Dienos aktualija, Politika, Visuomenės pokyčių analizė, Propagandos ir ideologijos analizė

Algirdas Endriukaitis. Kas laukia nacijos, jei jos politikams nerūpi valstybės egzistencinis likimas?

Tiesos.lt redakcija   2020 m. rugpjūčio 3 d. 1:40

45     

    

Algirdas Endriukaitis. Kas laukia nacijos, jei jos politikams nerūpi valstybės egzistencinis likimas?

„NACIJA GĘSTA TUOMET, KAI JI NUSTOJA REAGUOTI Į TRIMITUS. DEKADENSAS – TAI TRIMITO MIRTIS.“
Taip teigia filosofas Emilis Sioranas. O mums trimitas – tai Lietuvos istorija, senolių kultūros, ypač kalbos, išminties pagarba, šventa Vasario 16-oji, partizanų, rezistentų auka. Visos tokios idėjos Vakaruose išplautos, o Lietuvoje visa tai šiandieninių prokurorų ir teisėjų Lietuvos valstybės vardu, M. Ivaškevičiaus žodžiais, paneigta ir simptomatiškai įvertinta „subingalvio“ sąvoka.

Konservatorių vadovė I. Šimonytė konservatorių rinkimams į Seimą Lietuvoje išplatino apklausos anketą dėl svarbiausių valstybės problemų. Vienoje klausimų grupėje dėl neišspręstų problemų (chaotiškas Seimo darbas, gydymas, miškų kirtimas ir kt.). Antroje klausimų grupėje dėl Lietuvos laimingumo ir stiprumo (Seimo profesionalumo, aplinkosaugos, jautrios socialinės apsaugos ir kt.). Visi klausimai spręstini, ypač savivaldybių lygmenyje.

Bet ar parlamentarui, politikui nėra svarbiausia valstybės egzistencinio likimo, idėjos, vizijos, suvereniteto klausimai? Dėl to – nė vieno klausimo, ypač svarbaus po konservatorių paleistos valstybingumą naikinančios torpedos „Globali Lietuva“. Sakysim, yra globali Kinija, JAV, Rusija. Ir ką gali reikšti Lietuvai konkuruoti tarptautinėje erdvėje? Dar prezidento rinkimuose I. Šimonytė atvirai pasisakė už suvereniteto atsisakymą – Europos federaciją arba Jungtines Europos Valstijas Lietuvai gaunant Bavarijos arba Kalifornijos statusą. O užmačias išnykti konservatoriai parodė ir Lietuvos vizijos Nr.1 – dvigubos pilietybės, reikalingos „Globaliai Lietuvai“, nešimo ant valstybės altoriaus pašventinti. Viskas nuoseklu.
Šiandieniniai pasaulio intelektualai įtikinamai skambina apie civilizacijos griūtį. Prisimenant popiežiaus Pranciškaus žodžius, kad „Globalizacija, kaip vienakryptis ir pastovus vertybių, praktikų ir gėrybių primetimas, eina ranka rankon su pamėgdžiojimu ir kultūriniu, intelektualiniu bei dvasiniu pavergimu“ („Savais žodžiais“, Alma litera, 2014, p. 67), privalu pagalvoti apie savo valstybės prasmę ir reikšmingumą.

P. Bjukinenas, žinomas JAV politikas, knygoje „Viršvalstybės savižudybė“ (2011) kalba apie JAV civilizacinę krizę. Britų profesorius Koli Krauč knygoje „Postdemokratija“ teigia, kad dabar formaliai išlaikomi visi demokratijos bruožai: „laisvi rinkimai, konkuruojančios partijos, laisvi atviri debatai, žmogaus teisės, atitinkamas valstybės veiklos skaidrumas. Bet politikos energija ir gyvybinė jėga grįš ten, kur buvo prieš demokratinę epochą – pas neskaitlingą elitą ir į turtingas grupes, besikoncentruojančias aplink valdžios centrus ir siekiančius iš jų gauti privilegijų“ (2008, p. 123).

Mes nekalbame, kad Lietuva gali pasaulyje ką pakeisti, bet I. Šimonytės klausimų turinys aiškiausiai parodo, kad konceptualus Lietuvos suvereninės valstybės prasmės turėjimas jai sistemiškai nereikšmingas, nes „Globaliai Lietuvai“ pasaulyje geriau turėti vasalo statusą. Tokio klausimo nutylėjimas yra rinkėjų nepriklausomybininkų klaidinimas dirbtinai neva dengiamasi Kovo 11-osios antklode. Žinoma, gimus šliaužioti skristi negali.

Štai A. Kiva visai neseniai pagarsino tokią mintį: „Šalis, kurios elitas galvoja tik apie save, pasmerkta“. Iš to susidėstytų kontrolinis klausimas: jeigu manytume, kad tik idealistai gali tikrai dorai dirbti ir guldyti galvą už valstybę kaip buvo 1918 metais. Atsakykime: kiek Lietuvos Seime ir Vyriausybėje yra tik savimi išimtinai besirūpinančių ir kiek tradicinių idealistų (procentais)? Jeigu ne pagrindinai, tai bent jau lemtingai žinosime, kas laukia Lietuvos.


2020-08-02 Algirdas Endriukaitis

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-08-5 19:56

Tyla yra faktorius ir labai svarbus. Kuo ilgiau tylės tuo labiau smirdės.  Tai liečia ne vien signatarus, tai liečia ir visą Lietuvos okupacinę valdžią, hibridinių stribų valdžią.

štaziui       2020-08-5 12:20

stasele, kaip sena ir už... , žodžiu, grūdinta komjaunuolė, eik, kokio nors bent jau matrosovo “žygdarbį” ant taromato ambrazūros atlik. Vargas ir skurdas tavo masturbacijas čia stebėti.

stasys        2020-08-5 6:53

O jūs nesipeškite, 2020-08-4 22:38 > o kas čia pešasi ? tai kad vieni kitierms graibome nosis rodo tik skirtingas nuomones ir skirtingus požiurius į aktualijas . Gal Tamstelė jaučiatės Tiesos bokštu ir manotės galis spręsti kas kieno tamsiojoje isipraudęs riogso ? rašinėti balabaikas ir jas publikuoti niekas nedraudžia Tiesose ir tai anaiptoj nereiškia jog tas pats A.Endriukaitis savo šiuo str. švelniai tariant truputi apsimelavo .

O jūs nesipeškite,       2020-08-4 22:38

pone S. Gerdvila, analizuokite rašančių tekstus darykite išvadas ir apibendrinimus, teikite siūlymus.

Kita vertus, su kuriais čia skaitančiais straipsnio autorius A. E. galėtų turėti ir norėti ryšių?! Gal su daktaru, dešimt metų tiražuojančiu vieną ir tą patį komentarą apie konstituciją ir seimą?!
Gal su „stasiu“, kuris pakeitė „pikasą“, ir sėkmingai neišlenda iš konservatorių išangės?!
Gal su provokatorium Milaičiu, kuris jau spėjo apdergti visą komentarų skiltį ir, kaip komjaunuolis-pirmūnas, pats su savimi „padiskutavo“?!
Apie Raigerdą,net kalbėti nėra ko, - maža kibirkštis ir akrai, akrai ir dar kartą akrai spausdino teksto!
Negi nematote kokia publika okupavo šią svetainę? O gal pamiršote, kodėl V. Valiušaitis atsisakė su jumis diskutuoti apie Pelpsą ir antreprenerystę?!

