad pagaliau ,būk tai jie ir tik jie pasiekė,kad smurtas bus užkardytas,lyg tai visi kiti jo norėtų.Labai paviršutiniškas džiaugsmas,neįsigilinant į visus pavojus,tačiau galimai,labai svariai remiamas finansais.Kokiais?Ar kas aiškinasi?Norisi įžiūrėti Dičpetrienės veide nuoširdų rūpestį vaikais iš pašaukimo ir kažkodėl kyla abejonės.Tikrai toloka nuo Motinos Teresės rūpesčio veide?

TO '>to teko'       2017-02-4 18:47

juk ir pats sakote: “atrodo”...
Durys pravertos ir mažasis pirštelis jau nusičiuptas, o per tą isteriją, kelių žmonių, nors kiek daugiau raukiančių apie tai, kuo grindžiama norvegiška tvarka, puldinėjimą ir psichologinį terorą, galite būti tikras, ir jie ne viską pastebės

>to teko       2017-02-4 18:32

Na,kad atrodo neįvedė norvegiškos tvarkos,o rado kompromisą?

Juozas       2017-02-4 18:26

Ponai dvasingieji beržinės košės priešininkai!
Yra Kaune nepilnamečių kolonija, kituose miestuose taip pat netrūksta panašių įstaigų. Ko neinate piketuoti, kad nepilnamečiai uždaryti už aukštos tvoros, apribota jų laisvė, galimybės susitikti su draugais ir giminaičiais? Ko nereikalaujate juos išlaisvinti? Pagaliau ko neinate į vidų su nuolankiais auklėjimo žodžiais ir neįtikinate jų elgtis gražiai? Kai Šakalienės ir Dičpetrienės įtakoje bent vienas nepilnametis išskris per tvorą, plasnodamas angeliškais baltais sparneliais, patikėsiu, kad įmanoma auklėti ir be rykštelės. Dabar gi- niekaip. O p. Švarplys duoda labai tikslų apibrėžimą beržinės košės, kuri ne tik nepavojinga, bet labai naudinga dažnam vaikui:

“už „beržinės košės“ metodą, kai tik jis paremtas tėvų meile ir pareiga išauginti padorias, save ir kitus žmones gerbiančias asmenybes.”

Jei šis metodas taikomas su didele meile ir atsakingumu, jis efektingas ir dažniausiai jo net nereikia taikyti- vien žinojimas, kad už bet kokį blogą poelgį gali būti “apdovanotas”, sulaiko vaiką nuo nedoro elgesio.

to teko       2017-02-4 18:21

įdomu, ką keiksite dabar, kai politikai ėmėsi veikti ir susitarė įvesti norvegišką tvarką, pagal kurią būtent jie valstybės vardu pasakys, kaip visi tėvai turi auklėti vaikus?
Negi ir vėl politikus? smile

Jadzė teko'ui       2017-02-4 18:08

Jo, dėl visko kalti politikai, o avinų visuomenė, kuri leido valdžiai ką nori tą daryti - ne prie ko. Kas tokia valdžia lyg utelėmis apsileido? Kur tie žmonės lindėjo, kai dar buvo kviečiami į mitingus už teisingumą? Dabar už tai ir pačiulps savo leteną.

Teko komentaruose skaityti,kad       2017-02-4 17:51

Kėdainių žudiku pramintas Kontenis,augo su močiute.kuri viską jam leido daryti,nežinia dėl kokių priežasčių jis augo su močiute,-žiniasklaida tai nutyli,tačau dabar užaugo visa karta tokių vaikų,kurie augo su močiutėmis,o jų tėvai buvo emigravę ir siuntė pinigus į Lietuvą.Tais pinigais labai džiaugėsi mūsų valdžia,mat jie papildydavo netiesiogiai ir Lietuvos biudžetą.Tačiau Kėdainių tragedijos šviesoje šie pinigai virto kruvinais pinigais,kainuojančiais vaikų gyvybes.Dėl Kėdainių tragedijos kalti visų pirma visi mūsų politikai,valdę iki šiol,ir matę tik emigracijos naudą.

>Juozai       2017-02-4 16:18

Ateina pirmadienis ir antradienis su Janutiene. Tai dar viena bedvasė žurnalistė, kuri sukviečia į pokalbį, užduoda klausimus, o klausyti nenori, pertraukinėja ir greit skelbia trumpą pertrauka 10-12 minučių. Įdomu būtų sužinoti kokio būtų ilgio ilgesnė pertrauka - valanda-dvi?

Joachimas       2017-02-4 16:10

Pagarba Andriui Švarpliui. Pritariu. Palaikau.

