Dienos aktualija, Demokratija ir valdymas, Piliečių akcijos ir iniciatyvos

Algimantas Rusteika. Jie pralaimėjo, tik dar nei jie, nei mes to nesupratom. Supraskim

Tiesos.lt redakcija   2020 m. rugsėjo 10 d. 11:41

35     

    

Algimantas Rusteika. Jie pralaimėjo, tik dar nei jie, nei mes to nesupratom. Supraskim

Kiek dabar sutinku puikių, nuostabių, dorų žmonių, kurių akys užgesę. Jie viską supranta, tačiau ir akys, ir galvos nuleistos. Tarsi karių, kurie pateko į apsupimą.

Apsupta kariuomenė turi dar pakankamai šaudmenų, maisto, medikamentų. Gali kautis ilgai, jei kariai nežino, kad yra apsupti. Pralaimi tada, kai sužino – tada visi ima galvoti tik apie išsigelbėjimą.

Pralaimėjimas ateina, kai sužinai, kad negalėsi laimėti. Kai suvoki, esąs vienas. Kai supranti, kad mūsų mažai, kad jų yra daug daugiau. Vienišumas visada lydi pralaiminčius ir kartu juos padaro tokius.

Jie tą žino gerai. Svarbiausia, kad pasijustum – esi vienas. Tavo mintys teisingos, ketinimai gražūs, jokios savinaudos – galėtum širdį parodyti, jei kam būtų įdomu. Bet juk neįdomu. Esi vienišas.

Ir jūs bejėgiai ir vieniši. Jūsų niekur nėra – sėdit sau vieniši savo nameliuose, jei tokius turit, vieni kitų negirdit ir nematot. Ir niekas jūsų negirdi ir nemato. Jūsų nerodo ir neskaito. Jūsų be galo daug, bet esat vieni.

Jūs vieniši, apsupti ir jie galvoja, kad pralaimėjot. Ir jūs galvojat, kad pralaimėjot. Ir tokie būsim, jei taip galvosim, nes atsitinka tik tai, kas jau yra mūsų galvose. Norint pakeisti pasaulį, pirmiau pasikeitimo reikia viduje – kito būdo tiesiog nėra.

Būna piktų, reikalaujančių kraujo, keršto, griovimo – nedelsiant ir visko. Taip, kartais apsupta kariuomenė kovoja aršiau, bet ne todėl, kad tikisi pergalės, o kad nenori būti atiduota pasityčiojamai, kankinamai mirčiai. Jie jau pralaimėjo ir puikiai tą žino.Tai pasmerktųjų kova net ne dėl išlikimo, o dėl garbingesnės baigties.

Nebe už idėją ar bendrą tikslą, kurie jau prarasti, o už save asmeniškai. Duok šansą atsitraukti – ir visi apsidžiaugę pabėgs. Nejaugi nesupratot, kad čia ne apie kariuomenę, o apie mus ir jus? Pralaimima tada, kai pralaimi viduje.

Kai būni savo noru ir apsisprendimu vienas. Tada tikrai tave apsupa. Tikrai atkerta nuo visų, ir daugybė žmonių savo vienatvėje sėdi ir galvoja, kad yra vieni, nors taip ir nėra.

Jie gudriai paliko mums kelius atsitraukti – ir atsitraukėme į savo vienatves. Nesąmonių pasaulio, pilkos ląstelienos, kur perkama ir parduodama viskas, atakos. Čia protas, žmogiškumas ir vertybės vertingi tik tiek, kiek padeda daryti pinigus.

Mūsų ir jūsų niekur nėra. Išstumti iš ekranų, puslapių, politikos, gatvių. Atkirsti nuo visų ir apsupti. Tai atsitiko nepastebimai ir negrįžtamai. Jiems pavyko įteigti, kad mūsų nedaug, kad blizgančioje, triukšmingoje susinaikinimo fiestoje mūsų nėra.

Ar mes susitaikėm, apsigyvenome vienišume? Ar namo niekada nebegrįšim? Ar mylim savo vienatves ir mums patinka apsupimas? Ar tai viskas, kas mums liko, ar mes pralaimėjom?

Viskas yra atvirkščiai. Ne mes vieni ir vieniši. Mes nesam apsupti – tai jie mūsų apsupti, tai mūsų yra daug, o jų mažai. Jie pralaimėjo, tik dar nei jie, nei mes to nesupratom.

Supraskim.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

abc.       2020-09-13 11:10

avinų yra daug,o vilkų mažai.bet vilkai puikiai tvarkosi.

stasys       2020-09-13 7:02

Ną ir sekasi gi tam ‘zvairaakiui’ , prie jo mergos limpa kaip patrakusios .

marta       2020-09-12 23:46

Daznai skaitau jusu genialias mintis, senokai supratau, kad esat nevienisas ir nepralaimetojas.

