Visuomenės pokyčių analizė, Demokratija ir valdymas

Algimantas Rusteika. Žaidimai baigiasi

Tiesos.lt siūlo   2017 m. kovo 31 d. 9:51

33     

    

Algimantas Rusteika. Žaidimai baigiasi

Alfa.lt

Rašančių ką galvoja bepročių kryžius ir paradoksas – kas labiausiai nenori problemų, daugiausiai apie jas kalba. Ir kasdien būna apkaltintas pesimizmu tų, kurie problemų nenori ar neturi intereso pamatyti, todėl vaizduoja, kad jų ir nėra.

Prieš keletą metų visi, plačiai neužsimerkę ir kritiškai kalbėję apie Europos Sąjungą, buvom laikomi vos ne disidentais. O jau kvaileliais ir neabejotinais Kremliaus agentais tai visada. Net smalsu būdavo, kada iš žiniasklaidos išmes, „Aras“ ant asfalto paguldys ir kompą atims. Redakcijos atmetinėjo tekstus, grėsmes matantieji buvo amžinai susiraukusių optimistų – norinčių nežinoti panelių ir ponų – patyčių objektas.

Dabar tie, kurie tada šaldytos menkės akimis ironiškai krizeno, gedulingais balsais diskutuoja apie Europos Sąjungos subyrėjimo grėsmę. Ir beveik sėkmingai apsimetinėja, kad visada drąsuoliškai galvojo ir net tą išpranašavo.

Yra ir kas piktai lygina Europą su Sovietų Sąjunga ir trina delnus – tuoj tuoj nusibaigs. Nesulyginami dalykai – „sąjunga“, pastatyta žudynėmis ant žmonių kaulų ir Sąjunga, į kurią įstoti svajoja net mahometonai. Tačiau yra bruožų, bendrų visiems dideliems geopolitiniams dariniams, nepriklausomai nuo jų kilmės. Aptarti verta, nes taip gali geriau suprasti, kas vyksta ir gali įvykti.

Pirmiausia pamirškim šūdo malimą apie vertybes, solidarumą ir šventas teises, tokį populiarų kilometriniuose Briuselio ir Strasburo koridoriuose. Vertybinis, ideologinis, kultūrinis bendrumas yra tik vienas iš faktorių, sutvirtinančių geopolitinius daugiataučius darinius, bet niekada nebūna juos formuojančia galia.

Globalias sąjungas suformuoja arba nukariavimai, arba politinis-ekonominis interesas. Ir išlaiko arba tik tankai, arba tik pinigai, arba ir tankai, ir pinigai. Visa kita tėra propaganda ir oro virpinimas glebiems jaunuoliams ir jautrioms moteriškėms. Gigantai griūva ne dėl vertybinio reliatyvizmo ar ideologinio idiotizmo, nors tai ir nualina sistemą. Struktūros stabilumą palaikantys interesai nusilpsta tiek, kad natūralaus išcentriškumo nebesugeba atsverti.

SSSR subyrėjo ne dėl tankų trūkumo, o pasibaigus Kremliaus pinigams. Europos Sąjunga, gimusi iš anglies ir plieno pramonės interesų, skyla išėjus Jungtinės Karalystės svarams ir bliūkštant Berlyno ir Paryžiaus piniginėms. Kairuoliškų profesorių liberastiniai pliurpalai prieš tuos šešis dešimtmečius būtų likę tema kavos pertraukėlėms revoliucingų universitetų katedrose, jei pinigų maišai, tampantys virvutes scenoje, nebūtų užuodę naudos.

Straipsnio tęsinį skaitykite ČIA.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Raigerdas>Letui-Marginalui       2017-04-4 14:40

Žiūrėkite taip pat komentarą žemiau:“Mes nepastebimai, bet aktyviai ir nuolatos sudarysime sąlygas valdininkų despotiškumo klestėjimui. Biurokratizmas ir vilkinimas bus laikomi dorybėmis. Sąžiningumas ir padorumas bus išjuokiami, taps niekam nereikalingi ir virs praeities atgyvenomis. Įžūlumas ir akiplėšiškumas, melas ir apgaulė, girtuoklystė ir narkomanija, gyvuliška baimė vienas kito ir begėdiškumas, išdavystė, nacionalizmas ir priešiškumas kitoms tautoms – visų pirma priešiškumas ir neapykanta rusų tautai — visa tai mes kultivuosime vikriai ir nepastebimai, kol visa tai suvešės ir įsitvirtins. Ir tik nedaugelis, visai nedaugelis įtars ar net supras, kas vyksta. Bet tuos žmones mes įstumsime į beviltišką padėtį, paversime juos pajuokos objektais, rasime būdų juos apjuodinti ir paskelbti visuomenės atmatomis. Rausime dvasines šaknis, suvulgarinsime ir naikinsime tautinės doros pagrindus. Taip mes naikinsime kartą po kartos. Pradėsime nuo vaikų ir bręstančių paauglių, daugiausiai dėmesio skirsime jaunimui — skaldysime, demoralizuosime ir morališkai smukdysime jaunus žmones. Mes padarysime juos cinikais, nepraustaburniais ir kosmopolitais*. Štai taip mes tai padarysime!“
*kosmopolitas – žmogus, nejaučiantis ryšio su kraštu, iš kurio yra kilęs arba kurio pilietybę turi, deklaruojantis savo bendrumą su viso pasaulio kultūra. (Šaltinis: „JAV CŽV direktorius Alenas Dalesas”, 2007 m.).”

