Prezidento rinkimai 2019, Žiniasklaida

Arvydas Juozaitis atsisako dalyvauti LRT debatuose: LRT yra tiesiog korupcijos židinys…

Tiesos.lt siūlo   2019 m. balandžio 26 d. 9:32

63     

    

Arvydas Juozaitis atsisako dalyvauti LRT debatuose: LRT yra tiesiog korupcijos židinys…

pozicija.org

Kaip skelbia portalas lrytas.lt, devyni kandidatai į prezidentus ketvirtadienio vakarą susitiko dar vienoje akistatoje – Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) rengiamuose debatuose.

Dėl prezidento posto varžosi Vytenis Povilas Andriukaitis, Arvydas Juozaitis, Valentinas Mazuronis, Gitanas Nausėda, Mindaugas Puidokas, Naglis Puteikis, Saulius Skvernelis, Ingrida Šimonytė ir Valdemaras Tomaševskis. Šiuos debatus vedė LRT žurnalistė Nemira Pumprickaitė. Minėto vakaro debatų tema – teisingumas, kova su korupcija ir politine korupcija.

A.Juozaitis paklausė debatų vedėjos Nemiros Pumprickaitės, ar ši nesijaučia dirbanti labiausiai korupcinėje politinės sistemos dalyje, korupcijos židinyje. Korupcija yra gadinimas ar papirkimas. Lygiai metus yra gadinama Lietuvos visuomenė, nes pasirinkti kandidatai, pradžioje vienas, tada du, dabar ir V.Andriukaitis prijungtas. Čia yra tiesiog korupcijos židinys, jūs LRT. Jūs jau išrinkę kandidatus, korupcijos židinys yra čia, LRT“,-kalbėjo A.Juozaitis.

Debatai virto kuriozu. Po trečiojo klausimo filosofas A.Juozaitis studiją paliko.

„Atleiskite, aš pasakysiu paskutinę kalbą šituose debatuose ir pabaigsiu. Taip, išeisiu. Kadangi visiškai nelygios sąlygos, baigsis šitie debatai, vėl bus 8 balsai I.Šimonytei, G.Nausėdai, mums bus po nulį. Ir tai yra beveik jau metai, kaip tai daroma.

Žmonėms metus rodyk beždžionę, už ją ir balsuos. Klausimas yra toks, mes vieną dieną, vieną valandą su G.Nausėda paskelbėm, kad kandidatuosime. Jį LRT rodė dvigubai daugiau, kaip tautinę šventę, su pasibučiavimais, su viskuo“, – sakė A.Juozaitis.

„Kadangi gėdos nėra, jūs dabar korupcijos klausimą keliate, tai nėra tik papirkimas, bet ir gadinimas, jūs gadinate žmonių nuotaiką. Man trūko kantrybė, kai LRT paleido klipą su 4 baisiomis klaidomis. O dabar žmoną puola, ją ginsiu iki paskutinių.

Palaukit, aš baigsiu, aš išeisiu, nes nėra prasmės“, – sakė A.Juozaitis. Kartu su juo išėjo ir visa jo palaikymo komanda, jis buvo palydėtas plojimais…

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Židinys       2019-11-30 11:10

Pritariu tam kuris pritaria. Žinau, ką jūs darot !NDEK0 smile Vistiek turbūt geriausi židiniai yra tie kurių stiklas neužjuosta. Kaip ir turėtų nuo pinigų neužjuosti seimūnų kišenės.

Pritariu       2019-11-13 16:23

Kolegos mintims, išsakytoms žemiau. Negalima taip įžeidinėti židinio. Tai vieta, kuri suteikia šilumą ir jaukumą namams.

Neteisingas       2019-04-30 12:31

Pavadinimas labai įžeidė židinius, židinys tai šiluma, kuriuos daugelis kūrena,ten dega malkos o ne korupcija, va jei būt pasakęs aš sukursiu tokį židiny kuriame sudeginsiu korupciją, būtu teisingiau, korupciją į židinį niekas nekiša, ten kišamos malkos, korupcija daugiausia kišenių reikalas.

Pritariu "pasvarstymui"       2019-04-29 10:16

Iš esmės pritariu „pasvarstymui“ (2019-04-27 9:00). Sunku įsivaizduoti politiką, tiksliau „politiką“, nuoširdžiai kovojantį prieš korupciją, kuriam tuo geriau, kuo mažiau valstybės Lietuvoje, kuriam nenormalių individų (homoseksualų, narkomanų, alkoholikų) teisių, tiksliau jų norų, viešas įteisinimas bei biznis be jokių apribojimų yra svarbiau už valstybės egzistencinę ateitį; pagaliau, kuriam nesvarbu kokia ateityje bus Lietuva - su lietuviais ar be lietuvių. Beje, korupcija yra taip pat savos rūšies biznis.

Deivis       2019-04-29 0:30

Ir vėl apsireiškęs Džeikas(komjaunimo aktyvistas) su savo demagogijom.