Senis        2020-09-12 23:12

Kai matai, ko nedave Dievas - davė Grybauskaitė, kuri, būdama Lietuvos prezidente ir bandydama įsiteikti Donaldui Trampui, įsipareigojo už visą Lietuvą į NATO kasmet susimokėti daugiau nei bet kuri ES narė ir dar daugiau, nei prašė jankiai. Užtat po to JAV žurnale ji buvo išrinkta Metų Moterimi, o už tą reklamą kasmet mokės mūsų vaikai ir anūkai. Jo, brangūs moteriškaičių užgaidos, matyt, išlepino ją kadaise Burokevičius su nepelnytomis premijomis

Pralaimėjo?       2020-09-12 1:00

Kada Ukrainoje laimėjo Maidanas, tai kainavo daug kraujo, bet tautos vienybė ir ryžtas įveikė net priešiškai veikusias ginkluotas pajėgas. Ar lietuviai eis masiškai į kulkas?
Be to, Ukraina nebuvo ES narė, o Lietuva yra. Taigi kovoti reikės ne su Lietuvos kariuomene, bet su ES “taikos palaikymo pajėgomis”, kurios tuoj pat atvyks “konstitucinei tvarkai” atkurti.
Mat “jie” pralaimės “rinkimuose”, tautai patogiai tupint prie televizorių! (kurių ekranas jau per visą sieną, kaip pas Orwellą, ir niekas nežino, kada jis tik transliuoja, o kada ir rašo!)
Nekalbėk kvailysčių, Rusteika!
Štai visų rinkimų ateitis visame pasaulyje:
https://kavkazcenter.com/russ/content/2020/09/10/119273/kitaj-prodast-rossii-tekhnologii-tsifrovogo-kontslagerya.shtml

Al.       2020-09-11 23:45

Rusai ginčijasi ar teisus buvo Navalnas, pasiūlęs ,,protingą balsavimą” - rinkti bet ką, kas ne iš Vieningosios Rusijos ir ne iš Žirinovskio ,,liberalų” ir turi daugiausia galimybių. Mano, kad būtent dėl to jį nunuodijo. Pritarčiau. Javlinskio tipo politikai, kaip ir mūsų Radžvilas parašė geras programas ir surinko dorų žmonių, bet jų neišrinko ir neišrinks. Šiam etape naivu tikėtis, kad nei iš šio, nei iš to valdžią paims geri žmonės. Net gudai suprato, kad pradžiai reikia nuversti tarakoną. Tik paskui bandyt statyt socializmą su žmonišku veidu. Jei tų, kurie mus užvaldė, yra nedaug, o vis tiek kontroliuoja, tai reiškia, kad jie turi tam reikalingą atramą. Taigi, užuot save guodę šviesa tunelio gale, turim pasistengti suprasti kokia gi ta atrama ir išmušti ją jiems iš po kojų. Aš pats manau, kad ta atrama yra čekistinių rezervistų pogrindis. Ir valdo jis kontroliuodamas informaciją, o per ją - ir turtą. Jie patys užsislaptinę lyg juodojoj skylėj, apie likusius mus žino viską, ko tik nori ir mus maitina jų kontroliuojamomis žiniomis. Jei tikrai taip, tai ar įmanoma išmušti tokį pagrindą? Nepabandęs, nesužinosi, bet tikiu, kad galima. Kuriant alternatyvią žiniasklaidą. Pavyzdžiui tokią, kaip gudų Nexta. Dabar pažiūrėkim ką šioj srity daro Nacionalinis Susivienijimas. Manyčiau, beveik nieko. Nacionalinis - tur būt, reiktų suprasti kaip veikiantis visos tautos mastu, vienijantis visą tautą. Ar jis tai daro ? Manau, taip pat ne. Siekiai, tur būt, geri. Bet argi mums tik tiek užtenka? Įtikinsim save, kad faktiškai mes jau laimėjom ir gana ?

ah1       2020-09-11 22:47

lietuviai turi tokį poskį “ne mano kiškis ne man kištis”, todel ir stebi ant sofkučių kaip rutuliojami pasauliniai projektai:
1 “saliamono” planas/testamentas amžinoji evreju caryste, rutuliojama apie 3000 metu.Bijlija, tora.
2. Globalizmo. Transxumanizmas, bedvasingumas, “statymas” ant mechanizmų, dirbtinis intelektas, utilizacija utilizuojamų. Baideno koalicija.
3. Naujoji - Senoji Europa - išsaugojimas to kas buvo, natūralus intelektas.
4. Naujasis Kalifatas - islamo pasaulis, šventas karas.
5. Kinijos - Viena didelė bendruomenė, vienas žmonijos likimas, pasireiškiantis šiandieną Kinijos karonovirusu išplitusiu kone visame pasaulyje, įvairių valstybių žmones sieja vienas likimas -  karonovoiruso kaukės, draudimai,kone visų valstybių  ekonomikos sustabarėjimas
6. Ekonominė zona nuo Lisabonos iki Vladivostoko.
Tai kuriame pasauliniam projekte tam lietuviui įsimontuoti kai nežinia kas laimės?  Va, įsimontuoji ant sofkos ir išnyksta klausimas.