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-08-4 22:33

Už tai ir tyli SIGNATARAI ir Seimo nariai, kad puikiai supranta, kad antikonstituciniai sąrašiniai rinkimai yra MEDODAS kgbėšnikams ir užsikonspiravusiems komunistams ar jų valdomiems patekti į Seimą, tai yra valdyti Lietuvą ir jos turtus.

https://www.youtube.com/watch?v=oFcrn7w57TU&fbclid=IwAR1dThD3dghusajDHURtbDkxuzPF0RCYRxgqiJDxte8nvqoN

Tai turime situacija, kad net A.Endriukaitis patriotas TYLI ir nenori būti atsakingu už tai kiek PRIŠIKO Lietuvai. Visi esate atsakingi.

Al.       2020-08-4 20:17

Lietuviai yra gyvenę ir nepalankesniais laikais. Dabar turim savo valstybę. Nors neapimančią visos lietuvių teritorijos, nors žymiu mastu įtakojamą svetimųjų, su nelabai ištikima tautai valdžia ir suskaldyta, neorganizuota tauta - vistik, sąmoningoji visuomenės dalis bendrojo gėrio labui galėtų darbuotis sėkmingiau. Reikia kurti politines, kultūrines, darbines draugijas, jaunimo ugdymo draugijas. Kultūriniai ir švietėjiški laikraščiai, žurnalai, internetiniai portalai, televizijos turi stengtis jungtis.

Raigerdas>StasiuiG       2020-08-4 11:58

Pacituosiu Vydūną:“Iš tokios būties žmogus turi iškopti. Tam teikti patarimų
šitas raštas kaip tik rašytas. Norėdamas vengti pragaišties, žmogus turi susivokti
savo esmėje a u k š t protavimo ir geismingumo.
Tada, kaip sakėme, jis bus teikiąs ir todėl teigiamas veiksnys pasaulyje. Bet sau jis bus pasiekęs naują būtį.
Žmogus nebegyvenęs plėšrumo vietoje, bet bus į ž e n gę s į šventnamį, kur ramu, darna, šviesu, šventa, kur skamba gyvas tilsmas.
Bet ne tam žmogus čia įžengia, kad pranyktų.
Priešingai. Dar ir lig čia užkopęs, žmogus liekasi pritraukiančia galia. Tik jis nebetraukia, kad ant jo kauptųsi jėgos-galios ir jam ko nors teiktų, ką susikrauti
galėtų.
Ne! Įėjęs į savo šventnamį savo viduje, žmogus yra pasidaręs amžinošios Gyvybės suplaukime indu.
Bet ta Gyvybė jo nelaikoma. Ji žmogaus dalinama. Kas jam t e n k a, tai jis ir teiki a.
Savo esmės šventnamyje susivokęs, žmogus yra nuolatinis kitų žmonių ir viso gyvenimo laimintojas.
Ta gyvybė, kuri iš jo reikšdinasi, gaivina visa, kas su juo kaip noris santykiuoja. Toks žmogus yra tapęs amžinosios Išminties-Malonės-Galios priemone ir
reiškiniu.
Iš to žmogaus nuolatai pareina kitiems žmonėms sveikinimas. Tarsi jiems būtų žadinamos amžinybės galios, nemirtinga gyvybė, sveikata, jaunumas, grožė. O
pats žadintojas ir atrodo kitoks negu kiti.
Įžengusiam į savo esmės šventnamį kūnas gali ir vysti, gali ir nusileist jo gyvenimo žvaigždė, bet už viso šviečia nuolatai amžinosios sveikatos, jaunumo, grožės Saulė”.
Štai Jurgis Razma Seime tūno 25 metus ir jis yra gerai valstybės maitinamas, ir paikinamas visokiomis privilegijomis, kokių, pavyzdžiui,  Vydūnas nepatyrė per visą savo gyvenimą. Tai ar tapo Jurgis Razma “tokiu žmogumi - amžinosios Išminties-Malonės-Galios priemone ir reiškiniu”. Ką tai reiškia? O tai reiškia, kad Jurgį Razmą gali šerti kokiais nori pinigais ir apdovanoti, kokia tik nori materija, bet jis kaip toje patarlėje:“kiek vilką nešerk jis vis vien į mišką žiūri”. Žema sąmonė ir lieka žema sąmone. Ir kiek liaudis nemaitintų šitų politikų, jie nieko mūsų valstybėje pakeisti negali, kaip ir tas tūnantis Seime 25 metus Jurgis Razma, nes jie nieko negali pakeisti savyje, t.y. jie neevoliucionuoja. Ir toks dalykas fakti6kai negali b8ti materialiai palaikomas, o mes palaikome. Štai nuo čia ir prasideda mūsų valstybėje įdiegta daugumos žmonių skurdinimo sistema.

Raigerdas>StasiuiG       2020-08-4 11:36

Jūs teisingai rašote, tik vietoje žodžio “sąžinė” reikia rašyti “Sąmonė”. Čia ir yra tas kertinis akmuo, dėl kurio yra laužoms ietys visų amžių filosofų. Tai štai, jūs statote SĄMONĘ arba DVASIĄ pirmiau KŪNO arba MATERIJOS. Bet marksistai- komunistai padarė atvirkščiai. Panašiai padarė ir mūsų jau “NEPRIKLAUSOMI” politikai, nes MATERIJĄ jie pastatė vėl pirmiau SĄMONĖS. Štai pagrindinė šitų lietuviškų kapitalistų idėja:“Laisvoji rinka viską sutvarkys pati”. Ir štai nuo komunistinio materializmo mes perėjome prie kapitalistinio materializmo ir SĄMONĖ arba DVASIA liko vėl PELENĖS vietoje. Todėl tokioje valstybėje krachas yra neišvengiamas dalykas, nes tai yra tik laiko klausimas. Toks daugiau nei 30 metų politikoje besiganantis Jurgis Razma nesugeba atskirti Sąmonės arba DVASIOS nuo KŪNO. Jo galvoje viena su kita šios priešingybės painiojasi. Bet ne tik J. Razma yra toks neprotingas, dauguma mūsų tautos žmonių nesugeba, deja, atskirti šitų dalykų, todėl tokiems žmonėms ir yra diegiama ta MELAGIO galvoje gimusi idėja, kad “Laisvoji rinka išspęs viską”. Ir visa ta didžiulė milijoninė armija žmonių nesugeba užduoti sau paprasto klausimo ir į jį teisingai atsakyti:“Kas valdo mano kūną?”. Normalus žmogus iš karto atsakys, kad Dvasia. Bet ar daug tokių sveiko proto žmonių liko Lietuvoje? Jų, deja, labai nedidelė mažuma. Yra tokia psichologija ir psichiatrija, kurios mūsų šalyje gieda tokią dainelę, kurios žodžius jiems parašė BIG FARMA:“Kūną valdo smegenys”. Todėl mes ir gyvename materialistų sukurtoje Lietuvos valstybėje. O kur DVASIA arba SĄMONĖ? O čia jomms vietos mūsų mąstyme nepalikta, nes bukieji psichologai su psichiatrais nieko apie DVASIĄ neišmano. Toks dalykas, kaip DVASIA jiems neegzistuoja. TODĖL IR JŪSŲ MINIMAM ŽMONIŠKUMUI VIETOS NĖRA. KAD SUSILAUKTI ŽMONIŠKUMO, JUMS REIKIA PINIGŲ IR UŽ PINIGUS JUMS PARODYS TO ŽMONIŠKUMO GANA DAUG. NETURĖSITE PINIGŲ, NEBUS IR ŽMONIŠKUMO. O štai Jurgiui Razmai pinigus moka mokesčių mokėtojas. Ir jis gauna gana gerą atlygį. O kur jo ŽMONIŠKUMAS? O Jurgis Razma paprasčiausiai nesupranta, kas tai yra.

StasysG       2020-08-4 11:19

Panašu, kad laukta momento.