Dzeikas       2019-04-28 9:51

Beje, o ka patriotas,geriausias latviu draugas, jis gi prigimtiniu pilietybiu atiminetojas darys su LRT dasiroves iki lovio? Hitleris pvz. Churchulli zadejo pakart pirma kai Vermachtas isiverz i Londona, o pretendentas issidirbines ar panaudos oponentus stumt dura tik pagal jo muzika. Juk jie persiorientuos labai greitai, vyrukai ir paneles uzuominas supranta dar neissakytas net(juo labiau) jei seimininkai svetimtauciai. Ten kitokiu ir nelaiko.

Dzeikas       2019-04-28 8:48

Dzeikajui:
zinai sena rusu patarle kuria vadovaujasi kiekvienas amerikietis ir siaip nebanderlogas?;-)
“Nesakyk ka man veikt, nesakysiu kur tau eiti”

Mūšis       2019-04-28 7:23

Ten vosi kovoja, o kas pabėga vadinami dezertyrais .

Džeikai,       2019-04-27 20:10

juokas juokais, o ką rodo tamstos aktyvumas šiame portale? kad jautiesi negrų vierchas, dar galiu suprasti, bet kad imiesi postringauti ir kitus mokyti - nebe, nebent pavyko išsaugoti dalį romo atsargų?
ypač juokinga, kai imi žongliruoti kokio nors mokslo kategorijomis, pažerdamas argumentų, nusigriebtų moterų žurnaluose…
Tada tikrai atrodai juokingas

hip hop.       2019-04-27 18:49

beje A.Maldeikienė pirmoji nusprendė nedalyvaut debatuose. pamatė koks čia k.lizdas.o gal realiai įvertino savo galimybes.

Juozas       2019-04-27 18:33

LRT   poniu pumprickaiciu,  miliuciu ne tik veidai igirse , bet ir ironizuojantis su netinkanciu asmeniu kalbejimo balso tembras.  Ar LRT taip nsusigyvenusi ,  kad neranda sazinigu, jaunu (  nesusiraukslejusiu)  laidu vedju. O gal mazai rasti saziningai tesisingu?  A. Juozaitis pasake tikra tiesa,  nes mazame miestelyje sutikti zmones tik ir kalba balsuosiatys uz Simonyte,  nes jos daug rodoma   ir ap[ie ja kalbama,  o be zmones gyvenantys pagal ES is pasalpu rastingumas nebutinas.

Dzeikas       2019-04-27 15:53

Sikart pro sukastus dantis pritarsiu stasiui jo atsakyme “pasvarstymui”.
Man tiesa sakant keista kad tokios debilavotos, jau Romos imperijos laikais pasenusios idejos tarpsta “progresyvioje” Lietuvoje. Rodos zmogus ne debilas sprendziant pagal leksika ir sintakse, gramatnas bet nesa toki brieda tarsi net ne pionierius, bet sovietines mokyklos spaliukas.
Jau vien tas kad lietuviu etnosas nesuvokia skirtuma tarp doroves ir sociologijos(jos teoriju) rodo ,kad vyrai-moteris per durna galva dasirovete valstybes valdymo svertu, kaip negrai vergai uzgrobe vergu pirkliu laiva is Prospero Merime noveles “Tamango”. Rekomenduoju susirast online arba knygyne, sovietu laikais isspausdinta lietuviu kalba - pamatysite Lietuva kaip veidrodyje ypac po to, kai negrams pavyksta isszudyti komanda ir uzvaldyti burini laiva. Toliau jame klostesi kaip jums zinomame “Durniu laive”. 3 dienas siaubus laiva ir isgerus visas romo atsargas negru vierchas stoja prie sturvalo. Kuo baigesi pasiskaitykite patys.
Nezinau, gal “pasvarstymas” koks vatniku provokatorius savo isvedziojimais kompromituojantis lietuvius, nes jeigu ne ir tai ne grotesko bandymas tai matyt siulaikine karta girtu tevu daryti.Ka rodo beje AJ palaikymas siame saite, rimtai vertinantys tojo briedus ir viesus bezdejimus kaip politine kova.

Povilas       2019-04-27 12:50

Yra ir efektyvesnių būdų kovoti su LRT akiplėšomis:
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/1013712168/dienos-tema-a-vaitkus

stasys        2019-04-27 9:45

to pasvarstymas > kitu kampu . Sunku suprasti tokiu žmoniu gebėjimą komunikuoti su visuomene jei imamasi švaistytis tokiais pareiškimais . cit. „Juk būtent kraštutinis liberalizmas (kaip ir apolitiškumas), yra tai, kas kuria antivalstybinį mąstymą visuomenėje ir tuo pačiu yra ištikimiausi korupcijos (ir kitokios betvarkės valstybėje) draugai „ čia nei mietą nei tvorą ..greičiausiai žmogus susitrenkė galva kaip Z.Vaišvila ir jau sekantis tokiu žmoniu veikslai bei kalbos tampa sunkiai prognozuojamos. Primenu žmogaus politinės pažiūros neturi reikšmingos įtakos dorovei .. todėl ir tarp komunistu pilnai galima rasti sąžiningu dorovei . ..ir liberalizmas ar koks ten Jis butu tik įrankis rankoje kurio pagalba žmonės realizuoja savo idėjas gyvenime . Kol tokios idėjos Lietuvos visuomenėje peršamos , kaip atpirkimo ožys, sunku tikėtis kad joje įsivyrautu santarvė . Juk tai to pačio paprasto žmogaus mulkinimas parodant pirštu kas kaltas jo problemose .