habilitās       2020-09-11 21:41

Viskas priklauso nuo to, iš kurios pusės žiūrėti, manau, kad kautynės tik prasideda.
Šiandienos Prezidento kreipimasis į politines partijas, kad jos paviešintų galimus būsimuosius premjerus ir ministrus, yra pragmatiškas, nes kartą jau susimovė, susisiekimo ministras ignoravo reikalavimą atsistatydinti, o ir premjeras „šypsojosi“ tuo klausimu. Išankstinis paviešinimas duos darbo ne tik saugumui, STT ir FNTT, bet ir žurnalistams, juk Narkievičiaus aferas į dienos šviesą ištempė būtent žurnalistai. O tokių narkievičių partijų sąrašuose tikrai bus ir jei žurnalistai pradės kapstyti, tai ne vienas sąraše esantis kandidatas ne tik ministru netaps, bet ir į seimą gali nepatekti, todėl nestebina tokia partijų lyderių priešiška reakcija į Prezidento pageidavimą.
Tik bėda, kad klaninis-švogerinis šalies valdymas per 30 metų neleido gabiems žmonėms atsiskleisti, tas galimų kandidatų suoliukas tiek į premjerus, tiek į ministrus, kad ir nepartinių, yra labai trumpas. Formalus požiūris į politinę veiklą ir šešėlinių vyriausybių neturėjimas partijose, neleido susiformuoti realiai veikiančiai politinei sistemai, visos vyriausybės po rinkimų buvo sudaromos ekspromtu t. y. pripuolamai, o tai atsiliepė jų darbo kokybei bei davė rezultatą, – esame vieni iš didžiausių ubagų Europoje.
Taigi, G. Palucko ir R. Karbauskio reakcija į Prezidento pageidavimą tik patvirtina, kad jų partijos yra lovio, o ne politinės, nes nenoras paviešinti būsimo vyriausybės kabineto rodo, jog vyriausybės formavimas suprantamas kaip ministrų portfelių dalybos, o ne vykdomosios valdžios veikla, siekiant kuo geresnio rezultato.
Vėl ir vėl tenka prisiminti tai, ką sakė Silicio slėnio išminčiai: „Idėja yra niekas, įgyvendinimas yra viskas“, nes pasauliui idėjų niekada netrūko, o su jų įgyvendinimu kuo toliau, tuo sunkiau. Jei partijas privalėtų paviešinti savo šešėlinius kabinetus, tai rinkimuose dalyvautų ne daugiau kaip 4 ar 5 partijos, kaip D. Britanijoje, o ne 25, kaip Lietuvoje, bet svarbiausia, kad tauta suprastų, jog dabartinės partijų programos yra tik sovietmečio laikų „Pravdos“ laikraščio lozungai ir deklaracijos, kurios buvo spausdinamos prieš spalio „šventes“.
Išvada. Jei lietuviai būtų ne mulkiai, tai nebalsuotų už partijas, kurios neturi programų įgyvendinimo komandos, bet tada lietuviui tektų gyventi geriu, nes tikrai būtų to nusipelnęs. Štai ir viskas, ką reikėtų suprasti, nes ir vienas lauke yra karys, jeigu kovoja.

abc.       2020-09-11 21:40

jei nei vieni nei kiti nieko nesuprato, tai tegu pliekiasi toliau. už mėnesio pažiūrėsiu finita la comedia.

Nuoširdus Rust. sukašpirovskėjimas?       2020-09-11 20:02

,,Mes nesam apsupti – tai jie mūsų apsupti, tai mūsų yra daug, o jų mažai. Jie pralaimėjo, tik dar nei jie, nei mes to nesupratom.’‘A.R.

