Istorija, Demokratija ir valdymas

2018 m. Laisvės premija apdovanotojo Lietuvos Laisvės Kovos Sąjūdžio partizano Jono Kadžionio kalba

Tiesos.lt redakcija   2019 m. sausio 13 d. 13:22

80     

    

2018 m. Laisvės premija apdovanotojo Lietuvos Laisvės Kovos Sąjūdžio partizano Jono Kadžionio kalba

Ekscelencija Lietuvos Respublikos Prezidente, gerbiamasis Seimo Pirmininke, Ministre Pirmininke, ministrai, Seimo nariai, Laisvės gynėjai, Bažnyčios atstovai ir visi čia esantys žmonės, kalbėsiu taip, kaip diktuoja tikinčiojo sąžinė ir partizanų garbė. Bedieviška bolševikinė okupacija Lietuvai buvo tragiška, ji žudė ne tik tautos kūną, bet ir sielą, griovė kryžius, tautos paminklus, šventoves. Šventoves griovė mūsų vaikelių ir jaunimo širdyse. Lietuva priešinosi, pasaulis nežino analogų, kad tokia maža tautelė dešimt metų būtų vedusi ginkluotą kovą su tokia brutalia ir su niekuo nesiskaitančia blogio imperija. Tačiau ypač didvyriškai gynėsi krikščioniškai išauklėtas Lietuvos kaimas, artojų sūnūs (šį kartą ir dukros) ir Lietuvos Katalikų bažnyčia.

Tai buvo gražiausias tautos žiedas, kurį okupantai ir kolaborantai trypė gatvių purve, raistuose, stribynuose ir kalėjimuose. Ačiū Dievui, kad leido partizanų vadams susirinkti į vieną būrį ir Minaičių kaime, bunkeryje, parašyti testamentą Lietuvai. Testamentą, kurį tūkstančiai partizanų patvirtino savo krauju. Todėl visiems mums tai turi būti šventa, turi tapti nauju kelrodžiu, deja, kol kas netapo. Seimas yra tarytum Lietuvos širdis. Kaip norėtųsi, kad šita širdis būtų sveika, dora ir kilni, atvira tiesai, grožiui ir gėriui ir uždara bet kokioms nužmonėjimo srutoms. Taigi padėk jums, Dieve.

Lietuvoje dar labai daug yra okupacinių šiukšlių ir puvėsių grybo. Norint apsivalyti, reikia, kad Lietuvos televizijoje atsirastų laida, panaši į „Atgimimo bangą“, ir aiškintų Lietuvos žmonėms, kokias baisias piktadarybes okupantai padarė Lietuvai. Tai būtų balzamas tautos žaizdoms ir puiki priemonė okupaciniam grybui naikinti.

Jau 25 metai, kai nebėra okupacinės kariuomenės, tačiau tebėra labai gilus okupacinis įšalas ir okupacinė dvasia – teismai, prokuratūra tiesiog tyčiojasi iš partizanų. Partizanų vado Adolfo Ramanausko-Vanago byla buvo vilkinama 24 metus, laukiama, kol išmirs tie, kurie jį skundė. Taip pat legendinio Lietuvos partizano Antano Kraujelio padėtis. Dabar man tiesiog nesuprantama, ką reiškia tai, kad neleidžiama Vilniaus Lukiškių aikštėje pastatyti Vyties ženklo?

Sakykite, ar Lietuvai reikalingas Grūto parkas? Ką reiškia kalbos, kad savi šaudė į savus? Kodėl iki šiol tebėra kolaborantų vila Vilniuje ir kolaborantų vardais pavadintų Lietuvos gatvių? Ir galiausiai žmogus, literatūrinis vandalas, kuris apvėmė partizano vadus, žuvusius už Lietuvos laisvę, apdovanojamas literatūrine premija, tai yra ne literatūrine, atsiprašau, ir ne valstybine, nacionaline premija. Sakykite, ką visa tai reiškia Nepriklausomoje Lietuvoje? Kaip pasielgtų tautinės savigarbos nepraradusios Lenkija ar Izraelis su tais žmonėmis, kurie tyčiotųsi iš Katynės ar Holokausto aukų? Tikriausiai tokiems vieta tik už grotų.

Ekscelencija Lietuvos Respublikos Prezidente, kreipiuosi į jus savo ir žuvusiųjų už Lietuvos laisvę partizanų vardu, sustabdykite tyčiojimąsi iš partizanų ir Lietuvos valstybės pamatų griovimą.

Poetas Antanas Miškinis rašė:

Nežinom, kiek likimas bus nulėmęs
Ir kiek terios mus įžūli gauja;
Kapai išniekinti bus ir emblemos,
Ir dieviškas paveikslas žmoguje.

Tačiau ne viskas sutemose žuvo, yra ir gerų žinių Lietuvai. Pirmoji – tai Popiežiaus Pranciškaus apsilankymas Lietuvoje, ir tiesiog dangaus balso paraginimas laikytis savųjų šaknų. Tikriausiai ne visi žmonės žino, kad Popiežių aplankyti Lietuvą paragino Dievo angelas sapne. Jeigu Dievas su mumis, kas prieš mus?

Ir antroji džiugi žinia – tai nepaprastai iškilmingos kankinio, partizanų vado Adolfo Ramanausko-Vanago laidotuvės sostinės kapinėse. Tai tarytum pirmosios kregždės, pranašaujančios, kad tikrasis laisvės pavasaris ateis.

Nuo mūsų šauksmo skaldos kalno uolos,
Nuo verksmo verčias marių sietuva;
Nužeminta po Tavo kojų puola
Rūsti Rūpintojėlių Lietuva.

Dieve, padėk tiek daug kentėjusiai mūsų Tėvynei Lietuvai, žudytai, tremtai, spardytai, kankintai, niekintai ir gaivalingai nepasiduodančiai, kuo greičiau pradėti išbristi iš okupacinių brūzgynų, sutemų ir raistų, ir pradėti eiti dorybių, tiesos ir šviesos vieškeliais į pilnąją, tikrąją laisvę ir nepriklausomybę, į galutinį visų mūsų gyvenimo tikslą – amžinybės uostą.

Taigi numesk, Tėvyne, rūbą seną, kurį užvilko svetimi. Ačiū.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Manau,       2019-01-20 15:08

kad Viešpačiui nesvarbu kokiai kas konfesijai priklauso, bet svarbu, kad žmogus ištikimai seka Jėzumi. Taip buvo ir su mūsų partizanais, kurie pirmiausia mylėjo Dievą ir ištikimai gynė savo Tėvynę Lietuvą. Garbė ir šlovė mūsų gynėjams!