Raigerdas>Letui-Marginalui       2017-04-4 14:35

Kadangi Letas Palmaitis-Marginalas įsivaizduoja, kad jis čia vienintelis skelbia apie “globalųjį faktorių”, tai žemiau pateiskiu faktus apie tai, kad tai jau buvo daroma Rusijoje 1990 metais. Tačiau čia nėra dar pradžia, nes Vakaruose apie tai buvo pradėta kalbėti ir buvo pateikti realūs faktai prieš 50 metų. Bet pagrindas tam, kodėl Rusijos politika buvo pasukta į priešingą pusę, nei to buvo tikėtasi 1991 metais, buvo padėtas grupelės KGB-istų. KGB-istų noras atsirevanšuoti prieš CŽV dėl pralaimėto Šaltojo karo ir nulėmė, kad Rusija pasuko kitu keliu.Priežastys yra kur kas gilesnė, bet čia yra viena iš tų priežasčių, kurios pagrindu buvo suformuota Rusijos ideologija ir į valdžią atėjo KGB-istai: “Daugelis jau žinoma skaitę A. Daleso doktriną, bet neskaičiusiems bus įdomu palyginti tai, ko buvo siekta ir kas iš viso to pasiekta jau šiandien. Beje, norėtume įspėti, kad viskas, kas rašoma žemiau yra sukurta, kaip grožinė literatūra, nors, kai kurie laiko tą gryna tiesa. Ši „doktrina“ niekada nebuvo užrašyta anglų kalba, o pirmą kartą pasirodė Rusijos spaudoje 1990-ųjų pradžioje ir yra pati iš savęs romano „Amžinas šauksmas (Вечный зов)“ fragmentų rinkinys. Tačiau įdomi tuo, jog nesvarbu kas ją užrašė, tačiau to realizacija vykdoma nuosekliai.
Plano (A. Daleso doktrinos) autorius Alenas Dalesas (Allan W.Dullas -1893 –1969) – nuo 1947m. (įkūrimo momento) dirbo JAV CŽV. 1942-1945m. vadovavo politinei žvalgybai Europoje. 1953-1961 m. – CŽV direktorius. „Šaltojo karo“ ideologas, vienas iš žvalgybinės veiklos prieš TSRS ir kitas socialistines valstybes organizatorių.

Ištrauka iš „Harvardo projekto“: “

__Pasibaigs karas, viskas nurims ir nusistovės. Ir mes visas turimas jėgas: visą auksą, visą savo materialinę galią skirsime žmonių bukinimui ir apkvailinimui! Žmogaus smegenys ir sąmonė turi gebėjimą keistis, todėl pasėję Tarybų Sąjungoje chaosą, mes nepastebimai pakeisime tikras vertybes netikromis ir priversime žmones tomis netikromis vertybėmis tikėti. Kaip? Mes subursime aplink save bendraminčius, surasime sau sąjungininkus pačioje Rusijoje. Epizodas po epizodo bus pradėta vykdyti grandiozinė savo mastais pačios nepaklusniausios Žemėje tautos žūties tragedija, galutinis ir nesugrąžinamas tautos sąmonės užgesinimas. Pavyzdžiui, iš meno ir literatūros mes palaipsniui išguisime jo socialinę esmę; dailininkus ir rašytojus atpratinsime domėtis išraiška ir tyrinėjimu tų procesų, kurie vyksta tautos gelmėse. Literatūra, teatras, kinas – viskas vaizduos ir šlovins pačius žemiausius žmogiškus jausmus. Mes visokeriopai palaikysime ir padėsime taip vadinamiems dailininkams, kurie įkyriai kals į žmonių sąmonę sekso, smurto, sadizmo, išdavystės kultą – žodžiu, visokį amoralumą. Valstybės valdyme mes sukursime chaosą ir sumaištį...”

Raigerdas>Letui-Marginalui       2017-04-4 12:06

Gerbiamas Letai, ne tik jūs, bet ir nemažai žmonių iki jūsų rašė apie globalųjį faktorių. Tačiau, skirtingai nei jūs, jie pasiūlė konkrečius variantus, kaip šitą sudėtingą klausimą išspręsti. Jūs, kaip visada siūlote ekstremistinius sprendimo būdus. Tarp kitko, niekur neskaičiau jūsų straipsnio apie tai, kad judaizme lupikavimas yra ne tik leistinas, bet ir sveikintinas dalykas. Tuo tarpu ne kur nors kitur, o BŪTENT KRIKŠČIONYBĖJE lupikavimas buvo smerktinas dalykas. Bet visaavo straime pasaulyje įsigalėjo pinigai. Tada galima jums užduoti vaikišką klausimą: kas laimės pinigų pasaulyje - judaizmo išpažįstantieji ar krikščionybę? Atsakymas aiškus, kad be jokių abejonių laimės judaizmą išpažįstantieji. Štai todėl ir atsirado tie 13, kurie pasinadoję tokia situacija, suėmė į savo rankas milžiniškus pinigų srautus, palikę krikščionis kvailių ir ubagų vietoje. Jokio Dievo čia įsikišimo nebuvo, nors kalba eina apie įvykius žemėje ir apie tuos kelius, kuriuos propagavo judaizmas ir katalikybė. Katalikybė ir pati pradėjo grobti didžiulius žemės plotus ir netgi organizavo Kryžiaus karus, kad užgrobti kuo daugiau teritorijų ir apiplėšti tose teritorijose gyvenusius žmones.
Jūs savo straipsniuose pastoviai minit lustus. Bet juk Rusija pradėjo tuos karus ir savo agresyvią politiką pagal tuos pačius motyvus, apie kuriuos kalbate jūs. Tai tapo pagrindine ideologine platforma “JEDINSTVOS” partijai (Lietuvoje tai buvo keletas grupių “Būkime vieningi” ir “Koncepcija obshetvenoy bezopasnosti” - Visuomenės saugumo koncepcija) ir KOB propagandai. Šitą KOB programą skaitė ir Putinas. Kadangi KOB neatskleidė savo lyderių (bet vienas iš jų yra Starkovas, kuris buvo atvažiavęs į Lietuvą, ir VSD įtraukė jį į pavojingų asmenų sąrašą), tai visus konceptualius dalykus, ką daryti surašo šita slapta KOB valdymo grupė. Kaip nekeista, bet jūsų eketremistiniai metodai ir KOB metodai yra panašūs ir nukreipti prieš globalizmą ir globalistus.

Marginalas       2017-04-3 17:21

Ar tik ne mano tyruose šaukiančiojo balsas apie globalųjį faktorių 2017-03-31 13:36 bus tyčia nuskandintas eilinėje raigardinėje? Ar nesu teisus, kad matomieji politikai tėra tik viendieniai juokdariai globalistų rankose?