Man ,kaip adekvačiam ir ,kas svarbu, nepartiniam sąjūdžio žmogui labai įdomu, ką rūko NS taryba- žolę ar tiesiog eina į neadekvatumo transą savo vyr. šamano šokyje? Nes tik kašpirovskiniame transe liepos mėnesį NS tarybos dauguma galėjo balsuoti pagal vyr.,,šamano’’ balsą- prieš koalicijas..Tik apsirūkęs Algimantas galėjo šiame tekste paneigti adekvačią R. veikalo ,,Opozicij Lietuvoje’’ PRINCIPINĘ idėją, kad Lietuvoje iš tautos liko tik griuvėsiai…Pritariu šiuo klausimu V.R.-aplink, 90-čia nuošimčių, ,,griuvėsius’’ laiko apsupę suzombinti lietuviakalbiai ir ONS šutvė...Nepartinėje stadijoje Rust. buvo adekvatus, o NS apeigos jį padarė Kašpirovskio lygio hipnotizuotoju…
Opiumo, jo ištroškusiems šiame Rust .tekste daugiau negu reikia…
Apsupti esam mes- lietuvių politinės tautos likučiai.Aplink -90 nuošimčių lietuviakalbių, neskaitant ,,lovio’’ partijų ir globalizmo tinklo,polit. ir admin. nomenklatūros manekenų..
Rust. jus melagingai guodžia,nes mūsų visiška mažuma, kuri dar labiau suirs ir palūš po nacionaldemokratų savižudybės 11 dieną...Rust. nuoširdžiai tiki savo pasaka- opiumu, kad mes juos apsupę, nes jis užliūluotas V.R. partijos teisingos linijos,kurios ,,teisingumas ‘‘baigsis kraupiomis pagiriomis po rinkimų...Tik Rust. ir Radžvilui dar neaišku, kad apsuptųjų -10 nuošimčių balsai nUeis į kanalizaciją per 3-4 geriečių sąrašus, o lietuviakalbių balsai visi sukris ,,lovio’’ partijoms…
Rust.-Kašpirovskis už mėnesio atsipeikės, išėjės iš NS transo,kai pamatys ,kas iš tikro nugalėjo ir kas ką buvo apsupęs…
Manau, adekvatiems, jau dabar aišku,kas yra kieno apsuptas ir kas nugalės spalį...
A.

Rusteikos opiumas to ištroškusiems...       2020-09-11 19:29

Apsupti esam mes- lietuvių politinės tautos likučiai.Aplink 90 nuošimčių lietuviakalbių, neskaitant ,,lovio’’ partijų ir globalizmo tinklo,polit. ir admin. nomenklatūros…
Rust. jus melagingai guodžia,nes mūsų visiška mažuma, kuri dar labiau suirs ir palūš po nacionaldemokratų savižudybės 11 dieną...Rust. nuoširdžiai tiki savo pasaka- opiumu, kad mes juos apsupę, nes jis užliūluotas V.R. partijos teisingos linijos,kurios ,,teisingumas ‘‘baigsis kraupiomis pagiriomis po rinkimų...Tik Rust.ir Radžvilui dar neaišku, kad apsuptųjų -10 nuošimčių balsai neis į kanalizaciją per 3-4 geriečių sąrašus,  o lietuviakalbių  balsai visi sukris ,,lovio’’ partijoms…

Prašau sąrašą       2020-09-11 18:32

Ką mes apsupom.Noriu konkretaus sąrašo tų viduryje,kurie diktuoja mūsų gyvenimą.

plaukimas pries srove        2020-09-11 17:19

Dziaukis kad esi mazumoje kitaip tapsi bolseviku

s.m.       2020-09-11 16:59

po velnių, Algimantai!!!
Skaitydamas lėtai ir įdėmiai jau buvau benušiurpstąs, - bene graudulingas lyriksas taip ir pasibaigs pesimistine prognoze be pabaigos. Vienok, paskutinis sakinys viską sustatė į vietas.
Taip, Tu teisus. Raudonųjų gnidų, neliustratų ir kitokių svolačių, nesvarbu į kokias spalvas bebūtų pakeitę kailį, - tik saujelė. Ir jie, nepaisant to, kad išorine povyza vaizduoja mums besą carais, gi iš tiesų nelabai ramiai naktimis miega, spanuodami aukštas pušis iš seno sovietinio filmo apie Tadą Blindą...

Kaip       2020-09-11 16:45

nesistebeti gerbiamo Rusteikos izvalgom.

būtent       2020-09-11 14:09

Rusteikai palinkėčiau daugiau tokio realaus pozityvizmo. Nes tai būtent jie yra mūsų apsupti. Ir tą tikrai reikia pagaliau suvokti bei pradėti protingai veikti, o ne springi beprasmiška neviltimi. Pasižiūrėkime į gudus. Pas juos viskas buvo gerokai liūdniau, tačiau jie sugebėjo pasiekti tai, ką pasiekė šiandien! Nes jie, net ir labai ilgą laiko tarpą būdami visiškai beviltiškoje padėtyje, ne aimanavo ir springo neviltimi, nors netrūko ir tokių, o telkėsi ir bandė.