Dzeikas       2020-08-4 10:42

Raigerdui: kas ka pagauna geriau palikti sprest aukstesniem teisejams;)
StasysGui: O tamstai kas uzkliuvo: straipsnio ideja, ar tai ,kad straipsnis pasirode tam tikru momentu?

StasysG       2020-08-4 9:30

Pasirodė kažkodėl temai oponuojantis straipsnis 15min: “Tomas Venclova: „Sąžinė yra aukščiau už Nepriklausomybę“. Čia galima rasti tokią mintį: “Lietuvoje daugelio pozicija tokia – jeigu žmogus pasisakė už Nepriklausomybę, juolab, jei dėl jos žuvo, tai jam galima atleisti viską. Jis gali nužudyti nėščią moterį ar šaudyti beginklius. Gali skelbti antisemitinę programą, bet svarbiausia, kad jis buvo už Nepriklausomybę. Ne! Nepriklausomybė nėra pats aukščiausias dalykas pasaulyje. Yra už ją aukštesnis – būtent Dievas. O jeigu nesame t i k i n t y s, galime vietoj „Dievo“ pasakyti „žmoniškumas“ arba „sąžinė“. Jei Nepriklausomybės reikalas sueina į konfliktą su žmoniškumo reikalu, aš pasisakyčiau už  ž m o n i š k u m o   reikalą.”

Raigerdas>Džeikui       2020-08-4 9:08

Džeikai, pats nelabai supranti Lietuvos istorijos. Išimk iš mūsų istorijos partizanų kovą ir tu matysi tą kovo 11 d. kaip savo ausis. Pats, deja, nepagauni, kas yra svarbiausia, o kas yra kaip šalutinis dalykas arba kaip pasekmė. Pas tave automobilio pagrindinė dalis yra bagažinė, o ne motoras.  Bulgakovo “Šuns širdis” tu irgi nepagauni kūrinio pagrindi nės idėjos. Reikalas ne tame, kad Šarikovą vėl grąžina į  būdą, o jis pasijuokė iš komunistinės pseudoidėjos, kad proletariatas gali valdyti valstybę. Reiškia bolševikams buvo reikalinga valdžia, kad vykdyti terorą. Ir valdyti jie gali tik diktatūros metodais. Autorius pasijuokė iš visų tų marksistų, kurie ignoruoja evoliuciją. O Šarikovas, kaip personažas, pavaizduotas, kaip neevoliucionuojanti ypata. Ar konservatorius Jurgis Razma evoliucionavo? Kiek jis tūno Seime? Štai jo politinė karjera:“1991–1992 m. Ministro Pirmininko patarėjas, 1992–1993 m. Seimo nario Tautvydo Lideikio padėjėjas, 1993–1995 m. Sąjūdžio atsakingasis sekretorius. 1995–1996 m. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ir valdybos narys. Nuo 1996 m. Seimo narys. 1996–2000 m. Seimo kancleris”. “Išrinktas: Pagal sąrašą
Buvo išrinktas į 2012—2016 m. Seimą
Buvo išrinktas į 2008—2012 m. Seimą
Buvo išrinktas į 2004—2008 m. Seimą
Buvo išrinktas į 2000—2004 m. Seimą
Buvo išrinktas į 1996—2000 m. Seimą”. Bet paklausk tą Seimo narį, kas yra ekonomika? Ir jis nusišnekės. Paklausk tą Seimo barį, kas yra politika, ir jis nusišnekės. AR SUPRANTI, DŽEIKAI, APIE KĄ AŠ PARAŠIAU ANKSTESNIAME KOMENTARE? AŠ PARAŠIAU APIE TAI, KAD JURGIS RAZMA NEEVOLIUCIONUOJA. NES JAM SEIME GERAI. JAM NEREIKIA Į NIEKĄ GILINTIS, JIS GALI PLIURPTI BET KĄ. PAVYZDŽIUI, JIS PASAKĖ NESĄMONES DĖL ROMUVOS IR TURĖTŲ LĖKTI IŠ SEIMO PER MĖNESĮ LAIKO BE TEISĖS DIRBTI BET KOKĮ VALSTYBINĮ DARBĄ. IR TAI BŪTŲ TEISINGA.  BET ŠITO NĖRA IR KONSERVATORIAI NIEKO NEDARYS, KAD TOKIŲ TŪNOTUJŲ SEIME NEBŪTŲ. JEIGU PALYGINTI GUBERNATORIŲ DECHTERIOVIĄ RUSIJOJE, IŠSIŲSTĄ Į CHABAROVSKĄ SPRĘSTI ŽMONIŲ PROBLEMAS, SU JURGIU RAZMA, TAI NEŽINAU, KURIS IŠ JŲ YRA PROTINGESNIS. MAN JIE ABU VIENODO PROTELIO. BET TAI YRA PATOLOGIJA IR TAI YRA ĮRODYMAS, KAD TOKIA SISTEMA, LEIDŽIANTI DAUGINTIS PARAZITAMS ANT VALSTYBĖS KŪNO, TURI IŠNYKTI KAIP KOKS SUSISAPNUOTAS KOŠMARAS.

Raigerdas>StasiuiG       2020-08-4 8:05

Tiesa pasakius, sunku nesutikti su jūsų replika. Deja, yra taip. Tada pažiūrėkime į gamtą. Gamtoje viskas vystosi evoliucijos keliu ir ten vyksta antranka. O kaip vyskta antranka į tą politinį Olimpą pas mus? Pas mus, deja, vyksta vis dar pagal Lenino supuvusią idėją: “Kiekviena virėja gali valdyti valstybę”. Ir kariuomenei vadovauja Raselė Juknevičienė arba gydytojas Oleka ir t.t. Čia yra idiotizmo demonstracija gryname pavidale. Tai yra įrodynas, kad su atranka vyksta spektaklis, realiai atrankos, kaip geriausių specialsitų, galinčių vadovauti kariuomenei, švietimui nevyksta ir kitoms ministerijoms nevyksta, nes vyksta antranka blogiausių, kartais net su psichiškai nestabilia psichika. Pažiūrėkite į Jurgį Razmą, kuris pasiūlė Romuvai spręsti jų klausimą atidedant 99 metams. Rusijoje panašų idiotizmą demonstruoja Žirinovskis ar pasiųstas į Chabarovską atrodytų visiškas silpnaprotis, bet su savanaudiškumu, t.y. patenkinimu savų interesų, tai pas juos viskas tvarkoje. Dabar kalbama apie globalizmą. O juk tokioms siurbėlėms, įsisiurbusioms į valstybės kūną, tai būtų fantastiškai gerai. Ar blogai yra Rasai Juknevičienei Europarlamente? O A. Kubiliui? O marksizmo-leninizmo filosofijos propaguotojai, dabar apsimetančia didele ekonomiste, Aušrai Maldeikienei yra blogai? Ar jie gyveno taip prie komunizmo? Ne. Tiesa, jie dar prisimena, kur randasi Lietuva, nes čia stovi jų namai. O jeigu jų namai būtų Briuselyje ar jie prisimintų? Vargu. Taigi, gerbiamieji, visa tai rodo, kad ta valstybinė valdymo institucija, kurioje save realizavo Stalinas, Hitleris, Leninas, o dabar visokie nesąmones šnekantys Razmos, Kubiliai yra ta terpė, kuri yra labai palanki idiotizmo plitimui. Tautoje nevyksta atrankos, nes pati atranka pavirsta į spektaklį, kurį vaidina kartais net žemiausio lygio mėgėjai. Paimkime dabar graikų mitologiją:“Dzeusas (gr. Ζευς arba Δίας) graikų mitologijoje – vyriausias ir galingiausias iš Olimpo dievų.Dzeusas sukeldavo griaustinį, žaibus, lietų ir vėjus, jo tradicinis ginklas – žaibai. Jis buvo vadinamas dievų ir žmonių tėvu (jei tiksliau valdovu ir gynėju)”. Mes taip pat turime Olimpą, t.y. valdžią. Bet pas mus Dzeuso tai nėra. Ir tarp tų dievukų iš Seimo nėra nei vieno, kuris gintų žmonių interesus. Savo - taip, savo partijos interesus- ne visi, nes ten yra ir išdavikų, bet dauguma - taip. Reiškia mūsų Olimpas yra smarkiai papuvęs, nes per spektaklį-antranką, ten papuola daugybė parazitų. Kur tie virusai atranda savo terpę? Gausybėje partijų. Kiekybės daug, bet kokybės nėra, nors Engelsas su Marksu teigė, kad kiekybė pereina į kokybę, bet Lietuvoje to nevyskta. Ką mes galime padaryti? Pirmiausia, reikia atimti iš tų politikų ir valdininkų MELO įrankius, per kuriuos jie skleidžia savo melagingas idėjas, ir pirmoji iš jų yra:“Laisvoji rinka viską sutvarkys”. Be MELO jie tampa visai neįgalūs. Ir reikia sukurti šalinimo mechanizmą nuo MELAGIŲ, ŠMEIŽIKŲ ir kitokio plauko idiotų, kurie elementariai protiškai neišsivystė iki tokio lygio, kad su žmonėmis kalbėtų TIESOS žodžiu.