Raigerdas>to Raigerdas        2017-04-2 11:01

Vėl gi dėkoju Tamstai už korektišką atsakymą. Aš su jumis galiu diskutuoti religine. Tarp kitko, jūs esate išimtis iš tų tikinčiųjų su kuriais jokia diskusija yra neįmanoma kaip ir netgi su Letu Palmaičiu-Marginalu, kurio žinios žymiai pranoksta eilinių krikščionių komentarų. Blogis yra tame, kad jis yra fanatikas, todėl tai yra šaukštas deguto medaus statinėje. Žemiau jūsų komentaro yra standartinis kataliko komentaras, kuriame jis siūlo:“moralas: pasimelsti reikia už nabagėlį raigerdėlį... Dieve, pasigailėk raigardėlio…”. kaip matote, Niekas jo neprašė už mane melstis, taip pat jam vaidenasi, kad Raigerdas yra blogio įsikūnijimas, o jis yra tas gėrio įsikūnijimas, nors viskas yra atvirkščiai. Štai šitas bažnyčioje besimeldžiantis katalikas pavirto visiška kiaule. Ir tokių katalikų, pavirtusių kiaulėmis, deja, yra labai daug. Ir kuo šitas katalikas skiriasi nuo stribo? Reikalas tas, kad skirtingai nei jums, man nerūpi į ką tiki ar netiki žmogus. Manęs šitie dalykai visiškai nedomina, nes į ką tikėti yra asmeninis žmogaus reikalas. Kadangi savo gyvenime aš sutikau nemažai katalikų, pavirtusių kiaulėmis, ir kadangi aš mačiau ateistų, kurie nėra degradavę iki tokio kiauliško elgesio, kaip kai kurie katalikai, tai aš visada orientuojuosi tik į tai, ką žmogus daro. Tik padarytas darbas ir jo rezultatai parodo, ko vertas žmogus. Ir jeigu tame reikale jam padėjo jo tikėjimas, tai tokius dalykus aš visada priimu ir sveikinu. Darbas ir jo rezultatai taip pat parodo ar žmogus yra sveiko proto, ar jo galvoje yra ten tikra makalynė ir pirmiausiai logikos stoka. Todėl jūs klystate, priskirdamas mane demagogams. Klystate jūs ir dėl mano egoizmo. Aš niekada neturėjau problemų su savo ego ir niekada mano pirštai nebuvo lenkti tik į save, ir aš niekuomet nesiekiau savanaudiškų tikslų. Dėl krikščionybės, tai esu ne vieną kartą viešai aiškinęs Kristaus mokymo esmę ir įtikinėjęs tuos pačius katalikus, kad jie privalo sekti jo mokymu. Tačiau pati krikščionybė labai vangiai ir sunkiai valosi nuo savų velnių, kurie eina ir į bažnyčią, ir meldžiasi, ir pasimeldę vėl grįžta prie savo velniškų dalykų. Tarp tokių velnio apsėstų katalikų yra nemažai ir kunigų. Kaip žinia, lietuviai dalyvavo žydų šaudyme. Yra faktų, kaip nuėjus į bažnyčia visu būriu, jiems buvo atleidžiamos nuodėmės ir tai buvo daroma Dievo vardu. Po 1990 metų, nusibaigus Sovietijai, krikščionys labai aktyvizavo savo veiklą ir tada vėl prasidėjo diskriminacija tiek pagonių, tiek kitų tikėjimų atžvilgiu. Tai vyko per valstybines institucijas ir tai atsispindėjo netgi LR Konstitucijoje, kurią rašė krikščioniškų įsitikinimų žmonės. Pavyzdžiui, vienas iš jų yra Rasimas, kurio sūnus šiandien neriasi iš kailio ir nešioja gandus prieš bet ką, kas nėra krikščionis. Štai tokios tokelės, gerbiamasis. Kvailumas, idiotizmas, nusikaltilėškumas, doros nebuvimas, nekompetetingumas yra tos pagrindinės bėdos arba tas deguto šaukštas mūsų tautos gyvenime. Psichikos nukrypimai, logikos nebuvimas yra auklėjimo reikalas ŠEIMOJE, o ne Dievo reikalas. Kokia šeima, tokia ir valstybė, kokia ląstelės sveikata, tokia ir viso organizmo sveikata.

to Raigerdas       2017-04-2 3:31

As irgi dekoju, nors ir negaliu jusu pagirti uz korektiskuma ar izvalguma. Juokingai atrodo, kai sakotes nesiekias sumenkinti krikscionybe, ir cia pat imate ja pulti. Nors sakotes kovojantis pries fanatiskus krikscionis, cia pat fanatizma sutapatinate su krikscionybe ir Kristumi. Ar nepastebit, kaip mikliai perimat fanatiku elgesio modelius, imate demagogija skiesti savaime suprantamus dalykus, izeidineti ir kaltinti melu? Beje taip suveltai, kad taip ir nesupratau kokiu. Ar teigiate, kad Kristu nuzude zydu sukurstyti marsieciai? Jei tamsta skirtumet TIKROVE nuo TIKEJIMO ar imtumet loti ant aveliu, suklaidintu vilku, ilindusiu i avies kaili…
Beda ne krikscionyse o vis ilgejanciame atotrukyje tarp religiju ir ju esmes. Auganciame egoizme ir susipriesinime. Prekeiviai, Kristaus isvyti is sventyklos, sugrizo. Dabar jie kur kas gudresni, ir turi zymiai daugiau akinanciu blizguciu…
Beje, techniskai mane galima vadinti kataliku, bet pasauleziura yra artimesne i pagonio. Mane domina Tiesa. Tokia, kokia ji yra. Baznycioje buvau labai senai. Kiek nejauku tarp publikos, besitikincios papigiai gauti vieta rojuje. Iskeisciau roju i nesalygota Tiesa…
Jusu nuostabai,zinau kaip ir kad mokykloje mokoma tikybos. 90ais turejau garbes buti vienu pirmuju Lietuvoje tikybos mokiniu. Deste mums jaunas kunigas. Per pamokas vyravo balaganas ir anarchija. Kunigelis, bandydamas ivest siokia tokia tvarka, zadedavo papasakot apie satanizma… Dabar tikybos mokosi dukte. Po siu pamoku, tenka irodinet savo vaikui, kad Dievas visgi yra… Baisu, kai tikybos mokytoja neisivaizduoja, kas yra budizmas. Dar baisiau, kai ji neisivaizduoja kas yra metafizika, kas yra religijos(krikscionybes) esme ir prasme, nesugeba logiskai atsakyti i paauglio klausimus ar argumentuoti savo teiginiu. Tokiomis pamokomis vaikai atgrasomi ir nuo Dievo, ir nuo krikscionybes. Pamokos, kurios galetu susvelninti melo ir apsimetinejimo kulturos daroma poveiki, tik itikina vaika, kad melas ir apsimetinejimas-vienintele iseitis.
Kai rasau “egoizmo uzvaldytas zmogus” turiu omenyje egoizmo uzvaldyta zmogu, toki kaip as ar tamsta. Jokiu budu netaikau tokio apibudinimo, meiles ir isminties ugnyje sudeginusiems savo ego, sventiesiems. Nesuteikiau jokio pagrindo, daryt tokias isvadas. Taigi, baikit savo demagogijas.
Nemanau, neteigiau, nesuteikiau pagrindo manyti kad, kiti mokymai yra blogesni uz Kristaus. O jus negi manote, kad Kristaus mokymas blogesnis uz kitus? Rasiau, “Dievas suteikia Begalybe Budu, pasiekti Dievo karalyste cia ir dabar”. Ar kada susimastete, kad is tu, per tuos milijonus zemes metu bilijonu bilijonai i zeme nusiledusiu snaigiu, kiekviena yra unikali ir nepakartojama? Ka jau kalbeti, apie toki sudetinga kurini, kaip zmogus. Nors visi mes nulipdyti is tos pacios koses, esam be galo skirtingi. Nepaisant to, jei kas netelpa ant asmeninio kurpaliaus, zmogus linkes teigti, kad sis apavas yra blogas, arba blogesnis uz tuos kurie puikiai tinka jo kurpaliui. Nors, is tiesu tas apavas nei blogesnis, nei geresnis uz kitus, tiesiog kitam skirtas. Sis pasaulis salygotas ir ribotas. Todel jame neimanoma rasti absoliucios tiesos, universalaus paaiskinimo. Norint pazinti tai kas neribota, teks atsisakyti apribojimu…