Siaurapročių, bėgančių nuo tikrovės, net 11...       2020-09-11 11:49

Tiek vaikiškai naivių komentuotojų mano,kad be sąjungininkų, dėl vadovų kaltės ,likusi ir jokių išteklių ir galimybių prieiti- paveikti rinkėjus neturinti NS pelnys bent vieną mandatą.Tiek pat mano, kad po kracho spalį V.R. neatsistatydins…(t. y. 11 mano,kad profesorius neturi savigarbos ir po šio šnipšto pamirš garbę???Prisiminkite,jos Radžv. laikėsi ,kai po kracho rinkimuose seniau pasitraukė iš liberalų vedlio pareigų...)
Keistuoliams-savišvietai:
L.  Stoškus iš LSąrašo, dėsningai ONS ir koronos salygomis, nesurinko parašų kandidatavimui. Šis asmuo , pagal jo teksto mintis, taip ir nesuvokė, kad demokratų ir šiaip pavienių ,ar organizuotų geriečių , pastangas žlugdo ne atskiri prasti rinkimų taisyklių punktai, bet pati santvarka šimtais įstatymų taip sutvarkyta, kad triumfuotų tik ONS tinklui priklausančios ,,lovio’’ partijos…
L. Stoškus ,lyg apsirūkęs,  rimtu veidu kalba apie ,,netobulą demokratiją’’ Lietuvoje tuo metu, kai V,R. ir kompanija seniai argumentuotai teigia į,kad panašūs teiginiai yra visai neadekvatūs realybei. Bet Stoškui ir Ko ,matyt, nelemta suvokti, kad Lietuvoje seniai puikiai veikia demokratiją vaidinanti santvarka- ONS…
Manau, L. S. , D. Kuolys ir Ko iš LS seniai skaitė kapitalinį V. R. veikalą  ,,Opozicija Lietuvoje’’ ,kur aiškiai , ir ne kartą,  Lietuvos vėžine liga nurodoma ONS, o ne kokia nors ,,demokratija su trūkumais’‘. Ar gerb. L. S. minėtos pasakos demokr. skaitytojams sekamos dėl naivumo, ar dėl savanoriško aklumo,ar dėl savicenzūrinio melo, grįsto V. Kudirkos išjuokta ,,lietuviškų inteligentų kinkadrebystės’’ liga?
Tokį samoningą melą apie šią piktrybinio vėžio santvarką gali platinti rimtu veidu Tapinas, landberginiai,,užkalniniai, radzevičiniai ir panašūs asmenys….Bet, kodėl taip sistemiškai dūmus pučia į akis , gan orūs LS iškillieji?
Paguoda LS miglapūčiams yra tai, kad NS žmonės rinkiminiuose tekstuose ir kalbose vengia , kaip velnias ,kryžiaus, minėti ONS savoką...
V. R. aplinka ,atsisakydama sakyti tiesą rinkėjams,  net nesąžiningų ir nelygių rinkimų finiše, manau elgiasi keistai, baugščiai ir nesąjūdininkiškai…...NS žmonės ,manau, drąsiai nemini tos ,,ligos’‘’,nes mano, kad taip apgaus ONS šulus….Bet gaunasi farsas…ONS sistema puikiai supranta, kad NS šulai žino karčią tiesą, bet sukčiauja jos nesakydama žmonėms dėl ,neva. kilnaus tikslo…
Prisimenu Sąjūdžio patirtį prieš AT rinkimus…Tada Sąjūdis nemelavo, negudravo, kaip NS žmonės dabar..Jie kalbėjo apie okupaciją,  tiesiai įsipareigojo atkurti Nepriklausomybę, nepliupė ,kaip brazauskiniai, apie suverenitetą žingnis po žingsnio…
Žodžiu, Lietuvos demokratiški inteligentai,  bijantys, net dabar,  kalbėti polit.  tautos likučiams atvirai kalbėti tiesą apie Lietuvos santvarką, yra puikus pavyzdys, kad Lietuva jau peržengė NT -negrįžtamumo tašką- Lietuvos valstybingumo žlugimo proceso kelyje… Prof. ,sociologas G. Merkys ,kiek žinau, teigė pesimistiškai, kad NT peržengtas jau 2016 metais, o aš , optimistiškai smile…,manau, kad jis pereitas š.m. rugsėjo 6 dieną..
A.