Juozas       2017-02-4 15:51

Baisios patycios sklinda is publicistiniu laidu televizijoje. Dauguma zurnalistu, o ypac Jakelaitis, Miliute, Pumprickaite, Makaraityte tai bedvasiai , ikyriai su ironija klausiantys naivius klausimus. Dabartine zurnalistika be svieciamosios kulturos menkavertes sklaidos atstovai.

>bedieviui -ui        2017-02-4 15:28

>bedieviui -ui, koks ryšys taro vaikų mušimo,vaikų  užmušimo, “beržinės košės” ir tamstos minimos Genderistinės ideologijos. Tas kas už vaikų mušimą tas prieš LR Konstituciją - ” žmogaus asmuo neliečiamas”, konstitucija tiesiogiai taikomas aktas.

bedieviui       2017-02-4 14:56

Patarlių Knygos išminčiai yra keli tūkstančiai metų praktinio patvirtinimo. Genderistinė ideologija gyvuoja vos keli dešimtmečiai, o praktika jau parodė kokia kvaila ir be galo žalinga žmonijai ta liberasdtinė nesąmonė.

apie beržines košes       2017-02-4 14:38

Ar kartais ne krikščionikas auklėjimo principas tos beržinės košės o “beržinių košių” šalininkai ne tikintieji krikščionys ir žydai :
” kas gailisi rykštės nekenčia savo vaiko, o kas jį myli, rykšte pataiso"13:24
” Nedvejok bausti vaiko- nes nuo plakimo rykšte jis nemirs. Iš tikrųjų tu jį turi plakti rykšte…” 23:13-14 (Patalrių knyga) ?
Ar neturėtų būti uždraustos abraominės religijų praktika su savo “Šventų raštų” patarlių taikymu praktikoje?

> Patarlių knygai       2017-02-4 14:08

> “Patarlių knyga” -ui,  o “Kas keikia savo tėvą ir motiną, bus nubaustas mirtimi (Kunigų knyga 20: 9, Biblija). Tai ko stebitės kad tikintieji vaikus žudo bausdami mirtimi, jei Kunigų knygoje Biblijoje taip rašoma?

taip ir yra       2017-02-4 12:42

Tapinas, pravarde “Kozlikas” ir yra bailys. Skolų turi, o ėsti norisi. Dėl to ir daužo garsiai į tuščius puodus. Tuoj ir žmonelė prisidės.

Agnė       2017-02-4 6:53

Nieko tas Tapinas nenorėjo, tik ,,pasisupuoti,, ant FB psichozės ir tai jam pavyko. Todėl ačiū Andriui Švarpliui už Saulės palaikymą.

Banalus sapno išaiškinimas       2017-02-4 2:20

“Kova prieš smurtą”, visuomenės dėmesio nukreipimas į valstybės mastu tokias smulkmenas, kaip automobilio nuoma ar kažkokios barakudos kailiniai- ką iš tikrųjų dengia visi šie skandalai?
Niekas nevyksta šiaip sau.
O tai dėl ko? Kokia nauja afera, kokia mega vagystė sirpsta?
Nuo ko stengiamasi nukreipti visuomenės dėmesį?
.“Lietuvos geležinkeliai”- daugybės milijardų vertas riebus kąsnis.
Ir svarbi strateginiu kariniu požiūriu struktūra.
Matrioška> Leningrado kgb mokymo įstaiga> putin, jakunin> geležinkeliai…
Neblogai… Vikrus planelis. Plius pinigai.
Snoro užgrobimas, ” Independenco” afera, Leo, naujos atominės ” statybų galimybių studija”- taip pavagiami milijardai ir todėl krašto žmonės prievartaujami gyventi skurde.
Dabar ketinama krovinių vežimą perduoti privatininkams - jau matome spaudoje užsakomuosius paruošiamuosius straipsnius. Be to, vyksta smarki ir pačios kompanijos ‘Lietuvos geležinkeliai” diskreditacija - jie smarkiai puolami ir kompromituojami pasinaudojant lig tol socdemų ten vykdytomis smulkiomis aferiūkštėmis. O visa žiniasklaida tuo tarpu klykia apie vaikų teisių “gynimą”, seka pasakas apie Kildišienę ir jos automobilį, tačiau nieko nemato apie “Rail Baltica” ir apie krovinių vežimo privatizavimą ir visų keleivių pervežimo nuostolių ir išlaidų palikimo Lietuvos biudžetui.
Oi kokie apsukruoliai…

Tai, kas neatšaukiama       2017-02-4 0:56

Ligos, senatvė, mirtis - štai tikrieji smurtininkai.
Šakalienės, pūrai, didžpetrienės, kurienės ir kiti sielų inžinieriai ne tėvelius už pliaukštelėjimą per minkštą, bet tegul pirmiausiai šiuos smurtininkus - ligas, senatvę ir mirtį - įpareigoja lankyti jų perauklėjimo (ir pasipinigavimo) kursus. Pasiteisins (ironija!), tuomet tegul imasi tėvų ir jų vaikų. Atsakymas - aiškus.
Kaip jie gali imtis tėvų ir vaikų gelbėjimo,
kai toks dvasinis jų pačių skurdas, žmogiškosios egzistencijos nesuvokimas?!
NorKūnas

O jeigu       2017-02-4 0:55

ponui Tapinui taip beržinės košės už psihologinį smurtą, kuris nė kiek ne mažiau žalingas, ar labai šiam ponui patiktų?