partškolos auklėtinis raigerdėlis       2017-04-1 21:29

tikrai nabagėlis.
jei nebevykdys savo zadanijų: kritikuoti krikščionybę, tai tovariščiai gali nustumti nuo šiltos vietos.
tą puikiai supranta gyvuliukas raigardėlis (deja, kol kas tik gyvuliukas)
——
moralas: pasimelsti reikia už nabagėlį raigerdėlį... Dieve, pasigailėk raigardėlio…

Raigerdas >to Raigerdas        2017-04-1 21:21

Aš dėkoju Tamstai už šį komentarą, nes jis yra gana korektiškas, ir būtent tuo jis skiriasi nuo kai kurių jūsų tikėjimo brolių. Bet aš nesu tas, kuris siekia sumenkinti ar kaip nors nukryžiuoti krikščionybę. Aš esu už tai, kad ji būtų, tačiau su sąlyga, kad krikščionis nustotų terorizuoti pagonis ir kitokių įsitikinimų žmones, nes būtent šitos bėdos krikščionys nesugebia įveikti ir vargu ar jie sugebės tą padaryti. Kodėl? Todėl, kad dauguma, pabrėžiu, dauguma krikščionių yra išmokyti absoliutizuoti savo religiją. Jie neskiria TIKROVĖS IR TIKĖJIMO. Jų mąstymas yra suabsoliutintas ir būtent šita priežastis neleidžia daugybei žmonių net pažinti kitas religijas. Niekas kitas taip neniekina kitų religijų, kaip krikščionys. Mes su jumis galime padaryti eksperimentą gatvėje ir užkalbinę praeivius pasiūlyti jiems knygą, kuri yra kitos religijos. Jeigu tarp praeivių bus katalikų, tai jie iš karto, net nežiūrėdami į knygą, ją atmes. TOKIU BŪDU JŪS ĮSITIKINSITE, KAD KRIKŠČIONYBĖ LIETUVOJE SUŽALOJO DAUGELIŲ ŽMONIŲ PROTUS, NES JIE TAPO PILNI PRIETARŲ, BAIMĖS IR LIGOTOS FANATAZIJOS.Tai, jeigu krikščionybė tokia stipri, tai kodėl krikščionys taip paniškai bijo susipažinti su kitomis religijomis? O jūs tikriausiai net nežinote, kad mokykloje yra mokoma TIKYBOS, ir mokiniai ten yra mokomi tik krikščioniškų dalykų. Kas padarė tokias programas? Ateistai ar katalikai? Tikybos mokytoja neturi nei mažiausio supratimo, kas yra Budizmas. Kas tai padarė: ateistai ar katalikai? Taigi, visokios politvaladėlės dabar yra pakeistos katalikiškos religijos propagavimu, nors LR Konstitucijoje bažnyčia yra atskirta nuo valstybės. Bet būtent tyliai ir klastingai buvo įvestos mokyklose krikščioniškos programos, kaip savaime suprantamas dalykas.
Krikščionis neleis savo vaikams pasirinkti jokios kitos religijos. Man yra svarbu, kad žmogus laisvai pasirinktų jam primtiną religiją, bet krikščioniui yra svarbu, kad žmogus pasirinktų tik krikščionišką tikėjimą. Jeigu yra ne taip, tada krikščionį dažnai apima panika arba dantų griežimas. Štai jūs rašote:“Dievo sunus ateina isvaduoti zmogaus nuo amzinuju kanciu, o zmogus kuo ziauriau Ji nuzudo”. Atleiskite, kas jį nužudė? Kiniečiai ar romėnai? Kiek žinau - romėnai išprovokuoti žydų, nes pagal jų tradicijas jie nežudo, bet jie išprovokuoja kitus nužudyti. T.y. jie nužudo svetimomis rankomis. O jūs gi, gerbiamasis, meluojate, kad žmogus nužudė Dievo sūnų. Bet, kiek žinau, kad kiekvienoje šalyje siekiama sunaikinti bet kokį pažangų, nes dalis žmonių yra priešiškai nusiteikę prieš bet kokį naujovę, kuri yra sukurta jų labui. Tas pats buvo su Zaratustra, tas pats buvo su Mohamedu, kuris buvo priverstas pasitraukti į kalnus, o ten surinkęs savo kovotojus, vėliau sugrįžo atgal ir nukirto galvas savo priešams. Jūs rašote, kad “EGOIZMO UŽVALDYTAS ŽMOGUS”, tačiau apie Konfucijų aš šito negalėčiau pasakyti, apie Buddha taip pat. Jie Kristaus nepažinojo, bet kuo jų mokymas yra blogesnis už Kristaus? Kiniečių yra daugiau nei 1 milijardas ir 300 milijonų. Išeina taip, kad kiniečius Dievas myli labiau nei lietuvius, nes jiems negresia išnykimas, o štai katalikiškai Lietuvai gręsia išnykimas. Kur logika jūsų mąstyme? Nejaugi ją sužalojo krikščioniškas tikėjimas? Tada, kokia nauda iš jo?