pasvarstymas       2019-04-27 9:00

Doram rinkėjui tos kandidatų diskusijos nėra svarbios, nes ginčai vyksta ne dėl dorovės ir dvasinės kultūros politikoje, bet dėl ekonominių ir perteklinių teisinių klausimų. Bent man, keistai atrodo, kai politikai, kurių žadama politika be jokios dorovinės dimensijos dar diskutuoja, kaip pažaboti tokią ypač tarp jų paplitusią blogybę, kaip korupcija. Tokių politikų norisi paklausti, o kas sutramdys jūsų pačių sukurtų „antikorupcinių tarnybų“ korupciją.
Savaime aišku, kad be valstybinio mąstymo korupcijos problema niekuomet nepajudės nei iš vietos. O kas kuria valstybinį mąstymą, jei ne visiškai nauja (nei šiuo metu vyraujanti) politikoje dvasia; o tokia dvasia yra tik nacionalizmas ir tikras ne apsimestinis (!) tautinis patriotizmas. Juk būtent kraštutinis liberalizmas (kaip ir apolitiškumas), yra tai, kas kuria antivalstybinį mąstymą visuomenėje ir tuo pačiu yra ištikimiausi korupcijos (ir kitokios betvarkės valstybėje) draugai. Ar nereikėjo A. Juozaičiui apie tai pakalbėti ir tik po to išeiti iš tariamų diskusijų prieš korupciją....

Tam Tik atvirai       2019-04-26 21:27

Gerai apie kaimą sakot. Nors stipriai ištuštėjęs, bet sveiko proto ten truputį gal ir daugiau pasiliko. Kai vilniečiai iš Zuoko ir Šimašiaus rinkosi… tai atleiskit, bet tokia vieta iš karto patampa lyg dvokiančia skyle, iš kurios bėgti norisi neatsigręžiant, nes nebus čia paisoma nei padorumo, nei sąžinės, todėl per skandalus, aferas ir visokias intrigas nebus nei taikos, nei ramybės, nei pagarbos vienas kitam. Taip ir su prezidentais, kam šitam korupcijos ir savidestrukcijos liūne gerai ir pokyčių jokių nereikia, tas aišku rinksis iš pirmos trijulės.

Dzeikas       2019-04-26 21:13

tikui atviraijui:
O paemus biuleteni uzdet ten surasytoms makakoms kryzeli ne iseitis?
Nes kaip pasake Orwellas “Žmonės, kurie balsuoja už nevykėlius, vagis, išdavikus ir sukčius, nėra jų aukos. Jie - bendrininkai.”
O kitokiu as tame lietuviskame Schindlerio sarasiukyj ir nematau. Rinktiniai urodai susirinko.

Tik atvirai       2019-04-26 19:28

Smalsu,tie,kas taip atkakliai tyčiojasi iš Juozaičio,rinksis iš LRT kandidatų?Logiška,kad *nepraeis*Valentinas,Valdemaras,mažai šansų ir Vyteniui,tai paspausit uodegas ir eisit už banką?Labai liūdna,bet gali taip nutikti.Viltis dar paprasti kaimo žmoneliai,meldžiantys Dievo lietaus ir LRT laukiantys tik oro prognozės.

Taip, taip,...       2019-04-26 19:01

tai tik silpno žmogaus poelgis. Įsivaizduokite tokį prezidentą, kuris trankosi durimis. Peržengė elementariausias etiketo taisykles, t.y. pasielgė, kaip turgaus BOBA.

ŽIURKĖS užpuolė       2019-04-26 18:35

Juozaitis pasiuntė jas n/x.

šiaip jau       2019-04-26 18:08

reikėjo likti ir propagandos laxudrai viešai įstatyti klizmą.
nu, ale kad klynas per žemai, cibuliai tam per minkšti.

%%%       2019-04-26 17:50

10 mėnesių vyksta entuziastingos diskusijos aplink kanditatą.
Pripūstos didžiulės pilys iliuzijų, vilčių, priraityta pažadų ir vienas kito palaikymų.
Kas pasikeitė per 10 mėnesių? Kokia reali situacija?
Kandidatas prieš 10 mėn startavo su minimaliausiu informaciniu palaikymu.
Ar kandidatas kažką sukūrė informaciniame lauke, sutvirtino pozicijas, ar išplėtė? Ne. Pusiaukelėje susiriejo su zylių propatrijonais ir dabar ponas kandidatas propatrijose nebereklamuojamas.
Elertė yra režimo ruporai, tad nenuostabu, jog mozgajobai loja.
Šunų ir kalių tarnyba tokia.
Gal buvo iliuzijų jog nelos?
Dabar jau vėlu daryti nustebusį feisą.
Jeigu lendi į šulerių žaidimus kurie vyksta pagal sukčių taisykles, nereikia piktintis, jog žulikai apipisinėja.
Arba nelysk, arba pats turėk žymėtų kortų ir kozirių rankovėse.
Kvaila buvo lysti į rinkimų cirkus, neturint jokių informacijos sklaidos kanalų.
Dar kvailiau buvo tokių kanalų nekurti visus tuos 10 mėnesių.
Dabar dar leidosi sumanipuliuojamas trenkti durimis. A monikutės su pyrstpirskaitėmis tik to ir laukė. Nes norint prastumti savo arkliadantę ar nuosėdą, žulikams svarbus kiekvienas pusgalvių buratinų balselis.
O kandidato- kokie jo pasiekimai?
Kad nuo 1,5% “reitingai” pasigaidino iki 4’5%?
Ar savo kandidatavimu ponui pasisekė suburti vieningą antirežiminį frontą?
Ar sugebėjo su nykštukiniais “olia-op-pozicionietiais” susitarti dėl vieningo palaikymo?
Ne.
Tai apie ką čia svaigstama?