Ačiū už visus pastebėjimus,        2019-01-20 14:49

mielieji. Nesu šventojo Tėvo ginėjas, tik esu iki pat kaulų smegenų katalikas, kuris labai myli Jėzų Kristų, tad visa ištikimybė yra tik Jam. Su visišku nusižeminimu priimu viską iš Viešpaties rankų ir dėkoju Jam už šį nuostabų pontifiką ir žmogų, kurio darbai tai liudija. Banalus? Tikriausiai taip, nes nieko iš savęs neturiu tik Jėzų Kristų ir visa tai ką Jis man duoda.

Pasirodo diskusija čia dar tęsiasi...        2019-01-19 23:42

Tikiuosi, kad bent įtariate, jog Pontifiko tariamas gynėjas Nesiparink, Na, neeeee, Cha,... ir kitais nikais pasirašantis veikėjas tėra banalus provokatorius kaip ir LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS, ramanauskas ar stasys?

>Cha,...       2019-01-19 21:49

To neteigiau. Tik klausiau, kaip suprantate Jūs. Taigi kaip, kad padarėte tokias išvadas?

Cha,...       2019-01-19 20:41

iš kur žinote, kad tamsta suprantate Dievo žodžius teisingai? Tarp kitko, komunistai Šventojo Rašto žodžius taip pat aiškino.

>Nesiparink.        2019-01-19 20:37

Dievo žodžius cituoti maža - juos dar reikia teisingai suprasti.
Pateikiau tik porą klausimų pagal Jūsų komentarus, bet jei nenorite, neatsakinėkite.

Nesiparink.       2019-01-19 20:02

Aš  citavau Dievo žodžius. Nesu aiškiaregis, tai nežinau kodėl vyko taip ar kitaip, bet popiežius Pranciškus tikrai yra labai fainas visais atžvilgiais, kuris “nesužvaigždėjo” per šešis metus, o atvirkščiai, dirba dar uoliau ir nuoširdžiau atliepia Dievo valią, t.y. nei vienos nepalankios jam problemos neužtušavo ir neapėjo, o atvirkščiai, priėmė su didžiausiu nuolankumu ir nusižeminimu, ir stengiasi kuo uoliau išspręsti. Štai čia ir yra Dievo valios vykdymas. Ar žinojote tokią praktiką, kaip tapti šventu?

>to>Na, neeeee 2019-01-19 17:50       2019-01-19 18:05

Elementarus padorumas reikalautų bent pamėginti atsakyti į porą klausimų?

to>Na, neeeee       2019-01-19 17:50

Pats ne apie Hitlerį šnekėk, o apie Stalino sugėrovus ir didžiuosius sąjungininkus.

>Na, neeeeeeeeeee 2019-01-19 14:11       2019-01-19 16:09

Pagal Jūsų Rom 13, 1 išaiškinimą ir Stalinas su Hitleriu buvo ‘Dievo nustatyti’?
Antra, kaip elgiasi Dievas, kai kuris nors kardinolas (iš 120) renkasi ne tai, ko norėtų Dievas?

Na, neeeeeeeeeee       2019-01-19 14:11

Štai čia Dievas renka su kardinolų pagalba. Ir šį kartą mums dovanojo labai puikų popiežių. “Kiekviena siela tebūna klusni aukštesnėms valdžioms, nes nėra valdžios, kuri nebūtų iš Dievo. Esančios valdžios yra Dievo nustatytos” Rom 13,1

>Na, taip/Taip        2019-01-19 12:56

Neteiskite ir nebūsite teisiami; nesmerkite ir nebūsite pasmerkti;
atleiskite, ir jums bus atleista (Lk 6, 37). Žinoma, tai galioja kiekvienam mūsų.
Bet šis palinkėjimas asmeninis: kalbėkite ne visų vardu, bet savo.
Ir dar dėl savirefleksijos: nieks neneigia Popiežiaus kalbėjimo apie būtinybę rūpintis vargšais ir skriaudžiamaisiais.
Jotai problemiškos tiesiog visai kitos temos (jei skaitote angliškai, perskaitykite).
P. S. Taip’ei. Rašote išsamiai, nuoširdžiai. - Pagarba!
Popiežių turime tokį, kokio, liaudiškai šnekant, nusipelnėme.  Būta tokių Popiežių, kad būtų keblu tvirtinti, kad jie buvo ‘paskirti’ Šv. Dvasios. Pontifikas renkamas tokių pat ribotų, nuodėmingų žmonių, kaip kiekvienas mūsų (aišku, skirtingai nuo mūsų, turinčių vyskupų šventimus) - Kardinolų kolegijos susirinkimo (Konklavos). Kiek kiekvienas kardinolas rinkdamas Popiežių savo laisvę ir interesus subordinuoja Šv. Dvasios valiai, įkvėpimams, patikimai težino Dievas.
Mes tegalime spręsti pagal išrinkimo vaisių. Netgi turime pareigą tai daryti,
pareigą ištirti, ar neprieštaraujama Kristaus mokymui ir Magisteriumui.
Dar tikime, kad net ne Dievo, bet labiau žmonių interesą atitinkantys išrinkti Popiežiai, vis dėlto Šv. Dvasios visagalybės galiausiai slėpiningai panaudojami Dievo valiai, jos įgyvendinimui. Tai vyksta ir per pasauliečius - ne tik per ištikimą Bažnyčiai Nataip’ę, bet ir per turinčią gerą teologinį išsilavinimą Jotą.

Taip        2019-01-19 11:30

kiekvienam žmogui Dievas davė išskirtini kelią, kurį jis turi įveikti. Viešpats davė ir daug brolių bei seserų, kad vieni kitiems padėdami galėtume tapti šventais ir įgyti amžinąjį gyvenimą. Jėzus Kristus paliko mums apaštalus, kurie padėtų mums neišklysti iš tiesos kelio ir Šventąją Dvasią, kuri yra Šeimininkė Bažnyčioje. Ji skiria vienokius ar kitokius mums popiežius.  Mūsų šventasis Tėvas popiežius Pranciškus prašo už jį nuolat melstis, kad kuo labiau galėtų atliepti į Šventosios Dvasios įkvėpimus. Jo darbai tai ir liudija. Niekada nepasitikėjau žiniasklaidos perteikiamais kažkieno tai pasakytomis mintimis. Geriau žiūrėkime į popiežiaus daromus darbus. Įdėmiai seku savo popiežiaus pasakytomis originaliomis kalbomis ir pasitikiu tik oficialiu Vatikano radijo vertimu. Nuoširdžiai, kasdien meldžiu Dievo, kad jį globotų ir lydėtų savo apvaizda.