Žmonės - ne bekūniai angelai,        2017-02-4 0:29

todėl ir ugdymo dvasingumu jiems retkarčiais nepakanka.
Žolė lengvai mindoma geriau auga.
Žmogus “išnyks kaip lauko gėlė” (Jok 1, 10).

Baisiausias yra psichologinis        2017-02-3 23:50

emocinis smurtas,kuris ir gimdo fizinį smurtą.Nusidėjimas pirma įvyksta širdyje,o tik paskui…Taip rašoma Biblijoje.

Gal netobulai viskas vyksta ir dar       2017-02-3 23:40

daug reikės gintis nuo norvegiškos įtakos,bet iš principo norisi džiaugtis dėl atsiribojimo nuo smurto.

VaidasVDS       2017-02-3 23:39

Patarlių knygai,
žinau, kad Biblijoje nėra to, ką Jėzus sakė ar darė, kuomet jis buvo tik trylikos metų.
Apreiškimas Urantijos Knyga tą ištaiso.
Štai ką jis buvo išreiškęs, kuomet jam buvo tik 13 metų ir kuomet jis pirmą kartą lankėsi Jeruzalėje su tėvais:
“Nors didelė dalis šventyklos ritualų labai jaudinančiai paveikė jo grožio ir simboliškumo pojūtį, bet jį visą laiką nuvildavo tai, kaip jo tėvai, atsakydami į daugybę jo klausimų, kurių pagalba jis ieškojo atsakymo, siūlydavo paaiškinimus apie šitų ceremonijų tikrąsias prasmes. Jėzus tiesiog nepriėmė tokių garbinimo ir religinio atsidavimo paaiškinimų, kuriuose buvo tikėjimas į Dievo įtūžį arba Visagalio pyktį. Toliau diskutuojant šitais klausimais, užbaigus pasivaikščiojimą po šventyklą, kada jo tėvas ėmė švelniai reikalauti, kad jis pripažintų ortodoksų žydų dogmas, Jėzus netikėtai atsisuko į savo tėvus ir, maldaujančiai žvelgdamas tėvui į akis, tarė: “Mano tėve, tai negali būti tiesa – tas Tėvas danguje negali šitaip žiūrėti į savo klystančius vaikus žemėje. Dangiškasis Tėvas savo vaikų negali mylėti mažiau negu mane myli tu. Ir aš gerai žinau, nesvarbu, kokį neišmintingą dalyką bepadaryčiau, bet tu niekada neišlietumei įniršio ant manęs ir neišgiežtumei man jokio pykčio. Jeigu tu, mano žemiškasis tėvas, turi tokių Dieviškumo atspindžių, tai kiek dangiškasis Tėvas turi būti daug daugiau pripildytas gėrio ir užtvindytas gailestingumo. Aš atsisakau tikėti, jog mano Tėvas danguje mane myli mažiau už mano tėvą žemėje.”“

Patarlių knyga 13, 24:       2017-02-3 23:34

Kas gailisi rykštės, nekenčia savo vaiko,
o kas jį myli, rykšte pataiso.

VaidasVDS       2017-02-3 23:28

Šį kartą negaliu Andriui pritarti, nes aš nesu už “beržinės košės” metodą. Tačiau seniau mąsčiau kaip ir jis, būtent, dėl Andriaus nurodytų motyvų.
Norint išmokti atsisakyti “beržinės košės” metodų reiktų vis dėl to nagrinėti ne genderistines-juvenalines metodikas, o atrasti tikrąjį dvasingumą, ne tik teorinį, o ir praktinį. Ir, kas svarbiausia, vaiką reiktų auginti ir auklėti tikrojo dvasingumo dvasioje. Tik tuomet galima išvengti ir beržinės košės, ir perteklinių smurto, tiek fizinio, tiek psichologinio, apibrėžimų reikalingumo.
Ir žmonių už jų pažiūras nereikia atleisdinėti iš darbo, ar tuo labiau iš jų tyčiotis.
Mes keičiame kultūrą ne į tą pusę.
Vakarietiška kultūra pasidarė beveik visiškai antidvasinė ir amorali. Biblijoje yra išlikęs itin aukštas Jėzaus perteiktas moralinis reikalavimas: Mt 5,28 “O aš jums sakau: kiekvienas, kuris geidulingai žvelgia į moterį, jau svetimauja savo širdimi.” Šiandieninė amorali vakarietiška kultūra ir protu sunkiai suvokiamas vaikų seksualinis mokymas bei naujų lyčių “atradimai” ir lyčių keitinėjimai yra visiška net ir paprasto padorumo antikultūra, su kuria ir reikėtų iš tiesų kovoti (kai kuriais atvejais tiesiog gydyti, tiek moksliškai, tiek dvasiškai), o ne jos atstovams pataikauti žurnalistiniu ir net valstybiniu lygmeniu.