stasys        2020-08-4 7:26

Komentaru daug o konkrečios kritikos str. nėra . Kožnas kaimo berniokas vardu Egidijus nesunkiai užduotu esminį klausimą A.Endriukaičiui , kaip ar ans galėtu pateikti nuorodą į tekstą kur ta pati I.Šimonytė pasak jo pačio cit.: Dar prezidento rinkimuose I. Šimonytė atvirai pasisakė už suvereniteto atsisakymą – Europos federaciją arba Jungtines Europos Valstijas Lietuvai gaunant Bavarijos arba Kalifornijos statusą. O užmačias išnykti konservatoriai parodė ir Lietuvos vizijos Nr.1 – dvigubos pilietybės, reikalingos „Globaliai Lietuvai“, nešimo ant valstybės altoriaus pašventinti.“ . Aš gal ne toks protingas kaip A.Endriukaitis ir mano liežuvis su pirštais ne tiek lankstus ,kaip Reigardo, .. siekiant ka nors sunkiai pasiekiamo ‚palaižyti‘..  bet jei bandai ka nors cituoti ir dar savo pridėti reikėtu nurodyti ir iš kur paimta ta konkreti kritikuotina mintis . Suprantu , tai ne visada patogu ir ne visada naudinga kai norisi didelių dūmų visiems pripūsti į akis . ..bet tai vienintelė priemonė apsauganti mus pačius ir verčianti sustoti, nesuklysti , prieš paskleidžiant išgalvotą žinią . Taip kaip autorius cituoja save patį ir kitiems primesta išgalvotą melą ,.. jo str. tekstas tai beviltiško nusenusio kaubojo ‚strakaliojimas‘ sėdint ant asilo . Joks Lietuvos pilietis kandidatuojantis į Prezidentus nėra tokių ‘endriukaitiškiu’ nesąmonių  paviešinęs .. Kodėl, manau ir patys suprantate .

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-08-4 1:09

Taip StasyG, teisingai sakote. Ne jis vienas toks…. visi iki vieno signatarai išniekino LR Konstituciją, patikimai atvedė į Lietuvos valdžią kgbėšnikus ar jų statytinius ir dabar tyli visi iki vieno kaip APSIŠIKĘ. Darosi sąmoningais, piktybiškais Lietuvos išdavikais, naikintojais atėmusiais konstitucinę lygią ir tiesioginę rinkimų teisę iš Lietuvos piliečių 1992-07-09 priėmę antikonstitucinį Seimo rinkimų įstatymą. Dėl to visi 7 Seimai ir 8—as bus taip pat antikonstitucinis.
http://www.ekspertai.eu/liepos-9-ta-antikonstitucines-valdzios-diena/
https://www.youtube.com/watch?v=oFcrn7w57TU&fbclid=IwAR1dThD3dghusajDHURtbDkxuzPF0RCYRxgqiJDxte8nvqoNbkI0ubh5Nz8

StasysG       2020-08-3 23:11

Raigerdui     2020-08-3 20:49
———————————————
Na gerai. Putinas, Lukašenka ir Lietuvos valdžiažmogiai nepasimokys. Bet imkime šį mūsų straipsnį ir komentarus. Ar Autorius, tikras Lietuvos patriotas, paskaitęs gerus ir blogus, ims ir parašys naują straipsnio variantą, iš kurio tikrai galima būtų pasimokyti? Ne velnio. Jis mano, kad savo darbą jau padarė, o jūs peškitės. Viskas liks kaip buvę...  Ir taip elgiasi beveik visi rašantieji. Ryšio su skaitančiais jokio.

Dzeikas       2020-08-3 22:52

Na kad konservatoriai griztu i savo pirmine busena, kaip Sarikovas i suni, turi ivykti Lietivos reokupacija. Tada jie vel pataps rajkomu sekretoriais kokiose marijampolese, pagegiuose, papilviuose…na ten kur okupantas laike arsius bet durnus pakalikus.
Tai ,kad linketi sito landzberginiams neiseina :(

Dzeikas       2020-08-3 22:46

Julesai, tai kad paziuros nekito nuo pionierisko, ar boy-skautisko amziaus girtis nereiktu:-))) Isivaizduok islenda is grabo koks Markso amzininkas ir atsistojes i Alfonso poza rezia:
- Mano paziuros nepakito nuo birzelio sukilimo. Ezmi blankistas!
Jei kas nezino Birzelio sukilimas ne Kaune 1941m, o Paryziuje 1848m.  Nors blankistai Lietuvoje rastu ka veikti, su kokiais tautiniais naciukais ar tomaszewskiniais susidetu. Net ir buvusiu Snieckaus bendrazygiu , Kominterno nariu(idomu ar like dar gyvu?) galetum rasti tiek pas vienus, tiek pas kitus.

