Algirdo Patacko, Lietuvos parlamentaro kreipimasis į Norvegijos parlamento narius

Tiesos.lt redakcija   2015 m. vasario 11 d. 9:59

50     

    

Algirdo Patacko, Lietuvos parlamentaro kreipimasis į Norvegijos parlamento narius

Esu Algirdas Patackas, ilgametis Lietuvos Respublikos parlamento (Seimo) narys, Lietuvos nepriklausomybės atstatymo Akto signataras. Man 71 metai, sovietiniais laikais buvau disidentas ir politinis kalinys, todėl manau turįs teisę kreiptis į jus aštresne, nediplomatine kalba.

Ar jums žinoma, kad prie Norvegijos parlamento neseniai būrys Norvegijoje dirbančių ir gyvenančių lietuvių surengė protestą prieš Norvegijos vaikų apsaugos tarnybos – Barnevernet – veiksmus atimant vaikus iš tėvų. Ar jums žinoma, kad tokie piketai vyko ir prie Norvegijos ambasadų ne tik Lietuvoje, bet ir Anglijoje bei kitose šalyse. Pabrėžiu – Anglijos lietuviai protestavo ne prieš Anglijos atitinkamas tarnybas, bet prieš elgesį su jų tautiečiais būtent Norvegijoje. Gausios lietuvių emigrantų kolonijos gyvena JAV (Čikagoje gyvena daugiau lietuvių, nei Lietuvos sostinėje Vilniuje), Anglijoje, Ispanijoje ir kitur, bet niekur tokio masto pasipiktinimo vaikų apsaugos tarnybomis nėra buvę. Suprantama, kad pasitaiko visko –ir Lietuvoje esama blogo elgesio su vaikais, ir uždarbiaujantys Norvegijoje lietuviai nėra angelai, tačiau reikalo esmė kitur.

Esame panašios tautos – jūsų keturi milijonai, mūsų trys. Panaši ir mūsų istorija – jūs ir mes neseniai išsivadavome nuo dusinančios „vyresniojo brolio“ globos – jūs nuo švedų, mes nuo lenkų ir rusų. Jūs puoselėjate – ar bent puoselėjote – tautiškumą, per šventes dėvite tautinius rūbus, mes irgi. Bet yra viena sritis, kur mūsų nuostatos griežtai skiriasi. Kalbėsiu kaip kultūrologas – mūsų, lietuvių, tauta yra matricentrinė, akcentuojanti moteriškąjį savimonės sandą (ne lytine, bet mentaline prasme). Jūsų – patricentrinė, pabrėžianti vyriškąjį pradą. Atitinkamai suformuotos ir paprotinės teisės nuostatos, iš kurių vėliau gimsta šiuolaikinė teisė, įstatymai ir taip toliau. Mes, lietuviai, turime tūkstantmetes tradicijas, kaip auklėti vaikus, daug senesnes nei jūsų.

Kodėl jūs, norvegai, leidžiate sau primesti emigrantams ne tik savo įstatymus (kas yra pateisinama ir suprantama), bet ir savo norvegišką paprotinę teisę? Kodėl šito nedaro kitos šalys, apsiribodamos įstatymais suaugusiems ir nesikišdamos į paprotinės teisęs sritį? Net sovietiniais laikais totalitarinė sistema bausdavo tik suaugusius. Mano vaikai, būdami maži, auklėti katalikiškai ir tautiškai, mokykloje patirdavo tam tikrų persekiojimų dėl mano veiklos, bet nėra buvę atvejo, kad vaikas būtų atimtas iš šeimos – tai buvo neįsivaizduojama, to nedrįso daryti net Stalinas. Tuo tarpu jūsų Barnevernet teigia tik reikalaujanti laikytis Norvegijos įstatymų, kad viską daro dėl vaikų gerovės, gražiai ir įtikinamai kalba su žurnalistais, teigdami, kad atimta iš šeimų tik (!) keli šimtai vaikų. Keli šimtai vaikų! Keli šimtai nekaltų nelaimingų mažų būtybių, kurios niekada nebus laimingos! Ar žinote, kad Dievas sutvėrė žmogų kaip vaiką, kad Adomas, nors buvo suaugęs, buvo vaikas, turėjo nekalto vaiko sielą? Ar užmiršote, ką kalbėjo Kristus apie vaikus ir juos skriaudžiančius?

Ar jums ne gėda, kad Lietuva, prieš karą buvusi lygi Norvegijai, dėl sovietų okupacijos nuskurdo, ir lietuviai priversti jums dirbti juodus darbus, kurių norvegai dirbti nebenori? Tiek to – darbas, koks bebūtų, žmogų puošia, lietuviai savo darbštumu išgyvena patys ir kartu prisideda prie Norvegijos klestėjimo. Bet tai nereiškia, kad galima juos žeminti, ir ne tik žeminti, bet ir padaryti baisiausią nusikaltimą, kurį gali padaryti žmogus žmogui – atimti jo vaiką, jo kūną ir kraują.

Ar žinote, kad Norvegija mano kartai buvo širdžiai miela maža šalis, jautriojo Grygo ir drąsuolių Amundseno ir Hejerdalo tėvynė? Ir ar žinote, kad dabar Norvegija šiuolaikinei lietuvių kartai siejasi su Barnevernet, Kvislingu ir pabaisa Breiviku, kad mažų Lietuvos vaikų galvelėse ir sapnuose – nuo vaikų nieko nepaslėpsi – tolimoji Norvegija nebėra mielųjų trolių kraštas, o kažkas nesuvokiamo ir baisaus.