to Raigerdas       2017-04-1 17:19

mano kuklia nuomone, tamsta kiek isejo is krasto. Lyginti katalikybe su bolsevizmu, tas pats kas lyginti maista su nuodais. Be to darote didziule klaida, tapatindami Kristu su zmonemis, kurie naudojasi Jo vardu, siekdami sau naudos.
Skaudu , kad krikscionybe, is nuskriaustuju ir pavergtuju religijos, virto prievartos ir manipuliavimo irankiu. Toks jau yra sis, netobulas, zmogaus kuriamas, pasaulis. Dievo sunus ateina isvaduoti zmogaus nuo amzinuju kanciu, o zmogus kuo ziauriau Ji nuzudo. Dievas suteikia begalybe budu, pasiekti Dievo karalyste cia ir dabar, o sio(ego kuriamo) nerealaus pasaulio apakintas zmogus is visu jegu kabinasi i ribota iliuzija, kuri yra niekas, palyginti su visko priezastimi, esancia anapus begalybes ir amzinybes savoku, vienintele visko esme.
Egoizmo uzvaldytas zmogus uzsides bet kokia kauke(ir daznai, pats itikes, kad si kauke jo esybe), kad patenkintu savo tustybe. Jis kentes tol, kol kancios neprivers prisiminti savo tikraja prigimti.

nabagėliui raigerdui       2017-04-1 14:42

nabagėli Raigerdai: perskaityk nors kartą Adelės Dirsytės maldas.
Gal, gal suprasi kuo skiriasi bolševizmas nuo katalikybės.

Raigerdas        2017-04-1 13:44

Tarabilda kartais para6o protingai, o kartais taiko į de6imkę, bet pataiko į “pieną”. Štai jis rašo:” Žydai žinojo Kristų, bet jo nepriėmė. Dabartinė Europa yra atsimetėlių žemynas. Ne iš nežinojimo jie netiki, o iš įsitikinimo, kad už nuodėmę nereikės atsakyti, jei nebūsi pagautas. Tai Antikristo filosofija, ir žodžiais įtikinti bedievį keistis, įtikėti yra neįmanoma, jei tame nedalyvaus Šventosios dvasios stebuklas” ir t.t. Trumpiau pasakius, reikia, kad Europą valdytų šventosios dvasios, tada bus viskas tvarkoje. Tarabildos teisė tikėti į ką nori, bet ties tuo jo teisė ir baigiasi. Bet katalikai nenusiramins, jeigu šalia jų bus kitokio tikėjimo arba kitokių įsitikinimų žmogus. Tame ir yra tos religijos nepriėmimo šaknys, todėl jiems nieko nebelieka, kaip tik padaryti tikinčius vaikus, juos apgaunat arba juos priverčiant tikėti. Pažiūrėkime, kuo skiriasi bolševikas nuo kataliko ir kur jie yra panašūs, kaip du vadens lašai:
Katalikas - mūsų daugiau, turi būti daugiau, turi būti labai daug, - katalikais turi tapti visi.
Bolševikas- mūsų daugiau, turi būti daugiau, turi būti labai daug, - katalikais turi tapti visi.
Katalikas - mūsų religija yra vienintelė teisinga religija, ir visi privalo tikėti į Kristų, kaip į Dievo sūnų.
Bolševikas- mūsų marksizmo-leninizmo filosofija yra vienintelė teisinga filosofija, visos kitos yra pasenusios. “Ateina Genijai ir vėl išnyksta, atėjo Leninas visiems laikams”.
Katalikas: visi, kas netiki į Kristų yra mūsų priešai ir juos galima menkinti, žeminti, šmeižti, priklijuoti etiketę eretikas, raganius, ragana, šėtono tarnas, sektantas, bedievis. Visus, kurie yra prieš Kristų galima bausti, sudeginti ant laužo, niekinti, diskriminuoti ir iš jų tyčiotis.
Bolševikas - Leninas sakė: “kas ne su mumis, tas prieš mus”. Todėl jie yra mūsų komunistinės santvarkos priešai, todėl juos reikia šaudyti, siųsti į konclagerius, pripaišyti jiems nebūtų nusikaltimų padarymą, apšaukti banditais, Amerikos šnipais, liaudies priešais, priklijuoti jiems šizofrenikų etiketes ir gydyti juos psichiatrinėse ligoninėse, diskriminuoti juos ir tyčiotis iš jų.
Katalikas- mes propaguojame meilę Dievui, tačiau elgiamės atvirkščiai, nes rezgame intrigas, jeigu reikia pasiekti savo tikslus, tai naudojame klastą, apgaulę ir dvigubą moralę.
Bolševikas-mes propaguojame laisvą meilę, draugystę, brolybę ir taiką, tačiau tai darome tik dėl akių, o iš tikro mes kariausime ir užkariausime visus, kad priversti patikėti visus į mūsų propaguojamas vertybes. Siekiant tikslų, mes naudojame melą, apgaulę, klastą ir dvigubą moralę.
Todėl nieko nuostabaus, kad mūsų didieji kunigaikščiai Kęstutis ir Algirdas kovojo tiek su Vakarais, tiek su Rytais. Ir tai yra teisinga pozicija, nes mes esame Europos Vidurys, todėl būtina eiti savu keliu ir jungti kitas Vidurio Europos šalis, kurių kultūroje nėra tokio siekio, kad užpulti kaimyną ir jį apiplėšti, mosikuojant kryžiumi ir šaukiant, kad jis daro tai Dievo vardu, arba iš Rytų, kurie ateina su kūju ir pjautuvu ir daro tai Stalino, Lenino ar Putino vardu. Lietuvi, būk pats savimi!