 

Al.       2019-04-26 17:36

Manau, tai buvo iš anksto suplanuotas, mėgėjiškai atliktas teatrališkas mostas. Pasirodė kaip triznius prieš gerai organizuotą hegemono kariauną.Bet įtikinamai įsipaišo į Istorinės klaidos ir jie ateina grandinę.

Butu neblogai       2019-04-26 17:13

kad skirtingi dienrasciai pasiulytu skaitytoju apklausas ,uz ka zada balsuoti zmones (ta jau padare 15min lt)Juk skirtingus laikrascius skaito skirtingi zmones-tada labiau galetume isivaizduoti prognozes nei Gaidzio apklausoj,nors si iniciatyva jau pavelavo…Na bet Respublikoj,Alke suzinotume kiek uz kuri alternatyvu kandidata bus balsuojama.

Vis dar žiūrite LRT?       2019-04-26 16:09

Išjunkite. Tegu spokso stasiai, dzeikai ir kiti zombiai. Gerbkite bent save. O tie kandidatai, kurie nei savęs, nei rinkėjų negerbia, tegu dar truputį pasidžiaugia pumprickaičių - jakilaičių dėmesiu. Negreit bus kita panaši proga.

Ramiros       2019-04-26 15:47

Šaunuolis,kad.išėjo.iš.purwino.žaidimo….Nors,вuwo.amвalo.skaliku,
вet.šiuo.atweju.pasielgė,mano.manymu,teisingai,
вeje,pumprickaitė,kiek.prisimenu,yra.prisiekusi.amвolistė....
Todėl,įskaitant.kitus.LRT.personažus,norėti,kad.LRT.вūtų.nepurwina,
neišeina…..

Amerikoje kito       2019-04-26 15:47

lygio demokratija.Ten girdi žodį,o mūsų gyvulių ūkiui reikia veiksmo.

Dzeikas       2019-04-26 15:45

—> rinkimuose:
Papiginta Smetonos nuovala:  tas turedamas diktatoriaus igaliojimus ir galimybes 1940m Birzelio 14/15 vyriausybes posedyje isakyt sargybai suimt ministrus kapituliantus ir nusaut kaip sunis Prezidenturos sodelyj(ar tualete), pasidare staiga “demokratas” - balsuokim. O nubalsavus, kaip panele ereguojanti peni pamaciusi susirinko valstybes basliu kiek uzgriebe ir trenkes durimis isvyko atostogu.
Kaip elgsis sitas tokioj situacijoj pats ir rodo, o banderlogams subine raudonuoja is laimes.

rinkimuose i JAV prezidento posta       2019-04-26 15:36

vyko visu pretendentu debatai. Buvo bandoma viesai tyciotis is kandidato D.Trumpo. FOXNEWS politikos apzvalgininke Meghan Kelly, islaukusi savo eiles, uzdave labiausiai D.Trumpa kompromituojanti klausima apie moteris… Ir ka? D.Trumpas atlaike, atsikirto. Nemalonu jam buvo. Bet Meghan Kelly vietoj kilimo aukstyn, jos reputacija palaipsniui krito - is FOXNEWS netrukus buvo atleista, isejo i NBC kanala ir po kiek laiko dingo is TV ekranu uz provokacinius klausimus pasnekovams. A,Juozaiciui reikejo kantrybes ir protingais, astriais atsakymais pastatyti i vieta ta ziurkike Pumprickaite, kuriai seniai laikas dingti is TV ekranu, kaip ir Jakilaiciui, kurie istikimai tarnauja daukantynes dvarui. Kaip ilgai? Taigi, isejimo is debatu nepateisinu - kova yra kova - tiek lygiame kelyje, tiek duobetame. Trumpo astrumas, kantrybe, pagrindinio tikslo siekimas jam padejo - jis tapo JAV Preidentu.

pilietis       2019-04-26 15:29

A.Juozaitis teisus 100 proc. Pagarba už drąsą ir principingumą.

nuomonė       2019-04-26 15:24

A.J. apie LRT viešai pasakė tai , ką visi žino , bet tyli ir toliau lyg niekur nieko dalyvauja debatuose, o Puidokas net dėkoja Pumprickaitei. Gaila, kad,vedini kažkokių asmeninių interesų ir suprasdami , jog jų neišrinks tokie puidokai, puteikai, tomaševskiai, mazuroniai ,andriukaičiai į prezidentūrą tiesia kilimą Kubiliaus buhalterei ir bankininkui.

