Įžvalgos

Algimantas Rusteika. Melo ontologija

Tiesos.lt redakcija   2018 m. liepos 27 d. 23:22

59     

    

Algimantas Rusteika. Melo ontologija

Kai buvom okupuoti – į pensiją išeidavom, o dabar mus išneš. Tik niekas nepaklausia, kas darbe mus laikys ar praradusiam bent kokį kitą duos, kai būsim pamatę beveik 70 pavasarių? Juk net kelių policininkai neklausia, ar tu pavalgęs, ar laimingas, ar už Lietuvą – jie tik mandagiai teiraujasi, ar išgėręs.

Meilės, sąžinės ir sveikatos nenusipirksi, bet parduoda visi. Mes niekuo nebetikim ir nepasitikim, tačiau kas keli metai vėl apsigaunam ir būnam apgaunami, o po to su pasimėgavimu kaltinam vieni kitus ir nedorą pasaulį.

Išgydyti nuo naivaus patiklumo paprasta, galiu ir aš – apmokėjimas išankstinis, atsiųskit vokelyje 100 € grynais, rezultatą 100 % garantuoju. Ir nėra čia jokio melo – juk jei ko ir nebuvo, vyras visada turės ką draugams papasakoti, o moteris – ką prisiminti. Ir šeimos ginče laimi ne teisus ar neteisus, o tas, kuris pirmas pravirksta.

Visuomenėje – atvirkščiai, nugalėtojas yra tas, kuris įžūlesnis, nebijo atrodyti kvailai, drąsiai meluoja apie meilę, žmonių laimę, lygias galimybes ir kitas aukštas materijas. Čia verkia pralaimėtojų dauguma, nes ir jiems patiems atrodo, kad taip turi būti ir kad jie patys arba jų artimieji yra kalti.

Meluoti yra didysis mūsų virtualios epochos išradimas, amatas ir gyvenimų variklis. Štai vyras meluodamas žino, kad meluoja ir nieko didingo netrokšta, kad tik kas nesužinotų nenaudingos tiesos ir būtų mielas, švarus ir gerutis. Todėl yra išsigandęs, tykus, su viskuo sutinka. Tikslas – įtikinti ir išsiginti.

Moteris meluoja ne tik apsimesdama sakanti teisybę, bet ir tuo šventai tiki. Ji meluodama nori įsitvirtinti pasaulyje, paneigti savo baimes, pasąmoningai suvoktą netobulumą ir kaltę, kurios pati niekaip nesugeba sau paneigti. Moteris meluodama kuria naują realybę, yra agresyvi ir įžeidi, tikslas – nugalėti ir sulaukti atgailos.

Vaikas meluodamas sumaišo melą su tiesa ir pats nebežino, kur riba. Mele jo iš viso nėra, nes galvoja tik apie tai, kaip ką nors apgauti, gauti ar ko nors išvengti, todėl būna drąsus ir žavingai kūrybiškas, ir mes net tą matydami dažnai iš meilės patikim. Tikslas beveik nekenksmingas – pasiekti momentinės naudos.

O senoliai – kaip meluoja senoliai! Meluoja tam, kad prisikeltų ir prikeltų ką nors iš praeities, kad prisimintų patys ir juos atsimintų. Meluoja, kad jų kas nors paklausytų, suprastų ir pajaustų tą laiką, užuostų jų jaunystės kvapus ir pamatytų spalvas tais pavasariais. Jie prisigalvoja ir tuo argumentuoja, ir patys nebežino, ar sapnuoja, kad tik mus sudomintų. Juokingi ir mieli pasakų seneliai – daugiau tikslo jokio.

Politikai meluoja geriau. Liberalai visada meluodami šypsosi arklio šypsena, tai jų firminis ženklas, brendas, taip sakant. Vis galvoju vakarais, kai žmona pagaliau užmiega – ir iš kur jie tas šypsenas traukia? Tokie geri, šviesūs veidai, ypač kai apsipila ledukais ar dalyvauja bėgime už kokias kelių bepročių sugalvotas nesąmones ar protestuodami prieš protestuojančius dėl tų nesąmonių.

O konservatoriai tai niekada nesijuokia, jie net šypsotis nemoka, tik pašaipiai krizena ir ironiškai demonstruoja gerai sutaisytus dantis, kas yra priešų apsuptoje tvirtovėje yra aristokratiško gyvenimo simbolis. Meluoja piktai, kaltinančiai ir iš aukšto – juk jie viską žino geriau. Turi pasauliui ir gyvenimui paaiškinti kelis sakinius ir nepilną dešimtį atsakymų į nepatogius klausimus ir to ir jiems, ir daugumai mūsų pakanka.

Socdemai visada meluoja susirūpinę, dalykiškai ir yra ramūs. Ir rytoj dalykiškai, ramiai gali teigti tai, ką vakar dalykiškai ir ramiai neigė. Jie niekada nesinervina, yra ramūs ir dalykiški. Pasitars ir pritars viskam, kam reikia. O kai pasirodys, kad tai nusikaltimas, ramiai, dalykiškai pasitars ir tam taip pat pritars.

Valstiečiai meluodami niekada nežiūri į akis – jie į šalį žiūri pro šalį. Jei konservatoriai visus įtaria esant rusais, tai valstiečiai visus įtaria esant konservatoriais, nors retkarčiais kartu su konservatoriais įtaria socdemus esant rusais. Na, bet valstiečiai praeis, kaip vasara ir ilgasis mėnulio užtemimas, ir bulvės vėl žydės. Nes lietuvių politikas – tai žmogus, kuris, kelių policininkui jį nubaudus, viešai ir smarkiai džiaugiasi parėmęs valstybę, nors už eurą močią parduotų.