Ir pabaigai pasakysiu visai nepolitkorektiškai – kada suvaldysite savo reliktinius vikingiškus instinktus, kai jūsų protėviai siautėjo po Europą, grobdami ne tik sidabrą, bet ir žmones, kuriuos paversdavo vergais, elgdavosi kaip su gyvuliais ir pardavinėdavo vergų turguose (1). Barnevernet tėra vykdytoja, tegul ir piktnaudžiaujanti, bet blogis slypi čia, jūsų Stortinge, kur priimami įstatymai. Ar kultūringoji, krikščioniškoji Norvegija, tiek davusi Europai ir pasauliui, grįžta į barbarybę?

Tikiuosi, su šiuo laišku bus supažindinti kolegos – Norvegijos, NATO partnerės, parlamentarai. Keiskite, prašau, įstatymus. O kol kas, atleiskite, bet kitaip laiško užbaigti negaliu –

be pagarbos – Algirdas Patackas, MP


1. 2014 09 12, Verslo Žinios, Nr. 9, 24p. (vz.lt); taip pat žiūrėti James R. Barrett, Wiki

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Manau       2015-03-21 15:04

tam berniukui bus geriau su senu pederastu, negu su motina- aprengs išaugtiniais dauniukų rūbeliais ir pamokys masturbuotis…

Arguss       2015-02-18 19:04

Teisingo žmogaus, teisingi žodžiai, teisingi veiksmai, pilietiškas, tautiškas ir sąžiningas požiūris. Tokie žmonės kaip Algirdas Patackas turėjo būti valdžioje, o ne saugoti į valdžią prasibrovusius kolaborantus. Deja turėjome ir turime neįgalias ir korumpuotas vadžios struktūras ant kurių gali visos Europos šunys koją pakelti. Kaip jie gintų Lietuvą, jei mažų vaikų neapgina.

gintas       2015-02-14 8:13

   
    Kokie bebūtų tėvai, vaikas saugiausiai jaučiasi su jais. Kitas tėvas gal ir griežtai auklėja, bet jei reikėtų ir gyvybę atiduotų už savo vaiką.

palanga       2015-02-13 12:08

Ačiū už drąsų ir lietuvių vaikus ginantį straipsnį.  Gal pasirodysiu kompromisų žmogus, bet esama ir lankstesnio varianto:  vaikų neprižiūrinčius tėvus ir motinas kartu su vaikais,  Norvegija, tarkime, po įspėjimo / pokalbio, galėtų  išsiųsti iš savo šalies tokius ” blogus ” tėvus kartu su vaikais į jų gimtąją šalį, o ne   atplėšti grobuoniškai vaikus nuo prigimtinių tėvų.

Algimantas Končius       2015-02-12 21:22

Kuo kalti vaikai, kad su jais elgiamasi kaip su didžiausiais nusikaltėliais, areštuodami, išplėšdami iš tėvų namų, įkalinami, o paskui ištremiami be teisės sugryžti, praktiškai ištrinant iš atminties tėvus, brolius, senelius, visą giminę, pakeičiant asmens tapatybę. Taip nesielgiama net su žmogžudžiais.Jei vaikas ar suaugęs žmogus Lietuvos pilietis ir nepadaręs kitai valstybei nusikaltimo, privalo būti gražintas į Tėvynę besąlygiškai, Lietuvai pareikalavus. Kur premjeras, kur ministrai ?

internauts        2015-02-12 19:12

15min Klaipėdos prokuratūros atstovė Palmira Martinkėnienė savo straipsnyje greičiausisi išreiškė mūsų prokuratūros nuomonę šiuo klausimu. Ir ji tikrai ne Lietuvos šeimų naudai. Jos straipsnis verčia manyti, kad visa prokuratūra nesuinteresuota ginti Lietuvos piliečių teisių, o tik kažkokių keistų internacionalinių organizacijų, kurios savo taisykles bando prastumt į mūsų teisės aktus. Todėl mūsų atstovams, įstatymų kūrėjams, tiesiog būtina aktyviai ginti piliečių teises iš tarptautinės triūnos.
Tikiu, kad šis pareiškimas pasieks Norvegijos visuomenę. Manau, kad ne tik emigrantai kenčia nuo Barnevernet. Greičiausiai kenčia ir vietiniai.

internauts        2015-02-12 19:02

na ką? ir aš manau, kad tokio pareiškimo reikia.
Bet reikia atkreipt dėmesį ir į “nesupratau” komentarą, kuris siūlo didesnį dėmesį atkreipti ir į lietuvos vaikų teisių tarnybas, kurios irgi faktiškai siekia panašių kaip Norvegijos tikslų. Jas globoja D.Pūro įsteigtas, o dabar l.Donskio vadovaujamas Homoteisių stebėjimo institutas, kuris savo finansavimą gauna taip pat iš Norvegijos ir perskirsto atitinkamoms organizacijoms.

Janina       2015-02-12 17:14

Palaikau gerbiama A,Patacka, kad isdryso visa parasyti.

Grizkit       2015-02-12 15:03

jauni lietuviai, baige vakaruose mokslus mokantys uzsienio kalbas,mokantys dirbti ir uzsidirbti. Gerbiantys savo vaikus ir girdintys artimuju skausma. Jus nebijosite buti lietuviais ir vadovautis pagrindiniu dokumentu Lietuvos Konstitucija

Supermacnas pareiškimas-       2015-02-12 13:43

užtenka plauti protą privatininkų organizacijai,kurios rodiklis galvų
skaičius atimtų nepilnamečių vaikų.
Lai pabando taip pasielgti su pilnamečiais-tuoj atsirastų new breivikų.

vvv       2015-02-12 1:47

va cia kaip driso vaiku teises nieksiskai uzsakyti nelegalu vaiko atemima uzsienyje, o paskui siunte suklastotas pazymas ir irodinejo, kad teistam del pedofilijos vaiko tevui turi buti perduotas vaikas, paminant visus galiojancius Lietuvos sprendimus, kuriuose buvo nustatyta, kad vaikas visada gyveno su mama. Vaikas IMIGRANTAS kencia atiduotas tiesioginiam ziauriam smurtautojui LIETUVOJE, Europos Parlamentas nagrineja neteiseta vaiko atemimo fakta.