Džeikui       2019-04-26 15:21

Tu visai jobnutas ar už trisdešimt norveginių atidirbinėji? Čekoslovakija sutinka likti derėtis už uždarų durų, “netranko” jomis. Hitleris, Daladje ir Čemberlenas užlaužė sąlygas ir reikalauja sutikti. Dar Stalinas su savo 100 divizijų siūlo “brolišką” pagalbą. Ką daryti? Bl…, įsitvirtinti Sudetų gynybinėje linijoje ir nesileisti į jokias “derybas”. Bet tokie tarptautinių “derybų” virtuozai “džeikai” viską ir sušiko. Šansai tada Čekoslovakijai prieš Trečiąjį Reichą buvo didesni nei po metų su trupučiu Suomijai prieš SSRS. Suomija į jokias “derybas” nelindo. Į debiliškai-džeikiškus ginčus apie “bezdėjimus”, “bobų riksmus” bei “trankymus durimis” nesileido. Jeigu jau apie tarptautinę patirtį pragydai.

O jei apie sveiką protą - nesėsk su sukčiais lošti kortomis. Vis tiek apvogs.

stasys        2019-04-26 15:11

Pritarti tokiam elgesiui A.J. negaliu . Žmogus pareiškęs norą stoti į kovą dėl Prezidento posto aplamai apriboja savo galimybes-norus elgtis kaip patinka . Na pasvarstome blaivia galva,.... tas profesorius su „kuvalda‘ irgi elgėsi kaip jam patinka , rezultato nepriminsiu ..Vedu minti prie to kad būti Lietuvos Prezidentu taipogi reiškia ne tik turėti savo nuomone bet ir pareiga , todėl kai D.Grybauskaitė atsisako kalbėti į nesuderintus klausimus su žiniasklaida visuomenė pagristai savęs klausia ar ji žino į juos atsakymus ?  O tai politinės brandos požymis ..rodantis kiek esi pasiruošęs būti ne tik gerbiamu bet ir nuolatos ujamu ir koliojamu . Negali to ištverti ? eini lauk ..ir nesigręžioji .. bet špygos žiniasklaidai , netgi tokiai , kaišioti neturi nei teisės.  Tai silpnumo požymis ..Taip elgiasi tie kuriu rinkėju proporcijos visada sukali iki 10 proc. Verta apsvarstyti A.Juozaičiui ta savo klaida ...< valdžia tik tos visuomenės atspindys > ir jei esi kitoks ..tu negali jei atstovauti ..

Stai,       2019-04-26 15:10

tvirtos valios ir taurios savygarbos pavizdys.Kurie is ppretendentu , atmetus proteguojamus, gali tureti drasos taip pasielgti.Jeigu likusiems tinka tokios apklausos, kada keli pasirinkti aukstinami, o like zeminami.Visiskai aiskiai juos nurasant.Tai kokiais prezidentais jie ruosiasi buti.Prisitaikeliais?Paminetas M.Puidokas kaip kantrai nesantis LRT patyciu junga.Ka tas duoda M.Puidokui.Kad ir labai protingai ir taikliai atsakinesi, vistiek gausi baronka.Dar karta pagarba A.Juozaiciu uz drasa ir ryzta.

Dzeikas       2019-04-26 15:08

Na saunuolis AJ, aplodismentai.  Sachas ir garde!
Kodel saunuolis? Todel,kad zino kas jo elektoratas ir zino kas tam elektoratui patiks.
- Kas tam elektoratui patiks? - oponuoju pats sau.
Garsus pabezdejims! Taip kotiruojasi sis pretendento AJ poelgis. Normalus zmones guzteletu peciais ir pamirstu. Banderlogams subines paraudonuos ir jie garsiai cyps.
As neteisinu LRT, jie zaidzia nesvariai. Taciau atsakymas jiems ne garsus bezdejimas ir isteriskas a la turgaus boba riksmai bei trankymas durmis.
Kai jam tarptautiniuose susitikimuose pareiks pretenzijas ir ims sukt pautus irgi durimis trankys? O paskui apkaltins nepadorumu varzovus. Tai as ta jau maciau. Labai lietuviska: Pamenate bendros AE statybos projekta su Lenkija? Lenki9ja buvo apkaltinta esa issidirbinejo, issidirbinejo galiausiai trenke durimis ir atsisake dalyvaut. Kaip buvo is tiesu, ar kas domejotes Lenkijos paaiskinimais ar zinias klausetes is tos pacios LRT? Lenkija gi pareiske, kad ji NESIDERES su partneriu kuris KIEKVIENAME susitikime keicia pozicija ir jau sutartus dalykus. Rodos sutarta del premabules, paspaustos rankos , kitame susitikime sutarta deretis apie kitus dalykus. Ateina kitas susitikimas, Lietuva kelia klausima del SUDERETU dalyku, girdi perderet reikia. Po keliu kartu Lenkija derybas nutrauke.
Lygiai toje pacioje vagoje elgiasi AJ.
Syki tu begi is debatu , reiskia arba nezinai atsakymu ir teikiamus klausimus, arba bandai mulkinti apinkinius. LRT nesvariai zaidzia? Zmones patys issiaiskins , kas akis turi. O jeigu tai - surinkai faktus ir padavei LRT teisman. Iki pat reikalavimo per nauja organizuot rinkimu kompanija.
O dabar atsistojo i Alfonso poza, “jus korumpuoti!” ir isejo.
Jus tenkina turgaus boba lendanti i prezikus? Mane ne. Del ko ir laikau AJ pi-duku su pretenzijomis i tautiskuma.
PS. Beje Lapeno staripsnis apie LRT makles turbut buvo aspilimui. Tad AJ trankymas durimis ne spontaniskas ivykis, nebukite naivus. Makleris su patirtimi.