Raigerdas        2020-08-3 20:49

Ponas Algirdai Endriukaiti, jūs per vėlai skambinate varpais. Reikėjo skambinti tada, kai dar buvo nors šiek tiek tos patriotiškos dvasios. Dabar yra per vėlu. Dabar reikia jau pateims galvoti, kaip mums išlikti, kaip tautai. Į politikus kreiptis, o ypač į konservatorius, yra beviltiška. Jūs bandote kreiptis į šitų politkų sąžinę. Na ir kas? Jūs manote, kad jie jūsų klausys? Jūs juokaujate? Prisiminkite, kuo baigėsi Šarikovui jo politinis gyvenimėlis Bulgakovo “Šuns širdyje”? Jis buvo vėl grąžintas į savo šunų draugiją. Jūs manote, kad konservatoriai tai ne tie Šarikovai? Jie protingesni? Jie negali būti protingesni. Su politikais jau taip yra. Štai Chabarovskas protestuoja jau ne pirmą savaitę. Ir ką? Putinas tapo protingesnis? Nei kiek. Štai Baltarusijoje diktatorius A. Lukošenka mėšlungiškai bando išsilaikyti valdžioje. Liaudis protestuoja. Ir ką? Jis tapo protingesnis? Nei kiek. Bet paimkite ir paklauskite: kodėl? Todėl, kad šitie į valdžią atsisėdę Šarikovai ir Švonderiai niekada nežinojo, ko reikia tai visuomenei. Jie ne visuomenei atėjo tarnauti, o tą visuomenę mulkinti. O kad ją mulkinti jiems reikia valdžios. Režisierius kartais aktoriams sako:“Jeigu publika juokiasi, tai nenusileiskite iki tokio lygio, kad jūs imsite jai pataikauti ir dar labiau juokinsite publiką. Niekada šito nedarykite”. Bet panašiai tą patį sakė dar Šekspyras “Hamlete”. Tai reiškia, kad egzistuoja aktoriai, kuriuos reikia tramdyti ir aiškinti elementarius dalykus, ir egzistuoja aktoriai, kuriems šito nereikia sakyti. Bet jų yra nedaug, netgi vienetai, o šitai daugumai jau kartojama tą patį šimtus metų. Taigi, dabar reikia kelti klausimą: kaip išgelbėti tautą nuo šitų puskvailių politikų? Nejaugi neaišku, kad jie nieko nedarys, kad mūsų tautai atsirastų nors kažkokios perspektyvos išlikti ateityje. Bet jie darys viską būtent taip, kad tautoje užgestų paskutinės išlikimo viltys. GERBIAMAS ALAGIRDAI ENDRIUKAITI, ŠITIE POLITIKAI SUPRANTA KAŽKĄ TIK TADA, KAI TAI LIEČIA JŲ ASMENINIUS INTERESUS, JŲ GRUPINIUS INTERESUS. KAŽKĄ DAUGIAU JIE YRA NEPAJĖGŪS SUPRASTI, ČIA TAS PATS, KAS AŠTUNTOS KLASĖS MOKINIUI PRADĖTI AIŠKINTI KVANTINĖS MECHANIKOS SUBTILYBES.

juodašikniams kolonistams-ne!       2020-08-3 20:17

Ir vėl pranašystės.

Galima drąsiai spėti,  kad artimiausiu laiku facebook’e ir kituose socialiniuose tinkluose bus sustiprintai uždrausta “propaguoti rasinę bei religinę nesantaiką”.

Mat per daug tiesos – taip pat blogai, daug kam nepatinka, kai žmonės pradeda ŽINOTI, O NE TIKĖTI, ką jiems sako oficialūs “informaciniai” šaltiniai. Kalbu apie migrantų invaziją į senąją Europą, jų elgesį, jų atliekamus nusikaltimus, jų atnešama “kultūrą”.

Taigi, šiomis dienomis labai sparčiai griūna pasakaitės apie islamistinės pasaulėžiūros “teisingumą”, tobulumą.  Pasirodo, tai paprasčiausia, nors ir labai skaitlinga bei galinga sekta. Kaip kitaip galima pavadinti šią religiją išpažįstančiųjų elgesį, kad ir Kelne, kaip ne sektantiškąjį išpuolį? Beje, panašūs išpuoliai įvyko dar 12 Vokietijos žemių, tačiau apie juos tolerantiškoji, tai yra –  idiotiškoji (arba nupirktoji) visuomenės dalis bandė nutylėti. Čia jau nekalbu apie moterų prievartavimus ir jų sumušimus kitose Europos kraštuose..

Kai kuriose šalyse islamas tikrai harmoningai derinasi su visuomeniniu gyvenimu, ypač ten, kur labai daug naftos ir tos šalies masėms gyvenimas gerinamas tiesiog už dyką.

Deja, islamas, papuolęs į kitokią, jam neįprastą terpę, tampa baisiu kitos šalies kultūros ir tvarkos naikinimo įrankiu. Svarbiausia, kad šis tikėjimas toks buvo visada, visais laikais. Žmonės bukai tiki gėriu, labai greitai ir nepagrįstai pamiršta nuoskaudas. Čia jau krikščioniškosios pasaulėžiūros klaidos.

Tačiau visada atsiranda žmonių. kurių protai laisvi nuo bet kokių religijų bei sektų ir jie aiškiai mato realybę: Europa agresyviai atakuojama gyvulinės “kultūros” atstovų, kuriems kito tikėjimo, kitokių pažiūrų žmonės – darbiniai asilai, kuriuos galima mušti, pjauti, prievartauti. Toks jau tas gyvulių tikėjimas: jei kas ne su tavimi, tai – prieš tave.

Sunku įsivaizduoti, ką turėtų atlikti nekviestieji atvykėliai, kad supurtytų p. Merkel ir į ją panašių miegančiųjų gražuolių požiūrį į kolonistų priėmimo politiką. Manau, būtų neblogai, jei ponią Merkel kas nors gatvėję kiek patrankytų: paspardytų galvą, padaužytų pažirdžius. Na, kad su ja pasielgtų taip, kaip dabar elgiamasi su kitomis Europos moterimis.  Ginkdie, asmeniškai aš jai to nelinkiu, nors vieningos Europos vardan… Nerašysiu, ko jai linkiu, tikiu, kad greitai būčiau susektas ir teisiamas smile

Daug kas pasakys, kad mane užplūdusios emocijos, kad viską matau per daug juodai, nerealiai.

Taip, esu emocingas. Mat, esu žmogus, o emocijos žmonių gyvenime, kaip nebūtų keista, užima tikrai ne paskutinę vietą. Taip, žiūrėdamas video siužetus, kur koks nors marokietis gatvėje per veidą kumščiu tranko jam nepaklususią merginą, aš įsivaizduoju, kad jos vietoje gali atsidurti mano dukra, ar bet kuri kita moteris. Tada aš nirštu, organizme išsiskiria daug adrenalino ir tokiu momentu gyvulį, kankinantį moterį, esu pasiruošęs perplėšti per pusę.

Tikiuosi, kad panašiai jaučiasi nemažai Europos vyrų, o tai reiškia, kad mes galime atsilaikyti ir gyvulius išvaryti atgal, į jiems įprastą tvartą.

Manau, kad taip ir bus.

juodas jumoras       2020-08-3 19:52

2050 metai. Lietuvos Respublikos Seime švenčiami tolerancijos ir pakantumo metai, iškilmingas posėdis:

Seimo pranešimas

Lietuva, titaniškomis mūsų teisėsaugos pastangomis, jau pagaliau išsprendė visas problemas su pakantumu ir tolerancija visuomenėje.

Beliko nedidelė netolerantiškų ir nepakantumu pasižyminčių žmogelių grupė, užsispyrusiai kažkodėl besivadinanti tauta – Lietuviais, jie kategoriškai atsisako vadintis išdidžiu vardu “europietis”. Ši maža pasibjaurėtinų žmogelių grupė yra aptverta rezervate netoli Balbieriškio. Jie savo netoleranciją kitų tautybių žmonėms pareiškia per tai, kad užsispyrusiai atsisako nebevartoti tos bjaurios Lietuvių kalbos. Jie yra tiek nepakantūs kitos seksualinės orientacijos žmonėms, kad vis dar ekstremistiškai gyvena šeimose, kuriose santuoka yra paremta vyro ir moters sąjungos pagrindu. Jie atsisako geranoriškai atiduoti vaikus į gėjų, žydų ir musulmonų tolerancijos mokyklas, kuriose šie galėtų laisvai nuspręsti savo seksualinę ir religinę priklausomybę. Todėl vaikų gerovės labui nuspręsta atiminėti iš jų visus esamus ir gimsiančius vaikus, idant jie nežalotų jų savo netolerantiškais ir nepakančiais požiūriais. Jų moterys nenešioja parandžos, tokiu būdu netolerantiškai įžeisdamos musulmonių jausmus. Jų vyrai nedaro apipjaustymo, tokiu būdu netolerantiškai rodydami nepagarbą žydų ir musulmonų bendruomenėms.