Taigi neliūdėkit, broliai ir seserys, viskas tik į gera. Išmoksim meluoti geriau – taip, kaip jie, ir darniomis gretomis nužygiuosim į laimės ekonomiką. Svarbiausia nesijaudinti ir gerai maitintis, nes sotūs vergai nemėgsta laisvės. Tada būna ramu, stabilu, galima žaisti ir net ką nors sukurti. Mes juk turim teisę rinkti, bet neturim teisės jų neišrinkti ir pasirinkimas seniai tik garbinga pareiga, kurios mele nebeliko.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

sakoma "labiausiai pykstama dėl teisybės"       2018-08-1 13:17

“neatsiėmėt visuomeninių TV ir radijo (iš siauro chebrantų - komersantų) taigi esat visiški impotentai.”
- Nejaugi tai teisybė?

p. Pikasui       2018-08-1 1:01

Atsiprasau uz konfjuza, ten kur as Jums rasiau, tai buvau as, o ne Jules.
Jules mintys, kartais panasios I mano, bet ne visada. Nenorejau jusu supainioti, taip sakant subalamutinti. Atsiprasau

> Pikasas > Juokingiausia       2018-07-31 12:57

skaityk savo komentarą pikasai, ar jau visai katiliukas neverda, berašti? Ar baigei bent pradinę mokyklą?

“Pikasas > Jules     2018-07-30 8:38

Visada stengiuosi rasti kelią tiesos link. Kai manau jį radęs - stengiuosi kiek tik įmanoma prie tiesos priartėti.. Absoliuti tiesa tik pas Absoliutą. Svarbiausia niekada nemeluoti nei sau, nei kitiems. Galima suklysti, ko nors nesuprasti, bet skleisti žinomą melą - visiškai nepriimtinas variantas. To niekada nedarau, nes tai prieštarautų mano sąžinei. Kai prieš daugelį metų parašiau pirmą savo komentarą internete sau prisiekiau niekada nemeluoti, t.y. niekada neskleisti man žinomos netiesos. Priesaikos sulaužyti negaliu, tad man nesvarbu kokia kalba gundytoją pavadinti. Kai kam to gal net nesuprasti, bet tai jau ne mano problema… Viso gero.”

    2
   
  5

Pikasas > Juokingiausia...       2018-07-31 11:49

Niekados nei viename komentare per ilgą eilę metų nesu panaudojęs įvardžio “aš” arba “tu”...

tęsinys iš komentaro prie       2018-07-31 11:17

A.R. str. “norisi pozityvo”(jūsų portale)

esmė: 2018-07-31 9:42
neatsiėmėt visuomeninių TV ir radijo (iš siauro chebrantų - komersantų) taigi esat visiški impotentai. Vengrai 2010 m., o lenkai 2015 m. atsiėmė visuomenines informavimo priemones yra karingos tautos
2:0

dėl dezi LRT       2018-07-31 11:03

to AFORIZMAS     2018-07-31 0:12
Gal Jūs čia apie dezi LRT?
ATSAKYMAS: TAIP TAIP TAIP.
tęsinys netrukus ...

juokingiausia, kad       2018-07-31 10:21

pasitvirtina liet.l. patarlė: “Vagies kepurė dega”. Todėl geras patarimas tiems kurie mėgsta postringauti apie sąžinę ir kitas dorybes to žymaus XIX a.žmogaus:
“Gali viską pasakoti su sąlyga, kad niekada nepasakysi: AŠ “

vienas žymus žmogus        2018-07-31 10:08

dar XIX a, pradžioje pasakė:
“Gali viską pasakoti su sąlyga, kad niekada nepasakysi: AŠ

Pikasas > Aforizmui       2018-07-31 10:07

Niekados, nei viename komentare nesu paskleidęs man žinomo melo žodžių, todėl jūsų pasimaivymas be įrodymų - nulio vertės.

AFORIZMAS       2018-07-31 9:51

apie Pikasą ir apie visus tuos komentatorius, kurie savo komentaruose giriasi savo “gerom savybėm”.

to AFORIZMAS       2018-07-31 0:12

Gal Jūs čia apie dezi LRT?

AFORIZMAS:       2018-07-30 22:46

Melagiai daugiausia kalba apie Tiesą, aferistai - apie sąžinę.

Pikasas > Jules       2018-07-30 8:38

Visada stengiuosi rasti kelią tiesos link. Kai manau jį radęs - stengiuosi kiek tik įmanoma prie tiesos priartėti.. Absoliuti tiesa tik pas Absoliutą. Svarbiausia niekada nemeluoti nei sau, nei kitiems. Galima suklysti, ko nors nesuprasti, bet skleisti žinomą melą - visiškai nepriimtinas variantas. To niekada nedarau, nes tai prieštarautų mano sąžinei. Kai prieš daugelį metų parašiau pirmą savo komentarą internete sau prisiekiau niekada nemeluoti, t.y. niekada neskleisti man žinomos netiesos. Priesaikos sulaužyti negaliu, tad man nesvarbu kokia kalba gundytoją pavadinti. Kai kam to gal net nesuprasti, bet tai jau ne mano problema… Viso gero.