aba       2017-04-1 13:12

To aba- ačiū už mano spėjimo patvirtinimą.

to ruta       2017-04-1 13:04

P.S.
Kuris nieksas yra pavojingesnis? Ar tas kuris uzsidejes dievobaimingo kataliko kauke, ar tas kuris veikia atvirai?

to ruta       2017-04-1 13:01

ar tai katalikiska rupintis SAVO interesais, apgaudinejant, zeminant ir naikinant artimaji?
Ar tas katalikas, kuris rupinasi ne tik SAVO interesais, yra idiotas?
Ar nieksas, kuris skelbiasi kataliku,reguliariai meldziasi ir lanko baznycia, bet rupinasi tik SAVO interesais, yra katalikas ar didesnis nusidejelis uz ateista?

ruta       2017-04-1 9:03

‘23;30 , lenkai katalikai , bet ne idiotai , nes rupinasi SAVO Tautos interesais ..Ar jums atrodo , kad turi rupintis jusu interesais ?p.s. Manau ,kad net musu valdzia zino ka reikia daryti , kad Europa neistiktu kolapsas , bet vergu ir prisitaikeliu mentalitetas uzciaupe burnas .. gi daug patogiau, saugiau / savo karjerai ../ viskam pritarti , ka skleidzia galingeji , negu argumentuotai pasipriesinti idiotizmams , kurie naudingi tik Kapitalui , Korporacijom ..

Polska wiara       2017-03-31 23:30

Prajuokinai, Tarabilda, su ta “katalikiška” Lenkija.
Tik nekišk piršto tiems katalikams tarp dantų.

Kokiu prokuroro       2017-03-31 21:44

tonu D.Tuskas šiandien kalbėjo apie Angliją.Kokią jis turi teisę?

to aba       2017-03-31 21:18

o tu įrodyk, kad tavo blauzdos neperskystos ne vien tik kritikuoti.

aba       2017-03-31 18:38

“O mes tai kaip visada. Žiūrėsim, ką galvoja didieji, vizginsim stimburiukais
ir stengsimės nuspėti, kur vėjas papūs, kad suspėtume prisitaikyti.”
Ir žinot,kodėl taip yra? Todėl,kad lietuvaičiai genialūs kritikai,tačiau ką nors racionalaus pasiūlyti-blauzdos per plonos.
Būtų džiugu,jei kas įrodytų,kad klystu.

Tarabilda to vis tiek kažkada       2017-03-31 17:23

Apaštališkos krikščionybės plėtimas krikščionybės saulėtekyje vyko į pagoniškus kraštus, kai tuo tarpu savo gimtojoje žemėje Izraelyje buvo atmestas. Žydai žinojo Kristų, bet jo nepriėmė. Dabartinė Europa yra atsimetėlių žemynas. Ne iš nežinojimo jie netiki, o iš įsitikinimo, kad už nuodėmę nereikės atsakyti, jei nebūsi pagautas. Tai Antikristo filosofija, ir žodžiais įtikinti bedievį keistis, įtikėti yra neįmanoma, jei tame nedalyvaus Šventosios dvasios stebuklas. Apreiškimas kalba apie ką kitą. Apie Armagedoną. Dabar ir vyksta procesas, kai buriasi dvi nesutaikomos kariuomenės Kristaus ir Antikristo. Nežinau, ar kažkas panašaus vyksta ir Rytų pasaulyje, bet mūsų civilizacijoje tie procesai įsisuko pasiutusiu greičiu ir rimta kaktomuša, regis, neišvengiama. Rengiamas Briuselio susidorojimas su katalikiška Lenkija - pats tikriausias laiko ženklas, kad karas jau vyksta, ir labai nuožmus.

apie pinigus ir marširavimą       2017-03-31 17:21

Briuselo pinigų maišas baigiasi tikrai, apie milijonas Lietuvos vartotojų marširuoja ES -e ir dar antras milijonas išmarširuos…ateityje. Tai va - Lietuvoje nebeliks vartotojų/pirkėjų - dalis marširuos ESe, kiti už  200 eur. pensijos ir valstybės nustatytą minimumą nieko neįpirks ir nepirks kas lems traukimąsi kapitalo ir investitorių iš Lietuvos…
Ką ateityje darys valdžioje esantys ir būsiantys?

Egidijus       2017-03-31 17:00

Gerai čia visi ir įdomiai komentuojat. Tik susidaro įspūdis, kad kartais nesat skaitę viso teksto, nes kartais nuvažiuojat kritikuoti tai, kas visiškai kitaip pasakyta.  čia tik įžanga, paspauskit ant nuorodos. Stebiuosi tik, kad tekstus deda Alfa.lt.
O šiaip tai ideologinė krizė pasaulyje jau prasidėjo. Bus daug susipriešinimo, nes daugmilijonų protų apdergta liberastizmais. Tačiau vilties yra ir čia autorius teisus - politinės galios centrai, priimantys sprendimus, šita sistema nebesuinteresuoti, nes ji nebeneša valdžios ir pelno. Procesas prasidėjo, kaip sakydavo Gorbis, ir yra nebegrįžtamas.