Kadangi beliko tik maža, šios pasibjaurėtinos netolerantiškos ir nepakančios sektos grupelė, be to iš jų yra atimti vaikai, esame įsitikinę, kad didžioji tolerancijos ir pakantumo era greitai nebebus bjaurojama šiu žmogelių egzistavimu.

Iškilmingą pranešima pasirašo- Lietuvos islamo Respublikos Seimo pirmininkas muftijus Ibn Abdula Muchamedovičius

 

,,Ar supratote?"       2020-08-3 19:43

O kas jau tu toks, kad tave privalu suprasti? Trolis, ir tiek. Ko jau čia nesuprasti? Ir nėra čia ko putotis. Pinigus juk bet kokiu atveju gauni.

Iš šalies       2020-08-3 17:21

Portalo redakcija galėtų tekstus viešumai pritaikyti - šiame nesutvarkyti nei linksniai, nei galūnės, nei laikai, lyg nelietuviškas būtų. Suprantama - autorius žmogus nebejaunas, bet išleidėjai galėtų korektūrą peržiūrėti.

Aksioma       2020-08-3 16:09

Buvo Sąjūdis, ir tada sujudėjo daug vienminčių, kitaip sakant dauguma, arba minties vienybė, kas demokratijoje yra esminis dalykas, ir ta vieninga mintis išvedė pro kalėjimo vartus, o laisvėje dauguma subyrėjo, prasidėjus sunkumams, dauguma nėrė vos ne atgal į kalėjimą, gerai kad tikrai protingi daug kur saugiklius sustatė, dabar gi įvairovė, partijų šimtai, vieningos minties daugumai nereikia, vieni link amžino troškimo valdžios olimpo, kita dauguma link savo ėdžių, protas užmirštas, o be jo kažkokios vieningos protingos minties, tikėtis yra keista.

Jules       2020-08-3 16:01

Mano pažiūros beveik nekito nuo penktos klasės, kai asmeniškai pastebėjau, kad viena sakoma, o daroma visai kita, ar supratote? Kol nebus rimtos desovietizacijos, derusifikacijos ir depolonizacijos, ir nepaviešinti ypatingųjų, valdžioje ir versle esančiųjų kagebistų, sąrašai, tol su pažiūromis bus nekaip. Jules tikrai niekam netrukdo pasisakyti, o priešingai. Tik gal nereiktų vartoti kanalizacijos terminų ir rusiškų prakeiksmų, ypač žeminančių moteris - mūsų motinas, kurios mums, vyrams, turėtų būti šventos, ar supratote? Ne karvutės mus atsivedė, Langų majore.

>> 14:50       2020-08-3 15:56

,,Ko nėra”, to ir ginti nereikia? Žinom tokius kaip tu - ,,runkelintojus”. Tu ir esi tas runkelis, nes tau nieko nėra.

Ramiai, Algirdai..       2020-08-3 14:50

kol kas lietuviai dar nerodo, kad jau yra pasiekę nacijoms būdingą civilizacinę pakopą. Visi rodikliai, ir pirmiausia masinis bėgimas iš tėcynės, korupcijos lygmuo politikoje, smunkanti kultūra ir ypač švietimas, svetimų kalbų beždžionavimas viešosiose erdvėse (restortanų, kavinių, viešbučių, firmų, parduotuvių p[avadinimai ir net vaikų vardai…) ir t.t. rodo, kad esame vos vidutinio išsivystuymo tauta. Iki nacijos dar toloka. Smetonos laikų saulėlydyje buvo šiokios tokios lietuviškos nacijos užuomazgos megztis, bet vėliau sunaikintos. Išvada: ko nėra tas negali ir pradingti.

 

>> 13:47       2020-08-3 14:08

Mes ne runkeliai. Mes žmonės. ,,Nėra už ką balsuoti” sako tie, kuriems ir dabar gerai. Yra už ką balsuoti. Beveik visada buvo, tik per televizorių daug kas nematė. Ir su kokiais milijonais tu išeisi į tas gatves, jei vaikščiojančių tik koks milijonas? Ir kur tose gatvėse stovi balsavimo urnos? Gausi bananų, ir pasibaigs narsa. Viską reikia daryti taikiai, o ne kelti spalio revoliucijas. Minioje nei tiesos, nei išminties nėra. Išmintis ateina tyloje.

Elenai       2020-08-3 13:47

Nera uz ka balsuoti,nes sarasiniai paklius vistiek,o pavieniai isrinktieji priklausomi nuo sarasiniu ir savo frakciju,taigi iliuziju nera ir nera ka rinkti,nesamone-LT zlugusi ,nes mes esame runkeliai ir visi bijome iseiti milijonais i gatves.

Dėl pilietybės atėmimo       2020-08-3 13:25

Kam žmogų laikyti prievarta pririšus, jeigu jis jau pasirinko KITOS valstybės pilietybę? Vadinasi, Lietuva jam jau antroje vietoje, jei ne dar toliau. XX a. viduryje aršiausi Lietuvos priešai irgi buvo ,,savieji” iš užsienių, daugiausia iš rytų. O šiandien kas pikčiausiai keikia Lietuvą? Ar ne ,,savieji” iš vakarų? Taigi nereikia perlenkti lazdos. Kiekvienas turi laisvą valią ir pats kuria savo gyvenimą. Nulaužtos šakos nepriauginsi.

Elena       2020-08-3 12:55

Sis straipsnis turetu buti isplatintas visuose spaudos leidiniuose, kad jaunimas - rinkejai susipazintu su vertinga paziura apie Tevyne Lietuva, kad nepadarytu klaidu apsisprendziant uz ka balsuoti.

pastaba       2020-08-3 12:44

Dar vienas Ramanauskas… tik sis plepalais uzsiimineja.
Eikit dirbti… pone, dr.

Dzeikas       2020-08-3 11:55

habilitasui:
Idomus palyginimai persasi, Sovietija ir kovo 11 Lietuva.
Sovietija istvirko ir ispuvo…na 3 kartu prireike. Norime ar ne, bet Spalio perversmas dave Sovietijai daug talentingu politiku “nuo zagres”. Netgi IIPK kadru prasme buvo naudingas jai.Per nenoriu , nepaisant bendros tendencijos teko duoti kelia talentingiems zmonems, kurie KONKRECIAI kazka mokejo daryt.Ir tik link “perestrojkos” garas baigesi, t.y. 2 kartas konkreciai “veze”.
Kovo 11 Lietuva issigime per PUSE maksimum viena karta. Nes nesugebejimas sutvarkyti pedofilijos skandalo. Ne todel , kad ten kokie moralus tipeliai valdzioj butu, gink die, net nesavjoju tiek. Bet nera net elementariai suvokianciu, kad kai TIEK ISLINDO - slepti daugiau nebegalima. Reikia nors del akiu rasti kaltaji ir isvynioti visa reikala parodai. Netgi Breznevo laiku SSRS tiek nuovokos tureta. Jeigu pavykdavo kazka isviesinti - nomenklaturine padetis nebegelbejo. Tiesiogini kaltininka cypen, aplinkinius , susijusius butu iskaisioje i kokius siknaskylius.
Tai VIENAS pozymis. Antras tai vargana kadru politika, jeigu sajudinis kipiezas dave plejada nauju veidu politikoje tai nuostabiai greitai visi pradingo(ne kurie anapilin iskeliavo). Bet ju vietoje kas? “Anukai”, “buhalteres”. Net ir Gaisrininko dukra tarp tokiu titanu atrodo. Na kaip vienaakis tarp neregiu.

Julesai-Dzeikai-Dzeikuti,       2020-08-3 11:53

gydykis nuo ,,politinės” šizofrenijos ir leisk pasisakyti kitiems. Pravartu būtų ir pačiam pagaliau įgyti KOKIAS NORS pažiūras - savas.