Taip        2019-01-19 11:16

“... atėjome prie prakartėlės pasimokyti iš Kūdikėlio Jėzaus tyro žvilgsnio, skaidrios minties ir neklastingo veiksmo. Skelbdamas išganymo Evangeliją, Jėzus pasišaukdavo vaikutį ir pastatęs jį tarp apaštalų sakydavo: „jeigu neatsiversite ir nepasidarysite kaip vaikai, neįeisite į dangaus karalystę“ (Mt 18,3). O apaštalas Paulius ragina: „Nebūkite vaikai išmanymu. Verčiau piktybe būkite kūdikiai, o išmanymu – subrendę“ (1 Kor 14, 20).

Vis pasitaikantys gyvenimo sunkumai nuolat išbando mūsų vidinę brandą, o kartu ruošia mus didesniems dalykams. Ekonominių - finansinių sukrėtimų paliestas dažnas savęs klausia: „Kuo galiu pasitikėti? Kas man garantuos užtikrintą, aprūpintą ir saugią ateitį?“ – Šio nerimo akivaizdoje ramybės suteikia tik pasitikėjimas Viešpačiu. Panašios patirties paskatintas šv. Pranciškus Asyžietis moko: „Nesiremk žmogumi - jis mirs. Nesiremk į medį - jis nudžius. Nesiremk į sieną - ji nugrius. Remkis Dievu, tik Dievu. Jis visuomet išlieka“.”

Jota       2019-01-19 9:27

Bičiuliai, sektantas yra tas, kuris NUSEKA ne paskui Kristų, o paskui kokį kitą autoritetą. Kam iškyla didesnė grėsmė nusekti ne paskui Kristų, bet paskui žmogų ir jo mokymą?..
Aš noriu, kad netikėtumėte aklai, bet kiekvieną mokymą apsvarstytumėte protu ir priimtumėte širdimi.
Paulius rašė: “Nebūkite vaikai išmanymu. Verčiau piktybe būkite kūdikiai, o išmanymu - subrendę žmonės”.

Na, taip.       2019-01-18 21:49

Principingas Jotos uolumas dergti savo pontifiką? Čia kažkas tai naujo. Juk tai pamazgų rinkimas ne daugiau. reikia būti aklam ir visiškai neturėti sąžinės, kad nebematyti popiežiaus Pranciškaus galingą darbą vienijant visus tikėjimus, užuojauta ir pagalba vargšams, benamiams, kaliniams, rūpinimąsi gamta. Užuojauta ir susivienijimas su nuskriaustaisiais nuo kunigų išnaudotais paaugliais. Ne, nesislepia nuo visų bėdų užgriuvus jo pečius, bet atvirkščiai stoja į nuskriaustųjų pusę. Gal piktasis ir drasko Jotą, kad ji meluoja ir dergia šiame portale, taip mums katalikams brangų žmogų. Tik neapsišvietęs arba labai piktas žmogus gali imti ir nešioti tokias paskalas.

Pastebėjimas (paprasto kataliko)       2019-01-18 16:21

Jota ne pirmą kartą paprasčiausiai ir principingai siekia ginti katalikų tikėjimo tiesas, pateikti argumentus ar bent nuorodas. Nėra drungna, kaip ir reikalaujama NT. Bažnyčios Tėvai yra sakę, kad iš karšto uolumo ginant Kristaus mokslą ir tikėjimą padarytos klaidos bus atleistos.
Deja, Jotos kritikė/as neatrodo, kad būtų savikritiškas ir, matyt, todėl yra didesnis dogmatikas (neigiama prasme), nei tariamu sektantiškumu ir kitokiomis nuodėmėmis kaltinama Jota.
Gerai, kad toks susikirtimas įvyko, kad dėl pamatinių dalykų prisitaikėliškai nenutylėta.

Suprantama,       2019-01-18 15:22

kad tai tik priešų išpuoliai prieš šventąjį sostą ir šv. Tėvą Pranciškų.

Ne sektantas       2019-01-18 13:35

Prieš Velykų savaitgalį privatus popiežiaus Pranciškaus ir ateisto E. Scalfari susitikimas tikrai įvyko,  tačiau oficialiame Vatikano pranešime teigiama, kad interviu duotas nebuvo. Vatikano pranešime teigiama, kad popiežiaus pasakyti žodžiai nėra perteikti tiksliai, todėl šio straipsnio citavimas neturėtų būti vertinamas kaip patikimas Šventojo Tėvo ištartų žodžių perteikimas.  93 metų amžiaus E.Scalfari garsėja tuo, kad per interviu su garsiais žmonėmis nedaro jokių įrašų ir nieko nesižymi. Tiesa, tai jau ne pirmas kartas, kai šis italų žurnalistas kaltinamas klaidingai perteikiantis popiežiaus žodžius. 2014 m. Vatikanas paneigė jo straipsnio teiginius, kad popiežius Pranciškus neva panaikinęs nuodėmės sampratą.
Pradedant 2018 m. spalio mėnesį, Pranciškus paragino katalikus kasdien kalbėti Rožyną bei maldą  į Šv.Mykolą:  Šventasis Arkangele Mykolai, gink mus kovoje, būk mums apsauga nuo velnio niekšybės ir žabangų. Nuolankiai meldžiame: tesutramdo jį Dievas. O tu, dangiškosios kariuomenės Kunigaikšti, Dievo galybe nugramzdink į pragarą šėtoną ir visas piktąsias dvasias, kurios slankioja pasaulyje, kad pražudytų sielas. Amen.
Tad apie kokį pragaro neigimą kalba sektantė Jota?

Štai ir pasirodo visu       2019-01-18 11:03

gražumu Jotos mokslas - jos išmanyme, t.y. didysis AŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ. Gerai Dangė sako “žinote “elementarius dvasios veikimo dėsnius”. Ypač jeigu toji dvasia viešpatauja pragare.” Piktoji dvasia ypač pasireiškia savajame išmanyme ir ypač, kai tokie dogmatikai įsitraukia tik į bendraminčių grupės interesus. Popiežius Pranciškus ir moko mus būti atviru visiems. Taip, turime ruoštis priimi kitokius, tuo Lietuva ir buvo nuostabi, kad čia sugyvenama buvo su visais, kol neatėjo okupantas ir uždaręs tautas kalėjime ėmė brukti savo ideologiją, t.y. nepasitikėjimą, neapykantą, neviltį, melą, prievartą ir kt. brudą.