Raigerdas        2017-03-31 16:31

Straipsnis gerai para6ytas ir su gera humoro doze. Tik gerbiamas autorius bando spėlioti dėl Sovietų imperijos griūvimo panašiai, kaip tai daro Rusijos ideologai:“SSSR subyrėjo ne dėl tankų trūkumo, o pasibaigus Kremliaus pinigams”.
Iš tikrųjų yra ne taip, nes dar žymusis rusų rašytojas rašė, kad “traukinys rieda ne todėl, kad iš kamino dūmai rūksta”. Mane stebina tie spėliojimai apie Sovietinės imperijos griūti. Kaip dažnai žmonės nori matyti tik tai, ką jie norėtų matyti, o ne tai, kas ir kaip yra iš tikrųjų. Mus supa tas fizinis, tas materialusis pasaulis, kuris egzistuoja pagal nustatytus tai materijai dėsnius. Ir tuose dalykuose yra toks dalykas, kaip PRADŽIA, kuri turi pabaigą. Ne be reikalo liaudyje yra sakoma, kad “gera pradžia - pusę darbo”. Kur jūs matote Sovietinio režimo prasidėjime GERĄ PRADŽIĄ? Čia net mūsų nupušę istorikai neišdrįstų tvirtinti tokių dalykų. Kokia tai yra pradžia? Revoliucija ir po to sekusi KOMUNISTINĖ DIKTATŪRA. O tai reiškia, kad šitas REŽIMAS gali egzistuoti TIK JĖGOS,PRIEVARTOS, MELO IR KLASTOS PAGLBA. Sumažinkite nors vieną iš tų keturių elementų ir toks režimas pradės silpnėti, nes tai yra jo fundamentas, t.y.pamatai, ant kurių buvo pradėtas statyti KOMUNIZMO BAZĖ arba dar vienas Babelio bokštas. Todėl po Stalino diktatūros, sumažėjus prievartai, natūraliu būdu pradėjo byrėti ir Sovietinė imperija. Kokia pradžia, tokia ir pabaiga. Bet yra dar ir kitas komponentas: Rusija arba Sovietija užkariavo arba klasta įtraukė žemes, kuriose gyveno tautos, kurios buvo aukštesnės kultūros nei užkariautojai. Būtent šitą faktą Rusijos ideologai stengsis nuslėpti kiek įmanoma giliau. Taigi, ne Kremliaus sumažėjusiuose piniguose yra Sovietinės sistemos griūties priežastis, bet pačioje APGAULĖJE, kad “mes bolševikai pastatysime komunizmą vėliau, bet dabar mes turime apiplėšti tuos, kurie turi daugiau, ir kad jie neveblentų, kad prarado turtą, tai mes juos sušaudysime”. Ir tas karas su “liaudies priešais” vyko iki pat II-ojo pasaulinio karo pradžios ir netgi po jo. Taigi, žmonės pagaliau turi pradėti galvoti: arba jie patys pagaliau pradės kurti valstybės valdymo sistemas arba ir toliau, kas nors jiems sukurs, ir TADA dalis žmonių eilinį kartą atsidurs kokiuose nors Sovietiniuose arba Fašistiniuose NARVUOSE AR KONCENTRACIJOS STOVYKLOSE arba LIBERALIOJE LAISVĖJE SU ČIPU GALVOJE.

Vis tiek kažkada        2017-03-31 13:54

pažangusis pasaulis turės žengti ant “saiko” laiptelio ,t.y.ant aukštesnės vystymosi pakopos.Nes kaip vienas daktaras mėgo sakyti,kad arba einame pirmyn,arba atgal.Todėl krikščionybė turi būti tokia,kaip apaštalų laikais,-ne pasyviai snausti pustuštėse bažnyčiose,o eiti į žmones.Tik ji gali padėti pasauliui eiti į priekį.Apaštališka krikščionybė turi atgimti.O tada ir pasaulis žinos kur eiti.

VaidasVDS       2017-03-31 13:53

Straipsnį parašė liberalas, bet ne liberastas.
Tai matyti iš šios jo tezės straipsnio pabaigoje:
“Žaidimai baigiasi, užmirškim vienąkart čiastuškas apie vertybes, atsakomybes ir vienybes, seniai praradusias prasmę ir turinį. Niekam tai per krizes nerūpi. Pakankamai jų prisiklausėm 1990-siais.”
bei iš šios jo tezės:
“Globalias sąjungas… išlaiko arba tik tankai, arba tik pinigai, arba ir tankai, ir pinigai. Visa kita tėra propaganda ir oro virpinimas glebiems jaunuoliams ir jautrioms moteriškėms. Gigantai griūva ne dėl vertybinio reliatyvizmo ar ideologinio idiotizmo, nors tai ir nualina sistemą.”
———-
Viskas būtų teisinga, o kartu ir kitos autoriaus tezės (kurių yra gana protingų) šiame visame tekste, jei į pasaulį žiūrėsime tik materialisto (ateisto) akimis.
Bet ideologijas (vertybių sistemas) kuria tiek materialistai (ateistai), tiek ir įvairūs religininkai (nuo pagoniškų religijų iki monoteistinių). O kadangi jas visas kuria tik žmonės, tai jie niekada neišvengs klaidų. Ir bet kokie “gigantai” griūva tik dėl žmogiško idiotizmo ir nesugebėjimo surasti ir pamatyti savo klaidas, būtent, jų suformuotose ideologijose (vertybių sistemose). Taip atsitinka tiek ir ateistams, tiek ir religininkams.
Norint, kad taip neatsitiktų arba kad būtų daroma daug mažiau klaidų, visai žmonijai (arba globalioms žmonių sąjungoms) reikia keisti kryptį iš materializmo į dvasingumą, t.y. keisti visas atgyvenusias tiek materialistines, tiek religines vertybių sistemas.
Bet, akivaizdu, kad žmonija šiandien tam dar visai nepasiruošusi.
Kiekviena nelaimė, kiekviena kančia, kiekviena klaida šiame pasaulyje turi būti panaudojama tam, kad žmogus susimąstytų, apmąstytų ir bent nekartotų savo klaidų. Bet labai mažai žmonių susimąsto, dar mažiau apmąsto, ir dar mažiau kažką keičia. Jie bevelija grįžti į praeitį, bet ne tam, kad panaikintų savo klaidas, bet kad savo klaidas interpretuotų kitaip. Bet juk iš klaidos nieko gero negali gautis, tad taip ir sukasi klaidų karuselė.
Ir čia dvasingas žmogus turi du kelius: 1) rimtai kritiškai peržiūrėti visus jo turimus dvasinius šaltinius, stengiantis išsiaiškinti Tiesos Dvasios pagalba, kas juose yra dieviška Tiesa, o kas tokia negali būti; 2) laukti naujo Dievo apreiškimo. Pirmas kelias yra nepaprastai sudėtingas ir neabejotinai sukeliantis nesibaigiančius ginčus tarp įvairiausių religininkų, kas dažniausiai ir vyksta tarp dogmatiškų religininkų, kurių gausu visuose tikėjimuose. Antras kelias, nors daug kam ir labai sunkiai tikėtinas, bet jau žmonijai pateiktas - tai apreiškimas Urantijos Knyga. Drąsiai tai teigiu, nes nežinau dar nei vieno žmogaus pasaulyje, kuris būtų pateikęs nors vieną rimtą abejonę dėl šio Apreiškimo dvasinių tiesų. Yra pateikiama tik kažkiek šmeižto Vikipedijoje ir kitur, bei šiek tiek nesuderinamumo su kai kuriomis mokslinėmis teorijomis. Beveik 9 metus tyrinėju šį Apreiškimą ir dar neišgirdau nei vieno rimto argumento prieš jį nei šiame tinklalapyje, nei kur kitur. Bet renkasi visada žmogus pats, nes Dievas jam suteikia laisvą valią rinktis…