to Tautinininkus vadina naciais        2019-04-26 14:47

O kiek žuvo per Vokietijos miestų bombardavimus napalmu ir fosforu, nenori žinot, moksliuk? Kiek ten sudegė gyvų vaikų irgi nežinai, ane? Manai, kad internacis gali būti tautininkų smaigaliu, ane?

>>> 2019-04-26 14:37       2019-04-26 14:40

Atvirkščiai.

M.Puidokas        2019-04-26 14:37

geraširdis vaikinas,o tokius lengvai virškina konservatoriai.M.Puidokui dar reikia sukaupti daug patirties,-tai ir darė tiek metų atsitolinęs A.Juozaitis.Tik kovotojas Juozaitis kol kas yra neįkandamas globalistams.

Po neoliberalizmo vėliava       2019-04-26 14:34

telpa ir marksistai ir nacistai,-ar jie hitlerininkai,ar globalistai.

LRT FARSAS:       2019-04-26 14:16

“Žmonėms metus rodyk beždžionę, už ją ir balsuos”.

Vytas dėl M. Puidoko       2019-04-26 13:55

Vienintelis pajėgus nesisteminis kandidatas yra A. Juozaitis. Kas tokiu matote M. Puidoką, su visa pagarba Jūsų nuomonei, bet jo galimybes švelniai tariant stipriai pervertinate. Neturi jis pakankamai visuomenėje nei pasitikėjimo kaip politikas, nei pagarbos ar žinomumo kaip asmenybė. Daugumai šiuose rinkimuose jis yra kaip Pylipukas iš kanapių. Kiek prezidentiniuose debatuose jį iš viso pamatė pirmą kartą? Net tie kurie sekė Kauno vaikų grobimo skandalą, ir tų  tik dalis už jį galiausiai prabalsuos. Kas rinksis Puteikį, kas neateis, kas patikės purvasklaida ir pakeis nuomonę kitų naudai. Net Karbauskis, teikęs vaikų grobimų įstatymo pataisas ir galiausiai sugebėjęs mobilizuoti seimą jų priėmimui, nusiėmė grietinėlę nuo šios istorijos. Jei M. Puidokas būtų valstiečių kandidatas vietoje Skvernelio, būtų kita kalba. Bet konflikto su valstiečiais metu jis save stipriai marginalizavo. Juozaitis tokios kupros neturi. Didelė valstiečių rinkėjų dalis balsuos už Skvernelį. Ar Jūs manote, kad M. Puidokas surinks daugiau balsų už Andriukaitį, Tomaševskį (už kurių stovi gausios partijos su rimtesniais finansais ir įtaka, bei daug metų lojaliais rinkėjais), ar net tą patį Puteikį, jau nebekalbant apie rimtesnius kandidatus? Žinoma sunku prognozuoti, bet lažinčiausi, kad ne. Ir dar po to, kai jis rimtu veidu seimo konferencijų salėje pasakė, kad į antisistemininkus burtis kvietė ir Uspaskichą… Vienitelis dalykas, ką šiuose rinkimuose laimės M. Puidokas, yra tai, kad atims vieną kitą tūkstantį balsų iš gerokai stipresnio kito antisisteminio kandidato. Kam tai naudinga, ir ar to norite Jūs, spręskite patys. Jei jis savarankiškai eis šiuose rinkimuose iki galo, aš su juo jokių vilčių bent dešimtmečiui nesiesiu. Man jis bus tiesiog dar vienas Puteikio tipo avantiūristas.

Už A.Juozaitį       2019-04-26 13:30

Jeigu kam nepatinka A.Juozaitis, kuris gerbiamo etnologo, kosmologo Razausko reiškia - viską žinantis - žinys - Ar- Ved (vedos, vedat) + Juozo sūnus (Juozapo sūnus pagal Bibliją kas?) = Arijus-Žinys-Juozapo sūnus, tuomet balsuokite už nemažiau patikimą kandidatą Mindaugą Puidoką, pagal vardą Min (mintyti, galvoti, protauti) + daug (labai) = daug mąstantį, daug protaujantį. Abu pagal vardus tinkami būti Lietuvos Prezidentais.

$+$       2019-04-26 12:49

Sutikęs pretenduoti, turėjote suprasti, kad sistema jums raudono kilimo neklos, nesate,  gi, toks naivus. Straipsnis apie žmonos veiklą gubernatoriaus fonde, be KGB pagalbos LRT svetainėje tikrai neatsirado. Skirtumas tarp rinkimų prieš 10 metų ir dabar tik toks, kad klanai nėra vieningi, kiekvienas turi savo kandidatą: pedofilai – savo, pederastai – savo, lesbietės – savo.

grumstas       2019-04-26 12:47

Ar dar bus abejojančių už ką balsuoti per Prezidento rinkimus?  Ar gali’ balsuoti už tuos , kurie negerbia nei savęs nei kitų- nuolankiai priimdami jiems siūlomą ” protinguolio” rolę kvailame žaidime, kuris vadinamas debatais- , ar piliečiui , kuris nekęsdamas pasišlykštėtino melo ir apgaudinėjimo iš LRT vadovųir vedančiujų, atsisako dalyvauti ir talkininkauti ,persidažiusiam į gėrį ir tiesą, melui ir blogiui.