Vaje,        2018-07-30 7:59

mūsų per mažai, kad būtume labai „okatni“ tapti priešais šiaip sau ant durniaus. Berods Kudirka kadais sakė, kad mūsų per mažai tarpusavio pjautinėmis ir revoliucijoms organizuoti ir užsiiminėti, todėl konkuruosime faktais, argumentais, o ne liberoidų ir priešų primestomis, išgalvotomis istorijos versijomis ir schemomis. Lietuviai nėra tarpusavio priešai, bet tarp mūsų pasitaiko išdavikų. Aš tik nebepalaikau Kubiliaus ir Jurgio dėl jų meilės Žečpospolitai, buvusiam lietuvių pragarui, ir Co(politikos kuosų kariauna LR Seime), dėl jo nuolatinio atsidavimo LDDP - tik tiek. Negalime simpatizuoti politikui, kurio naudą lddp-istai arba priešai gaudo. Gėda turėtų būti eiliniams konservatoriams, kad jų patronas nuolat dirba lddp-istų naudai. Laikas, pone Pikasai, ir jums pradėti sakyti Tiesą ir gėdinti Velnią, ir netrukdyti mums susivienyti kovoje prieš jį, kad išliktų Lietuva ir Europa ir nebūtų dirbtinai, jėga pakeistos mūsų europietiškos visuomenės ir tautos kitomis visuomenėmis - ne europietiškos kilmės visuomenėmis, kaip to kad ir kaip labai norėtų Andriukas su Jurgiu ir savo kuosyčių kariauna politikoje. Taigi, pone Pikasai, „dites la vérité et vous humilierez le diable“, nepamirškite šito mano patarimo, o pasidalinkite juo su savo draugais čia, Lietuvoje, ir toli ten Japonijoje. Japonai puikiai mus supranta ir palaiko – nepripažįsta jokios amžinosios kaltės. Pagarbiai, - oponentas Jules.

Pikasas > Jules       2018-07-30 6:39

Jūsų sarkazmas vis dar padorumo ribose. Todėl atsakiau. Kur ten man viską mokėti? Ypač kai tenka susirašinėti su japonais, kiniečiais, portugalais ar gruzinais. Je n’ai pas d’amis dans mes commentaires en ligne en tant qu’ennemis.

p. Pikasui       2018-07-29 23:10

oi, atsiprasau, Jus gi be rusu kalbos,  kitu uzsienio kalbu nemokate.
Nieko tokio, tokie dar vertesni Partijai.

p. Pikasui       2018-07-29 23:07

Bandziau Jums pasakyti mandagiai, bet jus apsimetate, kad nesuprantate.
nieko tokio, dar susitiksime. Jus gi be eterio negalit.
Pats teigiate, kad Jums niekas uz komentarus nemoka. As anksciau tikejau, dabar pradedu abejoti:)
Slove konservatoriams! Vivat! Est’ce nous somme amis maintenant, mielas Pikasai?:)

prielipa kaip vantos lapas tas pikasas       2018-07-29 21:52

Pikasas     2018-07-29 11:31
Tampa sudėtinga diskutuoti, kai kolegų pastebėjimuose šmėkščioja “liberastai”, “bolševikiniai grybeliai”, šlykščiausias padaras”, “kuosų kariauna” ar panašiai. Kuo jūs mane laikote? Tokio lygio erdvėse neturiu ką veikti… Viso gero
1:2

Jules       2018-07-29 19:25

Mes ne nihilistai, o skeptiškai žiūrintys į beišsidirbinėjančius Former Bolsheviks’us ir jų meilužes. Kiek dar ilgai jie tupės valdžioje ir verslo viršūnėse, ir mus engs? Mes gyvename Melo epochoje ir ji niekur nepasitraukė, sugrąžinus į valdžią CK atstovus ir jų patikėtinius į Antrąją Lietuvos respubliką. Jei būtume nihilistai čia nediskutuotume ir su Jumis nesiginčytume, o dabar ginčijames, pasibarame, nes mums visiems tai rūpi. Mes pavargome nuo nuolatinio elito melo ir VU Dezinfosklaidos katedros absolventų. Mums įgriso, anot Solženicyno, taip vadinamoji “obrazovanščina”(Образоваанщина), nežinau kaip išversti į Lietuvių kalbą. Baigę po penkias aukštąsias, kaip tas mūsų Jurgelis, o vėjus tauzija.

Pikasas       2018-07-29 18:31

Perskaičiau palaikymo komandos įvairaus pobūdžio komentarus. Nuomonės nepakeičiau. JI TOKIA:
Nors ilgus dešimtmečius gyvenome okupuoti “Melo imperijoje”, tačiau tai nereiškia, kad “sąžinę sugalvojo blogi žmonės”, kaip teigia Ramūnas Terleckas. Supratimas apie melą ir jo ryškesnis pasmerkimas Europoje prasidėjo nuo krikščionybės ištakų. Paskelbtas “Dekalogas” šimtmečiams buvo tapęs ryškiausiu švietalu, nustatydamas bendražmogiško sugyvenimo nuostatas. Nors jo idėjos buvo ne kartą tryptos įvairių diktatorių, grobuonių, bei kitokių nusikaltėlių pastangomis ir gyvenimo būdu, tačiau visuomenės dauguma visada išsaugodavo sąžinės suvokimo prasmę. Lietuvoje pakilimą šia prasme pastebime tarpukariu. Mūsų protėvių suvokime “netikėjimas nei Dievu, nei velniu” buvo laikomas žemiausiu lygmeniu. Nesunyko galutinai sąžinės vertė bei panieka melui ir atgavus Lietuvos Nepriklausomybę. Autorius Algimantas Rusteika savo “duoną valgo” dažniausiai iš to, kad viską pateikia pačiomis niūriausiomis spalvomis. Taip, dabartiniame gyvenime jų apstu, bet jos visko nelemia. Kai bandoma įrodyti, kad visi visada meluoja, tai skaitytojui nebelieka pasirinkimo teisės matyti gėrį ir suvokimo progresą. Nuolat visus melu įtarinėti, verkšlenti, kad darosi vis blogiau ir blogiau, žinoma, galima tačiau leiskite paklausti - kiek iš to naudos? Totalinis nihilizmas bei nepripažinimas gėrio veda tik į visišką pesimizmą bei neviltį. Pažįstu nemažai tokių, kuriuos bet kokiu melu būtų sunku net įtarti. Būtent ta visuomenės dalimi verta pasitikėti, skatinti jos gausėjimą. Visa pedagoginė sistema privalo būti paremta tiesos paieškomis bei sąžinės vertybėmis. Ir tai tikrai ne vien pedagogų rūpestis. Gal net dar svarbesnė doros šeimos supratimo ir atžalų auklėjimo sritis. Tada melagiui neliks nieko kito, kaip prieiti liepto galą...