https://secure.avaaz.org/en/petition/Lietuvos_Respublikos_Vyriausybei_Grazinkit_Vyti_Barkauska_mamai_Vaiko_teises_nutraukit_kersta_pries_vaika/edit/

Sorry       2015-02-12 0:05

Suklydau, mat perskaiciau straipsni ir neatkreipiau demesi kas jo autorius. Pamaniau, kad toki kovinga ir teisinga laiska parase musiske vaiko teisiu vade. Deja. O autoriui pagarba. Super.

too Dalija Satkevičienė       2015-02-11 22:23

Kitus rusai puola ir neturi kada:))

Motuse       2015-02-11 22:05

Dekoju jums gerbiamas A.Patackai,jus vienintelis is politiku nebijantis uzstoti paprasta zmogu, vaikus pakovoti uz juos,visomis jums galimomis priemonemis.

Algirdas Patackas's appeal to Storting II       2015-02-11 21:58

Do you know that for my generation Norway was a heartwarming small country, the motherland of the sensitive Edvard Hagerup Grieg, the brave Amundsen and Heyerdahl? And do you know that now for contemporary generation Norway associates with Barnevernet, Quisling, and Breivik the monster, that in the heads and dreams of small children - you cannot hide anything from children - the far way country Norway is no longer the land of lovely trolls, instead it is something horrible and incomprehensible. 
And when closing up, I will not be politically correct, when will you get under control your relict vikingish instincts, when your ancestors were raging across Europe, robbing not only silver but also people, whom they would turn into slaves and treat like animals and would sell in slave bazaars (1). Barnevernet is only executor, may it be abusive; however, the evil lurks over here in your Storting, where laws are adopted. Is the cultured, Christian Norway, who gave so much to Europe and the world, returning back to barbarianism?
I hope, that my colleagues, members of Parliament of Norwegian, the NATO partner shall be familiarized with this letter.  Please, change the laws.
Meanwhile, please forgive me, however, I cannot finish my letter in any other way -
without respect - Algirdas Patackas, member of Parliament

Algirdas Patackas's appeal to Storting I       2015-02-11 21:57

Translation of Lithuanian MP Algirdas Patackas’s appeal to the members of Storting of the Kingdom of Norway Part One:

Lithuanian MP Algirdas Patackas’s appeal to the members of Parliament of Norway
I am Algirdas patackas, a long-term member of Parliament of the Republic of Lithuania(the Seimas), signatory to the Act of Restoration of Independence of Lithuania. I am 71 years old, during soviet times I was a dissident and political prisoner, therefore, I suppose I have the right to appeal to you with a more bitter, non-diplomatic language.
Are you aware of the fact that, not long ago, near the Parliament of Norway a group of Lithuanians, who are working and living in Norway, set up a protest against actions of Norwegian child protection service - Barnevernet- against taking children away from their parents. Are you aware that the same pickets took place near Norwegian embassies not only in Lithuania but also in England and other countries?  I emphasize - Lithuanians residing in England protested not against the respective [child protection] service in England, but against treatment of their fellow nationals namely in Norway.  Plentiful settlements of Lithuanian emigrants reside in the USA (Chicago has more Lithuanians than Vilnius, the capital of Lithuania), England, Spain and other countries; however, in no country there was a resentment of such a scale in respect of child protection services.  Naturally, things do happen - Lithuania too has cases when children are mistreated, also Lithuanian gastarbaiters aren’t angels; however, the essence of the issue is elsewhere. 
We are similar nations - there are four million of Norwegians, and we have three. We also ahve similar history - both you and us recently broke free from suffocating patronage of “an older brother” - you from Swedes and we from Poles and Russians. You cherish, or at leased cherished, nationality - during holidays you wear national costume and so do we. However, there is one area where our attitudes differ essentially.  I will be talking as a culturologist - our, Lithuanian, nation is matricentric, which accentuates feminine component of self-awareness (not in the sex meaning, but in the mental meaning).  Yours is patricentic, which underlines masculine spring. Accordingly formulated are the provisions of the unwritten law (ius non scripta), from which, latter on, the modern law other laws etc. are born. We, Lithuanians, have a millennium-long traditions on how to foster children, which are much older than your traditions. 
Why you Norwegians, allow yourself to enforce upon immigrants not only your laws (which is justifiable and understandable), but also your Norwegian unwritten law (ius non scripta)?  Why other countries don’t do this, while confining themselves to laws made for adults and not interfering with the area of the unwritten law?  Even in soviet times the totalitarian system would punish only adults.  My children, while being small, who were reared as Catholics and in national spirit, would face certain persecutions due to my activities, however there was not a single case that a child would be taken away from his or her family - it was unimaginable, even Stalin did not dear to do this. Meanwhile your Barnevernet states that it only demands to obey Norwegian laws, that whatever it does is only for the sake of wellbeing of children, it nicely and convincingly talks to journalists, stating that only (!) a couple of hundreds of children have been taken away from families.  A couple of hundreds of children! A couple of hundred sof innocent, unhappy small creatures, who will never be happy! Do you know that God created the man as a child, that Adam, even though adult, was a child and had a spirit of an innocent child? Have you forgotten what Christ talked about children and those who abuse them?
Are you not ashamed that Lithuania, which, before the war (WW II) equaled Norway, due to the soviet occupation became poor and Lithuanians are forced to work for you blue color jobs, which are not wanted by Norwegians?  Let’s skip it, a job whatever it be, makes the man, Lithuanians by being hardworking people, make a living themselves and at the same time contribute to Norway’s prosperity. However, it does not mean that they may be humiliated; not only humiliated but also the most horrible crime can be done onto them - that his or her child - his or her flesh and blood may be taken away.