Jota       2019-01-18 9:44

Kaipgi, popiežius tikrai “gimęs iš Dievo ir pažįsta Dievą”, nes neigia pragarą, tvirtina, jog sielos, kurios miršta neatgailojusios, paprasčiausiai išnyks, nes PRAGARO NĖRA:
https://rorate-caeli.blogspot.com/2018/03/there-is-no-hell-new-francis-revelation.html
Jums tai ne sektantizmas? Nors gal tikrai ne. Tai yra satanizmas.


Daugiau švieskitės! Reiktų išmanyti bent elementariausias savo religijos tiesas. Jūsų “gimęs iš Dievo” popiežius palaiko Europos užtvindymo pabėgėliais politiką, nekreipdamas dėmesio, kad jie žudo katalikus; jis netiesiogiai pritaria abortams ir sodomijai, ir būtent jam yra patikėta sukurti pasaulinę antikristo bažnyčią.  “Šventasis popiežius”! Mintinai išmokote žodžius “pagieža”, “teisimas”, “fariziejai”, ir čia visi jūsų argumentai.


Dar pasigrožėkite:

https://www.lifesitenews.com/news/pope-meets-with-pro-abortion-bono-wont-meet-with-argentine-sex-abuse-victim

https://www.lifesitenews.com/news/former-presidential-candidate-on-vigano-
testimony-this-is-a-homosexual-scan

http://www.odigitria.by/2016/07/20/sozdanie-vsemirnoj-cerkvi-antixrista-rimskomu-pape-predlozhili-vozglavit-vse-religii/

Ir pamąstykite, kodėl gi jūs “ne sektantiškose lankose”? Ar mokėtumėte argumentuotai pagrįsti savo tikėjimą?
O gal vis dėlto tikite aklai?

Dangė       2019-01-17 20:36

Gerb Jota, Jūs esate tamsios dvasios į sektantiškas lankas nujota, todėl žinote “elementarius dvasios veikimo dėsnius”. Ypač jeigu toji dvasia viešpatauja pragare. Jotos mintyse ir žodžiuose yra daug pagiežos ir teisimo, būdingo fariziejams. O popiežiui Pranciškui labai tinka apaštalo žodžiai: “Kiekvienas, kuris myli, yra gimęs iš Dievo ir pažįsta Dievą” (Jn 4,7).

Jota       2019-01-17 19:31

Vadinasi,  tūkstančiai tų, kurie gynė tikėjimo grynumą, aukojo savo gyvenimą ir guldė galvas dėl tikėjimo yra “psichiškai nesveiki”? Jūsų supratimu, jie turėjo abejingai stebėti, kaip iškraipomas Bažnyčios mokymas, kaip žmonės tvirkinami ir suvedžiojami?
Gavokite, ką rašot.

Dėkoju žmogui, kuris čia mane (nors ir tyliai) nuolat palaiko. Manau, jisai supranta, su kuo tenka diskutuoti.

Džiaugiuosi, kad nesate       2019-01-17 15:09

“lefebristė”, tikiuosi, kad nesate ir “jehovistė” ir t.t., tik keistai atrodo tas tamstos puolimas ant Katalikų Bažnyčios. Na, švelniai tariant, psichiškai sveikas žmogus nepuldinėja ant žmonių tikėjimo įsitikinimų ar panašiai. Elgiatės, kaip “užprogramuota”, t.y. kaip ne kai kurie ISIS kovotojai.

Jota       2019-01-17 9:50

Ne, aš tikrai nesu lefebristų sekėja. Kažkada prijaučiau jiems, bet dabar ne.
O jums (draugiškai) patarčiau skirti, kur paklusnumas autoritetui   yra geras, o kur ne. Blogam mokymui nevalia paklusti, net jeigu jis būtų ir paties popiežiaus. Prisiminkite Pauliaus laiško galatams mintį: “Bet nors ir mes patys ar angelas iš dangaus imtų jums skelbti kitokią evangeliją, negu esame jums paskelbę, tebūnie prakeiktas”.
Ištikimybė Dievui ir tikėjimas visada turi būti aukščiau paklusnumo žmogui.

Manau, kad       2019-01-16 20:39

Jota, jūs nesate katalikė, bet, ... tarkim, tik Marselio Lefebro pasekėja. “Lietuvoje veikia tik viena religinė bendruomenė, kurios šalininkų platinamuose tekstuose galima rasti užuominų į fizinį smurtą kitatikių atžvilgiu. Tai – šventojo Pijaus X-ojo kunigų brolija, Feisbuke žinoma pagal puslapį „Katalikų tradicija“. Tai – radikali Katalikų bažnyčios atskala, atskirta nuo motininės religinės institucijos po II-ojo Vatikano susirinkimo, kurį atmetė. Šis katalikų susirinkimas pradėjo reformas, pagrįstas skirtingų krikščioniškų bažnyčių bendradarbiavimu ir geranorišku sambūviu su kitomis religijomis.” daugiau: http://alkas.lt/2018/08/11/m-kundrotas-islamistu-dar-teks-palaukti-lefebristai-jau-cia/

Jota       2019-01-16 15:31

Liaukitės kalbėję nesąmones apie tą masoną, baigiantį sugriauti katalikų bažnyčią! Nusibodo! Aš ne ant jūsų asmeniškai, bet apskritai esu pakraupusi nuo tokio religinio infantilumo. Ar jūs nesate religiniai stabmeldžiai, garbinantys žmogų ir statantys jį aukščiau už Dievą?
Apie Šv. Dvasią - kaipgi jis nekalbės apie ją, juk reikia kaip nors kaimenę išlaikyti ir drauge daryti savo juodus darbus!
Bet nejau jūs spaudos neskaitote iš tikrųjų?.. Visas pasaulis žino, kas yra Bergolio, tik čia kažkokia sala, kuri tebetiki, jog vilkas, ganantis avis, yra “gerasis ganytojas”!