Dabartiniai valdantieji Lenkijoj valdo       2018-07-29 16:31

nuo 2015m. laimėję rinkimus. prieš tai 8 m., valdė PO (PLATFORMA OBYVATELSKA), kurie ir vykdė AFERAS, vogė visuomenės turtą, analogiškai kaip pas mus viskas vyko. Tik pas lenkus įvyko lemtingi rinkimai, o pas mus - NE.

Ar teisingas toks A.butkevičiaus teiginys ?       2018-07-29 16:19

“Lenkai dabar nemažai prisiglemžė europinių pinigų, susitvarkė savo infrastruktūrą ir gali badytis špygomis, sakydami: ponai, mes jau seniai viską sumokėjome keliolikos milijonų lenkų sunkiu darbu bei mokesčiais jūsų valstybėms.”
Man atrodo tai MELAS. Tai toks tas “ekspertas”

Atminkit, kad       2018-07-29 16:13

tokios paklodės (kaip pikaso ir kai kurių kitų...) būdavo pravdos, tiesos vedamieji, t.y. jas naudojo komunistai savo propagandai, Lietuvoje niekas jų neskaitydavo, tų paklodžių, keturi milžiniški puslapiai vedamųjų...

p. Pikasui       2018-07-29 15:07

Labai neisizeiskite, cia tik zmones pasako savo nuomone. Manau, kad dar grisite:) Kas gi gi kitaip liberalus, ups atsiprasau konservatorius, cia gins.
Jus niekaip nenorite pastebeti, kad daugelis (ne visi) komentatoriu nera pries Europos Sajunga, kaip ideja. Bet jie yra pries ES, kokia ji yra dabar, ir dar labiau pries tokia, kokia ji tampa. Jusu “konservatoriai”, kurie is tikruju nera jokie konservatoriai, o elementarus centro kairieji liberalai (!) mano, kad yra tik du pasirinkimai- arba su ES (bet kokia, kad ir ne tokia, kokios noretusi) arba su Rusija. Cia gi kai kas mano, kad gal ES galetu/turetu keistis.
kazkada bandziau su Jumis diskutuoti, bet Jus pabegote papyles eiline serija savo demagogijos. beje, as cia jokiu savo politiniu isitikinimu nepropaguoju, man tik nepatinka, kai pigus propagandistai (beje visai nekaip) cia zmonems pila doze kazkokio neprofesionalaus misinio

Al.        2018-07-29 13:58

Sovietmečio anekdotas (tik nepriimkit asmeniškai):
Žmona skundžiasi vyrui,kad turguj ją pavadino negražiu žodžiu. Vyras sako, o ko tu vaikštai kur tave pažįsta ?

Pone Pikasai,       2018-07-29 13:56

gal Jūs pasiklausykite, kaip elitas privačiai kalbasi ir kokius žodelius naudoja, kaip vadina mus, neformalus? Lenkų nacionalizmas mums mirtinai pavojingas. Lietuva turėjo galimybę tapti reikšminga dar iki karo, jei būtų atmetusi tą gėdingą lenkų pulkininkų chuntos ultimatumą 1938 metais. Na, o kas dabar vyksta Lietuvoje, nulėmė dezinfosklaida ir jos apgauti , suvilioti ir apkvailinti rinkėjai. Lietuvos konservatoriai irgi turėjo tokią galimybę tapti reikšmingais, kai įgijo absoliučią daugumą, bet nuėjo kibimo patriotams į atlapus politikos link ir parėmė Motušę Moccus. Kas sudrapalino Konservatorių partiją į tris partijas, jei ne ta politikos kuosų ir kolchoznicų kariauna?

Al.       2018-07-29 13:54

Melagiai turi jausti viešosios nuomonės spaudimą,kad peržengė ribą. Bet jei vis kartosim, kad visi meluoja, tai jie tą spaudimą jausti nustos. Sakys,juk visi meluoja. Jei norim,kad žmonės nemeluotų, turim pajusti,kad dauguma nemeluoja.

Al. kaip jums patinkai       2018-07-29 13:49
kaip jums patinka       2018-07-29 12:53

saugumo eksperto Butkevičiaus samprotavimai apie lenkiją?
“- Briuselis padavė Lenkiją į Europos Teisingumo Teismą dėl lenkiškosios teismų reformos, kuri esą kažką ten ES pažeidžia. Tačiau niekas nepaaiškina, kaip tuomet galima atleisti tuos 20 dar nuo gūdaus sovietmečio lenkų teismuose sėdinčių komunistinių teisėjų? Kas čia blogo, kad jie bus pakeisti naujais žmonėmis? Ir pagaliau koks čia kieno reikalas - visose šalyse ta teisėjų kaita vyksta ir niekas prie jų nesikabinėja.