Lithuanian MP Algirdas Patackas's appeal to MP's o       2015-02-11 21:48

Do you know that for my generation Norway was a heartwarming small country, the motherland of the sensitive Edvard Hagerup Grieg, the brave Amundsen and Heyerdahl? And do you know that now for contemporary generation Norway associates with Barnevernet, Quisling, and Breivik the monster, that in the heads and dreams of small children - you cannot hide anything from children - the far way country Norway is no longer the land of lovely trolls, instead it is something horrible and incomprehensible. 
And when closing up, I will not be politically correct, when will you get under control your relict vikingish instincts, when your ancestors were raging across Europe, robbing not only silver but also people, whom they would turn into slaves and treat like animals and would sell in slave bazaars (1). Barnevernet is only executor, may it be abusive; however, the evil lurks over here in your Storting, where laws are adopted. Is the cultured, Christian Norway, who gave so much to Europe and the world, returning back to barbarianism?
I hope, that my colleagues, members of Parliament of Norwegian, the NATO partner shall be familiarized with this letter.  Please, change the laws.
Meanwhile, please forgive me, however, I cannot finish my letter in any other way -
without respect - Algirdas Patackas, member of Parliament

Dėdė       2015-02-11 21:47

Lryto portale rašoma, kad kitą savaitę Rokiškio teismas greičiausiai (nes Lietuvos Vaikų teisių tarnybos tam neprieštarauja) Gabrieliaus globėja pripažins jo močiutę. Taigi Lietuva savo piliečiui bus teisiškai paskyrusi globėją. Norvegijos jurisdikcijoje nėra šio Lietuvos teismo sprendimo panaikinimo galimybė. Bet kokie Norvegijos žingsniai, užlaikantys Gabrielių Norvegijos teritorijoje, kuo įžūliausiai prieštaraus VISOMS įmanomoms tarptautinėms teisinėms normoms.

Lithuanian MP Algirdas Patackas's appeal to MP's o       2015-02-11 21:46

Lithuanian MP Algirdas Patackas’s appeal to the members of Parliament of Norway

I am Algirdas patackas, a long-term member of Parliament of the Republic of Lithuania(the Seimas), signatory to the Act of Restoration of Independence of Lithuania. I am 71 years old, during soviet times I was a dissident and political prisoner, therefore, I suppose I have the right to appeal to you with a more bitter, non-diplomatic language.

Are you aware of the fact that, not long ago, near the Parliament of Norway a group of Lithuanians, who are working and living in Norway, set up a protest against actions of Norwegian child protection service - Barnevernet- against taking children away from their parents. Are you aware that the same pickets took place near Norwegian embassies not only in Lithuania but also in England and other countries?  I emphasize - Lithuanians residing in England protested not against the respective [child protection] service in England, but against treatment of their fellow nationals namely in Norway.  Plentiful settlements of Lithuanian emigrants reside in the USA (Chicago has more Lithuanians than Vilnius, the capital of Lithuania), England, Spain and other countries; however, in no country there was a resentment of such a scale in respect of child protection services.  Naturally, things do happen - Lithuania too has cases when children are mistreated, also Lithuanian gastarbaiters aren’t angels; however, the essence of the issue is elsewhere. 

We are similar nations - there are four million of Norwegians, and we have three. We also ahve similar history - both you and us recently broke free from suffocating patronage of “an older brother” - you from Swedes and we from Poles and Russians. You cherish, or at leased cherished, nationality - during holidays you wear national costume and so do we. However, there is one area where our attitudes differ essentially.  I will be talking as a culturologist - our, Lithuanian, nation is matricentric, which accentuates feminine component of self-awareness (not in the sex meaning, but in the mental meaning).  Yours is patricentic, which underlines masculine spring. Accordingly formulated are the provisions of the unwritten law (ius non scripta), from which, latter on, the modern law other laws etc. are born. We, Lithuanians, have a millennium-long traditions on how to foster children, which are much older than your traditions. 

Why you Norwegians, allow yourself to enforce upon immigrants not only your laws (which is justifiable and understandable), but also your Norwegian unwritten law (ius non scripta)?  Why other countries don’t do this, while confining themselves to laws made for adults and not interfering with the area of the unwritten law?  Even in soviet times the totalitarian system would punish only adults.  My children, while being small, who were reared as Catholics and in national spirit, would face certain persecutions due to my activities, however there was not a single case that a child would be taken away from his or her family - it was unimaginable, even Stalin did not dear to do this. Meanwhile your Barnevernet states that it only demands to obey Norwegian laws, that whatever it does is only for the sake of wellbeing of children, it nicely and convincingly talks to journalists, stating that only (!) a couple of hundreds of children have been taken away from families.  A couple of hundreds of children! A couple of hundred sof innocent, unhappy small creatures, who will never be happy! Do you know that God created the man as a child, that Adam, even though adult, was a child and had a spirit of an innocent child? Have you forgotten what Christ talked about children and those who abuse them?

Are you not ashamed that Lithuania, which, before the war (WW II) equaled Norway, due to the soviet occupation became poor and Lithuanians are forced to work for you blue color jobs, which are not wanted by Norwegians?  Let’s skip it, a job whatever it be, makes the man, Lithuanians by being hardworking people, make a living themselves and at the same time contribute to Norway’s prosperity. However, it does not mean that they may be humiliated; not only humiliated but also the most horrible crime can be done onto them - that his or her child - his or her flesh and blood may be taken away.