Gaila, Jota,       2019-01-16 13:59

kad dar nežinote, jog Šventoji Dvasia atsiųsta per Jėzų Kristų. Jėzus, prieš žengdamas į dangų, buvo pažadėjęs atsiųsti Ramintoją – Šventąją Dvasią, kuri mokiniams turėjo priminti visa, ko Jėzus buvo mokęs, ir stiprinti, kad galėtų būti geri jo liudytojai. O Popiežius Pranciškus apie Šventosios Dvasios veikimą mumyse taip kalba: „Šventoji Dvasia atneša į mūsų širdis paties Dievo gyvenimą, tikrų Jo vaikų gyvenimą, pasitikėjimą, laisvę, atramą Dievo gailestingume, naują žvilgsnį į kitus, kuriuos regime kaip brolius ir seseris, vertus pagarbos ir meilės. Šventoji Dvasia mus moko žvelgti Kristaus akimis ir gyventi bei suprasti gyvenimą taip, kaip jį gyveno ir suprato Kristus.“

patiklumas iki Vasario 16-tosios       2019-01-16 9:49

(pataisyta)
(skeptikui)
Rankų paspaudimą supraskim kaip Jono Kadžionio kalbos (kaip sutarties teksto) patvirtinimą. Supraskim, kad įvyko susitarimas tarp didingosios Lietuvos ir l. žiauraus komunistinio grybauskinių režimo bei (komunistus dangstančiųjų) komunistuojančiųjų kolaborantų landsberginių, kirkilinių, karbauskinių, bei kt.
Kantriai lukterkim iki vasario 16 Nacionalinės premijos neįteikimo apsivėmusiam literatūros vandalui Mariui Ivaškevičiui.

patiklumas iki Vasario 16-tosios       2019-01-16 9:46

(skeptikui)
Rankų paspaudimą supraskim kaip Jono Kadžionio kalbos (kaip sutarties teksto) patvirtinimo. Supraskim, kad įvyko susitarimas tarp didingosios Lietuvos ir l. žiauraus komunistinio grybauskinių režimo bei (komunistus dangstančiųjų) komunistuojančiųjų kolaborantų landsberginių, kirkilinių, karbauskinių, bei kt.
Kantriai lukterkim iki vasario 16 Nacionalinės premijos neįteikimo apsivėmusiam literatūros vandalui Mariui Ivaškevičiui.

Jota       2019-01-16 8:59

Pranciškų mylite, o Kristaus nelabai…
Tokio fanatiško obskurantizmo Lietuvoje dar nemačiau.

skeptikas       2019-01-15 21:11

nu kam reikėjo paduot ranką tam velniui su žiponu .

Myliu savo popižių       2019-01-15 20:07

Pranciškų. Jis yra tikras katalikas. Turi gerą intuiciją,tad jis nuostabiai atliepia visus Šventosios Dvasios įkvėpimus. Jis jau dabar yra šventas žmogus savo darbais ir atsidavimu Bažnyčiai, nepaisant galingo šėtoniško puolimo iš visų pakampių. Be Šv. Dvasios pagalbos paprastam žmogui atsilaikyti būtų neįmanoma. Tad, jis tikrai yra šventas.

Šiaip,       2019-01-15 19:56

Žinau tik komunistinę žvaigždę. Anie kryžiaus bijojo, kaip tikri velniai.

Jota       2019-01-15 10:42
Jota       2019-01-15 10:38
Jota       2019-01-15 10:35

Kaip sakoma, o šventas naivume… Na, gerai, žmonės kurie neabejingi savo tikėjimui ir nelaiko jo vien kaip įrankio savo gyvenimą padaryti patogesnį, verti pagarbos. Čia nelabai vieta diskutuoti apie popiežiaus elgesį ar apie popiežystę apskritai. Manau, bus dar progų apie tai pakalbėti. Bet žvelgdama į Pranciškaus nuotrauką, kurioje jis užsikabinęs vaivorykštinį ir komunistinį kryžius, aš vis prisimenu Pauliaus žodžius: “Ar nežinote, kad jūsų kūnas yra šventykla jumyse gyvenančios Šventosios Dvasios, kurią gavote iš Dievo, ir kad jūs nebepriklausote patys sau?” Man visa tai niekaip nesuderinama - kaip galima taip teršti tai, kas tavyje gyvena? (jei gyvena). Jau nebekalbu apie daugybę kitų atvejų.
https://twitter.com/His_Grace/status/1052827946132656128?ref_src=twsrc^tfw

To Jota.       2019-01-15 8:55

Yra tikras atsitikimas, kai, kaip įprasta, pravažiuojant pro žmonių minią sustojusią jo važiavimo kelyje, popiežius Pranciškus išlipo iš mašinos ir pastebėjęs iškeltą kūdikį, paprašė apsauginių jį paduoti jam. Pasilenkęs pabučiavo kūdikiui į kaktą. Po to tik, peržiūrėjus filmuotą medžiagą, pamatė, kad jis pabučiavo kaip tik tą vietą, kur šiam mažyliui galvoje buvo išaugęs piktybinis navikas, o gydytojai nebeteikė jokios vilties pagyti. Tai faktas patvirtintas medikų konsiliumo. Ir, ... po kurio laiko, kūdikis pasveiksta, t.y. dingsta visi vėžiniai simptomai, kaip lyg nieko ir nebuvo. Štai taip, galite paguglinti ir pasiskaityti apie šį įvykį. Ar žinai Jota, kad išrinkus šv. tėvą popiežiumi, jis pirmiausia nuėjo pasimelsti šv. Mergelei Marijai į koplyčią ir pajuto jį apšviestą stiprią šviesą. Tai buvo lyg Šventosios Dvasios palaiminimas, o tada Jorge Mario Bergoglio sutiko būti pontifiku. Nuo tada pajuto didelį jėgų antplūdį, pakankamai geros sveikatos būseną. Tai kas jei ne Šventoji Dvasia duoda šias malones, 82 metus turinčiam žmogui, nepailstamai keliauti po įvairias šalis? Todėl manau yra niekšiška dergti ir šmeižti pontifiką, kuris mums katalikams yra šventas žmogus, o tai gali daryti tik šėtono parankiniai. Šėtonas- antikristas labai stengiasi skaldyti ir kiršinti Bažnyčią ir visą pasaulį, nes taip jam lengviau jį valdyti.