Kis       2020-09-11 11:36

Landzbergistai suintensivejo iki pacio balkonelio.Kiek sudeliaujama ant NS,o man jie ir svarbiausiai ju programalabai ir labai prie sirdies.As jiems linkiu ne tik patekti i seima,bet ir kiekiu pralenkti TS ir tuos ziurkenus Paluckininkus.Nuo siandien kiekviena vakara sukalbesiu po poteri uz valstiecius ir NS,tai butu ta pradziu pradzia,kuri eina is labai vienodu paskatu,pakeisti visa sia marmala.Jeigu butu daugiau mastanciu,tai nereiketu jokiu agitaciju,juk Viciokui babkes sugrazintos pries pat rinkimus,tas nuchacius visur ,kur tik imanoma ir armija komentuojanciu bukagalviu.Nejaugi mes nesame pasieke tokio lygio ,kad neatskirtume tiesos nuo melo ,garbes nuo nieksybe,vagio nuo doro,galu gale nuo pazadu ir realiu darbu?Kad visa si primaitinta sutve ciulba vienu balsu-nestebina,bet kai lyg ir issilavines zmogus,kad patekti i seima (o ten ne dirbti ,bet aferomis uzsiimti,juk ir sis zmogelis vezimelyje tik ikeles sikna i seima,pradejo vykdyti savus keslus)Kartais pagalvoju,tegu pavairuoja,kaip kazkada prase Dedule komuniagu,tegu isitikina medikai,vardan tiesos ju keletas lakstanciu su veliavomis ir armija prostituciu pasivadinusiu itakingais,tegu,bet sugrizta protas ir vel pagalvoji,negi mes esame tokie panasus i ruselius?Juk 30 metu vagysciu,aferu uz kurias niekas nera nubaustas.Uz Mazeikius ir SGD senai tuos veikejus reiketu ne pretenduoti i valdyma,oi pakarti(Ne greriau sugrusti i vienutes,juk kiekvienas PRIVALO atsakyti uz savus veiksmu),kaip ten sakoma;nezinojimas neatleidzia nuo bausmes.Tas patarejas,kuris patarinejo Grybauskaitei ir pasivoge viduryje dienos virs 300 tukstanciu euru,privalo jau sedeti kalejime,bet stogas,kuriam atiteko dalis tu pinigu neleidzia to padaryti,geriau apkaltiname A.Veryga.Liudna,kad nemazai ir pritaria siai minciai,jeigu mes uzsidedame kaukes ir geda skaitytoi komentarus,JAV prezidentas Trumpas apgailestauja,kad pasielge “gerais norais”,kad zmones neisgasdinti ir pasaulyje vyksta taip kaip valdzia atsizvelgia.Mano galva(Boguzis),tai visos valdzios pareiga dalyvauti pandemijos suvaldyme.Siulau G.Nausedai,duokime opozicijai parodyti ka ji sugeba,o pozicija tegu “pasimoko?“Gal nuo to pradetu anukai suprasti,kad yra ne tik Austejos aferos,bet ir zmoniu likimai,o apie politines-zurnalistines prostitutkas man geda,jokio zmogisko-tikslas valdzia,bet kiek tokiu jau zemej nubausti ?Ne,ne musu teisesaugos,bet kencia vaikai anukai ir artimieji.Kada Janutienei tik atagus plaukams,ka ji isdarineja?Antras kartas nemeluos,reikia visdelto bent lasa tureti garbes ,galu gale ir zurnalistines padorumo.?

Bijūnėlis       2020-09-11 11:22

Stasiui>Taip,bet truputi ir ne taip.Kad daug nekalbėti siūlau perskaityti Maironio eilėraštį-“Nebeužtvenksi upės bėgimo”.Labiau patyrę galiausiai visvien tampa stabdžiais,kliutimis,barjerais…kurie pašalinami.

D_L       2020-09-11 10:31

Iseik i gatve! Pradek reklamuoti ir spausti rankas praeiviams! Kiekviena diena kitoj gatvej ar kitam mieste. Uzteks verslenti! Mazai kas skaito ar nemoka skaityti… Kalbeti, apkabinti, paspausti ranka, pavaisinti saldainiukais…
RABOTAT nado! Dumat nado!

Balsuokime       2020-09-11 9:20

Apklausa:
Uz Baryga, Karabasa, Skverna - zalia uz Kubila, Anuka, Eltona Dzona _ raudona

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-09-11 7:32

Kai Lietuvoje yra paralyžiuota bet kokia (sąžininga) veikla, tai Vytautas Daujotis (sąrašinis 6), rašo NS laikraštyje apie per mažus mokesčius (!!!). Katastrofa. Visur kenkėjai ir net NS. Pavojus.
- Ką daryti?
- Varyti iš NS kuo toliau šalin Vytautą Daujotį, kaip ir Vytauto Landsbergio padlaižūną Gaudentą Aukštikalnį (sąrašinį 15).