Aldona       2015-02-11 20:34

Aciu, gerbiamas A. Patackai. Su didziulia pagarba Jums.

wasa       2015-02-11 20:00

visko būna, kiek pamenu, Lietuvoje, net Seimo pirmininkė kažkada siūlė biologinei mamai savanoriškai atsisakyti vaiko vardan ramybės

smile       2015-02-11 19:18

Daug emocijų, mažai argumentų, o naudos, tikriausiai,- lygiai nulis.

Pone Patackai       2015-02-11 18:52

Teigiate, kad “...nėra buvę atvejo, kad vaikas būtų atimtas iš šeimos – tai buvo neįsivaizduojama, to nedrįso daryti net Stalinas”. Deja, pasiklauskite savo kolegas Seimo narius M. Čigrėjienę, A. Dumčių (o gal ir kitus), kaip Stalinas pasirūpino jų vaikyste tremtyje…

Letas Palmaitis apie orvelizmo viršūnes       2015-02-11 17:53

Štai Jums, Gerbiamieji, netikėtas tikslus “1984 metų” Orvelo prognozės išsipildymas: “išmanieji” Samsung televizoriai, kurie ne tik rodo, bet ką ir užrašo (pirkite! pirkite! moderniausia laida!):
kavkazcenter.com/russ/content/2015/02/11/108010.shtml
Taigi nėra ko tikėtis, kad Vakaruose rasime parlamentą, kuris išgirstų Autoriaus balsą. Čia pat turiu pabrėžti samdytiems komentatoriams, kad nesidžiaugtų: ši akivaizdi tiesa nereiškia, neva Rytuose esąs kažkoks alkoholinis “gelbėtojas”.
Nėra jokio gelbėtojo nei Vakaruose, nei Rytuose. Gelbėtojas kaip buvo, taip ir tebėra Danguje.
Taigi darkart patariu:
kavkazcenter.com/russ/content/2015/02/11/108010.shtml

Mama       2015-02-11 17:33

Gerbius Jussssss….. Bent kazkas atsizvenge i mamas smile

Liepa       2015-02-11 17:23

Drąsus,atviras,vyriškas,pilietiškas,žmoniškas poelgis.//Prisijungiu prie tų,kurie Algirdui Patackui reiškia pagarbą.//
Labai lengva Lietuvos politikams rūpintis Afganistano,netgi Afrikos vaikais.Tačiau kaip keblu,nemalonu ir beveik"neįmanoma” pasirūpinti savo Tėvynės mažaisiais piliečiais- tą darniu choru įrodinėja įvairiausio lygio pareigūnai,specialistai su pačiu užsienio reikalų ministru L.Linkevičium priešaky.//Sakykit, ar Auštrevičius su Guoga bado streiką skelbia kovodami už LT piliečius?// Kada mes pasakysim tokiems nevykėliams -“ačiū,mums jūsų paslaugų nereikia”?//

Povilas       2015-02-11 16:50

Pagarba Algirdui Patackui!
Jokio falšo!
Retenybė šiuolaikiniame pasaulyje: sako tai, ką galvoja, daro tai, ką sako.
Ir taip jau seniai.
Netgi Algirdo suklydimai daromi nuoširdžiai ir todėl neturi būti smerktini.
Mažai kas pas mus yra pajėgus priimti tokį tiesų žodį.
Kai kas netgi suprasti jau nebesugeba.
Įtariu, kad ir Norvegijoj - ne geriau.
Lenkiu savo žilą galvą prieš Algirdą Patacką.
Ačiū.

zero       2015-02-11 16:35

Paaiškėjo, kad nemokamų pietų nebūna: Norvegijos įteikta p.V.Landsbergiui premija, Norvegijos vyriausybės skiriama (bent jau anksčiau kasmet po keliasdešimt milijonų) finansinė parama valdymo restruktūrizavimui ir kitiems visuomeniniams projektams. Visa tai buvo lyg ir nemokama, geranoriška norvegų tautos parama Laisvę atkovojusiai Lietuvai. Bet dabar, atrodo, atėjo metas grąžinti gautą paramą gyva medžiaga - Lietuvos VAIKAIS, mergaitėmis ir berniukais, nes Norvegijos bevaikiai sutuoktiniai, gėjų ir lesbiečių “šeimos” nori turėti žmogišką žaisliuką, katinėlio ar šuniuko nebeužtenka. Verkia pagrobti Lietuvos vaikai, Verkia Lietuvos motinos ir tėvai - emigrantai, rūsčiai juos bara Lietuvos vaikų teisių “organų” vadovės, kažką įsakinėja JE LR Prezidentė, kažką lemena LR UR ministras, prieš foto-kino kameras baltą dirbtinę šypseną rodo LR Premjeras, kažkur užkampyje kiūto LR Seimo Pirmininkė ir kiti Seimo nariai ... Verkia iš tėvų atimti Lietuvos vaikai!!!!

tikrai       2015-02-11 15:44

nepritariu tokiam tekstui.Seimūnas turi rašyti dalykiškai.Gėda.

Ilona       2015-02-11 15:32

Algirdai, linkime stiprybes kovojant su liga. vezys - iveikiamas. mes su Jumis

Nikodemas       2015-02-11 15:25

gerbiamas A.Patackas apeliuoja į norvegų krikščionišką mentalitetą, bet kad tos krikščionybės ten mažai belikę. dar viena šios istorijos pusė: tiesiog šiurpu darosi kai pamatai kiek visokie veikėjai iš NVO ar net valstybinių institucijų yra įtakojami finansinių srautų iš užsienio ir bando diegti čia visokias abejotinos vertės idėjas.