Jota       2019-01-14 22:33

Na, nenoriu daugiau ironizuoti gerb. J. Kadžionio pasisakymo, t.p. gerbiu ir jūsų įsitikinimus, bet žinant bent elementarius dvasios veikimo dėsnius, tai abejotina, ar Šv. Dvasia veikia per žmogų, kuris nesivaržydamas griauna Bažnyčios struktūras ir tradicijas, vaikščioja užsikabinęs krikščionybę niekinančius kryžius ir daro kitokius panašius darbus. Aš su tokiu naiviu vaikišku šventumu kaip jūs nebegaliu tikėti. Ir ne vien dėl šio popiežiaus elgesio.
Atsiprašau, jei ką įžeidžiau.

Ponios Albinos        2019-01-14 21:05

klausėme, ką Juozaitis veikė per Garliavos šturmą?

Suprantu,        2019-01-14 19:41

kad kai kam labai nepatinka mūsų pontifiko šventojo tėvo Pranciškaus regėjimai, bet juk visiems neįtiksi. Visai Katalikų Bažnyčiai vadovauja pati Šventoji Dvasia, tad Ji bendrauja ir su šv.tėvu Pranciškumi, kad ir per angelą sapne.

To to Jota       2019-01-14 19:23

pasitikrinkit Tamsta kad ir pas Verygą .

Ką ?       2019-01-14 19:06

jisai ką tik iš bunkerio išėjo su savo pamąstymais ?

To Jota 2019-01-14 12:33        2019-01-14 18:58

Girdėjau vyskupo Kęstučio Kėvalo pasakojimo, kaip jis sutiko Vatikane popiežių Pranciškų ir jis praeidamas pasakė, kad jam sapne pasirodęs angelas ir liepė aplankyti į Lietuvą. Po to tik buvo apsispręsta vykti į visas tris Baltijos šalis.

>Filmuota medžiaga nebus kupiūruota?        2019-01-14 18:15

Laisvės premijos laureto, partizano J. Kadžionio-Bėdos kalba
įkelta VideoAlkas https://www.youtube.com/watch?v=KlhVeqP1qNM apie tai,
kad ‘Lietuvoje dar labai daug yra okupacinių šiukšlių ir puvėsių grybo’,
jau be tiesioginės transliacijos metu rodytos Magnolijos iliustracijos.
Vis dėlto PressJazzTV šį fragmentą kažkaip gavo (pirmosios popuri įrašo sekundės ir nuo 4:30): https://www.youtube.com/watch?v=Bm3Ok63Gp3w

Ringys       2019-01-14 15:16

Perklausius J.Kadžionio kalbos įrašą matosi, kad jo kalbos paskutinis sakinys yra apkarpytas, o turėtų skambėti taip:  “...pradėti eiti dorybių, tiesos ir šviesos vieškeliais į pilnąją, tikrąją laisvę ir nepriklausomybę, ir į galutinį visų mūsų gyvenimo tikslą - amžinybės uostą”.

albina       2019-01-14 13:15

A.Juozaitis dalyvavo sausio 12 d.pagerbiant žuvusius.Jeigu skaitote A.Rusteikos straipsnius,turite žinoti.
Partiano kalba puiki!Tik,kaip dažnai,ne visi išgirsta.

Jota        2019-01-14 12:33

“Tikriausiai ne visi žmonės žino, kad Popiežių aplankyti Lietuvą paragino Dievo angelas sapne.”
O jargau!!! Ir aš nežinojau.

pastaba dėl kalbos teksto klaidos       2019-01-14 10:03

(pastaba dėl kalbos teksto klaidos)
“… iki šiol tebėra kolaborantų s_t_o_v_y_l_a …”, o ne vila. Stovyla – kolaborantų balvonas.

O "Mes būsim saugūs ir klestėsim, kai"       2019-01-14 9:56

kai Adminas apsišluos nuo antiLIETUVIŠKŲ JUNGTINIŲ PAJĖGŲ brukalo ir provokatoriaus, kaskart pasirodantį ten, kur tik pasirodo politiškai reikšmingas tekstas.
LJP deklaratyvi antikomunistibė retorika, nutaikyta į v i s a s Lietuvos politines partijas ir jų lyderius, rodo, kad tai tipiškai feikinis antivalstybinis personažas.
Labai tikėtina, kad LJP yra Kremliaus samdinys, “pechota”.
Kas kitas dar galėtų klejoti šitaip ir šitaip pasirašinėti?:
“Varom į istorijos šiukšlyną komunistuojančius landsberginius grybauskinius brazauskinius kirkilinius karbauskinius ir kt. tokius pat.
___________________________________________________________
Užvaldytoji Lietuva (komunistuojančių partinių gaujų)
2019 sausio 14”

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2019-01-14 8:29

Mes būsim saugūs ir klestėsim, kai:
Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš Karaliaučiaus;
Putino vadovaujama okupantų gauja uždarys (iš lietuviško biudžeto pinigų išlaikomas) rusiškas mokyklas Lietuvoje;
Putino vadovaujama okupantų gauja pasitrauks iš lietuviško eterio, su rusiškos kultūros brukimu (visur);
(Putino okupantų naudai) lkp budelius komunistus iki šiol dangstanti (lsdp_lsddp_ts-lkd_darbo_liberalų_valstiečių) gauja bus nukenksminta (išjungta);
Putino vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Ukrainą Krymą;
Putino ir Lukašenkos vadovaujama okupantų gauja paliks ramybėje Gudijos (Baltarusijos) gyventojus.
***
Varom į istorijos šiukšlyną komunistuojančius landsberginius grybauskinius brazauskinius kirkilinius karbauskinius ir kt. tokius pat.
___________________________________________________________
Užvaldytoji Lietuva (komunistuojančių partinių gaujų)
2019 sausio 14

Al.       2019-01-14 0:06

Norėjom Tiesos - ir gavom.