stasys       2020-09-11 3:27

Bijūnėliui.. polytinė rotacija Seime svarbu užtikrinti , bet kam Lietuvai dvidešimt dvi partijos pretenduojančios į vieną Seimą ? Didelėje daugūmoje Jų nėra žmoniu tik reklaminė iškaba po kuria reikalui esant greitai susirenka įvairaus plauko gatvės entuziastai ,mėgstantis parėkauti publikai.Tokia publika ne tik kad neturi idėjų Lietuvai bet ir ju gebėjimai greitai mokytis ‘problemoje’.Tai dažniausia liečia asmenis jau ir gyvenime visko mačiusius . Kitas klausimas kodėl tos partijos už nugaros neturi regionu palaikymo ? Gal todėl kad jos egzistuoja tik popieriuje ? Toli gražu neužtenka tik norėti būti politiku , tam irgi reikia mokslo, laiko ir pastangu tobulėjimui . Iprąstai partijos tampa ‘kalvėmis’ tokiems žmonėms augti, o pas mus kaip pas žydus viskas atvirkščiai .. jei pavyko persivilioti koki Juozaitį žiūrėk reikalai joje ima taisytis.

Si karta       2020-09-11 0:41

autoriui Valio!!!

ah1       2020-09-10 23:35

bet užtat gaunam kramtoškės akimis ir kramtoškės ausims, kramtom ir gerai, laukiam   2020 11 03 ir prisitaikysim pagal padėtį.

bijūnėlis       2020-09-10 22:12

Jau rasta priežastis,kodėl NS blogas,jau prasidėjo ir organizuotas puolimas “tautos teismas”-“NS nesusijungė su kitais nesisteminiais”.Galvoju ,kad teisingai padarė,nes “tie kiti” siekė pasinaudoti NS.O tiesa yra viena:jei norite kad būtų geriau,kitaip nei buvo reikia rinkti tik tuos kurie dar nebuvo.Tai yra ir rizikinga tačiau galimybės gerėjimui didelės.Išrinkite tuos pačius ir turėsite tą ką ir dabar turite.Tik pasikeitus valdžioje asmenims galima laukti ir tikėtis naujų sprendimų.Sisteminiai savo ruoštu daro viską kad išliktų.O ,Autorius labai subtiliai apie tai ir kalba.Pagarba jam.

Kiek čia siaurapročių komentuotojų (berečių..)-        2020-09-10 21:32

tiek bus minusų po šiuo teiginiu: NS negaus nei vieno mandato ,o Radžvilas - to nuspėjamo kracho architektas- atsistatydins po fiasko…
A.

stasys        2020-09-10 20:27

Ir ko gi čia šaukštais brazdina A. Rusteika sukdamas ratus apie stalą ? Anksti arijas laidyti , bus rinkimai o jau tada prašome ir pilna gerkle . NS jauna partija jei dar minti ir minti visuomenės interesų slenkstį .Na papūltu į Seima ,kaip tie Drasos partijos visuomenės mulkintojai ? Rezultatas analogiškas lauktu .Partija privalo augti ir tam ne Seimo salės reikia .

Egidijus       2020-09-10 19:29

Čia tas vienas tulžies pritvinkęs “ONS” atrodo asmeniškai kažką nori kažkam paš... Žemas lygis. Visur, po kiekvienu tekstu rašyti tą patį. Ar neatsibodo?

Žodžio laisvė...       2020-09-10 18:25

NS reikėjo ne nosį riesti,o vienytis su kitais naujokais.Reikėjo veikti taip,kad Tauta juos pamatytų,išgirstų,įvertintų teigiamai.Imkit pavyzdį iš Naglio Puteikio.
Kiek dešimtmečių jis jau plakasi ir kovoja už savo tiesas ir rinkėjas jį mato ir girdi.Ir renka.Didelės pastangos ir kova veda prie įdėjų įgyvendinimo.Rinkėjas nori gerai pažinti politines jėgas,kad žinotų už kurią atiduoti balsą.Ir neprašauti pro šalį.Nesinori savo balso atiduoti už nelabai gerai žinomos grupuotės.Tad iki susiti-
kimo Seimo rinkimuose.

už NS       2020-09-10 18:00

Nemanau, kad visi jau taip ir nesupranta. Pozicija.lt portale mačiau įkeltą įrašą iš partijų prisistatymo,  Nacionalinis Susivienijimas vienintelė partija,  kuri gali prikelti Lietuvą,o visos kitos partijos perka- parduoda, baisu ir šlykštu buvo net klausyti tų paistalų.