- Mes suprantame, jog dirbtinai eskaluojama situacija su teismų reforma Lenkijoje nieko bendra neturi su Briuselio deklaruojamais teisingumo principų ar europinės teisės pažeidimais. Tiesiog reikia paspausti lenkus. Lenkai visą laiką buvo maištingi, nesvarbu, kur jie buvo: ar jie turėjo bendrą su mumis valstybę, ar sėdėjo „po rusu“, ar dabar „po Briuseliu“... Jie visą laiką mėgina drumsti vandenį ir tame vandenyje jaučiasi gerai. Iš tikrųjų kodėl tai yra blogai, kad jie išleis į pensiją kelis komunistinius teisėjus? Reikia manyti, kad nemenkai prie šio skandalo prisidėjo ir ponas Donaldas Tuskas, sėdintis pačios ES viršūnėje ir suvokiantis, jog šitie pakeitimai jam gali grėsti asmeniniu saugumu. O D.Tuskas turi nemažai įtakos. Lenkai anksčiau ar vėliau pakeis šituos teisėjus ir imsis savo priešų Europos Sąjungoje. Todėl mūsų laukia labai linksma komedija. Jeigu mūsų vargo politikai nebūtų Lietuvos nuvairavę į pačias priešakines konflikto su rusais linijas, aš smagiai juokčiausi iš tokios situacijos. O dabar mes jau privalome dairytis sąjungininkų ir mums svarbu, kas bus su ES arba su lenkais. Nes jie gali pradėti kalbėti apie išstojimą iš tokios sąjungos. Lenkai dabar nemažai prisiglemžė europinių pinigų, susitvarkė savo infrastruktūrą ir gali badytis špygomis, sakydami: ponai, mes jau seniai viską sumokėjome keliolikos milijonų lenkų sunkiu darbu bei mokesčiais jūsų valstybėms. Tad kaip paskaičiuosi… Šis konfliktas daugiau atspindi vidinius Lenkijos karus, o per tai įveliamas Briuselis. Tai nėra atskirai kažkoks ES interesas, neskaitant jau minėto noro aplaužyti ragus amžinai maištingiems lenkams.”

Pikasas       2018-07-29 11:31

Tampa sudėtinga diskutuoti, kai kolegų pastebėjimuose šmėkščioja “liberastai”, “bolševikiniai grybeliai”, šlykščiausias padaras”, “kuosų kariauna” ar panašiai. Kuo jūs mane laikote? Tokio lygio erdvėse neturiu ką veikti… Viso gero

šlykščiausiais padaras       2018-07-29 10:52

yra pikasas, o jules yra teisus

Žinot, ponai,       2018-07-29 7:48

Šveicarija egzistuoja didžiųjų nacijų susitarimo pagrindu ir tol, kol ji joms naudinga, tad nereikia imti ją pavyzdžiu mums. Dėl mūsų didžiosios nacijos nesutaria ir pardavinėja tai vieniems, tai kitiems. Vėl Jules, dovanokit.

Pone Pikasai,       2018-07-29 7:43

aš už ES, bet ne už liberastų Federaciją, o už Tėvynių Sąjungą, už Europos nacijų sąjungą, kitaip mes neatlaikysime kito pasaulio spaudimo, ne europinio pasaulio konkurencijos ir nunyksime - Europa bus pakeista kitų nacijų visuomene. Neeuropinių nacijų visuomene, o lietuvių išvis neliks - išgaruosime kaip dūmas, anot Maironio, ypač jei vėl susidėsime su Kubiliaus-Kirkilo išsvajotąja Žečpospolita - tai jau tikrai. Apie tokią Europą be sienų svajojome mes net tarnaudami priešo kariuomenėje ne savo valia kadais, apie tokią svajojo mūsų seneliai ir norėjo mokytis, studijuoti Paryžiuje, Berlyne, Romoje, Vienoje ir grįžti namo į Tėvynę ir čia, Lietuvoje, kurti, statyti, o ne paisyti pragaištingus neskaitlingoms tautoms niekus apie Pasaulinę Vyriausybę, kur lietuviams nebus vietos. Nebent Ušackui su Auštrevičiumi ar Pavilioniu. Kubilius su Jurgiu ir tie, atlikę vaidmenį, bus išspirti su visa savo politikos kuosų kariauna. Turėjau garbės, - Jules.

Pikasai       2018-07-29 7:31

kokiu pagrindu darote tokius plataus mosto apibendrinimus?
Kad ir šį “Šiame leidinyje susispietusiems rašinių autoriams “humoristams” didžiausiu priešu patapo Europos Sąjunga.”?
Esu skaitytojas nuo pirmų dienų ir nieko panašaus pasakyti negaliu.
Ne ES priešas, o junckeriškoji jos grimasa ar merkeliška patyčia iš svetingumo.
Esame ES dalis ir turime net pareigą stabdyti klystančius.
Tamstos manymas, kad valdžia neklysta, ar kad jos kritika silpnina, yra toks bolševikinis grybelis, naikinantis visa, į ką atsirėmę dar įveiktume tas blogybes ir taptume tikrai neįveikiami

Pikasas3 >6:32       2018-07-29 6:59

Kai juodas humoras taikliai panaudojamas - verta tik pasidžiaugti. Šiame leidinyje susispietusiems rašinių autoriams “humoristams” didžiausiu priešu patapo Europos Sąjunga. Beje, gyvenant “replėse” Rytų imperijos pašonėje. Jei Lietuva butų maždaug ten, kur Šveicarija, kiekviena šeima turėtų taiklų ginklą, tai gal galėtumėm bent vaidinti, kad strateginės ar taktinės raketos mums nebaisios. Dabar situacija tokia, kad į jokį humorą Kremliaus politika nepanaši. Jos strateginė linija labai sena - “skaldyk ir valdyk”. Gal būtent toks tikslas ir yra visos eilės rašeivų. Linkiu jums, Jules, gero poilsio šį sekmadienį.