Šiandien, jei kas kartais pasižiūrite        2019-01-13 23:49

rusų НТВ-Мир, Laisvės gynėjų dienos 28-ųjų metinių proga Lietuvą nuo sovietinių okupantų gynusių partizanų atžvilgiu per 18.00 žinias išliejo tiek propagandos ir tokią beviltiškai buką, kad net zuroffą su vanagaitę pranoko.
Paradoksalu, bet jie mums, kaip politinei lietuvių tautai, patys to nenorėdami, patikimai parodė, kur mūsų neregimas stiprybės ir atgimimo šaltinis - už Lietuvos laisvę atiduotos mūsų kankinių gyvybės. Partizanų vado Adolfo Ramanausko-Vanago kankinystė ir mirtis mums, - kaip graikams Sokrato.
Dar nežinia, kurio auka, žiūrint Dievo akimis,
reikšmingesnė krikščioniškųjų Vakarų tapatybei?!

devintas nuopolio ratas       2019-01-13 23:20

Partizanų negalėjo įveikti okupantų divizijos.
Partizaninį pasipriešinimą priešas užgniaužė pasitelkęs lietuvius išdavikus.
Daug, daug išdavikų. Tūkstančius.
Istorijos pamokų neišmokusiems istorija kartojasi groteskiškai.
Neradę jėgų po Kovo 11-sios pakarti kolaborantus, užsiauginome divizijas naujų išdavikų. Dabar dėl galimybės parduoti, išduoti Lietuvą tiesiog varžomasi.
Šiandien būti Lietuvos išdaviku yra prestižas, išdavikai smaginasi viešai dėvėdami išdavikų identifikacines nezabudkas, mokyklose ir darželiuose lietuvių vaikai verčiami segtis niekšybės simbolį.
Jau greitai žopienių-šakalienių gestapai atiminės vaikus iš tų tėvų, kurie nesutiks savo vaikus žymėti Liuciferio ženklu.
Ir tai yra “laisvė”?

abc>fantasmagorija       2019-01-13 22:14

jūs teisus.tai vyksta jau 30m.guodžia tik tai ,kad mes ne vieni,tai vyksta ir pas kaimynus.

fastamagorija       2019-01-13 21:52

Stribų palikuonys įteikinėja premiją partizanams!
Orwelui pritruktų fantazijos, o Kafka nusišautų vietoje.
Bet lietuviams tiko ir patiko.

tradicinis reziumė       2019-01-13 21:41

Na po Laisvės premijos įteikimo lauktume ir kultinės frazės parafrazės:
-Šito miškų bandito žodžiuose nėra nei vieno žodžio tiesos.

Ką renka       2019-01-13 20:49

į valdžią, o po to dejuoja, kad blogas gyvenimas ir reikia bėgt po rinkimų gelbėtis nuo pačių išrinktųjų Vakarų Europoje?

deja       2019-01-13 20:15

Parlamento pirmininkas yra nupušęs nevykėlis. Valstybės gėda.
Bet viskas yra logiška - mulkiai rinko ir išsirinko savo actovą. Mulkių mulkį.
Diamokracija:)

Keistai nukalbėjo       2019-01-13 20:04

Pranckietis,pabrėžęs dvi grėsmes-nacionalizmą ir vartotojiškumą.

Kur buvo       2019-01-13 20:01

Juozaitis Garliavos šturmo metu?

Broleliai,       2019-01-13 19:57

nesiparinkime, visi mes esame iš to pačio molio nulipdyti. Taikos ir ramybės jums visiems.

>okupantai išėjo 19:21, 19:22       2019-01-13 19:34

negi jau pasidarė gėda pasirašinėti antiLIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS?
Komunistai jau seniai persirengė kitais rūbeliais, o tu - vienas iš jų.

okupantai išėjo, žiaurūs komunistai pasiliko        2019-01-13 19:22

(skaičiai visą žiaurumą parodo)
Lietuvoje galėtų gyventi oriai 25 (!) milijonai gyventojų, lyginant su Anglija.
Tikroveje, komunistinio režimo taisyklės išvarė iš gimtinės (bemaž) milijoną
darbininkų. L. l. blogai

okupantai išėjo, žiaurūs komunistai pasiliko        2019-01-13 19:21

L. daug ženklų rodo, kad nusispjovusi ant konstitucijos vertybių, kad nusispjovusi ant Vinco Kudirkos Tautinės giesmės (himno) vertybių, Dalia Grybauskaitė (daugiau nei 3 dešimtmečius) uoliai dirbo svetimšalių naudai. Tai - išdavikiškos veiklos požymiai.

to Filmuota medžiaga nebus kupiūruota?        2019-01-13 19:17

Praeitų metų video įrašo su s. Nijolės Sadūnaitės kalba reikėjo palaukti gerokai
2018-01-13 Iškilmingas Laisvės gynėjų dienos minėjimas ir Laisvės premijos įteikimo ceremonija: https://www.youtube.com/watch?v=O8Q7ai5kh84
Pažiūrėsime, kaip šiemet?

Viskas kaip ir taip,       2019-01-13 18:55

ką rašo antiLIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS dėl mūsų partizano Jono Kadžionio.
Tačiau tai nė kiek nekeičia fakto,
kad LJP tėra feikinis kontorinis ramanauskinis-yahoo personažas.
Gėdinga mėnesių mėnesiais teršti Tiesos.lt komentarų skiltis ir dar prisidenginėti garbingais kovotojais už Lietuvos laisvę. Negi nelikę nė lašelio savigarbos?

Jules       2019-01-13 17:41

Sakykit, Lietuviškos jungtinės pseudo pajėgos čia, ar kartais ne Jūs supylėte carinės Rusijos imperijos kariuomenę Antrajame Žalgiryje, sudaužėte Rusijos imperijos galybę, ir sudarėte palankias sąlygas, padėjote mums atsikurti 1917 -1921 metais, ką? Suteikėte Jūs, o ne Vokietija ekonominę, finansinę ir karinę paramą, be kurios jokios Lietuvos Respublikos nebūtų buvę? Esate labai galingos, ypač dezi propagandos baruose kaip ir tie LRT dezistai ar MG Baltic dezi smogikės, tiesa? Kokiam KGB rezervistų biurui priklausote? Čikagos ar Pabradės? Arba, gal ir už Gorbį pradėjote “Perestroikę”, krūmuose lindėdamos, ane? Atstojote garbingo Prancūzijos Prezidento François Mitterrand’o paramą, ane? Galėtų Jums AMBalas Nobelio premiją paskirti - aš pritarčiau, tikrai. Patarčiau nepuldinėti užsieniečių, be kurių pagalbos mes kaip tauta, kaip maža valstybė neatsilaikytume nei prieš Matušką, nei prieš Žečpospolitą, ar supratote?

kur juozaitis buvo sausio 13?       2019-01-13 17:35

gal kas žino?

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2019-01-13 17:27

(pataisyta) Tyčiojimąsi iš partizanų ir Lietuvos valstybės pamatų griovimą vykdo būtent komunistės Dalios Grybauskaitės teisėjų gauja. L. l. blogai. Tokia gauja, veikianti svetimšalių (maskvėnų) naudai, verta l. didelės bausmės.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2019-01-13 17:21

Tyčiojimąsi iš partizanų ir Lietuvos valstybės pamatų griovimą vykdo būtent komunistės Dalios Grybauskaitės teisėjų gauja. L. l. blogai. Tokia gauja, veikianti svetimšalių (maskvėnų) naudai, verta l. didėlės bausmės.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2019-01-13 17:04

Pagarba Jonui Kadžioniui.