Beje-Puidokui       2019-04-26 12:37

Jusu ivaizdi gadina raudonai apsivilkusi moteris sedejusi uz nugaros.Ji neblizga intelektu bei skoniu.

Mano kriterijai bus:       2019-04-26 12:33

Intelektas ir teisingumo jausmas galimam Prezidentui.Taigi-jo dalyvavimas ginant gamta,miskus,kova pries vaiku atiminejima be reikalo,t.y.Barnevet sistemos diegima Lietuvoje,jo poziuris i tikra lakmuso popiereli-Garliavos bylos likima.Jo poziuris i ES tolesne vystymosi krypti.Taigi-lengvai galite atspeti.Beje geru minciu randu ir kitu ,,alternatyviniu” kai kuriu kandidatu pasisakymuose.

Vis tik,       2019-04-26 12:00

labiau patinka Mindaugo laikysena. Kantrus tas Kauno vaikis. Nes jį kur kas labiau uja ir niekina, o jis kantriai viską iškenčia ir eina iki galo. Tai ar ne tokio prezidento mums reikia, kuris dirba ne dėl savo garbės ar naudos, o dėl bendrojo gėrio?  Manau, kad Mindaugas yra pajėgus suvienyti Lietuvą ir sutaikinti su susikiršnusia ES ir pasauliu, o ypač su Rusija. Niekas iškėlęs kirvį neina taikos daryti.

abc.       2019-04-26 11:59

yra dar žiūrinčių pseudo debatus?ir Ltv ?

Iš tiesų       2019-04-26 11:49

Pagarba A.Juozaičiui.Kas nutiko valdančiajai daugumai,ypač Žaliesiems valstiečiams,kad nesugebėjo arba neturėjo politinės valios, iš pagrindų pertvarkyti Visuomeninį transliuotojų LRT,kuris tapo vienos kenksmingos ideologijos grupuotės informacinis atstovas ?

stasys        2019-04-26 11:46

Nemačiau video ..tai kaip ir pasakyti ka nors ta tema nėra . Juk neklijuosi K.Juraičio rinkiminiu šūkiu A.Juozaičiui ? kvailystė .

O aš manau,       2019-04-26 11:41

ir esu giliai įsitikinęs, kad A.J. visiškai neneša vilties, o atvirkščiai, šiuo veiksmu sukėlė sumaištį. Šiaip, dalyvaudamas debatuose galėjo kur kas daugiau išsakyti savo poziciją. O gal ji nestipri?

> Manau       2019-04-26 11:10

O aš manau, kad mamonos vergai paniškai bijo A.J. Nesakykite ,,esame”, ir ta tamsuma išsisklaidys. Jei išsižadėjote vilties, tai ir jūs nusisukote nuo Dievo.

Dėsnis       2019-04-26 11:07

Jei esi klaida tai visada matyt ir liksi klaida.k

pravilno, tovarišč juozaitis        2019-04-26 11:03

Tovariščius “stasys” pirstelėjo.

Manau,       2019-04-26 10:57

kad pasakyta ir padaryta teisingai. Tik…Lietuvos tautiečių akys ir ausys lyg migla aptrauktos, nei mato, nei girdi. Gudi tamsuma. Šiaip, tai įbaugintos, tamsios vergų, prisirišusios tik prie savo kromelio vaizdelis. Štai ką reiškia nusisukimas nuo Dievo. O laisvas žmogus gali būti tik glaudžiame ryšyje su Dievu. Man rods, kad tik Š. Korėjoje tokius vaizdus matome, o gal jie net laisvesni, nes neturi turtų. Vienu žodžiu, esame mamono vergai.

Tautinininkus vadina naciais.       2019-04-26 10:56

Jei iš tiesų Landsbergio senelis projektavo hitlerinininkams žydų getą,o jame žuvo daug žmonių.Tai kas yra tikrieji naciai Lietuvoje?

DD plius DD       2019-04-26 10:50

Na gerai jau gerai. Paliksiu pranašo Arvydo liudytojus ramybėje, nebedirginsiu jų ir taip išderinto kognityvinio disonanso savo įžūliais pastebėjimais. Tik neskubėkit dėkoti. Tai ne dėl to, kad pasitaisiau ir akys atsivėrė. O dėl to, kad nėra reikalo- geriau už patį Juozaitį joks priešininkas jo nenužlugdys. Vien žmona teisingoje lentynoje kainuos jam mažiausiai pusę moteriškų balsų. Bent jau nuo mano žmonos gautų į kailį kaip reikiant. Taip kad, tegul tik kalba kalba ir kalba…..