Patarlių knyga 23:       2017-02-3 23:26

12 Palenk savo širdį pamokymui,
o ausis išmintingiems posakiams.
13 Nedvejok bausti vaiko –
nes nuo plakimo rykšte jis nemirs.
14 Iš tikrųjų tu turi jį plakti rykšte,
kad išgelbėtum jo gyvastį nuo Šeolo.
15 Mano vaike, jeigu tavo širdis yra išmintinga,
ir mano širdis džiaugsis.
16 Džiūgausiu visa širdimi,
kai tavo lūpos dorai kalbės.
http://biblija.lt/index.aspx?cmp=reading&doc=BiblijaRKK1998_Pat_23

Virgis       2017-02-3 22:18

Visada yra dvi nuomonės - A.Tapino… ir neteisinga.

ežiukas spygliukas       2017-02-3 21:09

Labai vertingas Pareiškimas. Pritariu. Matrioškiniam orwelizmui- NE!


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Apie NVO oligarchiją

Kun. Andrius Narbekovas. „Mums reikalinga nauja krikščionių apologetų karta“

Irena Vasinauskaitė. Puiki bendruomeninė rudens šventė Šiauliuose

Algis Avižienis „Iš savo varpinės“: Vietnamo pelkėse nuskendo amerikiečių iliuzijos

Žino, ką sako. Masiulis: jeigu kas iš senos partijos vadovybės galvoja, kad byloje bus galima visus šunis sukarti ant Masiulio, tai taip nebus

Irena Vasinauskaitė. Meras Artūras Visockas – žmogus, pasmerkęs Šiaulių liepas myriop?

Algimantas Rusteika. Juos atpažinsite iš jų vaisių

Atviras laiškas LR Prezidentui: Skubiai stabdykite masines miesto medžių žudynes (signataro A.Sėjūno spaudos konferencijos vaizdo įrašas)

Vytautas Radžvilas. Lietuvos politikos atnaujinimo klausimu

Kas čia pas mus tikrų tikriausi „vatnikai“?

Vytautas Sinica. Telkianti istorinės atminties politika

Geroji Naujiena: Jei tik turėtume tikėjimą...

Lietuvos švietimo darbuotojų profesinė sąjunga: švietimo problemos ne tik kad nebuvo išspręstos, bet dar ir pagilėjo

Valdas Vižinis. Lietuvos valdžios elito karas prieš visuomenę tęsiasi

Verta prisiminti. Kun. Marius Talutis. Daugiau negu sutapimai…

Kaip nusišalinant nenusišalinti? Rūtos Visocnik replika apie Kauno miesto „vieningųjų“ diegiamą savivaldos modelį

Ką popiežius Pranciškus sveikindamas pasakė kardinolui Sigitui?

Andrius Navickas: siūlau Švietimo ministeriją iškelti į Estiją

Rūta Visocnik. Ar gali „vaiko teisės“ kviesti tėvus į posėdžius nenurodydamos aiškios priežasties?

Vidmanto Valiušaičio knygos „Istorikai nenaudoja dalies šaltinių“ pristatymas (video)

Algimantas Rusteika. Jei direktoriumi būčiau aš

Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: pasakyk bankui „sudie“

Nuo bačkos. Bernardas Gailius. Patriotizmas trukdo valstybei augti

Jurga Lago: Mes iš Lietuvos

Lietuvoje nutylėta Europos Parlamento istorinė rezoliucija „Dėl europinės atminties svarbos Europos ateičiai“ –  dar vienas smūgis R. Šimašiui

Vytautas Sinica. Apie ministro Kukuraičio kovą su skurdu ir socialine atskirtimi

Eurofederalistai kviečia į diskusiją: „Kalbėkime apie klimatą“

Vytautas Radžvilas. Lukiškių aikštėje – paneuropinio konflikto aidas

Kviečiame į konferenciją Kaune spalio 5 dieną!

Vytautas Sinica. Pasikartojanti klaida diskusijose apie tautiškumą

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.