Jules       2019-01-13 16:53

Dezi LRT pliurpiui Savukynux klausimas: apie ką dabar negalima pasakoti, kalbėti? Ogi apie tai, apie ką kolchoznikų Seimo prezidents šiandien pasakė, kad apie nacionalistus, kurie kelia didžiausią pavojų. O sakykit, koks partizanas nebuvo nacionalistu - savo Tėvynės Lietuvos patriotu, a? Mano jaunutė teta, kurią sušaudė ant Viešetės upelio kranto stribai su nkvd-istais nebuvo nacionaliste, tautiškai susipratusia, ane? Manot, ji buvo Banko patriote, ane, LRT dezistai? Negi nėr jėgos, kuri sustabdytų nuo klastingos demagogijos propagandos plėtros šituos pliurpius ir pakeistų padoriais žmonėmis?

To Juozas.       2019-01-13 16:42

Verčiau pasakykime Ačiū partizanui Jonui Kadžioniui, kad išdrįso netylėti ir iš šios tribūnos parodyti tokius šlykščius mūsų viršūnėlių darbus, kaip partizanų niekinimą, šmeižimą ir net niekšų apdovanojimą.

Viena       2019-01-13 16:32

is prasmingiausiu ir teisingiausiu kalbu, pasakytu is aukstos tribunos.

Juozas       2019-01-13 16:19

Premija ta pati, o kaip skiriasi ši kalba nuo pernai sakytos sesės Nijolės…
Šiandien girdžiu tik nepakantumą kitaip mąstantiems, raginimus griauti ir kuo daugiau privilegijų sau. O kaip žmonės, dėl kurių laisvės jie kovojo? Kaip nors, tesižino patys…

Didžiausią       2019-01-13 15:54

žalą Lietuvai padarė V.Landsbergio kultas.

Taigi, to 2019-01-13 14:40       2019-01-13 15:05

Ieškome kaltų. Dabar tokie laikai, kai įsigalėjo ANTIKRISTAS. Tiesa rodoma, kaip netiesa, o melas paverčiamas ale tiesa. Karaliai nuogi, o įsivaizduoja esantys pasaulio dabitomis. Turėsime mielieji iškęsti šį laikotarpi, nes anas dabar karaliauja ir jo pavergtiesiems neleis pasikeisti. anais laikai buvo aiškus priešas, o antikristo laikais priešas visiškai nematomas, nes jis visiškai susitapatino su žmogumi, jis pavergė žmogų taip, kad nėra jokių šansų pajusti, kad veikiame ne patys.

abc.       2019-01-13 14:58

šauksmas tyruose.bus kaip buvo.

Filmuota medžiaga nebus kupiūruota?       2019-01-13 14:40

Partizanui J. Kadžioniui-Bėdai kalbant iš tribūnos šiandien,
kad „bedieviška bolševikinė okupacija“ Lietuvai buvo tragiška ir žudė „ne tik tautos kūną, bet ir sielą, griovė kryžius, tautos paminklus, šventoves“ žmonių širdyse,
kad nors okupacinės kariuomenės šalyje neliko prieš beveik tris dešimtmečius,
bet Lietuvoje dar „tebėra labai gilus okupacinis įšalas ir okupacinė dvasia“,
yra „labai daug okupacinių šiukšlių, puvėsių grybo“,
kamera netikėtai trumpam nukrypo į „Lietuvos dalią - Dalią“.
Kaip manote, kai įrašą su morališkai nepalaužiamo, stebėtinai šviesaus proto partizano J. Kadžionio-Bėdos gyva kalba patalpins internete (jei patalpins?), operatoriaus/režisieriaus pateikta partizano kalbos „iliustracija“ su Prezidente išliks?


Rekomenduojame

Gediminas Merkys. Apie rezonansinį įvykį, arba Kas nutiko mūsų prokurorams?

Kęstutis Girnius. Gabrielius Landsbergis turi atsistatydinti

Gitanas Nausėda. Visi žmonės turi teises

Dykumos tėvai. Kaip apibūdinti tėvystę ir jos praktikavimą?

Algirdas Endriukaitis. Gal nevėlu prašyti atleidimo už tokį savo prigimimą?

Rasa Baločkaitė. Jurbarkas

Algimantas Rusteika. Apie tvarką ir teisingumą

Geroji Naujiena: „Aš esu su jumis per visas dienas iki pasaulio pabaigos“

Vitalijus Balkus ir Algis Avižienis „Iš savo varpinės“: Vladimiras Putinas „susiformavo“ Vokietijoje

Povilas Gylys. Įsisteigė dar viena individualistine filosofija besivadovaujanti partija

Darius Kuolys. Citatos (ii)

Rasa Čepaitienė. Kolonizuota valstybė? Lietuvos politinės ekonomijos bruožai (II)

Vidmantas Valiušaitis. Ką gi, turim prezidentą. Koks pozityvas?

Algimantas Rusteika. Apie orumą ir ne apie tai

Audrius Bačiulis. Kuo skiriasi patyręs politikos vilkas nuo kofeininio savimylos

Vytautas Rubavičius. Virš Lietuvos pakibo „tuščio lapo“ politika

Vytautas Radžvilas. Padėkos žodis

Rasa Čepaitienė. L

Arvydas Šliogeris. Ekrano valdoma parazitų civilizacija

Ramūnas Aušrotas. Apie Radžvilo komiteto rezultatus ir perspektyvą

Romualdas Ozolas. Riba

Darius Kuolys. Citatos

Vytautas Sinica. Osana in excelsis!

Rinkimai: pirmosios išvados

Liudvikas Jakimavičius. Ką apie Lietuvą sako rinkimų rezultatai

Andrius Švarplys. Tai į vienus vartus?..

Skelbiami rinkimų į EP rezultatai (papildyta nuoroda į visų ES šalių rezultatus)

Prezidento rinkimų rezultatai: du iš trijų balsavusiųjų valia naujuoju Lietuvos Respublikos prezidentu išrinktas Gitanas Nausėda. Sveikiname!

Europos Komisijos pirmininkas: Tie kvaili nacionalistai yra įsimylėję savo valstybes

Vytautas Radžvilas. Šis sekmadienis gali pakeisti Lietuvos istoriją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.