Nei dezi LRT,       2019-04-26 10:43

nei ambalistas Lietuvai visai netinkami ir nereikalingi, kaip ir tas Banko samdinys ar ta VU vadovėlių graužikė, kuriuose Tiesos, pavojingai mūsų egzistencijai, labai mažas procentas. Juk visi žinote, kad gyvename Dezinformacijos epochoje - tai visuotinai žinoma, bet dezi LRT žiūrinčios “babuškos” šito niekaip nesupranta. Žiūri ir tiki šventąja Dezinfosklaida.

Rasa       2019-04-26 10:15

Pagarba Juozaiciui .Kiti kandidatai bijo pasakyti tiesa i akis .Ne tik LRT ,bet teisesauga ,prokuratura ,seimas ,prezidentura ,viskas supuve . Lietuva uzvaldyta mafijos ,bet tikiu kad si karta issirinksime teisinga sazininga prezidenta .Mafija pasimetusi ,zino ,jeigu prie vairo stos toks Juozaitis ,tai jiems visiems teks atsakyti .

pravilno, tovarišč juozaitis       2019-04-26 10:05

daug tų valstybinių įmonių, kurias reikia uždaryti:
- televizijos, spauda, radijas, internetas
- mokyklos bei aukštosios
- mokslo įstaigos
———-
juose visose dirba liaudies priešai, kurie nesupranta juozaičio politikos smile

DD plius DD       2019-04-26 9:57

Fee..
Žurnalistų brolija- seserija nėra tyrų kaip ašara šventų karvių kaimenė. Tas tai taip. Bet gal ne tokiam Juozaičiui pamokslaut nuo TV studijos grindų, o vaidinti lyg nuo kalno. Pigus teatrališkas demaršas su pigiais patirštinimais. Tik tirščiai išėjo kaip iš po nugaros tik skystesni. Atrado mat kandidatas apokaliptinės korupcijos irštvą. Nebūtų niekinga, būtų juokinga.
Situacijai puikiai tinka sparnuota madam Brazauskienės frazė apie skystas blauzdas.

Ašai       2019-04-26 9:52

Nebalsuoti už Juozaitį būtų istorinė klaida.

Juozas       2019-04-26 9:50

tik ne už juozaitį, tai būtų istorinė klaida


Rekomenduojame

Almantas Stankūnas. Liberalusis mitas apie laisvę

Svainio džiaugsmai: „Sveiki atvykę į naują Lietuvą“, arba „Pagaliau galime tikėtis vienalyčių santuokų įteisinimo, pasipriešinimo išmokoms ir paša…“

Robertas Grigas. Ir taip dabar 4 metus?! Kaip iškęsti…

Vytautas. Radžvilas. Ir vis dėlto mes gimėme ir subręsime Laisvei ir Lietuvai!

Andrius Švarplys. Draudimas agituoti neatitinka Konstitucijos

Algimantas Rusteika. Jau galiu kalbėti

Tomas Viluckas. Kokių žingsnių vertėtų imtis, kad iškiltų NS pagrindu jėga, kuri 2024 m. peržengtų 5 proc. barjerą?

Nida Vasiliauskaitė. Už ką balsuoji, o kas iš to išeina, arba Kas vadinama „laisvai demokratiškai išrinktos valdžios legitimumu“?

Vytautas Sinica. Mintys po rinkimų

Vytautas Radžvilas. Porinkiminė Nacionalinio susivienijimo spaudos konferencija Valdovų rūmuose: kodėl vertėjo?

Rinkimų rezultatai ir porinkiminės replikos: Ramūnas Aušrotas, Audrius Bačiulis (papildyta)

Algimantas Rusteika. Tai buvo tiesioginė provaldiška agitacija už valdžios partijas

„XXI amžiaus“ klausimai kardinolui Sigitui Tamkevičiui apie artėjančius Seimo rinkimus

Geroji Naujiena: Ir mes visa galime Tame, kuris mus stiprina

Tariasi peliukai prieš rinkimus…

Liudvikas Jakimavičius. Rinkimų sufleriai

Vytautas Radžvilas. Susigrąžinkime savo Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Vytautai – Patirtis ir Energija, arba Už ką aš balsuosiu

Smulkieji verslininkai ir Nacionalinis susivienijimas pasirašė visuomeninį susitarimą

Liudvikas Jakimavičius. Balsuokim protingai

Andrius Švarplys. Užvis svarbiausia – stabdyti valstybę, kad ši nesikištų į privačią žmogaus sferą

Vytautas Sinica. Išmesto balso mitologija

Ramūnas Aušrotas. Partijų programinės nuostatos ir iniciatyvos, prieštaraujančios krikščioniškai pasaulėžiūrai

Augminas Petronis. Tokia mąstysena – ‘viskas, ką jūs apie save žinot, yra tapatybės’ – tikėjimui naikinančiai žalinga

Aleksandras Nemunaitis. Esame už žodžio laisvę ir prieš politkorektiškumą

Algimantas Rusteika. Konservatoriai nutarė reklamuotis pas savus?

Katalikiški balsavimo principai

Liudvikas Jakimavičius apie žiniasklaidą

Seimo narių balsavimų gyvybės ir šeimos klausimais apžvalga

Ar egzistuoja laisva valia? Vytauto Sinicos atsakymas

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.