NS eiliniai vedlius sp. 12 d. pasiųs labai toli...       2020-09-10 16:40

,,Jie gudriai paliko mums kelius atsitraukti – ir atsitraukėme į savo vienatves.’’ A.R.
Rusteikos ,kaip ir NS vedlio V.R. ,abu smegenų pusrutuliai atsisieję ir elementari logika jiems negalioja?...Tekste aiškina ,kaip jie (sistema?) laimėjo, o paskui pareiškia ,kad jie pralaimėjo…
NS pati liepą pasinaudojo ONS paliktu pasitraukimo ir vienatvės keliu ir pasiuntė kitus mažiukus velniop…
Spalį patys NS eiliniai (po individualistinio ir kvailo fiasko ) pasiųs velniop V.R., Rusteiką ir ko, nes reikės atpirkimo ožių už tai,kad rinkėjai pasiuntė NS neadekvačių svajotojų sarašą toli toli nuo seimo ribų...smile Pasiųs, nors rusteikos ,kaip ir dabar, atkakliai aiškins,kad mes laimėjom..
Algirdas

Lieja krokodilo ašaras...       2020-09-10 15:57

Pliurpia nesamones ,nes pralaimėjom rinkimus mes- ONS pavieniai oponentai…
Pralaimėjimas pavieniui baisus, nes radžvilininkai padėjo ,,lovio’’ partijoms sutriuškinti VISUS demokratus spalį..LR žlugimo taškas- NT -paspartintas tų tyrų besmegenių rankomis….
A.

Radžvilai ir rusteikos iš NS mus pakišo...       2020-09-10 15:09

Po vieną, po sistemos nesąžiningų rinkimų mirviu…Rusteika lieja krokodilo ašaras-  pats balsavęs už pralaimėjimą liepą -už ėjimą pavieniui….Autorius mala š., tuščiažodžiauja, o elgiasi -kaip dauguma NS tarybos narių- bukai ir kapituliantiškai..

Ačiū       2020-09-10 15:04

Tikrai taip. ,,Iš pradžių buvo žodis (mintis)”.


Rekomenduojame

Andrius Švarplys. Daugumos argumentas ir jo panaudojimo kontekstai

Rasa Čepaitienė. Iš Murmūnų į Abejoniškes

Vidas Rachlevičius. Nacionalinė tragikomedija „Kaip lietuviai JAV prezidentą rinko“

Algimantas Rusteika. Pagalba Lietuvai. Trojos arklio mechanizmas

Pranašautas skyrybų padidėjimas per COVID neįvyko

Linas V. Medelis. Skaudės, bet privalome eiti

Robertas Grigas. Kas yra tikrasis „seksizmas“ politikoje

„Nu… nu… tai prieš šimtą metų gal net tokių klausimų nebūtų uždavę“

Ramūnas Karbauskis. Neleisime, kad su mumis būtų elgiamasi kaip su „šunauja“

Karolis Venckus. Apie cenzūrą LRT

Andrius Švarplys. Visuomeninis transliuotojas neatstovauja nei Lietuvos konstitucinėms vertybėms, nei piliečiams

Vidas Rachlevičius. Visiškai nesvarbu, kas bus kultūros ministras, nes tai NIEKO nekeičia ir nekeis

Zigmas Tamakauskas. Žmogus, Lietuvai atidavęs savo sielą ir širdį...

Audriaus Bačiulio pastebėjimas: konservatoriai nutarė pradėti atvirą karą su Prezidentūra

Joana Noreikaitė ir Vincas Kubilius. Šimtoji „Tie-SOS!“ akcija

Jei dar negirdėjote. Vytautas Bakas klausė. „Gabrieliau, Ingrida: kas Jums yra aukšta politinės kultūros ir etikos kartelė?“

Andrius Švarplys. Facebookas ir Twitteris bendradarbiauja su Vietnamo, Turkijos, Rusijos ir Kinijos režimais

Andrius Švarplys. Čia tas pats, kas mokinių parlamentui suteikti tikrojo parlamento statusą

Algimantas Rusteika. Jie niekada nesikauna iki paskutinio šovinio

Papunkčiui su Vytautu Sinica. Naujosios koalicijos susitarimas: ko tikėtis?

Nacionalinis susivienijimas: pareiškimas dėl solidarumo su Lenkijos valdžia

Robertas Grigas. Atmintinė lenkų „abortų teisių“ gynėjoms

Vytautas Radžvilas. Konvergencijos svajonė ir tikrovė

Audrius Bačiulis. Tikriausiai vienas labiausiai viešumoje nematomų Lietuvos ministrų

Algimantas Rusteika. Tegyvuoja Didžiosios Tolerancijos Revoliucijos metinės!

Andrius Švarplys. Žinios iš paralelinės visatos

Ramūnas Trimakas. Totalitarizmas grąžinamas septinmyliais žingsniais

Algimantas Rusteika. Apie bukumą ir lavonus

Raimondas Navickas. Nusprendžiau pats pasižiūrėti, ko tie respublikonai nerimsta

Andrius Švarplys. Pagaliau Facebookas bus paduotas į teismą dėl cenzūros

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.