Marginalas       2017-03-31 13:36

Autorius pamiršo globalųjį faktorių, kuris stipresnis nei Europos šalių vietos interesai. Bankinis kapitalas globalizuotas nedaugelio rankose, bet jų interesas tarp savęs artimesnis nei Europos ir JAV politikų. Pinigų srautai bankų rankose. Jei vienas Sorosas kadais galėjo sukelti ekonominę krizę Tolimuosiuose Rytuose, ką gali suderintas bankininkų interesas? O tas interesas susijęs ir su Kinijos augimu. Matome tik paviršius manydami, neva politikai patys kažką lemia. Ne taip.
Šią temą lietęs velionis Geidaras Džemalis, vienas iškilesnių opozicinių mąstytojų Maskolijoje, prognozavo būtent vergovinės santvarkos atkūrimą susidarantį pasaulinių šeimų elitui iš bankininkų, susigiminiavusių su išlikusių monarchinių šeimų klanais. Kaip musulmonas, jis siejo tokią ateitį būtent suų antikristu.

nuomonė       2017-03-31 13:22

nomonė : SSSR subyrėjo nes KGBistai ir komunistai sumanė tapti kapitalistais ir milijonieriais.

V.Landsbergio       2017-03-31 12:50

“prisišliejimo” politika.Tai irgi tik etapas.O kas paskui?Laikas mokytis savarankiškumo.Jo labai prireiks ateityje.

kas samdo tokius asilus?       2017-03-31 11:21

esu tas asilas, kuris parašė 10:01 komentarą.

sako, tokius samdo ir už tokius komentarus pinigus moka.
gal žinote - kas samdo?

> 10:01       2017-03-31 11:00

ar tikrai esi toks asilas, ar esipasamdytas?

situacija       2017-03-31 10:27

Žinoma, kad taip. Gerai pasakėte.  Nes net purto, nuo to propagandinio užsiciklinimo, kad už mus pagalvota, kad viskas gerai. Po Romos susitikimo vis tos pačios kalbos intonacijos, ta pati išraiška TV ekranuose. Jei sugebėdavome atpažinti tokių giesmių melą tarybiniais laikais, dabar juo labiau aišku.

trumpai ir taikliai       2017-03-31 10:08

be propagandines demagogijos. Aciu Autoriui.

striboko rašliava       2017-03-31 10:01

tankai, pinigai - stribokas toliau ir giliau negali matyti.
darbo partijos nariai taip mąstė - KGBistai, materialistai…
——-
negi jau nebėra Lietuvoje pozityvių rašytojų, tik stribokai iš pedofilinio lryto beliko?


Rekomenduojame

Nijolė Aleinikova. Apie dvasingumą – nusibodusi, bet taip ir nesuprasta tema

Apie meilę, kuri niekada nesibaigia – minint kun. Juozo Zdebskio 34-ąsias žūties metines

Algimantas Rusteika. Šeimininko belaukiant

Vytautas Radžvilas. Klausimas „Lietuvos Sąrašo“ partijai

Audrius Bačiulis. Sunkus tas LRT leftistinių propagandistų gyvenimas

Laimonas Kairiūkštis. Kiekybė ar kokybė, arba Kiek iš jūsų perskaitote 600 romanų per metus?

„Northwest Herald“: „Gyvenimas po ekstradicijos“ – Karolio Venckaus apžvalga

Romualdas Žekas. Sveikatos reforma – kodėl nesusikalbame?

Robert P. George. Drąsa, meilė ir pasiaukojimas kovoje už santuoką

Mark Regnerus. Silpni duomenys, maža imtis ir politizuotos išvados dėl LGBT asmenų diskriminacijos

Vidmantas Valiušaitis. Demokratija įsitvirtino pas mus tik kaip savotiškas „Potiomkino kaimas“ švogerių krašte

Vygandas Trainys apie Mokytojos ir Policininkės konfliktą dėl Trispalvės ir jo teisinį vertinimą: per 30 m. niekas nepasikeitė – dabar pakuotų „savi“

Algimantas Rusteika. Apie grėsmes grėsmėms

Nuo bačkos. Andrius Navickas: mūsų didžiausias politinis koziris yra Ingrida Šimonytė ir jos apsisprendimas yra svarbesnis nei visa politinė programa

„Žygis už gyvybę“ ir socialinių platformų cenzūra

Chad Pecknold. Brexitas – daugiau nei populistų maištas prieš globalizmą

Vidas Rachlevičius. Gal nemokykim britų gyventi

Mūzos ir ginklo broliai: Atmintis gyva. Konferencija skirta rašytojo, partizano Mamerto Indriliūno 100-osioms gimimo metinėms

Zofia Kossak-Szczucka: „Protestas!“

Istorija be vėliavnešių – tik butaforija

Nigel Farage. Trumpas pasakojimas apie ilgą kovą už Brexitą

Valdas Vižinis. Pokalbiai su teisėsauga. I dalis. Apie anūkės tvirkinimą

Petras Cidzikas – Lietuvos dvasios karys

Darius Kuolys. Ir darsyk apie lietuvių laisvės projektą, jo atramas

Irena Vasinauskaitė. Laimėjęs daugumą Artūro Visocko komitetas savivaliauja

Algimantas Jankauskas. Romualdo Ozolo valstybės idėja

Vytautas Radžvilas. Neužmirštuolės ir Vyčio sambūvis – pusiaukelė į Valstybės simbolių panaikinimą

Geroji Naujiena: Palaiminti išvydę Tavąją Šviesą

Valdas Vasiliauskas. Lietuvos politikos Jobas

Britai švenčia

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.