Letas Palmaitis       2015-02-11 15:01

Geras filologinis tekstas, tik deja neatsižvelgiantis į adresatą: tie, nuo kurių priklauso sprendimai, nieko nesupras apie matricentrinius ir patricentrinius savimonės sandus, net ir suprasti nenorės. Supyks dėl vikingų, kaip “netakto”, nes kaip ir visur, tai standartizuoto mąstymo (kitaip nepadarysi karjeros) savanaudžiai formalistai, veikiantys pagal “pažangiausius” juvenalinės justicijos nužmogėjimo principus, ir dar pasitelkus “kairiųjų” ideologiją. Į barbarystę (tiksliau - į ateistinį satanofašizmą) pasuko visas Vakarų pasaulis, ne vien Norvegija. O Norvegijoje ne vien Breivikas. Užtenka, kad Stoltenbergas - agentas “Svetlovas”, o Norvegija išdavė Ordai kankinimams pabėgėlį Daciką.
Padaeyta ir klaidelė: lietuviai vergauja Norvegijoje ne dėl sovietinio apiplėšimo, bet dėl posovietinio lietuviško apiplėšimo per du dešimtmečius, kada sugebėta padaryti Maksvos Ordai prilygstančią socialinę atskirtį. Gabiausias jaunimas bėga iš Lietuvos, o valdžia tai tik sveikina.

Jolanta       2015-02-11 14:33

Pritrenkiantis kreipimasis. Ačiū už drąsą. Pagarba!

citizen go       2015-02-11 14:10

http://citizengo.org/en/16935-support-slovakian-family-referendum?sid=MTUyMzM3MTU5MTA3NTU5
By CitizenGO USA • 01/27/2015
Last weekend, Slovak voters cast their ballots overwhelmingly in favour of marriage and the natural family in a nationwide referendum.
The results showed that over 90% of the electorate voted in favour of family and marriage on all three questions (listed below). Question One - defining marriage as between one man and one woman - received the most support, with a huge 94.50% approval from voters.
This is a massive victory for the natural family, and the support of over 100K active members of CitizenGO was very much appreciated by the organizers of the referendum.
Although the referendum is not legally-binding (as the 50% voter quota was not reached), the percentage of the electorate who voted in this referendum (21.4%) is still roughly 8.3% HIGHER than voter turnout in Slovakia for the 2014 EU elections (13.05%). And, as was noted by one of the referendum organizers, the turnout actually resembles the national vote for Smer, the Prime Minister’s party.
If you haven’t signed this petition, we ask you to consider signing - to say, “Thank-you!” to all of the Slovak voters who came out in favor of traditional values and against the cultural imperialism and intolerance of the Liberal Left - AND, to encourage civic societies in Slovakia to continue their defence of the natural family and marriage. In a show of solidarity, your signature will be sent to the referendum organizers.
If you have already signed this petition…Thank you! Can you please consider sharing this uplifting story with others?
The referendum asked 3 questions:
1) On Marriage: Do you agree that no other cohabitation but the union between one man and one woman should be called marriage? 94.50% YES vote in the referendum.
2) On Adoption: Do you agree that neither same-sex couples, nor groups, shall be allowed to adopt children and subsequently raise them? 92.43% YES vote in the referendum.
3) On Sex Education and Euthanasia: Do you agree that schools cannot require the participation of children in classes dedicated to sexual behavior or euthanasia if their parents or the children themselves do not agree with the content of the lessons? 90.32% YES vote in the referendum.

Mama       2015-02-11 13:57

Pagarba Gerbiamam A. Patackui už teisingas ir įžvalgias mintis ir poziciją. Tai vieniontelis žmogus neteršiantis signataro ir seimo nario vardo.

nesuprantu       2015-02-11 13:51

Jau kuris laikas nesuprantu Patacko. Tai jis žavisi prezidente, apšaukusia Rusiją teroristine valstybe, nepaisant to, kad po tokio jos išsišokimo padidėja Lietuvos ir Rusijos konfrontacija (ar mums to reikia?), Lietuvos eksporto pajamos krenta 30 proc. ir Lietuvą palieka iš įmonių atleisti darbuotojai. Tai jis ragina Norvegijos parlamentarus suabejoti jų vaikų apsaugos tarnyba. Man, kaip rinkėjai, labiau patiktų, kad parlamentaras domėtųsi labai abejotinos reputacijos Lietuvos vaikų teisių tarnyba. Ypač po itin aktyviai glaistomo Švėkšnos skandalo.

stipriai pasakyta, bet teisingai       2015-02-11 13:26

nors ir emocingas, bet labai argumentuotas kreipimasis. Skamba daug itikinamiau negu valdziazmogiu betikslis susirasinejimas.

Taip taip       2015-02-11 13:26

nuošiordu,atvira ir tvirta.Kaip Patackas šnekėdavo mano tėvelis.Mažai,bet tvirtai.Jo kalba išėjo iš jo vidinio padorumo,orumo savivertės ir teisingumo.Gyveno žmogus gerbiamas šeimoje ir aplinkinių.Jis po užkandines nevaikščiojo ir neleido sau,kad kaimynai,vaikai,vaikų mama matytų jį įgėrusį ar laidokaujantį.Tuomet,nors ir sovietmečio metas buvo, lietuviai saugojo savo pamatą ir nesuvaidintą moralumą.Ne vienoje šeimoje augo ne vienas ir ne du vaikai ir jie buvo auklėjami tėvų pavyzdžiu,kuklumu ir orumu.Dabar iš visų kampų lenda aiškintojai,kad lietuviai negeba auginti ir auklėti savo vaikų? Koktu klausyti.Lietuva pragirdyta ir nuskurdinta labiau nei buvo sovietmečiu.Delfi ir kituose portaluose šalia politikų nuotraukų ir jų pasisakymų užp——liai,p…- apai ir mokymai kaip užsiseksuoti ir paskui modernizmo nešėjai rašo"Lietuvoje tėvai muša vaikus”,aiškina tai savo mažamečiams vaikams? Pateikiama kaip epidemija palietusi visas šeimas.Kodėl nestabdoma ši beprotystė ir šeimų šmeižtas?Kas Lietuvoje lieja alkoholį plačiai?Kas nuvulgarina Lietuvą,Lietuvos jaunimą? Pasimetusius kas pragirdė?Su alkoholiu žūsta viskas,žmogui Dievo duota.Pagarba gerbiamam A Patasckui,tai konkretus žingsnis ne papliurpimas dėl įvaizdžio.