Pone Pikasai,       2018-07-29 6:32

yra ne tik buvusi nacių konspiracija ir agresija, bet internacių ir jų transformaciijų į liberalijas konspiracija ir agresija taip pat. Nieko asmeniško, bet tokia logika pagal elementarius fizikos ir matematikos dėsnius, jų formules bei funkcijas, nes Sovietija turėjo ir tebeturi savo galingą sąjungininką ir sukūrėją - savo patroną Banką “Trockį”(Pasaulinę revoliuciją su Pasauline Vyriausybe kaip Politbiuru kadais priešakyje) Pasaulinė Vyriausybė - tai viso pasaulio Garbė, Gėris, Protas ir Sąžinė. Tai viso pasaulio vadovaujanti ir vairuojanti jėga be tautų, rasių ir intelektualinių skirtumų, kurios politinė sistema ir branduolys yra Pasaulinė Vyriausybė plius visuotina grafitizacija, kūnų gelžgalizacija, tatuiruotizacija, spenių virbalizacija ir čipsizacija - totalus nekilmingųjų sekimas ir registracija. Pasaulinė Vyriausybė, Naujoji Tvarka, tarnauja pasaulio liaudžiai, apsiginklavusi Mokslinės Oligarchijos teorija ir praktika, monopoline-oligarchine rinkos ekonomika ir selektyviąja demokratija su tokiomis pat selektyviomis Žmogaus teisėmis kaip Žečpospolitos visagalybės laikais, kai lietuviai kentė jos pragarą. Nieko tokio, pone Pikasai, kai mūsų nuomonės ar pasaulėjauta išsiskiria, ar per daug kai ką sutirštinu ir panaudoju juodąjį humorą. Aš gerbiu Jūsų kitokią nuomonę, o Jūs gerbkite manąją, kur kas kuklesnę ir gal dažniau klystančią nei jūsų nuomonę, nes kai ką gal mačiau labiau ir giliau iš labai arti. Tad nieko tokio, bet pagarbiai, - Jules ir su juodu humoru.

Is esmes,       2018-07-28 17:34

gal ir taip.Tik nereiketu apie visus taip.Vyresnioji karta, gal ne visai taip.Apie prasigerusius ir degradavusius - taip.

Pikasas > Jules       2018-07-28 17:04

Nuvylėte… Kur pagrindimas? Specifinė publika džiūgauja, kai tokie rašiniai “visi viską meluoja” pasirodo. Siūlau netalkinti…

Dzeikas       2018-07-28 14:03

Egidijui:
Aha, “politkorektiskumu” vadinama.
PVZ., jau ne nauja, bet vos ne klasikinis pavyzdys. JAV mokyklu istoriju vadoveliuose negrai XVIII-XIX amz. vadinami nebe vergais, o “nesavanoriais imigrantais” (unwilling immigrants, angl.)n.
Iskart ir nesuvoksi kame cia melas. Juk tiesa - negrai atvyko ne savo noru. Atvykdavo suvisam, reiskia immigravo. Tik tada kazkodel igarasines termina “vergai” , “vergu palikuonys” , - kas lygtais yra tiesa, nes abu terminai ekvivalentiski, - susilauksi valdzios, arba aplinkiniu per kuriuos valdzios poziuris vienokiu ar kitokiu budu pasireiskia, ostrakizmo arba tylaus ignoro. Jei esi viesas zmogus tai peilis karjerai, jei ne viesas - tada spaudima patirs tavo darbdaviai priklausomai nuo tavo darbo reiksmingumo.
Taigi spaudimas naudoti ne ta , o kita termina jau yra pozymis, kad naujas brukamas terminas yra NETIESA.
Lietuvoje tai butu brukalas “romai” vietoje “cigonai”. Beje, kodel siuo atveju Lietuviu kalbos komisija tyli kaip prisisikusi, nors bauduoja negailestingai uz viesai uzrasyta “hamburgeri”?( Kai bus teisiami asmenys nustekene tauta ir grazine vergija, manau kalba-obai turetu eiti per kamina,- perkeltine ar tiesiogine prasme , kaip teismas nuspres,- antru numeriu) .
Taigi,  prievarta naudoti nauja termina jau yra betiesos pozymis.Taciau ne irodymas. Kame gi netiesa “politkorektiskuose” zodziuose, terminuose?
“Nesavanoris imigrantas” tame, kad mokinukui del jauno amziaus kaip taisykle nesuvokianciam termino “vergija” sudaromas ispudis, kad negrus atveze na kaip kokius muziejinius eksponatus, na tarsi skiepams , ju paciu labui, kad nesirgtu dziungliu karstlige. O vergisko darbo medvilnes plantacijose,kesinimosi i prigimtines, Dievo duotas zmogaus teises tarsi ir nebuta. Kadangi zo “vergas” primena apie tai jo vartotojai presuojami.Meluot trukdo.
Cia JAV. O Lietuvoj?
Zodziu “romas” bandoma isstumti zodi cigonas, nes sis zodis tapo ir bendriniu( “Ir cigonas kartais apsivagia”, patarle). Bandoma paneigti istorini cigonu gyvenymo buda - vogima. Atvyke i JAV daugelis ju ngyvenimo budo(“ka veiki?” klausia rusas sutikes vaikystes drauga cigona, pasizymejusi automobiliu vagi JAV. “Dirbu” su sypsena atsako sis).
Atiduokime duokle politkorektiskumui, kad redakcija neturetu nemalonumu: Kai kurie cigonai atsitraukia nuo sio tradicinio gyvenymo budo sumisdami su vietos gyventojais. Beje buvau tokiu sutikes.
Kitais zodziais “politkorektisku” zodziu melas tame, kad jie padaro zodzius tarsi dvimacius ar isima is ju viena dimensija(ismatavima). Jis uztusuoja reiskiniu turini laiko,sudeties ar kitokia prasme.