Jules       2020-08-3 9:46

Kai partijas į aukščiausią arba žemiausią valdžią veda nepartiniai veikėjai(slapukai arba kitaip konspiratoriai) yra akivaizdus pasityčiojimas iš mūsų žmonių, iš piliečių ir taip toliau. Nors, kita vertus, tokie apgaulės triukai ir metodai įmanomi tik nepilietiškoje, nelaisvoje, o pavergtoje visuomenėje - dezinformuotoje tautoje.

habilitās       2020-08-3 9:41

Susirūpinimas šalies likimu – suprantamas dalykas, bet sunku suprasti, kodėl visi taip lengvai pasiduoda lobistinei propagandai ir prisideda prie bandymų I. Šimonytę įvilkti į politikės rūbą?
Kokiu I. Šimonytės veiklos laikotarpiu buvo kiek nors ir kokios nors politikos? Finansų ministerijoje – buhalterė. Kukli, nelabai savimi pasitikinti, todėl nuolanki ir darbšti valstybės tarnautoja. Nuolankumas ir darbštumas leido lėtai, bet nuosekliai kopti karjeros laiptais. Darbas Lietuvos banke, tai atlygis už ministeriavimą, su politika – nieko bendro.
Ėjimas į seimą su konservatorių partija, nebūnant partijos nare, tai D. Grybauskaitės projektas, siekiant į savo vietą pasodinti įpėdine. Jei tai politika, tai labiau primena Putino-Medvedevo politikavimą, nei tai, kas būtų verta rimtesnio dėmesio.
Konservatorių sprendimas, kad jų partiją į rinkimus ves I. Šimonytė, rodo partijos pirmininko politinę impotenciją ir partinio nepotizmo pasekmes, o ne išstumtos į sąrašo priekį Seimo narės politinį pranašumą ar lyderystę.

Džeikuti,       2020-08-3 9:39

Sovietija viso labo jūsų žiniai tėra Amerikos produktas, tiksliau, jos bankų produktas, nežinojai ar meilužė dar nespėjo pačiam šito pasakyti? Tai ne vien mano nuomonė, bet ir Patriko Bjukeneno taip pat. Nežinai, kas Sovietijos paveldėtoja? Nežinai, kas Sovietų Lietuvos paveldėtojai? Jei nežinai, klausk dr. Jono Ramanausko.

Dzeikas       2020-08-3 9:27

“valstybes suverenumas”?
Ka jis reiskia, jeigu toje valstybeje pilietis, ZMOGUS nera suverenus? Gl Endriukaiciui Sovietija suverenumo etalonas? Na iskaba is gelzgaliu i balta kumele pakeisti ir bus idealu?
Siukslinis straipsnis, kuris stato vezima priesakyj arklio. “Sikau ir tapsnojau” ant tokios valstybes kur zmogus nera laisvas. Koks skirtumas ar tu plikbajorio baudziauninkas ar kokio grafo?

Jules       2020-08-3 9:18

Demokratija Lietuvoje yra kagebistų valdžia plius visos šalies grafitizacija - tiek kūnų, tiek sielų. Bet sąžiningesni, nedemokratiški, medikai kartais mums pakužda į ausį, kad tatuiruotės naikiną imunitetą, vadinasi, daro Covid-19 paslaugą, kad ši gerai nušienautų mus, kaip ir tas visuotinas desovietizacijos ir dekagebizacijos atsisakymas, kurie dabar ir šienauja mus - varo myriop. Na, o grafiti griauna miestelėnų psichiką - sveikatą, varo vėžį, taip sakant, anot Ške načalnyko. Tikintiems Moksliniu Komunizmu ir jo transformacijomis į visokius kitokius ten mokslinius, pavyzdžiui, Mokslinę Oligarchiją, primenu ir dėl mokslinio Covid-19, kad antikūnų aptikimas tikinčiojo kraujyje neįrodo viruso buvimo. Lietuviams, paklausius dezi LRT radijo, iškart padaugėja ir antigenų, ir antikūnų kraujyje ir makaulėje apskritai.

Kis       2020-08-3 8:54

gerbiamasis,kai pamatai ka isdarineja vadinantis save politikais,kai kurios personos,jau nebejuokinga.Pavardinsiu,nes mane niekas nepakuos;tai Skardzius,Ouidokas,Dagis,Pranckietis ir didesne puse bebru su Igilu.Ar bent vienas per kadencija parode rupesti apie valstybe?Mes zinome ,kad valstybe-tai zmones ,tai tas turtas kur randasi vienoje kazkokioje zemes ploteli.Kai mes saukiame lyg paklaike viena,o darbai parodo tiesiog atvirksciai,tai atviras zmoniu paniekinimas,nes mes jiems gal tik balsavimui reikalingi,o po to jau nebe tautos reikalas.Savo guztas gerai apsaugojo,nes “veikeja"atleisti is darbo problema,nutraukti sutarti kosmaras.O kas daryti,jeigu jis uz kelias dienas sau atseikeja virs 300 tukstanciu-ir tai norma uz nuveikta darba?Arba LRTV,nonsensas;mokesciu islaikoma jie elgiasi kaip banditeliai 1990 metais,nes dengia toks pat Landzbergis.Mes muistomes del teises ir teisetvarkos nebuvimo,o juk jie supancioti visi KGB “slaptumu”,kuri laiko uz virvuciu kuprotas setonas?Apie ka mes snekama?Apie Tevynes sajunga ir Lietuvos krikscionis demokratus?Tuzikas po stalu zvengia,kaip kumele su didelemis dantimis.

Jules       2020-08-3 8:27

Oho, šiaip labai geras pono signataro vertimas - „Viršvalstybės savižudybė“(Suicide of a Superpower), priminęs mums tai, kaip kita, atseit, irgi viršvalstybė(Hitlerio Vokietija) buvo sutriuškinta Stalino Rusijos kūrėjų, draugų, sąjungininkų ir bendrininkų – Amerikos(Kanados, Australijos, N.Zelandijos ir taip toliau) ir Anglijos bendromis pastangomis. Laisvi rinkimai, kai visos pasaulio žiniasklaidos, tiksliau, dezinfosklaidos priemonės vienose rankose, paversti farsu, apgaule. Jei taip, tada gaunasi, kad viena „über“ valstybė naikina kitą „über“ valstybę, kaip esamą arba būsimą konkurentę ar kaip? Na, o mes kas tokie su įslaptintais kagebistais versle ir valdžioje, ir net smulkmėje, pone signatare? Negi demokratija yra mažumos valdžia? Prašom tikslinti.

Centras       2020-08-3 8:01

Yra žmogui duotas EGO, ir daugelis tuo vadovaujasi, kadangi visi skirtingi tai ego centrai taip pat, ir čia atrast centrų dedamąją, kad daugelis suktus apie kažkokį stabilų pav. kaip Tėvynė, galima, tik darosi vis sunkiau, nes veikia kiti stiprūs pašaliniai centrai, kuriems atsispirti ne kiekvienas gali.

Jules       2020-08-3 7:58

Laukia išnykimas, jei šito niekas nesustabdys. Kita vertus, be rimtos desovietizacijos ir dekagebizacijos, akivaizdu, kad taip ir nutiks. Lietuviai renkasi ką? Savižudybę ar išgyvenimą? Tiesa, o kas įslaptino kagebistus? Pavertė valstybine paslaptimi, nes jie sudaro dabartinį oligarchatą ar kaip?

stasys        2020-08-3 7:33

Padarysiu pauze ir palauksiu protingu pasisakymu . Nepyk J.Ramanauskai tavo copy paste jau nekelia entuziazmo , pasene ir nuvalkiota . Lauke 2020 m rinkimai į Seimą , o tu kapsi kaip tas sovietinis kranas vis savo ir vis apie ta patį . Tai paskutiniai Seimo rinkimai , kai veikia senoji rinkimu sistema ..2024 .esu tikras bus pereita prie proporcinės balsu sistemos .