Citata       2015-02-11 13:21

“jūsų protėviai siautėjo po Europą, grobdami sidabrą ir žmones, kuriuos pardavinėdavo vergų turguose”. Negi gerb. Autorius nežino, kad šis jo teiginys yra propaganda, o propaganda - Bažnyčios išradimas? Autorius vis pabrėžia tikėjimą. Tikėjimas ir žinojimas - skirtingi dalykai nepaisant Tikėjimo kongregacijos pastangų savintis juos abu.   

Juozapas       2015-02-11 12:34

Šį kartą visiškai pritariu Signatarui.
Be išlygų.
Labai geras tekstas.
.
Kalbant apie papročius prisiminiau dar vieną aspektą norvegiško gestapo veikloje.
Teko kažkiek pamatyti tų gestapinikų veiklos rodiklių statistikos.
Kalbant apie vaikų atiminėjimą iš užsieniečių aiškiai lyderiauja Rytų Europos šalių vaikų grobimas.
Taip pat gausiai grobiami buizmą išpažįstančių valstybių piliečių vaikai.
Išvada gestapas grubiausiai veikia prieš tuos iš kurių nesitiki atkirčio - t.y. ekonomiškai ir ypač politiškai silpnų šalių piliečius, kurių niekas negali (nenori) apginti.
Tuo tarpu, labai labai įdomu - Pakistano, Afganistano, Čečėnijos, kitų džichadais pagarsėjusių kraštų vaikų gestapas nejudina.
Bijo!
Nes žino, kad pajudinus gali baigtis tokiu teroru, kad mažai nepasirodys.
Kėsinasi tik į žolėdžius, nuolankiuosius bei savo valstybių ekonomiškai apleistus ir politiškai ignoruojamus vaikus.
Ta proga dar kartą noriu paklausti p. Matrioškos
- kodėl Ponia nešūkauji, jog norvegistanas yra teroristinė valstybė?
Juk skandinaviško gestapo veikla yra tip top teroristinė.
Ir tą terorą remia norvegų valstybė.
Tai kokie bus veiksmai, Ponia ?
Vėl būsite Ne Prie Ko?
O gal tiesiog atsistatydintumėte?
Kam mums tokia nevykėlė tokiame poste.

 

Laima Bondoriene       2015-02-11 12:28

Puikiai išsakytas protestas pries bearnevernet vykdomus nusikaltimus, spaudžiu dešine autoriui ir su pagarba stebiuosi jo humanizmu visose srityse

Ėiandien       2015-02-11 12:23

V.Savukymnas pažeidė etiką savo laidoje.Kai vienas komentatorius pradėjo remtis krikščionybe,Savukynas pasakė,kad čia tikintiems ir jį nutraukė,o juk jo laidą klauso tikintys ir netikintys.Jis diskriminavo tikinčius.Reiškia mokyti vaikų auklėjimo reikia tik netikinčius?

už kronas viską parduosim?       2015-02-11 12:16

Parsidavusi už  norvegiškas kronas ne tik vaikų gynimo institucijos Lietuvoje, (“bendradarbiaujanti” ir lipdanti visokias programas už tas kronas įviarios tos institucijos), beje jų ir galybė pridaigintų su tų norvegų  pagalba Lietuvoje, bet ir valstybinė žiniasklaida gudriai peršanti mintį ,kad iš lietuvių šęeimų pagrįstai atinminėjami vaikai Norvegijoje, nes vislaik perlaidas skamba mintis ir įtaiga ,kad lietuvių šeimose pagrindinis auklėjimo metodas yra mušimas , kuris nebesiderina su 21 amžiumi. Taip įteiginėjama propaganda , o nutylima tiesa, kad vaikai iš Leščinskienės buvo atimti, kadangi pakako “pastebėti” ,aulėtojoms darželiuose ,per dažnai plaunantis vaikui rankutes, pastebėjo jo veiksmuose požymių “leidžiančių ” įtarti, seksualinio pobūdžio nukrypimus ar netinkamą aukėjimą šiuo požiūriu šeimoje.
Mūsų valstybinė žiniasklaida irgi nuosekliai dirba pildama svetimos valstybės naudai savo propagandinį vandenį.
Kodėl ji nesuinteresuota bešališkai ,objektyviai nagrinėti šią situaciją, pasikviesdama studijosna ir tuos oponentus,kuriems svarbi ir tikra tiesa, valstybės ,šeimoe interesai ir pagaliau Konstitucijos reikalavimų gynimas?

VaidasVDS       2015-02-11 11:25

Pataisymas:
toje laidoje buvo pasakyta, kad psichologai, duodantys tarnybos “siekiams” neigiamą išvadą, toje tarnyboje dirbti negali. Ir yra tiesiog priversti duoti teigiamą, nors ir absurdišką, išvadą.