Jules       2018-07-28 12:18

Kartais atrodo, kad ponas Pikasas gina Neosovietikų konspiraciją ir agresiją. Gal klystu, nežinau.

Egidijus       2018-07-28 12:11

Melas viešajame gyvenime ir ypač politikoje tapo tokiu įprastu dalyku, kad sakantis tą, ką galvoja ar tai, ko nepriimta sakyti, nors visi žino, atrodo kaip koks išsišokėlis, nebrendyla, pasaręs kvailą netaktą. Tai puikus establišmento ginklas bet kokiai opozicijai marginalizuoti ir žmogui įteigti, jog jis su savo tiesa visada neteisus ar bent ne toks, kaip dauguma.

Jules       2018-07-28 12:10

Dezinformacijos pagalba valdomas ir engiamas runkelynas - prastuomenė.

kokie neįdomūs tie ateistai       2018-07-28 12:03

nemoka nieko protingo bei išmintingo parašyti.
tipiški komuniagos smile

Povilas       2018-07-28 11:21

Gerb. Algimantai, jeigu kartais gausite vokelį su 100€, tai žinokite, kad čia tik padėka už šitą:
“sotūs vergai nemėgsta laisvės” smile
Bet blaivus protas sako, jog menku banknotu neįmanoma net bandyti išmatuoti minties gilumą.
Todėl kol kas tik AČIŪ! 

Dzeikas       2018-07-28 10:01

—> 0:58
Istiesu.Sakydamas tiesa Lietuvoje gyvensi sunkiai, bet neilgai.
Venckiene isimtis patvirtinanti taisykle. Ir tai TIK TODEL, kad kaliniu zargonu “issilomino” is kameros.
PS.Griztant i si palyginima, Venckiene pasake ar gali pasakyti TOKIA TIESA, kad “zonos” “vierchai”  traukia ja atgal i kamera net is “laisves”.

Misteris       2018-07-28 9:14

Mokykitės INTERNACIONALĄ.
Profilaktiškai.
Jei kada pasitaikys proga ,susirinkę į būrį uždainuosite garsiai,šitaip sukeldami didelį išgąstį visiems prisivogusiems iš OBŠČIAKO.
MELAGĮ galima išgydyt kasdienine BAIME.
O jei neišgis,tai numirs nesulaukęs pensijos…

Pikasas2 > 8:49       2018-07-28 9:01

Niekados nieko nedangsčiau, nes pagrindinis mano tikslas visada buvo ir yra tiesos bei teisingumo paieškos. Ir dabar tikiu mergaitės paliudijimais. Abejojančių pastebėjau įvairiose partijose…

Kristus       2018-07-28 8:56

pasakė,kad “aš esu prisikėlimas ir gyvenimas”(Jn 11,3).Kristus seniai numestas į pašalį.Baisiausia,kad melas ir abejingumas įsimetė į mediciną.Per ją dabar vyks genocidas.Uždarius rajonų ligonines,didžiosiose klinikose tapsim eksperimentų žiurkėmis ir bandomąja medžiaga,kai visus operuos studentai.Pasirinkimo nebus.Neapsaugojom krikščionybės,neapsaugosim nei gyvybės.

>Pikasai,       2018-07-28 8:49

vis neapleidžia mintis,kad Garliavos tragedijoje savo tuščiais rašymais dengėte konservatorius.

Alba       2018-07-28 8:48

Ačiu autoriui, pataikyta į dešimtuko patį centrą.

nuomoniui       2018-07-28 8:13

Pardon, ne mūsų, o jūsų.
Durnių.
Viltis- motina.

Nuomone       2018-07-28 7:13

Viskas puiku, bet apie valstiečius nereikia…..tai kol kas musu viltis…

Birute       2018-07-28 7:12

...gerai ir taikliai.Aciu autoriui-visa tiesa paraset.

Pikasas       2018-07-28 6:59

Nors ilgus dešimtmečius gyvenome okupuoti “Melo imperijoje”, tačiau tai nereiškia, kad “sąžinę sugalvojo blogi žmonės”, kaip teigia Ramūnas Terleckas. Supratimas apie melą ir jo ryškesnis pasmerkimas Europoje prasidėjo nuo krikščionybės ištakų. Paskelbtas “Dekalogas” šimtmečiams buvo tapęs ryškiausiu švietalu, nustatydamas bendražmogiško sugyvenimo nuostatas. Nors jo idėjos buvo ne kartą tryptos įvairių diktatorių, grobuonių, bei kitokių nusikaltėlių pastangomis ir gyvenimo būdu, tačiau visuomenės dauguma visada išsaugodavo sąžinės suvokimo prasmę. Lietuvoje pakilimą šia prasme pastebime tarpukariu. Mūsų protėvių suvokime “netikėjimas nei Dievu, nei velniu” buvo laikomas žemiausiu lygmeniu. Nesunyko galutinai sąžinės vertė bei panieka melui ir atgavus Lietuvos Nepriklausomybę. Autorius Algimantas Rusteika savo “duoną valgo” dažniausiai iš to, kad viską pateikia pačiomis niūriausiomis spalvomis. Taip, dabartiniame gyvenime jų apstu, bet jos visko nelemia. Kai bandoma įrodyti, kad visi visada meluoja, tai skaitytojui nebelieka pasirinkimo teisės matyti gėrį ir suvokimo progresą. Nuolat visus melu įtarinėti, verkšlenti, kad darosi vis blogiau ir blogiau, žinoma, galima tačiau leiskite paklausti - kiek iš to naudos? Totalinis nihilizmas bei nepripažinimas gėrio veda tik į visišką pesimizmą bei neviltį. Pažįstu nemažai tokių, kuriuos bet kokiu melu būtų sunku net įtarti. Būtent ta visuomenės dalimi verta pasitikėti, skatinti jos gausėjimą. Visa pedagoginė sistema privalo būti paremta tiesos paieškomis bei sąžinės vertybėmis. Ir tai tikrai ne vien pedagogų rūpestis. Gal net dar svarbesnė doros šeimos supratimo ir atžalų auklėjimo sritis. Tada melagiui neliks nieko kito, kaip prieiti liepto galą...