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-08-3 5:31

Jau apie signatarą Algirdą Endriukaitį esu rašęs: http://www.ekspertai.eu/okupanto-ziurkes/
O dabar vėl matau visai kitą situaciją, kuri jau ne pirmą kartą kartojasi. Cituoju: “O užmačias išnykti konservatoriai parodė ir Lietuvos vizijos Nr.1 – dvigubos pilietybės, reikalingos „Globaliai Lietuvai“, nešimo ant valstybės altoriaus pašventinti.”.
Tai, kad tai ką konservatoriai sako tai yra VISIŠKAI atvirkščiai daro, taip kaip maskvietiški bolševikai. Taigi tai prasme ponas A. Endriukaitis yra visiškas konservatorių draugas.  Suprantu, kad A.Endriukaitis yra dvejų pilietybių priešininkas, būk tai Lietuvos patriotas tuo klausimu. Tai atiminėti gimimu įgytas Lietuvos pilietybes, kaip tai daro konservatoriai ir tuo džiaugiasi A.Endriukaitis, gali tik tikras tikriausias Lietuvos ir Lietuvos piliečių priešas. Esmė tame, kad pilietybė įgyta gimimu yra įtvirtinta Konstitucijoje ir yra aukščiausių lygių teisiškai apsaugota pačia Konstitucija. Todėl kalbėti apie LR pilietybės atėmimą niekaip negalimą. Tačiau kaip žinia toks S.Skvernelis yra Konstitucjos NIEKINTOJAS, kaip koks NIEKŠAS, emė ir atėmė LR pilietybę įgytą gimimu, nors yra priesiekęs Konstitucijai. Tai prie tokių NIEKŠŲ stengiasi priskręsti ir A. Endriukaitis.
*
Esu rašęs ir apie visus LR sigantarus iš karto: http://www.ekspertai.eu/liepos-9-ta-antikonstitucines-valdzios-diena/
Tai dėl to antikonstitucinio Seimo rinkimų įstatymo priėmimo visą laiką turime antikonstitucinę, nelegitimią, Lietuvos valdžią ir visas tas problemas, dėl kurių dažnai skundžiasi ponas A.Andriukaitis. Tai tokio Seimo rinkimų įstatymo priėmimas yra Lietuvos teisinių demokratinių pagrindų išdavimas, o signatrai darosi ne vien garbingi Kovo 11-os akto priėmėjai, tačiau kartu vadintini ir Lietuvos IŠDAVIKAIS ir NIEKŠAIS. 28 metų turėtų pilnai pakakti, kad šitą išgamišką teisės aktą panaikinti ir atsipršyti TAUTOS. Tačiau tyli ir toliau ir taip toliau NIEKŠĖJA ir naikina Lietuvą atimdami pilnai iš Lietuvos piliečių jų konstitucinę teisę rinkti sau valdžią pagal Konstitucijoje įštvirtintą lygią ir tiesioginę rinkimų teisę.
Klausiu paprastai, kada ponai signatarai nustosite toliau NIEKŠĖTI ir naikitnti Lietuvos valstybę? Kada? Niekada? Tas pats liečia ir visu 7 Seimų narius. Visa tai parodo, kartu su 100 metų įslaptintais kgbistais, kad Lietuva valdo kgbistai, hibridiniai STRIBAI. Prebusk ponas A.Endriukaiti, nusiimk grieką nuo savęs, turi teisę pravesti Seime konferenciją ir išviešinti šį pirmos svarbos valstybės klausimą. Tam papildomai pateikiu šią informaciją:
http://www.ekspertai.eu/ultimatumas-seimui-del-lr-teisiniu-pagrindu-griovimo89825/
http://www.ekspertai.eu/okupuota-nepriklausomybe91670/
http://www.ekspertai.eu/dvi-pilietybes-ne-konstitucine-problema93312/
http://www.ekspertai.eu/rungtynes-su-kartelemis-pries-lietuva/
Na ir t.t. ir t.t.
Beje pasaulyje galima surasti visokių citatų, tačiau protingiau yra remtis LR Konstitucija, o ne plepalais.


Rekomenduojame

Algimantas Rusteika. Pasirenkame kasdien ir kiekvienas. Ką?

Liudvikas Jakimavičius. Tema, kuria turėtų diskutuoti visos sisteminės ir nesisteminės partijos

Liudvikas Jakimavičius. Fokusas marokusas

Nida Vasiliauskaitė. Apie reklamą. Rimtai

Joana Noreikaitė. Tylioji tiesos akcija

Audrius Bačiulis. #Sorososus_vulgaris

Vinco Kubiliaus reportažas iš Simono Daukanto aikštėje vykusios tradicinės „Tie-SOS!“ akcijos

Vytautas Sinica. „Politikai, kurie tokiam diktatui nusileistų, laikytini nebent vasalais, bet ne tautos atstovais demokratinėje valstybėje“

Vytautas Radžvilas. Valstybė prieš Albiną Kentrą

Pagerbta pirmoji sovietų okupacijos auka

Andrius Švarplys apie Tėvynės Sąjungos programą: „Čia ne konservatizmas, čia yra grynasis liberalizmas“

Vincentas Vobolevičius. Kaip vertinti politikų apklausas? – partijų atsakymų „Artumai“ apžvalga

Vytautas Sinica. Fasadinė demokratija Lietuvoje: rinkimai tik tiems, kas jau Parlamente

Gintaras Furmanavičius.· STT nerimsta

Ramūnas Aušrotas. Viskas, ką jūs turite žinoti apie Laisvės partiją

Andriaus Švarplio replika: Tuomet buvo šūkis „Visa valdžia Taryboms!“ O dabar…

Algimantas Rusteika. Garsėjantis kompų šnaresys ir klaviatūrų barškėjimas, negęsta ilgai langai redakcijose

D.Stancikas: „Lietuvos istoriją pasauliui privalome rodyti ne žydo, ruso ar amerikiečio, bet lietuvio žvilgsniu, nes niekas kitas už mus to nepadarys“

Nuo bačkos. Virginijus Sinkevičius: Europa bus pavyzdys pasauliui

Andrius Švarplys. Partijos: tarp progreso ir tradicijos – partijų atsakymų „Artumai“ apžvalga

Povilas Urbšys. „Seimo sesijos pradžia su dviveidiškumo kauke“

Robertas Grigas. Smirsteli kažkuo netikru. Net jei ten yra tiesos

Nida Vasiliauskaitė. Tu ką, [mulki,] humoro nesupranti?!

Ramūnas Aušrotas. Darbuotojas yra nei vyriška, nei moteriška sąvoka. Tėtis ar mama – yra

Gintaras Furmanavičius. Ar čia tik aš vienas toks nesupratęs ir nesusipratęs?

Audrius Bačiulis. Kaip manot, į kurią šalį IT darbuotojai ketina emigruoti nuo prakeiktos Lukašenkos diktatūros?

Prof. Kęstutis Skrupskelis: kaltę privalu įrodyti

Geroji Naujiena: Kad ir mums būtų atleista

Vytautas Radžvilas. Apie „sociologinę demokratiją“, arba TS-LKD – mūsų epochos protas, garbė ir sąžinė?

Ramūnas Aušrotas. Kas yra ir ko nėra paskutinėje rudens sesijos Seimo programoje?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.