VaidasVDS       2015-02-11 11:04

Sunku bus Norvegijos parlamentarams suvokti Patacką. Vakar per TV3 laidą “Srovės” buvo rodomas Norvegijos garbės konsulas lietuvis, pavardės nepamenu, kuris yra jau tipiškas sekuliarizacijos produktas. Jis aišku gražiai apsirengęs, nepaprastai kultūringas, ypatingai gerbiantis bet kokius įstatymus ir net minties neturintis kad “dievas-įstatymas” gali klysti. Žmogus tiesiog visiškai švyti materialiai, bet dvasine prasme iš tiesų yra pasimetęs, nes išreiškė mintį, jei jau jo vaikus imtų ta Barnevernet tarnyba, tai jis paklustų jo didenybei įstatymui ir naiviai tikisi apsiginti to įstatymo pagalba, nors toje laidoje buvo pasakyta, kad psichologai, duodantys tarnybos “siekiams” neigiamą, nors ir absurdišką, išvadą, toje tarnyboje dirbti negali.
Ir kas gi sugalvojo kurti tokius įstatymus, kurie “zombiais” daro ne tik vaikus, bet ir tokius naivius dėdes?

Didziule pagarba       2015-02-11 10:41

Drasos Kelio partijos seimo nariams gerbiamiems Stancikienei,Gyliui, Patackui. Ir KK2 laidai nufilmavusiai skausma visu lietuviu sirdyse

ledine       2015-02-11 10:38

aciu gerb.A.Patackui,kad isdroze visa tiesa i akis.Prasau dar nusiuskite kopija musu valdziazmogiams,nes jie tik tupcioja vietoje ir bijo ka nors pasakyti,o jau daryti tuo labiau,nes kiekvienas bijo del saves,del savo darbo vietos,o del ju nieko nedarymo kencia mazas zmogutis atskirtas nuo brangiausio zmogaus-mamos.Aciu Jums,Jus ESATE MUSU SVIESULYS.

ruta       2015-02-11 10:34

Palaikome Gerb Patacka .Tik manau , ten kur dideli pinigai / “Barnavernet ’ privati organizacija , parduodanti savo paslaugas valstybei , per metus puse milijardo kr pelno / , ten tiesos nesurasi .
Paziurekime kas gi stoja ginti tuos ‘Barnevernet’ barbarus Lietuvoje - taip, Lietuvos ‘Zmogaus teisiu institutas ’ kuri finansuoja Norvegija .
Norvegijos ‘NVO Programa’ skiria milijonine parama Lietuvoje , patikedama administruoti ‘Zmogaus teisiu institutui’  kurio , Demesio , valdybos pirmininkas Puras / taip , tas pats, skandalingai pagarsejas , Puras/ .Ar normaliems pilieciams dar liko klausimu , kam ir uz ka dirba sis fruktas ?
Nenustebciau , jeigu Garliavos mergaite ikalinta Norvegijoje .

Mikutis       2015-02-11 10:32

Super pasakyta,Patackai,pagarba tau,manau,nei vienas is musu tiksliau neiisreikstu…100% sutinku su Tamstos mintimis

Tik idomu       2015-02-11 10:26

ar šis laiškas pasiekė Norvegijos parlamentą... Labai abejoju.


Rekomenduojame

Verta prisiminti. Kazys Škirpa: mintys apie valstybę

Kroatijos teismas pripažino tos pačios lyties šeimoms teisę tapti vaiko globėjais

Algimantas Rusteika. O ką daryti, jei šeimos neturi, bet susirgai?

Neringa Venckienė. Apie teismų ir jų sprendimų nešališkumą

Kardinolas V. Sladkevičius siunčiamas į užmarštį?

Andrius Švarplys. Kaip artes liberales galėtų būti salele?

Ramūnas Aušrotas. Statistika kalba už save

SAS antiskandinaviška reklama sulaukė atoveiksmio: ar perlenkta lazda gali virsti bumerangu?

Kun. Robertas Skrinskas. Kremliaus troliai šeimininkauja ir lietuviškoje Vikipedijoje

Nida Vasiliauskaitė. Valstybė, kurios tarakonai nekokybiškai pakasyti – valstybė be ateities

Rasa Čepaitienė. Pakelk galvą, lietuvi!

Kun. Roberto Grigo replika: O, kad taip būtų!

Algimantas Rusteika. Nespirgėkit, čia ne apie visas

Rusų kalbos pamoka 30-taisiais atkurtos Nepriklausomybės metais: liaupsės sovietmečiui ir jį reanimuojančiam Putinui

Vytautas Rubavičius. Su kaimu prarandame gimtinės nuovoką

Rūta Janutienė „Iš savo varpinės“: Ar Dalia Grybauskaitė galėjo būti šantažuojama?

Liudvikas Jakimavičius. Šėpos jubiliejų pasitinkant

Geroji Naujiena: Kaip nenustoti sūrumo

Andrius Švarplys. Šveicarai uždraudė diskriminuoti gėjus kalboje ir viešumoje. Ką tai reiškia?

LR žvalgyba informuoja: kaip viešai vertintinos Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui kylančios grėsmės ir pastebėti rizikos veiksniai

Nijolė Aleinikova. Apie dvasingumą – nusibodusi, bet taip ir nesuprasta tema

Apie meilę, kuri niekada nesibaigia – minint kun. Juozo Zdebskio 34-ąsias žūties metines

Algimantas Rusteika. Šeimininko belaukiant

Vytautas Radžvilas. Klausimas „Lietuvos Sąrašo“ partijai

Audrius Bačiulis. Sunkus tas LRT leftistinių propagandistų gyvenimas

Laimonas Kairiūkštis. Kiekybė ar kokybė, arba Kiek iš jūsų perskaitote 600 romanų per metus?

„Northwest Herald“: „Gyvenimas po ekstradicijos“ – Karolio Venckaus apžvalga

Romualdas Žekas. Sveikatos reforma – kodėl nesusikalbame?

Robert P. George. Drąsa, meilė ir pasiaukojimas kovoje už santuoką

Mark Regnerus. Silpni duomenys, maža imtis ir politizuotos išvados dėl LGBT asmenų diskriminacijos

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.