šimtas balų,       2018-07-28 6:46

A.R. NEPRALENKIAMAS. Visi subjektai apibūdinti 100 proc. teisingai.

$+$       2018-07-28 6:45

„sotūs vergai nemėgsta laisvės”
⤴⤴⤴
O jei tai apie lietuvius, pone Rusteika, Jūs tampate sentencijos autoriumi!

Klausimas       2018-07-28 6:42

Ar Agnė sykiais ne Širinskienė smile?

Agnė       2018-07-28 6:29

Gal nenorėkit, Algimantai, kad valstiečiai iśeitų. Konservatorių su kubiliais,juknevičienėmis, anūkais ir t.t. ne ne ne. Gal geriau gyventi Naisių kaimuose, negu anūko darźeliuose

Išties, Algimantai, dabar - melo tvanas        2018-07-28 0:58

Vadinasi, visuotinis virsmas neišvengiamas ir greitas (Viltis!),
kadangi, tavo paties pasirinktu - ontologiniu - požiūriu,
melas neturi būties - jis būna tik parazituodamas būtimi.
Todėl sakydami tiesą (nuolankiai ir paprastai) šaknydinsimės Amžinybėje.


Rekomenduojame

Laisvūnas Šopauskas. Vienos politologinės konferencijos analizė, arba Už Lietuvos pinigus – valstybės griovimas (I)

Arvydas Juozaitis reikalauja švietimo ir mokslo ministrės atsistatydinimo

Partizano Juozapo Streikaus-Stumbro baigiamoji kalba Troikos teisme

Vladas Vilimas. Kam reikalinga Konstitucijos pataisa dėl individualaus skundo?

LAT: medžių kirtimui pasipriešinusiems kauniečiams baudos neskirtinos – visuomenė turi teisę reikalauti kokybiškos informacijos apie medžių būklę

Kaip ideologija nugali mokslą: net „Mein Kampf“ galima „prakišti“ už mokslinį straipsnį

Povilas Urbšys. Kas nuoširdesnis: prof. V. Landsbergis ar R. Karbauskis?

Peticija: solidarizuokimės su mokytojais ir pareikalaukime ministrės atsistatydinti – padėkime pasiekti pozityvių švietimo pokyčių

Vytautas Radžvilas. Lietuvos pakasynos – valstybės lėšomis

Andrius Švarplys. Pasaulis, kuriam nesame pasiruošę

„Lithuanian Freedom Fighters“: video pasakojimas apie Lietuvos Laisvės kovas ir kovotojus

Vytautas Rubavičius. Mokytojui – „skaičiuoklę“ į dantis

Martyno Mažvydo biblioteka kviečia į knygos „Dezinformacija. Slaptas ginklas: laisvos visuomenės griovimo metodai“ pristatymą

Valdas Vasiliauskas. Konservatoriška svajonė ar klejonė?

Darius Kuolys. Švilpiu ir aš stebėdamas Švetimo ir mokslo ministerijos įslaptintus viešuosius pirkimus

Vytautas Radžvilas. Moj adres – [evro]sovetskij sojuz…

Eglė Česnakavičiūtė. „Atlikęs pareigą Tėvynei“. Skiriama visiems laisvės kovotojams, vis dar neturintiems amžino poilsio vietos

Lietuva palydėjo į amžinąjį poilsį Adolfą Ramanauską-Vanagą

Geroji Naujiena: Visi esame kilę iš vieno ir palaiminti būti viena

Rasa Čepaitienė. Balta

Prieštaraujame vilkų sumedžiojimo kvotos padvigubinimui: miškas be vilko – ne miškas

Adolfo Ramanausko-Vanago dukra Auksutė: „Išsipildė mano svajonė“

Kviečiame spalio 5 ir 6 dienomis pagerbti Adolfo Ramanausko-Vanago atminimą (programa; papildyta video)

Tarptautinės Mokytojų dienos minėjimas Kaune: Danguolė Petrauskaitė-Juodžbalienė. Diena, kai baigiasi kantrybė, arba Kaip man ne gėda

Advokato Sauliaus Dambrausko darbų ginant viešąjį interesą apžvalga: paremkime šias pastangas –  tapkime beprecedenčio proceso dalimi

Kviečiame į Vidmanto Valiušaičio knygos „Ponia iš Venecijos tavernos“ pristatymą Šiauliuose

Vygantas Malinauskas. Socialinis teisingumas pagal Trump’ą ir Lietuvą

Arvydas Juozaitis: jei būčiau išrinktas Lietuvos prezidentu…

Nida Vasiliauskaitė. Apie populizmą ir populistus

Andrėjus Gaidamavičius. Spalio 13-oji – diena iškirstai Labanoro giriai apverkti

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.